دوره آمادگی تافل E2Language

دوره آمادگی تافل E2Language

توسط : تیم محتوا
1,337

دوره آمادگی تافلE2Language ، یک شرکت فناوری آموزشی مستقر در استرالیا است که به زبان آموزان مهارت انگلیسی ارائه می دهد. برند آمادگی آزمون آنها، E2 Test Prep، طیف گسترده ای از دوره های آمادگی آزمون مهارت زبان انگلیسی را ارائه می دهد که آزمون های تافل، آیلتس و PTE را پوشش می دهد.

ویژگی های E2language

E2language یکی از معدود شرکت های آمادگی آزمون مهارت انگلیسی است که به زبان آموزان انگلیسی با سبک های یادگیری متفاوت را ارائه می دهد. فرقی نمی‌کند دوره‌ های خودآموز، کلاس‌های زنده یا تدریس خصوصی را ترجیح دهید، E2 TOEFL  شما را حمایت می کند!

ویژگی های کلیدی:

•    دروس ویدیویی درخواستی

•    کلاس های آنلاین تافل زنده

•    آموزش آنلاین اختیاری 1 به 1

•    ارزیابی نوشتاری و گفتاری

•    بیش از 600 سوال تمرینی

•    یک آزمون تمرینی کوتاه مدت

آیا دوره آمادگی تافل E2Language برای شما مناسب است؟

دوره آمادگی تافلE2Language  برای کسانی توصیه می شود  که در آزمون تافل به دنبال تدریس خصوصی مقرون به صرفه 1 به 1 آمادگی تافل هستند و یا کسی که دوست دارد در یک محیط کلاس زنده یاد بگیرد. این در حالی است که شرکت کنندگانی که در آزمون تافل، به دنبال آزمون های تمرینی کامل در آمادگی تافل خود هستند یا به دنبال توضیحات پاسخ دقیق برای سوالات تمرین ریدینگ و لیسنینگ می باشند، این دوره چندان مناسب آن ها نیست.

دوره آمادگی تافل E2Language

بررسی اجمالی تافل E2Language

برنامه درسی تافل E2Language هم از یک جزء خود گام و یک جزء کلاس زنده تشکیل شده است. کاربران این دوره همچنین می توانند یک تدریس خصوصی اختیاری 1 به 1 با متخصص تافل دریافت کنند. این حالت‌های آموزشی مختلف که توسط E2Language ارائه می‌شود، دوره E2 TOEFL را برای دانش ‌آموزانی با اولویت ‌های یادگیری متفاوت جذاب می‌ کند. مجموعه دوره آمادگی تافلE2Language  از سه بسته تشکیل شده است: بسته های اکسپرس، مدال و بسته های فشرده.

1.    بسته های اکسپرس یک دوره دسترسی 3 ماهه دارند و شامل حداکثر 1 آزمون تمرین کوتاه مدت هستند.

2.    بسته های مدال دارای دوره های دسترسی هستند که از 6 ماه شروع می شود و تا 12 ماه می رسد و حداکثر شامل؛ سه آموزش 1 به 1 معلم متخصص. 2 جلسه مشاوره برای آزمون تافل iBT; و 12 ارزیابی ترکیبی گفتاری و نوشتاری.

3.    بسته‌های فشرده دارای یک دوره دسترسی 3 ماهه هستند و برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند روی بخش گفتاری یا نوشتاری تمرکز کنند، طراحی شده است. این بسته ها شامل 4 ارزیابی تخصصی برای بخش اسپیکینگ و رایتینگ می باشد.

یشنهاد مطالعه:بهترین برنامه های کاریابی کانادا

شباهت های دوره آمادگی تافل E2Language

بنابراین، این بسته ها در دوره آمادگی تافلE2Language چگونه متفاوت هستند؟ بیایید آن را در زیر بررسی کنیم:

درس‌ها و منابع: همه بسته‌ ها دسترسی به مطالب درسی خودآموز و کلاس ‌های زنده تافل را فراهم می ‌کنند. این مطالب دوره دارای درس های ویدیویی درخواستی و سوالات تمرینی کوتاه برای هر 4 بخش تافل iBT است.

ارتقاء ویژگی‌های پشتیبانی: صرف ‌نظر از بسته‌ای که برای آن پرداخت می‌ کنید، کاربران همیشه می ‌توانند ویژگی ‌های پشتیبانی اضافی را در هر زمانی در آینده در پلتفرم خریداری کنند.

افزایش امتیاز: هیچ یک از بسته های E2 تافل هیچ تضمینی برای افزایش امتیاز پس از اتمام دوره ارائه نمی دهد.

تمایزات دوره آمادگی تافل E2Language

حالا بیایید به شما نشان دهیم که چگونه این بسته ها در دوره آمادگی تافلE2Language  متفاوت عمل می کنند:

تعداد ثبت نام کلاس های زنده: فقط بسته های مدال، ثبت نام نامحدود برای کلاس های زنده دارند. تمام بسته های دیگر به حداکثر 25 ثبت نام کلاس زنده محدود می شوند.

ویژگی ‌های پشتیبانی شامل: خریداران بسته‌های مدال بین 1 تا 3 قرار ملاقات تدریس خصوصی و 2 تا 6 ارزیابی درجه ‌بندی شده برای هر بخش اسپیکینگ و نوشتاری دریافت می ‌کنند. علاوه بر این، یک جلسه مشاوره قبل از آزمون و بعد از آزمون در برخی از بسته های مدال گنجانده شده است.

دوره های دسترسی: دسترسی به مطالب دوره برای 6 تا 12 ماه در بسته مدال داده می شود، در حالی که در بسته های دیگر فقط به 3 ماه محدود می شود.

آزمون تمرینی کوتاه مدت: تمام بسته های مدال شامل یک آزمون تمرینی کوتاه مدت با سؤالات از هر 4 بخش تافل iBT است. این آزمون تمرینی کوتاه در دوره آمادگی تافلE2Language  ، در همه بسته‌های Intensive وجود ندارد و در یکی از بسته‌های Express وجود دارد.

کیفیت درس ها در دوره آمادگی تافل

دوره آمادگی تافل E2Language

دوره خود گام

در پلتفرم دوره E2 TOEFL، 28 درس ویدیویی درخواستی با تمرکز بر انواع سؤالات و وظایف در هر بخش تافل و همچنین راهکارهایی برای پاسخ به این سؤالات را خواهید یافت. علاوه بر این، 20 درس ویدیویی در مورد دستور زبان انگلیسی و استفاده از واژگان به عنوان مکمل وجود دارد.

ویدئوهای روی پلتفرم معمولا کمتر از 10 دقیقه طول می کشند و ترکیبی از اسلایدهای ارائه و فیلم های یک مربی در حال صحبت با دوربین را دارند. ویدیوها را می توان با سرعتی که برای شما ترجیح داده است، افزایش یا کاهش داد. با این حال، هیچ شرح بسته یا ویژگی رونوشتی وجود ندارد. 

دروس تصویری دوره E2Language TOEFL

اگرچه دروس ویدیویی تافل توسط مدرسان مختلف دوره آمادگی تافلE2Language  تدریس می شود، اما همه آنها از یک فرمت پیروی می کنند. در ابتدای هر ویدئو، مدرس نوع سوال یا تکلیف تافل را که باید مورد بحث قرار گیرد را معرفی می کند.

در مرحله بعد، مربی یک اسلاید ارائه را نمایش می دهد و می خواند که استراتژی هایی برای پاسخ به سؤال را نشان می دهد. سپس نمونه‌ای از نوع سوال ارائه می‌شود، جایی که مربی به شما نشان می‌دهد که چگونه استراتژی‌هایی را که قبلا ذکر شد به کار ببرید.

در نهایت، یک سوال یا کار تمرینی زمان‌بندی شده روی صفحه نمایش داده می‌شود، در حالی که مربی استراحت کوتاهی می‌کند. سپس ویدئوها با پاسخ دادن به این سوال تمرینی توسط مربی پایان می‌یابد و نکات و ترفندهای کوتاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد که هنگام انجام این نوع سوالات یا وظایف به خاطر بسپارید.

همراه با هر درس ویدیویی در مطالب دوره آمادگی تافلE2Language ، چند سؤال تمرینی که در ماژول‌های یادگیری ریدینگ شنیداری یافت می‌شود و فعالیت‌هایی که در ماژول‌های یادگیری گفتاری و نوشتاری یافت می‌شوند، وجود دارد تا درک خود را از مفاهیم معرفی‌شده در درس آزمایش کنید.

در حالی که این درس‌های ویدیویی کار کافی برای توضیح سؤالات و وظایف مختلف تافل را انجام می‌دهند، چندین استراتژی مهم در آزمون تافل دیده نشده است. به عنوان مثال، در بخش گوش دادن از مطالب دوره خودگام، هیچ استراتژی عمیقی در مورد نحوه یادداشت برداری و سازماندهی نخواهید یافت.

 همچنین هیچ بحثی در مورد تله‌های پاسخ معمولی که در بخش‌های خواندن و شنیدن ظاهر می‌شوند، پیدا نمی‌کنید. بر این اساس، ما کیفیت دروس موجود در مواد درسی خودگام را پایین‌تر از آنچه در سایر دوره‌های تافل خود گام خواهید یافت، رتبه‌بندی می‌کنیم.

یشنهاد مطالعه:پرداخت آزمون پرستاری  CGFNS

کلاس های آنلاین زنده

اینجا جایی است که دوره آمادگی تافلE2Language از سایر ارائه دهندگان دوره های آمادگی تافل پیشی می گیرد. از آنجایی که اکثر ارائه دهندگان آمادگی آزمون، کلاس های آنلاین زنده را به عنوان بخشی از دوره آمادگی تافل خود ارائه نمی دهند.

کاربران تمامی بسته‌های دوره تافل E2 می‌توانند در هر نقطه از دوره دسترسی خود در کلاس‌های تافل زنده ثبت‌نام کرده و در آن شرکت کنند. با این حال، تعداد ثبت‌نام‌های کلاس زنده که کاربر می‌تواند انجام دهد به نوع بسته دوره خریداری شده همانطور که قبلاً توضیح داده شد بستگی دارد.

این کلاس ‌های زنده ۱ ساعته در Zoom میزبانی می‌ شوند و هر روز از سه ‌شنبه تا جمعه در ساعت ۵ صبح به وقت استرالیا (AET) شروع می ‌شوند. برنامه هفتگی کلاس های زنده از 7 کلاس به ترتیب تافل رایتینگ، ریدینگ تافل، املا، صحبت کردن تافل، تلفظ، گوش دادن تافل و گرامر انگلیسی پیروی می کند.

در طول هر درس زنده، مربی بر روی یک موضوع فرعی در یکی از این 7 موضوع گسترده تر تمرکز می کند. به عنوان مثال، در یک درس زنده در مورد ریدینگ تافل، مربی ممکن است بر روی آموزش استنباط و سوالات واژگان تمرکز کند که هر دو 2 مورد از 10 نوع سوال موجود در بخش ریدینگ هستند.

به طور مشابه، در دوره آمادگی تافلE2Language  ، در یک درس زنده در مورد صحبت کردن تافل، تمرکز روز می‌تواند بر روی استراتژی‌هایی برای اولین تکلیف یکپارچه سخنرانی باشد که معمولاً مبتنی بر بحث بین دو دانشجو است. بنابراین، انتظار نداشته باشید که درس هر کلاس از یک هفته به بعد یکسان باشد.

ساختار کلاس ‌های زنده برای 4 بخش تافل ترکیبی از استراتژی‌ های بخش خاص، مثال ‌های زنده و تمرین‌ های کاربردی برای مخاطبان بود. استراتژی‌ هایی که در کلاس‌های زنده آموزش داده می ‌شوند کاملاً عمیق بودند و شکاف‌ های یادگیری را که در مطالب دوره خودگام شناسایی کردیم، را پر می‌کردند.

دوره آمادگی تافل E2Language

آموزش زنده در دوره E2 تافل

این کلاس های زنده فرصتی عالی برای دریافت توضیحات از یک متخصص تافل در زمان واقعی فراهم می کند. می توانید دوره آمادگی تافلE2Language  را معادل ساعات اداری یک استاد یا معلم در نظر بگیرید. دانش‌آموزانی که به تدریس خصوصی اختیاری 1 به 1 که کاربران بسته‌های Express و Intensive می‌ توانند بعداً خریداری کنند،  دسترسی دارند، می‌توانند یک قرار ملاقات با معلم E2Language تعیین نمایند.

هنگام برنامه ریزی یک قرار، از شما خواسته می شود حداکثر 2 وظیفه را ارائه دهید که می خواهید معلم روی آنها تمرکز کند. این آموزش آنلاین در زوم میزبانی می شود و معمولاً حدود 45 دقیقه طول می کشد. برای استفاده حداکثری از وقت خود با معلم تافل، مهم است که برای قرار ملاقات آماده باشید.

برخلاف کلاس‌های زنده تافل که توسط مدرس E2 برگزار می‌شود، این جلسات آموزشی توسط دانشجو هدایت می‌شود. این قرار 1 به 1 فرصتی برای شماست تا انتخاب کنید چه چیزی را می خواهید به شما آموزش داده شود و چه مدت.

در طول جلسه تدریس آنلاین دوره آمادگی تافلE2Language ، در مورد چگونگی یادداشت برداری موثر با استفاده از کوتاه نویسی و نحوه سازماندهی صحیح یادداشت ها در بخش شنیداری، صحبت کردن و نوشتن بحث می شود. اینها برخی از نکات و راهکارهایی بود که در مطالب دوره خود گام به درستی مورد توجه قرار نگرفت.

با توجه به زمان محدود، مدرس منابع اضافی را پیشنهاد و ارائه می کند که یادداشت برداری با استفاده از تندنویسی و همچنین سایر منابع تمرین تافل را آموزش می دهد. همچنین می توانید درخواست ضبط جلسه تدریس خصوصی 1 به 1 را بدهید که بعداً در آمادگی خود به آن مراجعه کنید.

داشبورد دوره E2Language تافل

از صفحه اصلی بستر دوره آمادگی تافلE2Language ، می توانید کلاس های زنده بعدی را مشاهده و ثبت نام کنید و مسیر تحصیلی خود را مشاهده کنید. مسیر مطالعه فهرستی از درس‌ها، سؤالات تمرینی و فعالیت‌های موجود در مواد درسی خودگام را به شما نشان می‌دهد که یا تکمیل کرده‌اید یا هنوز تکمیل نکرده‌اید.

سایر ویژگی‌های پلتفرم مانند کلاس‌های زنده ضبط‌شده، تدریس خصوصی 1 به 1 و ارزیابی‌های درجه‌بندی شده را می‌توان به راحتی از داشبورد پیدا کرد. در مقایسه با سایر ارائه دهندگان دوره های تافل که بازخوردهای درجه بندی شده را به آدرس ایمیل کاربر ارسال می کنند.

به طور کلی، تجربه کاربری در پلتفرم E2 هنگام دسترسی به وب‌سایت هم از طریق دسکتاپ و هم از طریق دستگاه تلفن همراه بسیار خوشایند است.

یشنهاد مطالعه:تحصیل در ایرلند

بررسی سوالات و تست های تمرینی تافل E2Language

سوالات را در درس ها و تمرین های دوره آمادگی تافلE2Language  مرور کنید. در بخش مطالب دوره خودگام، سوالات و فعالیت های تمرینی را در هر ماژول درس برای بخش های خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن پیدا خواهید کرد. حدود 190 سؤال و فعالیت تمرینی وجود دارد که بیشتر سؤالات تمرینی در ماژول های درس خواندن و شنیدن وجود دارد.

سوالات تمرینی موجود در ماژول درس گفتاری، شامل 2 دستور برای هر یک از 4 وظیفه گفتاری (1 کار مستقل و 3 کار یکپارچه) است. در حالی که آنهایی که در ماژول درس نوشتن هستند فقط شامل 2 دستور برای وظیفه نوشتن مستقل هستند.

مطالب درسی خود گام نیز شامل 6 تست تمرین در انتهای بخش ریدینگ و 12 تست تمرین کوتاه در پایان بخش شنیداری می باشد. تست های تمرینی کوتاه، در قسمت ریدینگ شامل یک قطعه ریدینگ کوتاه و حداکثر 7 سوال می باشد. در حالی که تست های تمرینی کوتاه دوره آمادگی تافلE2Language  در بخش لیسنینگ بر اساس مکالمه یا سخنرانی و شامل حدود 5 سوال است.

در مجموع، این تست‌های تمرینی کوتاه خواندن و شنیدن 102 سوال تمرینی اضافی را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، در مواد درسی خود گام، یک ماژول تست آزمایشی وجود دارد که شامل 6 تست ریدینگ و 6 تست شنیداری است. در هر آزمون ریدینگ، 3 قطعه ریدینگ با حداکثر 30 سوال پیدا خواهید کرد.

در حالی که در هر آزمون شنیداری، 6 بخش (3 سخنرانی و 3 مکالمه) را خواهید یافت که در مجموع شامل 30 سؤال است. این بیش از 340 سوال تمرینی اضافی است. تست های آزمایشی خواندن دوره آمادگی تافلE2Language ، زمان بندی شده اند که با شمارش معکوس از 1 ساعت می باشند اما تست های آزمایشی شنیداری زمان بندی نشده اند. بنابراین، در آزمون‌های آزمایشی گوش دادن، تجربه‌ی واقعی از آزمون عملی را دریافت نخواهید کرد.

دوره آمادگی تافل E2Language

آزمون های آزمایشی

ماژول آزمون آزمایشی تنها بخشی از دوره است که در آن می توانید سوالات تمرینی کامل برای بخش های خواندن و شنیدن را بیابید. در آزمون آزمایشی، متوجه شدیم که سطح دشواری سؤالات ریدینگ و لیسنینگ مشابه سؤالات تافل واقعی iBT است. به طور مشابه، سؤالات تمرینی موجود در ماژول های یادگیری گفتاری و نوشتاری به روشی قابل مقایسه با سؤالات امتحان واقعی تافل iBT فرمت شده است. شما می توانید برای ثبت نام در دوره آمادگی تافلE2Language  و پرداخت هزینه آن، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد