پردرامدترین شغل های فریلنسری در دنیا

پردرامدترین شغل های فریلنسری در دنیا

توسط : تیم محتوا
1,533

پردرآمدترین مشاغل فریلنسری، به کسب و کارهایی گفته می شود که افراد به صورت خود اشتغالی فعالیت داشته و خدمات ارائه می دهد و اغلب در یک زمان معین در چندین شغل برای چندین مشتری کار می کند. فریلنسرها گاهی اوقات به ازای هر شغل پول نقد به دست می آورند و برای کار خود نرخ ساعتی یا روزانه دریافت می کنند. 

مشاغل آزاد 

در حالی که یک فریلنسر به طور رسمی توسط یک شرکت به خدمت گرفته نمی شود،آنها توسط مشاغل مختلف قرارداد فرعی خواهند داشت. در مشاغل آزاد پردرآمد برای فریلنسرها معمول است که بسیاری از مشاغل کاملاً متفاوت را پیدا کنند یا به سرعت مشغول کار شوند. 

برخی از مهمترین مشاغل استاندارد با درآمد بالا بهترین مشاغل آزاد در صنایع هنری مانند طراحی گرافیک، کپی رایتینگ، توسعه وب سایت یا عکاسی است. اما، فریلنسرها تقریباً هر کسب و کار مبتنی بر خدمات، مانند ترجمه، مشاوره، یا شغل را به عنوان پردرآمدترین مشاغل فریلنسری پیدا خواهند کرد.

پردرامدترین شغل های فریلنسری در دنیا

چرا مشاغل آزاد پردرآمد مورد تقاضا هستند؟

زمان مشاغل فریلنسری فرا رسیده است، حتی با وجود چالش ‌هایی که کارمندان دورکار با آن مواجه هستند (مانند غیرقابل پیش‌بینی بودن سود پولی و فقدان مزایا)، به طور کلی مشاغل قدیمی خود را به نفع برنامه‌ای چندمنظوره و متفاوت رها می‌کنند. 

با رشد پیوسته درآمدها، خوب است که فریلنسرها در نهایت توجه شرکت ها را به خود جلب کنند. این روند، سالهای زیادی برای شرکت‌ها بود که کارمندان دائمی خود را نگاه دارند. با این حال، شرکت ها اغلب به جای استخدام کارکنان معمولی، مشاغل مبتنی بر پروژه را به فریلنسرها برون سپاری می کنند. توسعه واحدهای منطقه عملیاتی، مهمترین دلیلی است که شرکتها ترجیح می دهند فریلنسرها را استخدام کنند.

پردرآمدترین مشاغل آزاد آنلاین

حسابداری در مشاغل فریلنسری

میانگین دستمزد: 38 دلار در ساعت

حسابداری یکی از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری است. حسابداران، سوابق پولی را نگهداری می کنند و معاملات پولی را ثبت می نمایند. رسیدگی به حساب ‌های دفتر، تهیه ترازنامه و صورت‌ های P&L و تهیه گزارش ‌های پولی، برخی از وظایف روزمره را اندازه ‌گیری می‌ کند. برای اینکار، حداقل مدرک لیسانس مورد نیاز است و یک گواهینامه CPA می تواند به شما کمک کند تا پول نقد بیشتری دریافت کنید. در حسابداری، بسته به صنعت، می توانید انتظار 40 ساعت کار در هفته را داشته باشید.

فرصت های رشد:

با گذشت زمان، یک حسابدار ممکن است به نقش های مدیر مالی، مدیر حساب، کنترل کننده مالی، حسابدار خبره، مدیر ارشد مالی (CFO)، یا مدیر مالی تبدیل شود.

پیشنهاد مطالعه:لینک تراکنش TXID

مدیر اجرایی در بازاریابی و فروش 

میانگین پرداخت: 43 دلار در ساعت

یکی از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری که علاقه مندان به بازاریابی و فروش می توانند انجام دهند، کار به عنوان مدیر اجرایی حساب آزاد شامل ارسال نامه سرد، ایجاد رابطه و ارائه محصولات و خدمات خود با حساب های جدید و کار برای گسترش فرصت های تجاری برای شرکت ها است. این نقش ممکن است قیمت‌های فروش را ارائه دهد و درخواست‌های پیشنهادی را رسیدگی کند.

یک رزومه خوب و چند سال تخصص می تواند شغل فریلنسری با بهترین درآمد را با نرخ بهتری کسب کند. اکثر مدیران اجرایی، به صورت تمام وقت از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر کار می کنند. با این حال، ممکن است از آن ‌ها انتظار داشته باشیم که برای مشتریان در مناطق زمانی مختلف زودتر شروع به کار کنند یا تا دیروقت کار نمایند. هرچه یک مدیر اجرایی، در سطح بالاتری باشد یا هرچه اکانت‌هایشان بحرانی‌تر باشد، معمولاً ساعات بیشتری را مشغول به کار هستند.

فرصت های رشد:

فرصت‌های رشد برای مدیران حساب، در نهایت، به سمت‌های ارشد، تقریباً مانند معاون توسعه کسب‌وکار یا مدیر عملیات ارشد (COO) ارتقا می‌یابد. این یکی از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری است.

کپی رایتر

میانگین دستمزد: 38 دلار در ساعت

کپی رایترهای باتجربه می توانند برای تبلیغات و ابتکارات بنویسند و این یکی از مشاغل آزاد پردرآمد است. آنها کپی تبلیغات، برچسب ها، ایمیل ها، مقالات، خبرنامه ها و کتاب های الکترونیکی می نویسند. داده های سئو و یک نمونه کار قوی می تواند کارمند را برای دریافت بهترین حقوق تسهیل کند. آنها به طور متوسط 8 ساعت در روز کار می کنند.

پردرامدترین شغل های فریلنسری در دنیا

فرصت های رشد:

رشد شغل میانگین برای نویسندگان بین سال های 2016 و 2026 خواهد بود و انتظار می‌رود که بازار رقابتی باشد. از این رو کپی رایتر بودن یکی از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری است.

طراح گرافیک

میانگین دستمزد: 36 دلار در ساعت

طراحی گرافیک که احتمالاً یکی از پرتقاضاترین مشاغل آزاد است، به گزینه ای بسیار محبوب برای افرادی تبدیل شده است که خلاق هستند و همچنین با استفاده از مجموعه ای از ابزارهای مختلف طراحی حرفه ای راحت هستند. 

طراحان گرافیکی که دارای تجربه بالایی هستند، از جمله فریلنسرهایی خواهند بود که دارای درآمد بالایی هستند. یک مدرک لیسانس و یک واحد نمونه کار قوی برای اندازه گیری تقاضا. طراحان گرافیک معمولاً 37 ساعت در هفته از دوشنبه تا جمعه کار می کنند. ساعات اضافی معمولی است، به ویژه برای رسیدن به مهلت های حیاتی پروژه. کار پاره وقت ممکن است امکان پذیر باشد. نتیجه معمولاً در یک استودیوی طراحی باز انجام می شود.

فرصت های رشد:

اگر مجذوب سبک خالص، توسعه، تبلیغات و فروش هستید، کار در طراحی گرافیک مفید است، زیرا اندازه این زمینه ها در کنار فناوری همچنان در حال گسترش می باشد. سبک موبایل، برنامه و سبک های مختلف مجازی مورد تقاضا هستند.

پیشنهاد مطالعه:نحوه کسب درآمد در REDDIT

 مدیر روابط عمومی

میانگین پرداخت: 52 دلار در ساعت

مدیران روابط عمومی یکی از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری را انجام می دهند تا تصویر عمومی نهایی را برای شرکت ها یا خریداران حفظ کنند. نوشتن و توزیع بیانیه های مطبوعاتی، در ارتباط با خرده فروشان رسانه، و مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی شرکت ها و برندها. آنها اکثراً 40 ساعت در هفته کار می کنند.

فرصت های رشد:

اکثر مدیران آژانس های روابط عمومی نسبت به آینده خوش بین هستند، آنها رشد قابل توجهی را در تجارت آژانس در پنج سال آینده پیش بینی می کنند. انتظار می رود تعداد کارکنان در آژانس های روابط عمومی تا 26 درصد افزایش یابد.

آموزش آنلاین 

میانگین پرداخت: 41 دلار در ساعت

به دلیل رشد سریع آموزش آنلاین و پلتفرم‌های آموزش الکترونیکی، اساتید می‌توانند شغل‌های فریلنسر پردرآمد را برای آموزش دانشجویان در سراسر جهان در رشته‌های مختلف انتخاب کنند. بسیاری از این نقش ها واحدهای اندازه گیری مجازی هستند. یک عضو کالج معمولاً مدرک کارشناسی ارشد را در اختیار دارد و ممکن است دوره ای را آماده کند. این یکی از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری محسوب می شود.
اساتید کالج از 9 تا 12 ساعت در هفته در کلاس‌های تدریس، 20 تا 30 ساعت دیگر برای کلاس‌ها آماده می‌شوند و حدود 10 ساعت در هفته برای نمره‌دهی، مرور و ارزیابی تکالیف درسی کار می‌کنند. اغلب، اساتید کالج برای انتشار آثاری در رشته خود تحقیق می کنند.

فرصت های رشد:

این رشته به اساتید آزادی می دهد که در حد آزمون به شما ارائه می دهد. هنگامی که به اندازه کافی ارشد هستید، می توانید وظایفی را که باید انجام دهید را انتخاب کنید و استراتژی هایی را که فکر می کنید بهترین هستند انتخاب نمایید. شما فرصت آموزشی و فرصتی برای انتخاب موضوعاتی که بررسی می کنید و چگونه آنها را ارائه کنید، به دست می آورید. غیر معمول است که یک حرفه چنین فرصت یادگیری را ارائه دهد.  این در واقع، یکی از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری است.

پردرامدترین شغل های فریلنسری در دنیا

 برنامه نویس در مشاغل فریلنسری

میانگین دستمزد: 38 دلار در ساعت

برنامه نویس طرح ها را به جهت هایی تبدیل می کند که رایانه ها باید دنبال نمایند. امکان قرار دادن برنامه‌های نوشتاری به زبان‌های مختلف رایانه مانند C++ و جاوا مورد نیاز است. برنامه نویسان برخی از بهترین مشاغل آزاد پردرآمد را دریافت می کنند. 40 ساعت در هفته، مدت زمانی است که می توانند این فریلنسرها مشغول به کار شوند.

فرصت های رشد:

شما فرصت هایی برای کار در تجزیه و تحلیل و شبکه دارید و این یکی از پردرآمدترین مشاغل دورکاری است. مزایای شبکه ای که از آنها استفاده خواهید کرد، در حالی که حرفه فنی خود را ایجاد کرده یا ارتقا می دهید. قادر به دریافت ایده ها و داده های جدید و تبادل بهترین شیوه ها و تجربیات برای ارزیابی وضعیت بازار از دیدگاهی منحصر به فرد است. 

این یکی از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری است و شما با تعامل با سایرین در حوزه کاری خود، می‌توانید فرصت‌های جدیدی را برای تغییرات یا پیشرفت شغلی جستجو کنید یا توصیه‌ها و حمایت‌های شغلی بیشتری دریافت کنید. و با تقویت ارتباطات تجاری، فرصت هایی برای ارتقا پیدا خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین گواهینامه های مهندسی داده

 توسعه دهنده نرم افزار

میانگین پرداخت: 42 دلار در ساعت

در هر یک از مشاغل آزاد معمولی پردرآمد، این نقش شامل توسعه برنامه های بسته نرم افزاری با تعهد به نوشتن، اشکال زدایی، آزمایش و عیب یابی است. معمولاً دانش زبان، PHP و XML مورد نیاز است. داشتن مجموعه ای محکم از کارهای گذشته به شما کمک می کند تا نرخ موفقیت آمیزی کسب کنید. زمان کاری بین 40-50 ساعت در هفته است.

فرصت های رشد:

آنها می توانند توسعه دهندگان فرانت اند، توسعه دهندگان برنامه های موبایل، توسعه دهندگان بازی، توسعه دهندگان Back End، دانشمندان داده و غیره باشند.

 نویسنده فنی

میانگین پرداخت: 41 دلار در ساعت

یک نویسنده فنی با سال‌های مختلف تجربه و گواهینامه‌های مرتبط با تجربه‌اش می‌تواند ساده‌ترین دستمزد را دریافت کند. این نقش از مشاغل نویسندگی پردرآمد به ساخت داده های پیشرفته و تخصصی با استفاده از دستورالعمل ها، راهنماها، مجلات و اسناد کمک می کند و یکی از یکی از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری است. زمان آن نیز به طور تقریبی 40 ساعت در هفته است.

فرصت های رشد:

نویسندگان فنی نقش حیاتی در شرکت ها در بسیاری از صنایع جایگزین و مراقبت های بهداشتی، فناوری و آموزش دارند. نویسندگان فنی معمولاً فرم های متنوعی مانند نوشتار، نمودارها و اینفوگرافیک ها را اضافه می کنند. هنگامی که به عنوان یک نویسنده فنی فعالیت می کند، برخی از افراد ممکن است نیاز داشته باشند تا با استفاده از توانایی هایی که توسعه داده اند، مشاغل مختلفی را در نظر بگیرند.

پردرامدترین شغل های فریلنسری در دنیا

 توسعه دهنده وب

میانگین دستمزد: 35 دلار در ساعت

توسعه دهندگان وب، مشاغل آزاد با درآمد بالا را دنبال کرده تا وب سایت ها را به روز کنند و مسئولیت ظاهر وب سایت و مفید بودن آن را بر عهده بگیرند. توسعه دهندگان وب قرار است با استفاده از زبان های برنامه نویسی کد ایجاد کرده و گرافیک و صدا را یکپارچه کنند تا با تعامل با مشتریان و خواسته ها و ایده های خود را ارائه کنند. 

میانگین ساعات کار برای توسعه‌دهندگان وب می‌تواند حدود 35 ساعت در هفته باشد که باعث می‌شود برخی از مشاغل آزاد با بالاترین درآمد را داشته باشند. مشاغل همانطور که شرکت های خرده فروشی خدمات آنلاین خود را گسترش می دهند، تقاضا برای توسعه دهندگان وب می تواند افزایش یابد. یکی از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری است که می توانید به راحتی به آن دست یابید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد