شرایط تحصیل در هاروارد هزینه و بورسیه

شرایط تحصیل در هاروارد هزینه و بورسیه

توسط : تیم محتوا
1,456

هاروارد یکی از معتبرترین و قدیمی ترین دانشگاه های ایالات متحده است. این دانشگاه که در سال 1936 تأسیس شده است، تنها دارای نرخ پذیرش 4.6 درصد است. این بدان معنی است که تنها تعداد انگشت شماری از متقاضیان می توانند در برنامه پذیرش به این کشور مهاجرت کنند. اما باید گفت که ورود و تحصیل در هاروارد غیرممکن نیست. لازم است که در این خصوص اطلاعات کافی کسب کرده و خود را برای آن آماده کنید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت نیز شما را یاری می کنند.

نحوه ورود به دانشگاه هاروارد

با دیدن یا شنیدن کلمه "هاروارد" ذهن شما چه چیزی را متصور می شود؟ شما کالج هاروارد را می بینید. به هر حال، بسیاری از نام‌های بزرگ در صنایع مختلف، دانشجویان دانشگاه هاروارد بودند. اما آیا می توانید به هاروارد راه پیدا کنید؟ آیا شما شایسته این هستید که بخشی از مکانی باشید که دانش آموزان نخبه در آن تحصیل می کنند؟ این یک چالش است، اما اگر بسیاری از دانشجویان بین المللی می توانند وارد شوند، چرا شما نتوانید؟

اگرچه، شما باید درک درستی از الزامات تحصیل در هاروارد داشته باشید. در این جا، تمام شرایط پذیرش دانشگاه را برای شما توضیح خواهیم داد. اما قبل از اینکه بدانید چگونه وارد هاروارد شوید، اجازه دهید مروری بر دانشگاه داشته باشیم.

شرایط تحصیل در هاروارد  + هزینه و بورسیه

بررسی اجمالی دانشگاه هاروارد

دانشگاه هاروارد که در سال 1636 تأسیس شد، همیشه یکی از معتبرترین دانشگاه ها باقی ماند. این دانشگاه در کمبریج، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا است. بر اساس "رده بندی اخبار 2021 ایالات متحده"، هاروارد دومین دانشگاه برتر در ایالات متحده است. بر اساس "رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS"، هاروارد سومین دانشگاه برتر جهان محسوب می شود.

هزینه تحصیل در هاروارد، برای دانشجویانی که در این دانشگاه پذیرفته می شوند، بالاست. تعداد کل ثبت نام در کالج 21015 نفر است. نسبت دانشجو به استاد در هاروارد 6:1 است. بنابراین، یک دانشجوی هاروارد مورد توجه بسیار استاد از دانشکده ها قرار می گیرد. 74 درصد از کلاس ها در هاروارد از کمتر از 20 دانشجو تشکیل شده است.

دانشگاه هاروارد، نام های بزرگی در جهان به عنوان فارغ التحصیلان خود دارد. برخی از فارغ التحصیلان برجسته عبارتند از فرانکلین دی، روزولت، ال گور، کانن اوبراین، میشل اوباما.

پذیرش دانشگاه هاروارد چقدر سخته؟

همانطور که قبلاً گفتیم، نرخ پذیرش در تحصیل در هاروارد 4.6 درصد است. و این آن را به یکی از انتخابی ترین موسسات آموزشی در آمریکا و جهان تبدیل می کند. سال گذشته نزدیک به 44000 دانشجو برای تحصیل در اینجا درخواست دادند.

با این حال، تنها سال 2009 پذیرفته شدند. در نهایت تنها 1650 دانشجو برای حضور در دانشگاه انتخاب شدند. 4.6 درصد ترسناک به نظر می رسد. با این حال، باید در نظر داشته باشید که قدرت پروفایل شما تا حد زیادی احتمال پذیرش را تعیین می کند.

بسیاری از افراد راهنمایی های خود را در مورد نحوه ورود به این دانشگاه معتبر به اشتراک می گذارند. با این حال، تنها تعداد کمی کاملاً صادق هستند. برخی از پیشنهادات آنها ممکن است شانس شما را برای پذیرش کاهش دهد. برای افزایش شانس پذیرش تحصیل در هاروارد، باید با افرادی که با موفقیت در این دانشگاه پذیرفته شده اند مشورت کنید.

یشنهاد مطالعه:دوره آمادگی تافل E2Language

دانشگاه هاروارد برای دانشجویان به دنبال چه چیزی است؟

هاروارد می گوید: «هیچ چیزی به نام دانشجوی معمولی هاروارد وجود ندارد». فرآیند پذیرش به هر درخواست، توجه فردی می دهد. با این حال، چهار چیزی که در دانش آموزان هنگام پذیرش به دنبال آن هستند شامل:

رشد و پتانسیل:

هنگام مشاهده درخواست شما، 12 سوال به ذهن آنها می رسد. این سوالات در درجه اول در مورد رشد و پتانسیل شما تا به امروز است؟ چگونه می خواهید بیشتر رشد کنید؟ آیا از زمان خود استفاده کرده اید؟ از این رو، کالج ممکن است هر کاری را که در زندگی شخصی و تحصیلی خود انجام داده اید در نظر بگیرد.

علایق و فعالیت ها:

بسیاری از کالج ها برای تحصیل در هاروارد، آنچه را که یک دانشجو در خارج از کلاس انجام می داد، در نظر می گیرند. به طور مشابه، کارکنان پذیرش هاروارد نیز آنچه را که شما به عنوان علاقه و فعالیت های خود انجام داده اید، در نظر خواهند داشت. آنها می خواهند بدانند دستاوردهای شما در فعالیت هایی که انجام داده اید چه بوده است. شما باید تجربه خود را بدون توجه به موفقیت یا شکست به اشتراک بگذارید.

شخصیت فردی:

در اینجا، برخی از سؤالاتی که در اینجا پرسیده می شود، مربوط به "چه انتخاب هایی برای خود کرده اید؟" "چقدر برای ایده ها و افراد جدید باز هستید؟" اینجا جایی است که هاروارد می خواهد ببیند شما کی هستید. شما نمی توانید وانمود کنید که فردی هستید که بعداً متوجه می شوند که جعلی بوده است. بنابراین برای این یکی، باید خود را از درون پیدا کنید که چه کسی هستید و چگونه می توانید به هاروارد اجازه دهید ببیند که شما فردی هستید که رهبری را بر عهده می گیرید و نکات مثبت را در موقعیت می بینید.

شرایط تحصیل در هاروارد  + هزینه و بورسیه

کمک به جامعه هاروارد

هر دانشگاهی از دانشجوی خود می‌خواهد که نه تنها به دانشکده بیاید و یاد بگیرد، بلکه در کاری مشارکت کند. با تحصیل در هاروارد، می خواهند بدانند که چگونه می توانید به جامعه آنها کمک کنید. بنابراین، هنگام درخواست برای کالج، این نکات را در نظر داشته باشید. 

هاروارد همچنین برنامه مشترکی را می پذیرد که در آن شما این فرصت را دارید که به آنها نشان دهید که هستید. می توانید از بخش فعالیت در برنامه مشترک برای تعریف فعالیت هایی که تاکنون انجام داده اید، استفاده کنید. همچنین، شما می توانید یک مقاله تکمیلی ارسال کنید که به شما کمک کند.

پس از دانستن اینکه هاروارد به دنبال چه چیزی از یک دانشجو است، بیایید ببینیم برای کسب صلاحیت در هاروارد به چند نمره نیاز دارید.

یشنهاد مطالعه:تحصیل در ایرلند

شرایط امتیاز SAT هاروارد

از آنجایی که کالج هاروارد، یکی از برترین کالج‌های جهان است، بسیار رقابتی است. صدک SAT 25 این کالج 1460 است. یعنی فقط کمتر از 25 درصد از دانشجویان نمرات زیر 1460 را پذیرفته اند. صدک SAT 75 هاروارد 157 است که نشان دهنده حدود 75 درصد از دانش آموزانی است که نمره کمتر از 1570 دارند. با هر دو این اعداد، می توانیم به دست آوریم. صدک 50 (متوسط امتیاز) که 1515 است.

همچنین صدک 25 و صدک 75 برای بخش های جداگانه تحصیل در هاروارد وجود دارد. صدک 25 و صدک 75 ریاضی به ترتیب 750 و 800 است. صدک 25 و صدک 75 EBRW به ترتیب 710 و 770 است. در اینجا، می بینیم که باید در ریاضیات در مقایسه با EBRW بهتر عمل کنید.

شما همچنین می توانید سعی کنید نمره های بیشتری را در یک موضوع کسب کنید که عملکرد خوبی خواهید داشت. به این دلیل است که اگر در یک بخش بیش از حد مورد نیاز و در بخش دیگر نمره کمتری کسب کنید، همچنان نمره ترکیبی لازم را خواهید گرفت.

خط مشی امتیاز SAT هاروارد

دانشگاه هاروارد بالاترین امتیاز SAT را در تمام تلاش‌هایی که انجام داده‌اید در نظر می‌گیرد. بنابراین بهتر است قبل از درخواست برای امتحان تحصیل در هاروارد، بیش از یک بار SAT را امتحان کنید. همچنین توجه داشته باشید که هاروارد هیچ امتیازی فوق العاده انجام نمی دهد.

شرایط امتیاز ACT هاروارد

صدک ترکیبی 25 هاروارد برای ACT 33 و صدک 75 35 است. بنابراین، میانگین نمره ACT ترکیبی برای هاروارد 34 است. در ACT، نمره ترکیبی میانگینی از تمام نمرات بخش است. بنابراین، شما باید در همه بخش‌ها به امتیاز ACT داده شده برسید تا امتیاز ترکیبی ACT مورد نیاز را به دست آورید.

هاروارد بالاترین نمره ACT شما را در نظر می گیرد. در اینجا، می توانید چندین بار امتحان ACT را امتحان کنید و فقط بالاترین نمره ACT را ارسال نمایید. بنابراین، مشابه SAT، باید بیش از یک بار اقدام به ACT کنید. توجه داشته باشید که هاروارد هیچ امتیازی برای امتیاز شما انجام نمی دهد.

شرایط تحصیل در هاروارد  + هزینه و بورسیه

شرایط معدل دانشگاه هاروارد

یک دانشجو، برای پذیرش در HU به معدل استثنایی نیاز دارد. معدل مورد نیاز برای تحصیل در هاروارد 4.04 در مقیاس 4 است. به این معنی است که شما باید در کلاس خود برتر باشید. اگر می‌دانید که ممکن است این نمره معدل زیادی را کسب نکنید، باید روی کسب امتیازات بیشتر در SAT / ACT تمرکز کنید.

شانس متقاضیان تحصیل در هاروارد

20 درصد از خانواده های هاروارد هیچ هزینه ای برای حضور دانشجویان خود نمی پردازند. پس از پذیرش، کمیته کمک مالی نیاز مالی خانواده شما را ارزیابی می کند و برای برآورده کردن آن، به شما پیشنهاد می کند. آنها نیاز را بر اساس درآمد، دارایی و شرایط مالی کلی خانواده شما تعیین می کنند. شما هرگز ملزم به گرفتن وام نخواهید بود. مهمتر از همه، وضعیت مالی شما بر شانس پذیرش شما در کالج هاروارد تاثیری نخواهد داشت.

هاروارد کمک های مالی سخاوتمندانه مبتنی بر نیاز را برای همه دانشجویان، صرف نظر از ملیت یا شهروندی ارائه می دهد. بسته کمک مالی شما از ترکیبی از کمک هزینه تحصیلی (کمک مالی)، اشتغال دانشجویی و هر گونه جوایز بالقوه خارجی تشکیل شده است.

یشنهاد مطالعه:بهترین برنامه های کاریابی کانادا

مزایای تحصیل در دانشگاه هاروارد

تنوع

دانشجویان از کشورهای مختلف در سراسر جهان می آیند تا از منابع تحصیل در هاروارد نهایت استفاده را ببرند. این دانشگاه بر افزایش درصد پذیرش اقلیت ها تمرکز کرده است. در سال های اخیر، افزایش تنوع منجر به بحث هایی در مورد تبعیض علیه متقاضیان خاص، به ویژه آسیایی ها، برای حفظ درصد پذیرش شده است.

وضعیت اقتصادی

باید به خاطر داشته باشید که بدنه دانشجویی هاروارد از اکثر آمریکایی های ثروتمندتر است. 70 درصد دانشجویان از 20 درصد برتر اقتصاد هستند. باقی متقاضیان حدود 15 درصد از جمعیت هاروارد است.

مسکن

در بیشتر موارد، دانشجویان در محوطه دانشگاه اقامت دارند. زیرا سیستم خانه های مسکونی وجود دارد. دانشجویانی که در محوطه دانشگاه زندگی می کنند باید آماده باشند که هر سال 11 هزار دلار برای مسکن بپردازند. آپارتمان های دانشگاهی به طور متوسط 2000 دلار در ماه دریافت می کنند.

شانس پذیرش

در حالی که نرخ پذیرش تحصیل در هاروارد پایین است، شانس شما توسط شما تعیین می شود. اگر پروفایل علمی ضعیفی دارید، ممکن است کمیته به درخواست شما نگاه نکند. با این حال، اگر نمرات و نمرات آزمون شما قوی باشد و در فعالیت های فوق برنامه شرکت کنید، شانس موفقیت خود را افزایش خواهید داد.

تعداد زیادی ماشین حساب پذیرش آنلاین وجود دارد که به شما کمک می کند شانس پذیرش خود را تعیین کنید. این ماشین حساب ها از نمرات آزمون، نمرات و برنامه های فوق برنامه برای تصمیم گیری در مورد شانس قبولی استفاده می کنند و بهترین نکات در مورد بهبود نمایه خود را با شما به اشتراک می گذارند.

شرایط تحصیل در هاروارد  + هزینه و بورسیه

هزینه هاروارد

این بخش هزینه تحصیل در هاروارد به شما کمک می کند تا متوجه شوید هزینه ورود به دانشگاه هاروارد چقدر است. باید در نظر داشته باشید که هزینه هر کالج بر اساس کمک های دولتی، مشخصات مالی و چندین عامل دیگر تعیین می شود. هزینه هایی که در اینجا قرار است برای یک سال پیش رو داشته باشید، بشرح ذیل است. توجه داشته باشید که هنگام برنامه برای مهاجرت، هزینه های به روز شده را مرور کنید.

•    مسکن: 11364 دلار

•    شهریه: 49653 دلار

•    بیمه درمانی: 3922 دلار

•    برنامه غذایی 7025 دلار

•    هزینه سلامت: 1206 دلار در دانشگاه و 602 دلار خارج از دانشگاه

•    هزینه کمک مالی: 12000 دلار

•    مجموع هزینه بدون کمک مالی: 72391 دلار

برای تحصیل در هاروارد می توانید از مشاوره گروه های تخصصی همچون 20پیمنت بهره ببرید تا با یک برنامه ریزی عالی و مطالعه شده، برای تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد