خرید بازی های تخفیف دار در بلک فرایدی

خرید بازی های تخفیف دار در بلک فرایدی

توسط : تیم محتوا
1,426

امسال شاهد تخفیف های زیادی در معاملات بازی های بلک فرایدی هستیم، بنابراین دست به کار شوید. با توجه به خرید بازی های امسال، بهترین تخفیف های بازی در بلک فرایدی در سال 2022 و برای یک کنسول PS5 را آورده ایم که می تواند برای هر گیمری جذاب باشد.

تخفیف های بازی

برای استفاده حداکثری این تخفیف ها، نکات و نکات ذکر شده در زیر را بررسی کنید. مهم نیست که در کدام پلتفرم بازی می کنید، آنها به شما کمک می کنند تا برای معاملات بازی جمعه سیاه 2022 آماده شوید. از جمله تخفیف های جذاب می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

Amazon: در مجموع 67٪ تخفیف در لوازم جانبی مانند هدست 

Best buy: 100 دلار تخفیف 2 ترابایتی WD Black SSD 

CDKeys : تا 96% تخفیف بازی‌ها و اشتراک‌های  Xbox

مایکروسافت: بهترین تخفیف های بازی در بلک فرایدی در بازی های دیجیتال و کنسول های جدید 

سامسونگ: صدها تلویزیون بازی مانند S95B جدید 

Dell  : مانیتورهای سطح بالا را از 199.99 دلار 

از نظر پیشنهادات حراجی جذاب، آمازون در صدر قرار گرفته است. این یکی از بهترین معاملات بازی جمعه سیاه است که تاکنون دیده‌ایم، زیرا ارزش چیزی که دریافت می‌کنید بسیار خوب است. نسخه 256 گیگابایتی Quest 2 نیز به جای 499 دلار با قیمت 429.99 دلار در آمازون عرضه می شود، بنابراین در صورت تمایل می توانید همیشه مدلی با حافظه بزرگتر انتخاب کنید.

خرید بازی های تخفیف دار در بلک فرایدی

Xbox Series S 

Xbox Series S  239.99 دلار عرضه شده و بدین ترتیب، 60 دلار صرفه جویی کنید. اگرچه به خوبی پیشنهاد Dell نیست که هفته گذشته برای معاملات بازی بلک فرایدی ارائه شد اما این تخفیف همچنان بسیار خوب است و مطمئناً بهترین بهترین تخفیف های بازی در بلک فرایدی است که تا به حال از آمازون دیده ایم.

WD BLACK SN850 PS5 SSD (1 ترابایت) 

این محصول، دلار 139.99 دلار در آمازون فروخته شده و 30 دلار صرفه جویی را فراهم می کند. به عنوان محبوب ترین SSD PS5 و به طور بالقوه یکی از بهترین ها، این کاهش یکی از نکات برجسته برای معاملات بازی جمعه سیاه است. 

SSD خارجی WD BLACK P40 (1 ترابایت) 

قیمت این محصول نیز با 50 دلار تخفیف، 129.99 دلار در آمازون است. اگر ترجیح می دهید در مورد فضای ذخیره سازی PS5 با تعویض کنسول مشکلی نداشته باشید، این SSD بهترین گزینه است. محدوده مشکی WD نیز به‌خوبی در میان بهترین تخفیف های بازی در بلک فرایدی شناخته می‌شود.

کنسول box Series X (Refurbished) 

این محصول 469.99 دلار در مایکروسافت به فروش می رسد که 30 دلار ارزان تر است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین پلتفرم های سلامت و تناسب اندام

کنسولXbox Game Pass Ultimate  

این محصول با قیمت فوق العاده 23.79 دلار در CDKeysبه فروش می رسد که 15.50 دلار صرفه جویی را فراهم می کند. این یک خرید عالی در بلک فرایدی می باشد.

کامپیوتر بازی Alienware Aurora R13 RX 6500 XT  

این رایانه فوق العاده با قیمت دلار 899.99 دلار در دل به فروش رسیده و 550 دلار تخفیف دارد. اگر به دنبال یک راه اندازی کامپیوتر استارت عالی هستید؟ در معاملات بازی های جمعه سیاه، می توانید این دستگاه کارآمد را خرید کرده و کارهای بسیاری را با آن انجام دهید. این از بهترین تخفیف های بازی در بلک فرایدی به شمار می آید.

با توجه به اینکه دارای پردازنده i5-12400F، کارت گرافیک AMD Radeon RX 6500 XT، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD است، قیمت آن 900 دلار است. شاسی نیز یک نمونه ممتاز است، بنابراین اگر بخواهید آن قطعات داخلی را در آینده ارتقا دهید، برای مدت طولانی از آن به خوبی استفاده خواهید کرد.

ال جی UltraGear 32GP83B  

این محصول ال جی، تنها با قیمت 349.99 دلار در Best Buyعرضه شده و 150 دلار تخفیف دارد. این یک پیشنهاد بسیار وسوسه انگیز برای مانیتور LG با کیفیت بالا در معاملات بازی های جمعه سیاه است. شما یک صفحه نمایش 32 اینچی 1440p با نرخ تازه سازی 165 هرتز دریافت می کنید، بنابراین کیفیت زیادی برای پول نقد شما در این نمونه وجود دارد.

Alien: Fate of the Nostromo  

این محصول که از بهترین تخفیف های بازی در بلک فرایدی است نیز با قیمت 14.69 دلار در Targetعرضه شده و 15 دلار صرفه جویی را فراهم می کند. این ارزان‌ترین بازیی است که تا به حال این بازی رومیزی Alien دیده‌ایم و از آنجایی که این یک تجربه همکاری سرگرم‌کننده است، اما خیلی پیچیده نیست، می تواند در لیست بهترین معاملات بازی جمعه سیاه قرار گیرد.

خرید بازی های تخفیف دار در بلک فرایدی

Respawn 110 

این محصول را با قیمت 212.49 دلار در آمازون خرید کرده و 48 دلار صرفه جویی کنید. ما هرگز ندیده ایم که این محصول از Respawn به زیر 249 دلار برسد، بنابراین قیمت فروش برای معاملات بازی جمعه سیاه رکوردی است که نباید از دست بدهید. 

The Legend of Zelda: Breath of the Wild 

این محصول نیز با پرداخت قیمت 29 دلار در Walmartعرضه شده و 31 دلار تخفیف دارد. ممکن است در حال حاضر این یک بازی قدیمی باشد، اما Breath of the Wild هنوز هم یکی از بهترین های سوییچ است و با توجه به اینکه به سختی از MSRP 59.99 دلاری خود تغییر می کند، این یکی از بهترین تخفیف های بازی در بلک فرایدی برای گیمرهای سوییچ است.

Pokemon Legends Arceus 

این محصول را در Best buy با قیمت 44.99 دلار می توانید تهیه کنید که دارای 15 دلار تخفیف است. Pokemon Legends Arceus در گذشته به حدود 50 دلار کاهش یافته است، اما قبلاً شاهد کاهش آن به این میزان نبوده ایم. این باعث می‌شود که اگر هنوز بازی غیرمعمول پوکمون را امتحان نکرده‌اید، از تخفیف ۱۵ دلاری فعلی آن بهره ببرید.

تخفیف های بازی BLACK FRIDAY  انگلستان

آمازون: 39٪ صرفه جویی در Assassin's Creed Valhalla و موارد دیگر را پیشنهاد می کند.

Currys: Pokemon Scarlet/Violet را با 20% کمتر پیش خرید کنید.

:CDKeys 27%تخفیف Game Pass Ultimate و کدهای دیجیتال بیشتر را ارائه می کند.

مایکروسافت: کنسول های Refurbished Series X با قیمت 419.99 پوند می فروشد.

جان لوئیس: ضمانت 2 ساله سخت افزاری دریافت کنید.

بازی: بهترین باندل های کنسول و بازی های جدید PS5 را دریافت کنید. 

پیشنهاد مطالعه:معرفی سازنده وب Weebly

Oculus Quest 2 (128GB) + Beat Saber + Resident Evil 4 

این محصول به عنوان یکی از بهترین تخفیف های بازی در بلک فرایدی، با قیمت 349 پوند در آمازون ارائه می شود. این بهترین پیشنهادی است که در Quest 2 در معاملات بازی جمعه سیاه امسال دیده ایم. با توجه به اینکه این هدست به خودی خود معمولاً 399 پوند قیمت دارد، دریافت آن با 50 پوند کمتر با دو بازی رایگان در دو بازی عالی است. 

فضای ذخیره سازی بیشتری می خواهید؟ می‌توانید نسخه 256 گیگابایتی Quest 2 را با همان پیشنهاد خریداری کنید، البته با قیمت 429.99 پوند در آمازون به جای 499 پوند قابل تهیه است.

Xbox Series X (Refurbished) 

این محصول فوق العاده، با قیمت 419.99 پوند در مایکروسافت عرضه می شود که  می توانید 30 پوند صرفه جویی کنید. تنها راه برای صرفه جویی در کنسول جدید Xbox این است که آن را مستقیماً از مایکروسافت بازسازی کنید. ما مطمئن نیستیم که این پیشنهاد چقدر دوام خواهد داشت، بنابراین اگر سیستم را با قیمت کمتری می ‌خواهید، برای آن وقت را تلف نکنید. این یکی از بهترین تخفیف های بازی در بلک فرایدی است.

HP Omen 25L + Warhammer 40,000 Darktide 

این محصول با قیمت 999.97 پوند عرضه می شود که بدین ترتیب می توانید 400 پوند صرفه جویی کنید. این HP Omen 25L  تخفیف بسیار چشمگیری برای معاملات بازی های جمعه سیاه امروز ارائه می دهد و دریافت پردازنده گرافیکی RTX 3060Ti، رم DDR4 و پردازنده AMD Ryzen 7 با هشت هسته برای این نوع تخفیف، بی معنی است. 

خرید بازی های تخفیف دار در بلک فرایدی

Xbox Game Pass Ultimate 

این محصول نیز با قیمت 22.99 پوند در CDKeysعرضه می شود. بسیاری از افراد، به لطف پیشنهادات معمولی CDKeys  از طرفداران پر و پا قرص آن هستند و اکنون این بازی وسوسه انگیز دیگری برای Game Pass Ultimate دارد تا معاملات بازی جمعه سیاه امسال را آغاز کند. به طور کلی 30٪ در اشتراک خود، در بهترین تخفیف های بازی در بلک فرایدی صرفه جویی می کنید که با توجه به اینکه در حال حاضر چقدر چیزهای جالبی در این سرویس وجود دارد، بد نیست.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس TUF F15 15.6 اینچی  

این یکی دیگر از محصولات جذاب است که می توان با قیمت 559 پوند در Veryخرید نمود. از آنجایی که TUF F15 قبلاً یک سیستم مقرون به صرفه بود، دیدن کاهش بیشتر آن برای معاملات بازی جمعه سیاه ارزش ویژه ای دارد. شما یک کارت گرافیک سطح پایه GTX 1650 و 512 گیگابایت حافظه SSD دریافت می کنید.

Andaseat Phantom 3  

این محصول نیز با قیمت 179 پوند در Veryعرضه می شود که بدین ترتیب، با 100 پوند صرفه جویی همراه است. Andaseat Phantom 3 یک صندلی بازی بسیار کاربردی با قیمت مناسب در بهترین زمان است. بنابراین، در بهترین تخفیف های بازی در بلک فرایدی ،شاهد کاهش 100 پوندی آن هستید. می توانید اکنون آن را خرید کنید.

Call of Duty: Modern Warfare II 

با قیمت 56.99 پوند در آمازون می توانید این محصول را خریداری کرده و 13 پوند صرفه جویی کنید. اگر می خواهید آخرین Call of Duty را با کمترین هزینه ممکن دریافت کنید، این پیشنهاد برای شماست. این ارزان‌ترین قیمتی است که تا به حال بوده است و ما آن را در هیچ جای دیگری ندیده ایم.

پیشنهاد مطالعه:خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال

کارت حافظه Nintendo Switch OLED + FIFA 23 + 256GB  

این کارت حافظه، با قیمت 339 پوند در Currysعرضه می شود. آیا می خواهید هیبریدی خانگی نینتندو را خریداری کنید، اما صرفه جویی مناسب نیز داشته باشید؟ این احتمالاً بهترین تخفیف های بازی در بلک فرایدی است که در معاملات بازی های بلک فرایدی پیدا می کنید و در مقایسه با پرداخت جداگانه برای همه چیز، تقریباً 45 پوند صرفه جویی می کنید.

Samsung Odyssey G7 

این محصول نیز با قیمت 489 پوند در آمازون عرضه می شود که همراه با 110 پوند صرفه جویی است. اگر می خواهید سیستم خود را تقویت کنید، می توانید 110 پوند را در یکی از بهترین مانیتورهای موجود در بازار صرفه جویی نمایید. این پنل سامسونگ دارای وزن 32 اینچ، وضوح 1440p و نرخ تازه سازی 240 هرتز است. یک معامله عالی روی صفحه نمایش از یکی از بهترین ها در این بخش از صنعت می باشد.

معاملات بازی بلک فرایدی چه زمانی شروع می شود؟

اگر همیشه بتوانیم یک چیز را در مورد بهترین تخفیف های بازی در بلک فرایدی تضمین کنیم، آن زمانی است که انجام می‌شوند. معمولاً بعد از روز شکرگزاری و در آخرین جمعه نوامبر رخ می‌دهند. به عبارت دیگر، می توان انتظار داشت که تخفیف های بلک فرایدی سال 2022 در 25 نوامبر اتفاق بیفتد.

اگرچه بهترین کاهش قیمت تا روز بلک فرایدی متوقف خواهد شد، اما این کاهش ها خیلی زودتر از آن شروع می شود. در واقع، می توانید انتظار داشته باشید که آنها از اواسط نوامبر شروع به کار کنند و معمولاً قبل از دسامبر وارد معاملات بازی Cyber Monday می شوند. 

خرید بازی های تخفیف دار در بلک فرایدی

آیا باید منتظر معاملات بازی جمعه سیاه باشید؟

بله، مطمئناً باید تا زمانی که بهترین تخفیف های بازی در بلک فرایدی در پایان نوامبر آغاز شود، روی هر خریدی خودداری کنید. مانند تمام فناوری‌ها، بازی‌ها در طول رویداد کاهش قیمت قابل توجهی دارند و بسیاری از آیتم‌ها به پایین‌ترین حد خود می‌رسند. این شامل همه چیز از آخرین عناوین PS5 تا کنسول های ایکس باکس است، بنابراین، عجله در خرید، در اینجا فایده چندانی ندارد.

با این حال، از طرف دیگر، باید در هنگام فروش سریع باشید. آنها می توانند به سرعت به فروش برسند و بسیاری از آنها در آمازون به سرعت تمام می شوند و شما آن را از دست خواهید داد. به عبارت دیگر، در طول هفته جمعه سیاه هوشیار باشید. دریافت بهترین تخفیف ها به آن بستگی دارد. برای خریدهایی با قیمت مناسب و همراه با تخفیف، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد