معرفی سازنده وب Weebly

معرفی سازنده وب Weebly

توسط : تیم محتوا
1,366

Weebly Website Builder یک سازنده وب سایت کشیدن و رها کردن است که توسط BlackSun با برنامه های میزبانی مشترک hرائه می شود. این به شما امکان می دهد که وب سایت خود را به سرعت در یک یا دو ساعت بدون تجربه فنی و بدون کدی که نیاز به نوشتن داشته باشد، راه اندازی کنید. در اینجا نحوه ساخت یک وب سایت اولیه با Weebly آورده شده است که از جمله اصول اولیه مانند ایجاد بخش های جدید و افزودن تصاویر و فرم تماس می باشد؛ برای اینکه مشتریان شما بتوانند به شما دسترسی پیدا کنند. سایت ساز Weebly کاربرپسند بوده و بسیار ساده است.

ساخت وب سایت

شما می‌توانید با Weebly وب ‌سایت ‌هایی با هر اندازه‌ ای بسازید و حتی قابلیت‌های تجارت الکترونیک را با طرح اولیه یا هر طرحی در بالای آن به وب ‌سایت خود اضافه کنید. در اینجا روند انجام این کار را برای شما آورده ایم.

انتخاب تم

Weebly  دارای طیف گسترده ای از تم ها از کسب و کار تا شخصی است که متناسب با انواع نیازها است. همانطور که در بالا ذکر شد، آنها همچنین دارای عملکرد تجارت الکترونیک هستند. بنابراین تم های فروشگاه آنلاین وجود دارد که به طور خاص برای تجارت الکترونیک طراحی شده اند. 

معرفی سازنده وب Weebly

شروع طراحی اولیه

Weebly  یک سازنده کشیدن و رها کردن است. به این معنی که موارد موجود در نوار کناری سمت چپ را می توان کشیده و به قسمت محتوا رها کرد. سایت ساز Weebly به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی وب سایت خود را بسازید. برخی از گزینه ها عبارتند از عناوین، متن، تصاویر، گالری ها، نقشه ها و فرم های تماس. در حال حاضر 27 مورد برای کشیدن و رها کردن به وب سایت شما در زمان نوشتن این مقاله وجود دارد.

تغییر عنوان صفحه وب

برای تغییر عنوان صفحه وب خود در Weebly، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی آن کلیک کرده و عنوان جدیدی را تایپ کنید. از طرف دیگر، می‌توانید لوگوی شرکت خود را به موضوع اضافه کنید تا به وب‌سایت‌تان حضور بیشتر برند بدهید.

تغییر تصویر هدر

تغییر تصویر هدر به آسانی کلیک کردن روی تصویر و کلیک کردن روی "تغییر پس‌زمینه" است. هنگامی که عکس خود را آپلود کردید، می توانید میزان تاری را ویرایش کنید و حتی با استفاده از ویرایشگر عکس داخلی سایت ساز Weebly ، تصویر را به دلخواه تیره یا فیلتر کنید. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین مراکز خرید در آنکارا

اضافه کردن عنوان به هدر

افزودن عنوان به هدر به سادگی کشیدن و رها کردن عنصر عنوان، سپس کلیک کردن بر روی متن و تایپ عنوان است. هدر معمولا حاوی یک خط برچسب یا شعار برای شرکت شما است. اسکرین شات های زیر را که در آن متنی را به سربرگ اضافه می کنیم، بررسی کنید.

افزودن بخش جدید

به‌طور پیش ‌فرض، سایت ساز Weebly دارای بخشی بعد از هدر در اکثر تم‌ ها خواهد بود. بخش ‌ها دارای طرح‌ بندی‌ های از پیش ساخته شده ‌اند که می‌ توانید از آنها برای ایجاد سریع وب ‌سایت خود در قالب موضوعی که استفاده می‌ کنید، بهره ببرید. 

اگر روی قسمتی کلیک نمایید، جایی که می‌گوید «عناصر را به اینجا بکشید»، یک منوی اکشن کوچک باید با گزینه Add Layout  ظاهر شود. ایجاد تغییرات در یک طرح بسیار آسان است! برای ویرایش این طرح، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی تصاویر کلیک کنید و آنها را با تصاویر خود جایگزین نموده و سپس متن را با کلیک کردن روی آن و تایپ کردن درست مانند آنچه در یک سند Word انجام می دهید، ویرایش کنید. 

حتی می توانید تصویر را با وضوح خاصی برش دهید. برای اطمینان از اینکه این موارد در یک ردیف قرار دارند، از گزینه نسبت 4:3 برای برش استفاده کنید.

اضافه کردن نقشه

Google Maps  یک روش بسیار رایج برای نشان دادن مکان فروشگاه فیزیکی شما به مشتریان شما است. اضافه کردن یکی به صفحه سایت ساز Weebly بسیار ساده است. برای افزودن نقشه به وب سایت خود، یک عنصر بخش را بکشید و رها کنید و سپس عنصر نقشه را در آن بخش بکشید و رها کنید. برای ویرایش آدرس، روی نقشه کلیک کنید و آدرس فیزیکی کسب و کار خود را تایپ کنید.

معرفی سازنده وب Weebly

افزودن فرم تماس

فرم‌ های تماس را می ‌توان به دو صورت اضافه کرد. اولی کشیدن و رها کردن عنصر فرم تماس و دومی افزودن طرح‌ب ندی فرم تماس از بخش تماس. نبایستی تصویر پس زمینه، به اندازه خود فرم تماس  باشد. زیرا در این صورت نمی توان فرم تماس را مشاهده کرد. 

در صورتی که این مشکل ایجاد شود،برای رفع این مشکل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پس‌زمینه بخش را تغییر دهید. برای ویرایش پس ‌زمینه، روی بخش کلیک کنید و سپس «ویرایش پس ‌زمینه» را انتخاب نمایید. پس از آن، یک رنگ برای پس زمینه انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه:معرفی بهترین سایت های طراحی داخلی

تغییر تم

در هر مرحله از فرآیند ایجاد وب سایت خود با  سایت ساز Weebly ، می توانید موضوع خود را تغییر دهید. برای تغییر تم خود، روی “Theme” و سپس “Change Theme” کلیک کنید.

آیا می توان ویدیو را جاسازی کرد؟

می توانید به راحتی ویدیوهای YouTube را در برنامه میزبانی خود جاسازی کنید. اگر می‌خواهید ویدیوهای خارج از YouTube را میزبانی کنید، به برنامه Pro یا بالاتر نیاز دارید.

انتشار وب سایت شما

Weebly  انتشار وب سایت خود را با کلیک یک دکمه بسیار آسان می کند. به طور خودکار به برنامه های میزبانی FTP شما متصل می شود و فایل ها را برای شما آپلود می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه آبی انتشار در بالا سمت راست کلیک کنید.

معرفی سازنده وب Weebly

آیا می توان با استفاده از Weebly یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرد؟

می توانید با استفاده از سایت ساز Weebly یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. سه درصد کارمزد تراکنش در طرح‌ های Starter  و Pro و 0% در طرح کسب ‌و کار دریافت می ‌کند. طرح شروع دارای محدودیت 10 محصول و Pro دارای محدودیت 25 محصول است. اگر بیش از 25 محصول دارید، طرح تجاری دارای محصولات نامحدود است. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین پلتفرم های سلامت و تناسب اندام

توجه داشته باشید که شما محدود به استفاده از Square، Stripe  یا PayPal برای ارائه دهنده پرداخت خود هستید. ضمن آنکه اگر می خواهید از Weebly استفاده کنید، برای میزبانی وب سایت خود به یک برنامه میزبانی مشترک نیاز دارید. برای خرید اشتراک این وب سایت، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت ساز Weebly
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد