بهترین مشاغل فنی با مدرک ارتباطات

بهترین مشاغل فنی با مدرک ارتباطات

توسط : تیم محتوا
1,421

ارتباطات، یک رشته تحصیلی است که مهارت های فنی و دیجیتال را با تئوری ارتباطات ترکیب می کند. متخصصان در این زمینه چشم اندازی منحصر به فرد برای ارتباطات داخلی و خارجی شرکت ارائه می دهند. اگر علاقه مند به تحصیل در رشته ارتباطات فنی هستید، ممکن است پس از فارغ التحصیلی از درک بهتری از فرصت های شغلی خود بهره مند شوید. اینجا لیستی از 12 شغل برای ادامه تحصیل در رشته ارتباطات فنی ارائه داده و چند مهارت کلیدی برای این رشته را فهرست کرده ایم. برای دست یابی به این مشاغل فنی با مدرک ارتباطات، می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید. 

12 شغل عمده ارتباطات فنی

اگر علاقه مند به تحصیل در رشته ارتباطات فنی در کالج هستید، مشاغل منحصر به فردی وجود دارد که می توانید پس از فارغ التحصیلی دنبال کنید. در اینجا 12 شغل مختلف وجود دارد که می توانید پس از دریافت مدرک خود، به ترتیب از حداقل تا بیشترین حقوق، دنبال نمایید. برای دریافت به روزترین حقوق و تضمین زندگی مناسب در دیگر کشورها، این موارد را دنبال کنید.

1.    طراح وب

بهترین مشاغل فنی با مدرک ارتباطات

میانگین حقوق ملی: 48673 دلار در سال

یک طراح وب با مشتریان ارتباط برقرار می کند و یک وب حرفه ای و جامع با توجه به مشخصات آنها ایجاد می کند. این ممکن است شامل کارهایی مانند صفحه آرایی، انتخاب طرح رنگ یا طراحی لوگو باشد. طراحان وب ممکن است برای وب سایت محتوا بنویسند، نام دامنه را ثبت کنند و وب سایت را در طول زمان حفظ کنند. 

در این حرفه که از جمله مشاغل فنی با مدرک ارتباطات می باشد، معمول است که مشتریان به طور منظم با طراحان وب برای به روز رسانی و به روز رسانی وب سایت ملاقات می کنند.

2. توسعه دهنده محتوا

میانگین حقوق ملی: 49769 دلار در سال

توسعه دهندگان محتوا مسئول طراحی، توسعه و آزمایش انواع مختلف محتوا برای مشتریان هستند. این متخصصان تحقیقاتی را برای تهیه محتوای مکتوب و دیجیتال برای پروژه های خاص انجام می دهند. آنها ممکن است به ویرایش و انتشار محتوای مبتنی بر وب نیز کمک کنند. بر اساس مشخصات مشتری، توسعه دهندگان محتوا ممکن است در موضوعات مختلف کار تولید کنند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی خرده فروش مد H&M

3. متخصص فناوری اطلاعات

میانگین حقوق ملی: 51637 دلار در سال

از مشاغل فنی با مدرک ارتباطات می توان به متخصص فناوری اطلاعات اشاره کرد. یک متخصص فناوری اطلاعات بر سیستم های فناوری اطلاعات در یک شرکت نظارت و نگهداری می کند. آنها با دیگران کار می کنند تا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را در طول روز عیب یابی کنند. 

علاوه بر این، این متخصصان مستقیماً با پایگاه‌های داده شرکت کار می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که تمام داده‌های درون سازمان به درستی ذخیره و ایمن شده است. متخصصان فناوری اطلاعات می توانند اطلاعات مفیدی در مورد داده ها، نرم افزارها و سیستم های سخت افزاری در یک سازمان ارائه دهند.

4. متخصص ارتباطات

میانگین حقوق ملی: 52614 دلار در سال

یک متخصص ارتباطات ارتباطات داخلی و خارجی یک شرکت یا سازمان را مدیریت می کند. این شغل به مهارت های فنی نیاز دارد، زیرا متخصصان ارتباطات اغلب بیانیه های رسانه ای را تهیه می کنند، به مشتریان خارجی پاسخ می دهند، محتوای دیجیتالی برای ارتباطات داخلی ایجاد می کنند یا کنفرانس های مطبوعاتی را سازماندهی می کنند. 

این متخصصان در مشاغل فنی با مدرک ارتباطات، ممکن است در کنار تیم های بازاریابی و روابط عمومی کار کنند تا اطمینان حاصل کنند که ارتباطات در سراسر شرکت سازگار است.

5. مشاور ارتباطات

میانگین حقوق ملی: 53681 دلار در سال

وظایف اصلی: یک مشاور ارتباطات خدمات مشاوره ای را در مورد ارتباطات داخلی و خارجی شرکت ارائه می دهد. این ممکن است شامل ارائه بازخورد در مورد یک بیانیه مطبوعاتی، یک کمپین بازاریابی آتی یا پروتکل های ارتباطی داخلی شرکت باشد. این متخصصان برای کمک به شرکت‌ها در دستیابی به اهداف ارتباطی خود، پشتیبانی ارائه می‌کنند، بنابراین معمول است که هر حرفه‌ای وظایف مختلفی را بر اساس شرکت انجام دهد.

6. ویرایشگر فنی

بهترین مشاغل فنی با مدرک ارتباطات

میانگین حقوق ملی: 56555 دلار در سال

از مشاغل فنی با مدرک ارتباطات، ویراستاران فنی مسئول تصحیح، بازبینی و ویرایش محتوای فنی هستند. آنها ممکن است مستقیماً با نویسندگان فنی کار کنند تا کار نوشتاری منسجم، واضح و به راحتی برای مخاطبان غیر فنی ایجاد کنند. این متخصصان همچنین ممکن است مطالب را بررسی کنند تا اطمینان حاصل کنند که از دستورالعمل های دستوری ارائه شده توسط مشتری پیروی می کند. ویراستاران فنی ممکن است با پیشنهاد ویرایش های مفید برای ظاهر و بدنه محتوا در سایت مشتری، به طراحی وب کمک کنند.

7. نویسنده فنی

میانگین حقوق ملی: 57850 دلار در سال

نویسندگان فنی مطالب پیچیده و فنی را به مخاطبان غیر فنی منتقل می کنند. این متخصصان ممکن است با مهندسان، متخصصان مالی یا کارشناسان فناوری برای نوشتن محتوا برای مخاطبان عمومی کار کنند. یک نویسنده فنی ممکن است این مفاهیم را به مشتریان بالقوه منتقل کند تا مطمئن شود که آنها محصولات و خدمات یک شرکت فناوری را درک می کنند.

8. متخصص اطلاعات

میانگین حقوق ملی: 60252 دلار در سال

یک متخصص اطلاعات فایل ها، داده ها و سایر اطلاعات شرکت را مدیریت و تجزیه و تحلیل می کند. آنها ممکن است استراتژی هایی را برای ذخیره ایمن داده های شرکت توسعه دهند. علاوه بر این، در میان مشاغل فنی با مدرک ارتباطات، این متخصصان به اطلاعات مشتریان دسترسی پیدا می‌کنند و گزارش‌های جامعی درباره روندها در داده‌های سازمان ارائه می‌کنند. متخصصان اطلاعات بسته به نیاز مشتریان خود می توانند داده ها را در دو نسخه چاپی و دیجیتال ارائه دهند.

پیشنهاد مطالعه:خرید بازی های تخفیف دار در بلک فرایدی

9. نماینده توسعه کسب و کار

میانگین حقوق ملی: 62928 دلار در سال

یک نماینده توسعه کسب و کار مسئول تماس با مشتریان بالقوه برای شروع معاملات فروش است. آنها ممکن است از تماس سرد، ایمیل یا شبکه حرفه ای خود برای تامین مشتریان بالقوه استفاده کنند. نمایندگان توسعه کسب و کار با مشتریان ارتباط برقرار می کنند، محصولات یا خدماتی را که شرکت ارائه می دهد توضیح می دهند و درک روشنی از معنای ورود به تجارت با شرکت ارائه می دهند. آنها همچنین با تعیین قرار ملاقات با مشتریان و برقراری ارتباط در مورد سرنخ های بالقوه فروش، با دیگران در تیم فروش همکاری می کنند.

10. مدیر بازاریابی

بهترین مشاغل فنی با مدرک ارتباطات

میانگین حقوق ملی: 63085 دلار در سال

در مشاغل فنی با مدرک ارتباطات، مدیران بازاریابی بر عملیات بازاریابی در یک سازمان نظارت می کنند. آنها در مورد مشتریان بالقوه تحقیق می کنند، استراتژی های بازاریابی قوی ایجاد می کنند و با تیم خود برای طراحی کمپین های موثر همکاری می کنند. هدف مدیران بازاریابی این است که اطمینان حاصل کنند که یک مشتری یا شرکت با تبلیغات یا تبلیغ رویدادها، خدمات یا محصولات برای مخاطبان هدف سودآور باقی می ماند.

11.  مدیر تبلیغات

میانگین حقوق ملی: 64481 دلار در سال

یک مدیر حساب، مقدار معینی از حساب های مشتری را در زمینه های مختلف مانند بازاریابی، فناوری اطلاعات یا تبلیغات مدیریت می کند. این متخصصان برای درک مشخصات و نیازهای مشتریان برای یک محصول، کمپین یا خدمات خاص، با مشتریان در ارتباط هستند. 

مدیران حساب می توانند در مورد گزینه های موجود با مشتری ارتباط برقرار کنند و ممکن است با تیم های داخلی در مورد نحوه ارائه بهترین درخواست مشتری همکاری کنند. این متخصصان از میان مشاغل فنی با مدرک ارتباطات، اغلب با جستجوی مشتریان بالقوه، کسب و کار جدیدی را به شرکت وارد می کنند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین پلتفرم های سلامت و تناسب اندام

12. مدیر اسناد

میانگین حقوق ملی: 70610 دلار در سال

یک مدیر اسناد، مدارک با کیفیت بالا را برای استفاده در یک تجارت تولید می کند. آنها ممکن است سیستمی را برای طراحی، توزیع و تحویل اسناد تجاری، هم در داخل و هم به مشتریان خارجی ایجاد و اجرا کنند. این متخصصان عملیات پروژه های مستندسازی را مدیریت می کنند، بر ویرایش ها نظارت می کنند و اسناد را قبل از توزیع مجوز می دهند.

بهترین مشاغل فنی با مدرک ارتباطات

مهارت های ارتباطی فنی

انواع مختلفی از مهارت های ارتباطی فنی وجود دارد که می توانید با مطالعه این موضوع بیاموزید. برخی از این مهارت ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

نوشتن: نوشتار فنی یک سبک بسیار خاص است که نیازمند توجه به جزئیات و توانایی انتقال ایده های پیچیده به شیوه ای ساده است. معمول است که رشته های ارتباطات فنی در مورد نحوه پیاده سازی این مهارت های نوشتاری در کار خود یاد بگیرند.

سازماندهی: یکی از جنبه های ارتباط، توانایی سازماندهی است. چه سازماندهی یک سیستم توسعه وب یا مدیریت یک تیم از متخصصان بازاریابی، توانایی های سازمانی مهارت های مهمی برای متخصصان ارتباطات فنی است.

ویرایش: در مشاغل فنی با مدرک ارتباطات، این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است که شامل نوشتن، ویرایش یکی دیگر از مهارت های ضروری برای متخصصان فنی است. برخی از ویرایش ها ممکن است به صورت دیجیتالی انجام شوند که نیاز به دانش ابزارهای ویرایش دیجیتال دارد.

طراحی اطلاعات: مهارت طراحی اطلاعات محتوای نوشتاری را با ظاهر ترکیب می کند. متخصصان ممکن است بینشی در مورد نحوه نمایش محتوا برای مخاطب بر اساس پیکربندی، فونت یا قرار دادن آن در یک صفحه وب ارائه دهند.

برای آنکه بتوانید مشاغل فنی با مدرک ارتباطات را مطابق با شرایط خود پیدا کنید، می توانید از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی دریافت کرده و برای جستجوی شغل بین المللی مناسب خود، از آنان کمک بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد