بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک

بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک

توسط : تیم محتوا
1,525

اگر شما یک طراح گرافیک با تعداد پروژه های قابل اعتماد بوده و به دنبال کار آزاد جدید هستید، می توانید در بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک، به آن برسید. جستجوی فرصت های شغلی آزاد بهتر، همیشه برای افزایش درآمدتان مهم است. با این حال، جستجوی شغل فریلنسری ممکن است از جانب شما کمی تلاش نیاز داشته باشد، اما با گذشت زمان، تضمین مشاغل آزاد به عنوان یک طراح گرافیک بسیار آسان خواهد شد. 

جستجوی سایت های طراحی گرافیک

طراحان گرافیک ممکن است به دلیل پلتفرم ‌های در دسترس زیاد، از این رویه سردرگم شوند. یک جستجوی ساده در گوگل صدها وب سایت فریلنسری را در اختیار شما قرار می دهد که ممکن است گیج کننده باشد. از این رو، اگر به دنبال شغل طراح گرافیک آزاد هستید، در اینجا لیستی وجود دارد. 

ما لیستی از بهترین وب سایت های مستقل برای طراحان گرافیک را به شما ارائه می دهیم. در حالی که برخی از سایت ها بیشتر برای طراحان دسته های مختلف هستند، برخی دیگر ممکن است پیشنهادهای کاری عمومی ارائه دهند. تا جایی که می توانید برای تعداد زیادی ثبت نام کنید و نمونه کارها را از بهترین کارهای خود بسازید و در بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک قرار دهید.

بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک

Upwork

Upwork یک وب سایت مستقل برای یافتن کار است، صرف نظر از نوع فریلنسر شما. چه یک طراح گرافیک آزاد، طراح وب، نویسنده محتوا، مدیر پشتیبانی مشتری باشید، Upwork  چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد. این یک لیست بی پایان از آگهی های شغلی برای همه دارد. چه کوچک و چه چند ملیتی، شرکت ها وبلاگ نویسان، طراحان با استعداد، نویسندگان مستقل و موارد دیگر را از طریق Upwork استخدام می کنند.

Upwork که قبلاً به عنوان Elance-o Desk شناخته می شد، منحنی یادگیری دارد. شما باید مهارت های خود را با ارسال یک پیشنهاد کارآمد و مناقصه برای پروژه با توجه به نرخ پرداخت خود نشان دهید. تعداد زیادی از فریلنسرهای مشتاق برای هر فرصت شغلی ارسال شده با یکدیگر رقابت می کنند.

Upwork یک پلتفرم عالی و یکی از بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک برای تضمین کار فراوان و کسب پروژه ها، است. بنابراین، ثبت نام در Upwork می تواند ارزش وقت گذاشتن را داشته باشد، زیرا پتانسیل بالایی برای بازگشت دارد.

Designhill 

Designhill  به طراحان آزاد فرصتی برای یافتن بهترین فرصت های شغلی برای آنها ارائه می دهد. شرکت‌ها محتوای پروژه را برای یافتن طراحان گرافیک با استعداد و سایر فریلنسرها ایجاد می‌کنند و ورودی‌های مختلفی را برای انتخاب دریافت می‌کنند.

رقابت طراحی گرافیک ممکن است کاملاً قطبی شوند. بنابراین، اگر از کار جمع ‌سپاری در سایت ‌های کار آزاد احساس خوبی ندارید، در این موضوع تنها نیستید. اما برخی از رقابت های طراحی قانونی هستند و شما می توانید بر آن پیشنهادات پیروز شوید.

Designhill  یکی از بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک است و چیزهای زیادی برای ارائه به همه فریلنسرها دارد. این به طراحان این فرصت را می دهد که تی شرت های خود را طراحی کنند، آنها را چاپ کنند و در فروشگاه آنلاین خود بفروشند. این یک راه عالی برای ارائه راه دیگری به فریلنسرها برای نشان دادن استعداد و کسب درآمد از طریق هنرشان است.

پیشنهاد مطالعه:معرفی رمزنگاری متاورس

Toptal

Toptal یک پلتفرم فریلنسر برای جستجوی 3٪ فریلنسرهای با استعداد برتر است. این یک فرآیند غربالگری دقیق دارد که از هزاران ارسالی که ماهانه دریافت می شود، فقط تعداد کمی پذیرفته می شوند. این نکته، این سایت را به لیست برترین وب سایت های فریلنسری می آورد و آن را متمایز می کند. ورود به داخل ممکن است نگران کننده باشد، اما زمانی که این کار را انجام دادید، می‌توانید استعداد خود را بر برخی از نام‌های بزرگ برتری مانند  Shopify، Duolingo، Airbnb که از Toptal برای جستجوی طراحان استفاده کرده‌اند، پیشتر ببرید.

We Work Remotely

We Work Remotely  بیان می کند که هر ماه بیش از 3 میلیون ثبت نام دریافت می کنیم. آنها آگهی های شغلی بسیار زیادی دارند که چندین پروژه طراحی گرافیکی دارند. این یکی از بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک است.

شرکت ها یا افرادی که به دنبال استخدام بهترین طراحان گرافیک هستند باید مبلغ ثابتی 299 دلاری را برای فهرست کردن فرصت های شغلی خود هزینه کنند. این به عنوان یک روش غربالگری برای از بین بردن سرنخ های شغلی ضعیف عمل می کند. 

گوگل، آمازون و InVision برخی از شرکت‌هایی هستند که مشاغل معتبری را در آن پست کرده‌اند و آن را به یک پلتفرم آزاد قانونی تبدیل کرده‌اند و آنچه که عالیست این است که نیازی به ایجاد پروفایل نیست. فقط روی پیوند شغل کلیک کنید و به آن هدایت خواهید شد.

جویندگان کار، We Work Remotely را بهترین پلتفرم فریلنسر برای فرصت های شغلی پاره وقت و تمام وقت متناسب با مجموعه مهارت هایشان می دانند.

Behance

Behance  یک سایت کار آزاد برای یافتن فریلنسرهای خلاق است. فرصت های شغلی زیادی از جمله تصاویر، طراحی وب، توسعه اپلیکیشن، طراحی گرافیک و موارد دیگر دارد. این سایت نیز یکی از بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک است.

اگر نمایه خود را با یک نمونه کار خوب پر کنید و مخاطبان خوبی متوجه آن شوند، در معرض دید مثبت قرار خواهید گرفت. شما هرگز مشتری بالقوه آن را نمی بیند و ممکن است بخواهد شما را استخدام کند. همچنین به عنوان یک شبکه رسانه اجتماعی عمل می کند و شما را با دیگر طراحان گرافیک پیوند می دهد. لیست مخاطبین شما را افزایش می دهد تا فرصت های شغلی طراحی بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک

SimplyHired

اگر تا به حال مشتریان بالقوه ای پیدا نکرده اید، SimplyHired  بهترین وب سایت فریلنسری است که چیزی فراتر از مشاغل ساده به شما می دهد. شما می توانید رزومه نویسی، راهنماهای نوشتن نامه پوششی را به همراه سایر اطلاعات برای کمک به جویندگان کار پیدا کنید. همچنین اگر می خواهید رزومه خود را اصلاح کنید، یک سازنده رایگان رزومه ارائه می دهد.

هیچ هزینه ای برای شرکت ها برای ارسال لیست های شغلی دریافت نمی شود که دروازه ای را برای فرصت های شغلی باز می کند. فریلنسرها می توانند فرصت های شغلی بی پایانی پیدا کنند. فقط رزومه خود را آپلود کنید و نمایه خود را فورا اجرا کنید.

Dribbble  

Dribbble  یکی از بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک است که مهارت های شغلی طراحی معروف را برای طراحان گرافیک آزاد در همه زمینه ها و طیف ها ارائه می دهد. بنابراین، اگر به دنبال پروژه‌های مرتبط از طراحی گرافیک، طراحی لوگو گرفته تا طراحی محصول هستید، پروفایل خود را پر کنید و می‌توانید شروع کنید.

ایجاد یک نمایه Dribbble سطح بالا به شما کمک می کند تا از مشتریان بالقوه توجه زیادی به دست آورید. پلتفرم فریلنسری ترافیک زیادی را از شرکت هایی که به دنبال طراحان با استعداد هستند به ارمغان می آورد. یک بیوگرافی درخشان اضافه کنید و بهترین نمونه کارها را به مشتریان ارائه دهید.

طراحان گرافیک، طراحان وب و استعدادهای خلاق مرتبط به یک هیئت شغلی طراحی مستقل دسترسی خواهند داشت تا به دنبال پروژه فریلنسری بعدی خود باشند.

پیشنهاد مطالعه:گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی

Fiverr

Fiverr  نام خود را به این دلیل به دست آورد که پیشنهادات مستقل را با پنج دلار ارائه می کرد. اما اکنون بسیار پیشرفته تر شده است. قیمت اولیه، بسته بندی و سایر مشخصات قابل تنظیم است. برخی از فریلنسرها برای پروژه های کوچک هزینه های کمتری را برای جذب مشتریان جدید دریافت می کنند.

Fiverr پرداخت‌ها را در پلتفرم یکپارچه کرد. از این رو، فریلنسرها نیازی به نگرانی در مورد فاکتورهای خود ندارند. این یک بازار فریلنسری شگفت انگیز برای شروع حرفه آزاد خود و کار با طیف متنوعی از نرخ ها برای پروژه های مختلف است.

People PerHour

PeoplePerHour  یکی از بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک است. خود را به عنوان بهترین مشتریان با طراحان در مقایسه با سایر وب سایت های فریلنسری معرفی می کند. این از هوش مصنوعی برای ارزیابی جزئیات پروژه و مطابقت آن با بهترین استعدادهای فریلنسری استفاده می کند.

فریلنسرهایی که پیشنهاد خود را ارسال کرده اند، باید قیمت خود را تعیین کنند و مشتریان می توانند از بین آنها انتخاب کنند. این یک وب سایت فریلنسری برتر است، زیرا مشتریان بالقوه و فریلنسرها می توانند بدون اتلاف وقت خود مناسب مناسب را پیدا کنند. این پلتفرم دارای یک سیستم پرداخت یکپارچه برای جلوگیری از هرگونه اختلاف در پرداخت است.

Guru

Guru  یک وب سایت ساده است و آنچه را که ادعا می کند ارائه می دهد ارائه می دهد. این کار مشاغل آزاد شفاف را در پلتفرم خود ارائه می دهد و اطمینان حاصل می کند که هر کاری که انجام می دهید، انتظارات شما برآورده می شود. آنها پست کاری خود را برای ارائه جزئیات یک پروژه تمدید می کنند.

Guru یک روش انتخاب را برای فریلنسرها ارائه می دهد تا اعتبار خود را به شرکت ها ثابت کنند. صورتحساب پروژه ساده است، با چندین شرایط پرداخت و پرداخت های امن یکپارچه شده است. Guru یک پلت فرم قابل اعتماد برای یافتن مشاغل آزاد در طیف گسترده ای از صنایع است.

بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک

99 Designs

99 Designs یک پلت فرم طراحی گرافیکی است که بیش از 90 خدمات طراحی را به فریلنسرها ارائه می دهد، از طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، توسعه وب، طراحی اپلیکیشن موبایل گرفته تا سایر مشاغل طراحی. این یکی از بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شرح پروژه را برای نیاز خود ارسال کنید و طراحان مستقل نظر خود را در مورد آن ارائه خواهند کرد. می توان بهترین را انتخاب کرد.

DesignCrowd

DesignCrowd  راه حل یک مرحله ای شما برای یافتن مشاغل طراحی گرافیک است. این طراحان مستقل را با مشتریانی از سراسر جهان مرتبط می کند. این یک بازار مستقل تمام عیار برای آن دسته از شرکت هایی است که می خواهند گزینه هایی داشته باشند.

مشتریان می توانند چندین فریلنسر طراحی گرافیک را بررسی کنند و به دنبال تناسب مناسب باشند. این پلتفرم جمع سپاری را برای کار آنها فراهم می کند. بنابراین، اگر این کاری است که می توانید انجام دهید، پس حتماً سایت را مرور کنید تا بهترین فرصت های شغلی را به دست آورید.

پیشنهاد مطالعه:دوره های آموزش آنلاین کدنویسی پایتون

مزایا و معایب وب سایت های طراحی گرافیک آزاد برای طراحان گرافیک آزاد

مزایا:

•    طراحان به هزاران مشتری احتمالی در بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک دسترسی دارند.

•    طراحان می توانند به سرعت مشخصات خود را در وب سایت تنظیم کنند.

•    اکثر وب سایت ها پرداخت های ایمن را ارائه می دهند. از این رو آنها مجبور نیستند نگران پیگیری مشتریان باشند.

معایب:

•    رقابت زیاد است، بنابراین باید بهترین های خود را ارائه دهید.

•    رقابت زیاد کار را برای طراحان فریلنسری سخت می کند که قیمت های برتر را بپردازند.

•    برخی از وب سایت ها حق عضویت بالایی را دریافت می کنند، هزینه های زیادی که بیشتر درآمد را می خورند.

بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک

بهترین پلتفرم فریلنسری برای یک طراح گرافیک آزاد

به طور کلی، Upwork، Fiverr  مکان های خوبی برای شروع هستند. آنها مدتی است که با موقعیت های خوب در کانون توجه قرار گرفته اند. Toptal همچنین یک گزینه عالی و یکی از بهترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک است که به دنبال پروژه های خلاقانه با شرکت های معتبری هستند که پروژه های بهتری ارائه می دهند.

 پلتفرم های مبتنی بر رقابت مانند 99designs  به شما امکان دسترسی به طراحان گرافیک حرفه ای را با قیمت ثابت می دهد. بسته به اینکه می‌خواهید کارتان چقدر کارآمد باشد، بودجه و نوع کاری که می‌خواهید، باید وب‌سایت‌های طراحی فریلنسینگ مناسب را برای خود انتخاب کنید.

می توانید برای استفاده از این سایت های فریلنسری فوق العاده و کسب درآمد ارزی بالا، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد