نحوه کسب درآمد در REDDIT

نحوه کسب درآمد در REDDIT

توسط : تیم محتوا
1,951

با توجه به اینکه مردم چقدر در سایت ها وقت می گذارند، آیا می توانید در Reddit درآمد کسب کنید؟ مطمئناً با این اطلاعات زیاد، فرصت هایی برای کسب درآمد در Reddit وجود دارد و می توان گفت که این کار آسان است. برای کسب درآمد ارزی از راه حل های بیان شده در اینجا، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

نحوه کسب درآمد آنلاین در Reddit

در اینجا برخی از محبوب ترین راه های کسب درآمد در Reddit آورده شده است:

GiftCardExchange

اگر کارت های هدیه ای دارید که از آنها استفاده نمی کنید، این راهی است که می توانید به صورت آنلاین در  Reddit کسب درآمد کنید. شما می توانید هر چیزی را که نمی خواهید به عنوان راهی برای تبدیل کارت های هدیه خود به پول نقد تبدیل نمایید. 

همچنین می‌توانید کارت‌های هدیه را با تخفیف خریداری کنید و نکاتی را در مورد نحوه دریافت آنلاین کارت هدیه رایگان، بدون تکمیل پیشنهادات بیابید. اگر خرید زیادی از یک خرده‌فروش خاص دارید، می‌توانید کارت‌های هدیه تخفیف‌خورده نیز بخرید و پس‌انداز کنید.

پیشنهاد مطالعه:سرمایه گذاری در لایه دوم اتریوم

BeerMoney

این یک راه محبوب برای کسب درآمد در Reddit است. علاوه بر این، یک منبع قابل اعتماد برای اطلاعات در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین است. در حالی که همه نکات مختص Reddit نیستند، مشترک شدن در این برنامه، به شما یک منبع ثابت از نکات برای کسب درآمد آنلاین می دهد. 

بیش از 360000 مشترک دارد که نکات و ترفندهایی را ارائه می دهند. این بحث ها شامل اطلاعاتی در مورد انجام نظرسنجی های آنلاین برای پول، برنامه های بازپرداخت نقدی، راه های دریافت فوری پول رایگان و سایر توصیه ها برای کسب درآمد اضافی آنلاین است.

نحوه کسب درآمد در REDDIT

SlaveLabour

این برنامه، مکانی است که می توانید مشاغل عجیب و غریب که برخی از آنها می توانند بسیار تصادفی باشند را با نرخ پایین پیدا کنید. فرض پشت این زیرمجموعه کسب درآمد کمتر از نرخ های بازار برای شغلی است که احتمالاً یک شغل کاربردی است.

اگر شغلی را می بینید که به آن علاقه دارید، برای آن پیشنهاد می دهید. اگر انتخاب شده باشید، می توانید بلافاصله برای کار از خانه استخدام شوید و به کسب درآمد در Reddit برسید. مشاغل می توانند به معنای واقعی کلمه هر چیزی باشند، از نوشتن یک مقاله، پیدا کردن نام یک کتاب یا کار طراحی گرافیک.

این انجمن مشترک بیش از 130000 نفر است و هیچ کمبودی در مشاغل آزاد آسان در اینجا وجود ندارد. کارها هر روز تغییر می کنند و معمولاً تکمیل آن زمان زیادی نمی برد. آنها ممکن است شامل ورود داده ها، ایجاد رزومه، و ایجاد یک برنامه غذایی باشند.

forHire

این یک زیربنای عالی برای کسب درآمد آنلاین در Reddit است. در این زیرمجموعه، کسانی که به دنبال کارمندان آزاد هستند، مشاغلی را که دارند ارسال می کنند. شما می توانید به دنبال شغل بگردید و مهارت های خود را به امید انتخاب شدن بازاریابی کنید. 145000 کاربر دارد و مکانی عالی برای کسب درآمد اضافی در Reddit است.

بیشتر مشاغل در این برنامه مربوط به مشاغل آنلاین و رایانه است، با طیف گسترده ای از مشاغل آنلاین پاره وقت در آن مناطق. این بدان معنی است که این مکان عالی برای کسانی است که مهارت های فنی دارند تا بتوانند سریع و آسان به کسب درآمد در Reddit برسند. مشاغلی که معمولا یافت می شوند عبارتند از نویسندگی آزاد، طراحی وب، طراحی گرافیک و مدیریت رسانه های اجتماعی، مانند مدیر.

WorkOnline

یکی دیگر از راه های عالی برای کسب درآمد آنلاین در Reddit استفاده از این زیربنا است. با بیش از 180000 کاربر، هیچ کمبودی در کار آنلاین وجود ندارد. این کار کاملاً از راه دور است. علاوه بر یافتن کار در این زیربنا، می توانید بحث های زیادی در مورد راه های دیگر کسب درآمد آنلاین در Reddit و همچنین سایت های دیگر پیدا کنید.

 برخی از فرصت هایی که در اینجا خواهید یافت عبارتند از بازاریابی وابسته، نویسندگی مستقل، آموزش آنلاین و پورتال های فریلنسری. برخی از مشاغل حتی پتانسیل تبدیل شدن به تمام وقت را دارند.

WallStreetBets

این جامعه ای است که در آن مشاوره سرمایه گذاری، استراتژی و نکات سهام به اشتراک گذاشته می شود. این برنامه قرار است مکانی باشد که مشترکین درک و دانشی در مورد سهام اطلاعات به اشتراک بگذارند تا به کسب درآمد در Reddit دست یابند.

در این سایت، مشترکین افکار خود را در مورد سهامی که معتقدند در حال افزایش یا کاهش است به اشتراک می گذارند. با این حال، هر کسی که از این سایت استفاده می کند باید خطرات آن را درک کند. اما آیا WallStreetBets راه خوبی برای کسب درآمد است؟

اگر شما یک سرمایه گذار آگاه هستید، در عین آگاهی از خطرات مربوطه و کاهش آن،  WallStreetBets  می تواند مکانی عالی برای کسب درآمد باشد. شما می توانید نکاتی در مورد سرمایه گذاری در بازار سهام از این subreddit  دریافت کنید که مانند سایر اشکال سرمایه گذاری می تواند بسیار سودآور باشد.

هر چند هنگام رعایت نکات با احتیاط قدم بردارید، به خصوص اگر سرمایه گذار با تجربه ای نیستید. گفته می‌شود، حتی سرمایه‌گذاران با تجربه نیز می‌توانند ثروت خود را از یک معامله نامناسب از بین ببرند. به طور خاص، اگر پولی برای از دست دادن ندارید، ممکن است نخواهید سرمایه گذاری را بر اساس نکات موجود در این subreddit در نظر بگیرید.

استراتژی‌های پیشنهاد شده در WallStreetBets می‌توانند بسیار تهاجمی و گاهی غیرمتعارف باشند. در حالی که، البته، ریسک بالا می تواند پاداش های بالا و مقدار زیادی پول به همراه داشته باشد، همه چیز می تواند به سمت دیگری پیش برود، پس مراقب باشید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین گواهینامه های مهندسی داده

SignupsforPay

این subreddit راه هایی را برای کسب درآمد در Reddit با کارهای ساده و بدون نیاز به مهارت خاصی ارائه می دهد. این مشاغل فقط به زمان شما نیاز دارند. اینها مشاغل آسانی هستند که به شما کمک می کنند در یک ساعت (یا کمتر!) درآمد کسب کنید. 

می‌توانید کارهای موجود را که از سایت‌های مختلف آمده است، مرور کنید. علاوه بر این، از طریق این سایت می توانید از طریق لینک های وابسته در سایت های دیگر ثبت نام نمایید. هر روز، پیشنهادهای جدیدی وجود دارد که می توانید برای آنها ثبت نام کنید. همچنین می توانید لینک های وابسته خود را برای کسب درآمد پست کرده و یک برنامه ارجاع وجود دارد که می توانید در آن شرکت کنید.

Freelance

این subreddit برای افرادی که علاقه مند به فرصت های کاری از راه دور هستند ایده آل است. در این انجمن می توانید با افرادی که در حال حاضر از راه دور کار می کنند تعامل داشته باشید و چت کنید. این سایت به شما کمک می کند تا بهترین راه را برای استفاده از فرصت های متناسب با اهداف خود تعیین کنید.

این subreddit به شما پیشنهادات و فرصت‌های خوبی برای یافتن راه‌هایی برای کسب درآمد در Reddit می‌دهد. فرصت‌ها مرتباً تغییر می‌کنند، بنابراین هر از چندگاهی دوباره بررسی کنید تا چیزی را پیدا کنید که با مهارت‌های شما سازگار است.

Startups

Subreddit  به عنوان استارت‌آپ، نزدیک به 700000 عضو دارد که اطلاعاتی را برای کمک به هر کسی که یک استارت‌آپ دارد به اشتراک می‌گذارد. علاوه بر این، آنها راه حل های مفیدی برای مشکلاتی که پیدا کرده اند ارائه می دهند.

می‌توانید موضوعاتی در مورد سرمایه‌گذاری، طرح‌های کسب‌وکار و راه‌های دیگر برای راه‌اندازی استارت‌آپ‌های خود پیدا کنید. علاوه بر این، این انجمنی است که در آن می توانید از یک جامعه با تجربه درباره ایده های خود بازخورد دریافت کنید.

مطمئن شوید که قوانین حاکم بر این subreddit را درک می کنید. در غیر این صورت، ممکن است علامت گذاری و حتی ممنوعیت دریافت کنید. همچنین، آنها در مورد تبلیغ استارتاپ خود سختگیر هستند. با انتخاب صحیح می توانید به کسب درآمد در  Reddit برسید.

نحوه کسب درآمد در REDDIT

QMEE

این یک subreddit کوچکتر، با کمتر از 3000 عضو است که بر اساس کمک به افراد برای کسب درآمد با برنامه گفتنی است، در حالی که اکنون در بخش کوچکتر قرار دارد، عضویت این subreddit روزانه در حال افزایش است.

این به شما نشان می دهد که چگونه از جستجوهای معمولی روزانه خود، از جمله گوگل، یاهو، eBay و دیگران درآمد کسب کنید. این یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین در Reddit به روش های ساده است. به عنوان مثال، این برنامه به شما امکان می دهد با کلیک بر روی پیوندها پول دریافت کنید. 

علاوه بر این، شما می توانید برای نظر خود و هنگام خرید درآمد کسب کنید. این شامل یک برنامه تلفن همراه و یک افزونه مرورگر است. این امر کسب درآمد را بدون توجه به نحوه مرور، جستجو و خرید آنلاین آسان می کند.

Passive_Income

این یک subreddit عالی برای کسب درآمد در Reddit به صورت غیرفعال است. این انجمن با بیش از 175000 عضو، ایده‌ها و درس‌هایی را درباره درآمد غیرفعال به اشتراک می‌گذارد. subreddit شامل ایده‌هایی در مورد هر چیزی است، از اپلیکیشن‌های درآمد غیرفعال گرفته تا ماشین‌های فروش خودکار و کسب درآمد از راه‌اندازی دوره‌های آنلاین خودتان که به درآمد شما کمک خواهد کرد

در حالی که این subreddit ممکن است به شما در کسب درآمد سریع در Reddit کمک نکند، اما می تواند به شما کمک کند تا حد زیادی درآمد داشته باشید که به مرور زمان می تواند به ثروت واقعی تبدیل شود. علاوه بر این، ایده هایی در مورد چیزهایی پیدا خواهید کرد که ممکن است علاقه مند به فرو بردن انگشتان پای خود باشید، مانند ارزهای دیجیتال و سایر اشکال نه چندان سنتی سرمایه گذاری.

می توانید نکاتی در مورد بازاریابی وابسته و وبلاگ نویسی بیابید. همچنین نکات و ترفندهایی برای فروش در Etsy و سایر سایت‌های مشابه، و همچنین ایجاد و کسب درآمد از کانال یوتیوب خود پیدا خواهید کرد.

DesignJobs

این یک subreddit عالی برای یک طراح گرافیک است که به دنبال پول اضافی است. بسیاری از مشاغل طراحی در اینجا ارسال شده است. اینها شامل لوگوهای آسان برای انیمیشن هستند. مهم نیست که نوع طراحی شما چیست، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید. مزیت این subreddit این است که مشاغل باید حداقل 20 دلار در ساعت پرداخت کنند. 

این یک سایت به شدت تحت نظارت است تا اطمینان حاصل شود که نرخ دستمزد حداقلی در نظر گرفته می شود. در هر صورت، کسب درآمد در  Redditمی تواند عالی باشد. این یک راه عالی برای کمک به ایجاد لیست مشتریان و یافتن کار واقعی با دستمزد قابل توجه است. با این حال، باید توجه داشته باشید که این یک سایت رقابتی است.

پیشنهاد مطالعه:معرفی برترین بازی های متاورس

HireAWriter

اگر نویسنده هستید و به دنبال کار نویسندگی آزاد هستید، این راهی برای کسب درآمد عالی در Reddit است. مهم نیست که چه نوع یا سبک نوشتاری را ترجیح می دهید، آن را در اینجا خواهید یافت. فرصت های بی پایانی برای نوشتن وجود دارد. شما همچنین می توانید فیلمنامه نویسی، تصحیح مشاغل و کارهای ویرایشی را پیدا کنید.

شما می توانید گزینه های زیادی پیدا کنید و برخی از آنها کار طولانی مدت هستند. با این حال، به پست توجه کنید، زیرا برخی از پیشنهادات فوق العاده کم هستند و ممکن است ارزش آن را نداشته باشند.

Jobs4BitCoins

با استفاده از این ساب ردیت، می توانید برای کار پول دریافت کنید. با این حال، شما با بیت کوین پول می گیرید. بنابراین، اگر علاقه مند به کسب بیت کوین هستید، این سایت برای شما مناسب است. اکثر مشاغل ارسال شده در این سایت بسیار فنی هستند. آنها شامل انیمیشن برای بازی، برنامه نویسی، طراحی گرافیک و مهندس بلاک چین هستند. حتی می توانید کار تدریس خصوصی را در اینجا پیدا کنید.
حتی پست هایی برای یک تحلیلگر کلاهبرداری و مدیر مالی منتشر شده است. بنابراین، احتمالاً تعدادی از پردرآمدترین مشاغل آنلاین موجود در اینجا را خواهید یافت، اما باید مجموعه مهارت خاصی داشته باشید تا به کسب درآمد در  Reddit دست یابید.

ProgrammingTasks

این سایت subreddit برای برنامه نویسان ایده آل است. اگر به کارهای مربوط به داده ها و برنامه نویسی علاقه دارید، این مکان مناسب شماست. این یک سایت کوچک با کارهای کوچک است که بسیار تخصصی هستند. با این حال، اگر در این جایگاه قرار بگیرید، ممکن است برای شما مناسب باشد. اگر شما یک حرفه ای برنامه نویسی هستید، کار در این سایت باید نسبتاً آسان باشد، اما ممکن است جریان درآمد ثابتی ایجاد نکند.

نحوه کسب درآمد در REDDIT

RemoteWork

این subreddit برای افرادی که علاقه مند به فرصت های کاری از راه دور هستند ایده آل است. در این انجمن می توانید با افرادی که در حال حاضر از راه دور کار می کنند تعامل داشته باشید و چت کنید. این سایت به شما کمک می کند تا بهترین راه را برای استفاده از فرصت های متناسب با اهداف خود تعیین کنید.

SideHustle

SideHustle subreddit  برای افرادی است که به طور شگفت‌انگیزی علاقه‌مند به یافتن یک Hustle جانبی در Reddit هستند. این انجمن می‌تواند به شما کمک کند با افراد همفکر تعامل داشته باشید، چه به دنبال ایده‌های خاصی باشید و چه به دنبال نقل قول‌های جانبی برای تقویت انگیزه خود باشید. به هر کدام که نیاز دارید، افراد اینجا می توانند به شما کمک کنند تا علاقه خود را دنبال کرده و راهی برای کسب درآمد در  Reddit ایجاد نمایید.
 

برچسـب هـا : سایر ، کسب درآمد در Reddit
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد