اخذ مدرک بین المللی ICDL برای مهاجرت

اخذ مدرک بین المللی ICDL برای مهاجرت

توسط : تیم محتوا
3,877

مدرک بین المللی ICDL ،گواهینامه مهارت های کامپیوتری پیشرو در جهان است. این برنامه، مهارت ها و شایستگی های لازم برای استفاده از رایانه و برنامه های کاربردی رایج رایانه را تعریف می کند. تا به امروز، بیش از 14 میلیون نفر در بیش از 150 کشور، از طریق شبکه ما با بیش از 24000 مرکز آزمون معتبر ICDLبا برنامه آن درگیر شده اند. این یک گواهینامه معتبر برای کسانی است که قصد مهاجرت دارند.

اخذ مدرک بین المللی ICDL برای مهاجرت

مزیت دریافت مدرک ICDL

این دوره فرصت هایی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا مهارت های دیجیتال و مهارت های اولیه برنامه های کامپیوتری را در جامعه بهبود بخشند. برنامه های صدور گواهینامه به گونه ای طراحی شده اند که برای همه افراد صرف نظر از سن، جنسیت، وضعیت و توانایی قابل دسترسی باشد.

با این سکوی پرشی، برای بهبود چشم انداز شغل و تحصیل فراهم کنید. می توانید با مدرک بین المللی ICDL معتبر، فرصت های شغلی مناسبی را در سطح دنیا بیابید. بنابراین، توصیه می شود تا سطح مهارت های ضروری IT  را افزایش داده و با اعتماد به نفس در کار، به کشوری دیگر مهاجرت کنید.

بدین ترتیب می توانید بستری را فراهم کنید که از طریق آن به سطح بالاتر آموزش فناوری اطلاعات بروید. از منابع فناوری اطلاعات استفاده بهتری داشته باشید و بازده سرمایه گذاری در این حوزه را فراهم کنید.

پیشنهاد مطالعه:مهمترین مدارک برای مهاجرت

چرا این دوره؟

ICDL  طیف گسترده ای از ماژول ها از جمله  Computer Essentials، Word Processing و IT Security  را ارائه می دهد. داوطلبان آزمون هایی را در ماژول هایی می گذرانند که بیشترین ارتباط را با الزامات آموزشی و حرفه ای آنها دارد و از این طریق مدرک بین المللی ICDL خود را ایجاد می کنند. چه در مدرسه، چه در دانشگاه و چه در محل کار، ICDL  مهارت های مورد نیاز برای موفقیت را ارائه می دهد.

بسیاری از کالج ها در سرتاسر دنیا، در یک برنامه مشترک کار می کنند تا برنامه ICDL را ارائه دهند که امکان استفاده ماهرانه از ICT را فراهم می کند که افراد، سازمان ها و جامعه را از طریق توسعه، ترویج و ارائه برنامه های صدور گواهینامه بین المللی با کیفیت در سراسر جهان توانمند می کند.

درباره این برنامه:

گواهینامه بین المللی کامپیوتر، یا به اختصار ICDL، یک مدرک بین المللی شناخته شده است که آموزش عملی در هر یک از رایج ترین ابزارهای نرم افزاری را ارائه می دهد. این گواهی در بیش از 100 کشور به رسمیت شناخته شده است. این در حالی است که هیچ آموزش قبلی کامپیوتر مورد نیاز نیست.

 فرصت های شغلی

با تکمیل دوره  ICDL، درک بسیار خوبی از آنچه دنیای فناوری اطلاعات به همراه دارد به دست خواهید آورد. در عین حال، مقدمه ای با دنیای دیجیتال و مدرک بسیار مفیدی دریافت می کنید. در مورد برخی از دوره های عالی فناوری اطلاعات، یک ICDL یک شرط ورودی است و بسیاری از دانشگاه های فناوری مدرک بین المللی ICDL را برای اهداف اعتبار دانشگاهی به رسمیت می شناسند. دانش آموزان می توانند گواهی مبتدی و پیشرفته ICDL را دریافت کنند.

اخذ مدرک بین المللی ICDL برای مهاجرت

 توصیف عمیق دوره ICDL

با شرکت در این دوره ها، دانش آموزان یک گواهی شروع را تکمیل می کنند و سپس می توانند با یک گواهی کامل ادامه دهند. در طول دوره، دانش آموزان هفت دوره را می گذرانند (چهار دوره برای تکمیل گواهی شروع، و سه دوره دیگر برای تکمیل گواهینامه کامل) که هدف همه آنها ارائه مهارت های محاسباتی ضروری در محیط کار مدرن است. 

آموزش اینترنت

در این ماژول دانش آموزان موارد ضروری اینترنت مانند انجام وظایف جستجوی وب با استفاده از برنامه مرورگر و موتورهای جستجو، نشانک گذاری نتایج جستجو، چاپ صفحات وب و تولید گزارش های جستجو را می آموزند. همچنین به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود که چگونه از نرم‌افزار ایمیل برای ارسال و دریافت پیام، پیوست کردن اسناد یا فایل‌ها به پیام و سازماندهی و مدیریت پوشه‌ها یا فهرست‌های پیام در نرم‌افزار پست الکترونیکی استفاده کنند. در نهایت با دریافت مدرک بین المللی ICDLمی توانند برای مهاجرت و یافتن شغلی مناسب با درآمد عالی، برنامه ریزی نمایند.

آموزش مایکروسافت اکسس 

به دانش آموزان مفاهیم اولیه این برنامه پایگاه داده آموزش داده می شود و نحوه استفاده از پایگاه داده در رایانه شخصی را یاد می گیرند. طراحی و برنامه ریزی یک پایگاه داده ساده، بازیابی اطلاعات از پایگاه داده موجود و ایجاد و اصلاح گزارش ها بخشی از این ماژول است.

پیشنهاد مطالعه:ویزای شینگن و انواع آن

مایکروسافت ورد

دانش آموزان آموزش خواهند دید که چگونه از این برنامه پردازش کلمه در رایانه شخصی استفاده کنند. این ماژول علاوه بر عملیات اساسی مانند ایجاد، قالب بندی و تکمیل یک سند Word آماده برای توزیع، شامل جنبه های پیشرفته تری مانند ایجاد جداول استاندارد، استفاده از تصاویر در یک سند، وارد کردن اشیا و استفاده از ابزارهای ادغام نامه می باشد. باید گفت مدرک بین المللی ICDLیکی از راه های موفقیت در بخش فناوری اطلاعات است.

مایکروسافت اکسل

به دانش‌آموزان مفاهیم اساسی مربوط به این برنامه و سایر برنامه‌های صفحه‌گسترده آموزش داده می‌شود و یاد می‌گیرند که عملیات اساسی مربوط به توسعه، قالب‌بندی و استفاده از صفحات گسترده را انجام دهند. فرمول ها و توابع پایه، وارد کردن اشیا و ایجاد نمودارها و نمودارها نیز بخشی از این ماژول را تشکیل می دهند.

Microsoft PowerPoint 

دانش آموزان در استفاده از این ابزار ارائه مهارت کسب می کنند. این ماژول شامل آموزش ایجاد انواع ارائه برای مخاطبان هدف مختلف و استفاده از جلوه های مختلف نمایش اسلاید است.

مدیریت فایل ها

با دوره و مدرک بین المللی ICDL ، دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه در محیط دسکتاپ به طور موثر عمل کنند. این شامل مدیریت، سازماندهی، کپی، انتقال و حذف فایل ها و دایرکتوری ها/پوشه ها می شود. توانایی استفاده از انواع ویژگی های موجود در سیستم عامل نیز بخشی از این ماژول را تشکیل می دهد.

اخذ مدرک بین المللی ICDL برای مهاجرت

مفاهیم اولیه فناوری اطلاعات

دانش آموزان درک درستی از ساختار فیزیکی اولیه رایانه شخصی به دست می آورند و با ملزومات فناوری اطلاعات (IT) آشنا می شوند، از جمله:

-    ذخیره سازی اطلاعات و حافظه

-    زمینه برنامه های کاربردی نرم افزاری مبتنی بر کامپیوتر در جامعه

-    استفاده از شبکه های اطلاعاتی در محاسبات

پیشنهاد مطالعه:شرایط ثبت نام در آزمون ناتی

این دوره با اطلاعاتی در مورد تأثیرات رایانه ها بر سلامتی و تعدادی از مسائل امنیتی و حقوقی مرتبط با رایانه تکمیل می شود. شما می توانید با گذراندن این دوره ها به صورت آنلاین، مدرک بین المللی ICDL را دریافت کرده و برای سفر به کشوری دیگر، برنامه ریزی کنید.

توجه داشته باشید که برای انتخاب بهترین دوره های این مهارت رایانه ای، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید و سپس برای ثبت نام و پرداخت هزینه های آن، از خدمات 20پیمنت بهره بگیرید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد