خرید هاست سی پنل ارزان

خرید هاست سی پنل ارزان

توسط : تیم محتوا
1,376

هاست سی پنل احتمالا مقرون به صرفه ترین میزبانی وب برای کاربران اشتراکی است تا سایت خود را با بودجه مناسب راه اندازی کنند. این یک نرم افزار مبتنی بر وب است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد که به شما امکان می دهد حساب میزبانی خود را در مورد مدیریت فایل ها، تنظیمات دامنه، آدرس های ایمیل، تنظیمات DNS و سایر موارد ضروری برای وب مسترها مدیریت کنید. در اینجا چند ارائه دهنده هاست ارزان سی پنل معرفی شده اند که می توانند به شما کمک کنند اولین وب سایت خود را با کمترین هزینه راه اندازی کنید.

خرید هاست سی پنل ارزان

هاست سی پنل 

یک چیز را به خاطر داشته باشید، میزبانی را انتخاب نکنید که کمتر از 1 دلار در ماه میزبانی ارائه می دهد و سعی کنید به دنبال آنهایی باشید که خدماتی با قیمت 3 تا 5 دلار در ماه ارائه می دهند. در غیر این صورت، به ناچار با خرابی های مکرر، مشکلات فنی، سرعت پایین و نرخ پرش بالا مواجه خواهید شد.

علاوه بر آن، به دلیل سرعت بارگذاری پایین، انتظار رتبه های بالای SERP را نیز نداشته باشید. الگوریتم گوگل سایت های کند را دوست ندارد. زیرا سرعت یکی از عوامل رتبه بندی آن است. بنابراین همیشه هاست سریع را انتخاب کنید.

ارائه دهندگان هاست سی پنل ارزان 

BlueHost   بهترین هاست ارزان cPanel 

همانطور که ساخت اولین وب سایت تجاری شما می تواند یک کار دلهره آور باشد، BlueHost  به عنوان هاست ارزان سی پنل، آن را برای شما ساده می کند. در عرض چند دقیقه، می توانید با مشتریان بیشتری فراتر از حوزه رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

ویژگی ‌ها و قیمت ‌ها به طرز بی نقصی متعادل هستند و به نظر می ‌رسد مشتریان را با چیزهای بیشتری مواجه می‌کند. برنامه های سالانه ارائه شده در اینجا به شما انگیزه می دهد تا اهداف فصلی را برای کسب و کار رو به رشد خود تعیین کنید.

برای مشتری بودن، Bluehost  مزایای متعددی مانند طراحی وب رایگان، نام دامنه رایگان و پشتیبانی فنی را از طریق چندین کانال ارائه می دهد. کاربران می توانند چت زنده، تماس تلفنی یا ایمیل را برای کمک در مورد مشکلات سرور یا سوالات عمومی انتخاب کنند.

آنها به جای ارائه cPanel استاندارد، آن را دوباره طراحی و رنگارنگ کردند که جالب به نظر می رسد و ناوبری آسان را ارائه می دهد. کاری که آنها به عنوان هاست ارزان سی پنل، انجام دادند این بود که چیزهای غیر ضروری را حذف کردند و چیدمان آن را تمیزتر و بدون درهم ریختگی کردند. پس از ورود به سیستم، می توانید همه چیز را در یک لحظه پیدا کنید.

طرح اولیه با به‌روزرسانی‌های خودکار وردپرس، گواهی SSL، نام دامنه رایگان و نصب با یک کلیک ارائه می‌شود. هرچه برنامه‌ها بالاتر بروند، به مشتریان آزادی عمل بیشتری داده می‌شود تا داده‌ها را ذخیره کنند و در صورت درخواست، فوراً آن‌ها را پردازش کرده و از آنها استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید

میزبانی ابری

اگر وب سایت شما تقاضاهای غیرمعمول بالایی دارد، میزبانی ابری راهی برای رفتن خواهد بود. در محیط رقابتی تجاری فعلی، میزبانی ابری به معنای عملکرد یکپارچه و سرعت سریع در سراسر جهان است. در بازار، می‌توانید هزاران برنامه سازگار را بیابید تا به اصلاح بیشتر استراتژی‌های رقابتی خود کمک کنند. 

به عنوان هاست ارزان سی پنل، برخی شامل ابزارهای بازاریابی، مضامین وردپرس، پلتفرم های تجارت الکترونیک، گالری تصاویر و موارد دیگر می باشند. همه اینها حسی از حرفه ای بودن را به جذب و حفظ مشتریان می بخشد. ظاهر کلی با استفاده از آیکون های شخصی بهبود یافته است. طیف گسترده ای از گزینه های میزبانی وجود دارد که به مشتریان گزینه های متعددی را متناسب با بودجه آنها ارائه می دهد.

 HostGator هاست ارزان اشتراکی سی پنل

این ارائه دهنده هاست معروف جهانی، خدماتی را برای تمام نیازهای تجاری و همه با قیمت های رقابتی ارائه می دهد. از زمان تأسیس در سال 2002، این شرکت در قد و قامت بالا رفته و خدمات خود را به طور تصاعدی بهبود بخشیده است.

این BlueHost  به عنوان هاست ارزان سی پنل، بر اساس پس زمینه قوی خود، ویژگی های متعددی را ارائه می دهد، که از جمله آنها می توان به Quick App Installer اشاره کرد. بیش از 75 برنامه برای انتخاب وجود دارد که همه آنها با چند کلیک قابل نصب هستند.

از سی پنل قدرتمند، می توان بدون نیاز به راهنمایی بیشتر به تمام اجزای اصلی دسترسی داشت. این در ایجاد و حفظ یک وب سایت کاربرپسند ضروری است، تنها راه در عصری که رقابت لحظه به لحظه افزایش می یابد. پشتیبانی ارائه شده اگر بهترین نباشد، با نظارت شبانه روزی سایت کاملاً مفید است. برای کاربران پیشرفته، پایگاه های داده و برنامه نویسی آنها اجازه دسترسی به SSH، PHP و MySQL را می دهند.

بیش از 8000000 مشتری که در فوربس به عنوان یکی از سریع‌ترین شرکت‌ها در حال رشد فهرست شده‌اند، می‌توانند این را تأیید کنند. قیمت‌گذاری و طرح‌ها با شرایط اقتصادی حاکم بر قیمت طراحی شده‌اند و تغییرات جزئی را در طول زمان توضیح می‌دهند.

هاست اختصاصی

در کنار، هاست ارزان سی پنل، هاست اختصاصی که گران ترین هاست است، نتایج عالی را برای وب سایت هایی با بیشترین ترافیک ارسال می کند. اگر کسب و کار شما هنوز به این اندازه رشد نکرده است، می توانید به VPS یا سرور ابری، بهترین پیشنهاد بعدی بسنده کنید. در این مثال، کسب‌وکارها سخت‌افزار فیزیکی را به اشتراک می‌گذارند، اما هر کدام یک سرور داخلی خصوصی جدا از بقیه دارند.

در Reseller Hosting، آژانس های توسعه وب بهترین ارزش را برای پول خود پیدا می کنند. وبلاگ نویسان مشتاق همچنین می توانند با نرخ بسیار کم با وردپرس شروع به کار کنند. پایین ترین سطح، میزبانی مشترک، هنوز خدمات بی عیب و نقصی را با چندین گزینه نامحدود به شما ارائه می دهد.

هنگام وبلاگ نویسی، ویژگی های ممتاز وردپرس برای جذب مخاطبان زیادی وجود دارد. افزایش سرعت نیز یک اولویت است و تضمین می کند که حتی با منابع محدود رقابتی باقی می ماند. به طور کلی، می‌توانید میزبانی وب مقرون‌به‌صرفه با cPanel از HostGator با همه زنگ‌ها و سوت‌ها برای راه‌اندازی یک وبلاگ یا سایت تجاری بدون مشکل دریافت کنید.

 InMotionHosting  هاست ارزان cPanel SSD

InMotionHosting که عمدتاً یکی از بزرگترین شرکت های میزبانی وب و به عنوان هاست ارزان سی پنل،  است، استقلال خود را اعمال می کند و همین امر را به مشتریان نیز گسترش می دهد. در اصطلاحات صنعتی، از آن به عنوان "انتخاب حشره" یاد می شود که به رشد تصاعدی مشاغل کمک می کند.

این شرکت بخشی از Endurance International نیست، به این معنی که تصمیمات شرکتی با توجه به علاقه مشتری اتخاذ می شود. آنها برنامه های میزبانی وب اشتراکی سنتی را ارائه می دهند که از آنجا می توان همه جنبه ها را به راحتی مدیریت کرد، مانند مدیریت فایل، تنظیمات DNS، زیر دامنه ها، حساب های ایمیل و غیره. 

راه اندازی سایت آسان است، عمدتاً شامل ویژگی های کشیدن و رها کردن است یا می توانید از 1- استفاده کنید. نصب‌کننده‌های کلیک، امکان استقرار آسان CMSهای معروف از جمله وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو و غیره را در چند کلیک فراهم می‌کند.

برای کیفیت نهایی میزبانی وب، قابلیت اطمینان و سرعت بارگذاری، این شرکت از فناوری های درجه یک مانند درایوهای حالت جامد، حافظه پنهان در سطح سرور، شیوه های بهینه سازی سرعت و مناطق سرورهای توربو استفاده کرده است. با وجود اینکه از جدیدترین سخت افزار استفاده می کنند اما همچنان به عنوان هاست ارزان سی پنل، مطرح است.

خرید هاست سی پنل ارزان

بهبود عملکرد بهتر

علاوه بر آن، وب مسترها می توانند CloudFlare CDN رایگان را برای بهبود عملکرد بیشتر ادغام کنند. بهترین بخش این است که شما مجاز به آپلود داده های نامحدود، دریافت پهنای باند نامحدود و دو وب سایت در "راه اندازی" هستید.

وقتی صحبت از پشتیبانی مشتری می شود، طیف گسترده ای از سوالات متداول، راهنماهای DIY، و آموزش ها وجود دارد. به غیر از آن، مشتریان جدید می‌توانند از YouTube، کانال‌های آموزشی، و انجمن‌های انجمن برای بهبود تجربه خود استفاده کنند. هر زمان که تیکت های پشتیبانی ارسال می شود، در عرض چند دقیقه به مشکل پاسخ داده می شود.

برخلاف سایر بازیکنان بزرگ ‌تر که مشتریان را از بین می ‌برند، InMotionHosting  تلاش می ‌کند تا به عنوان هاست ارزان سی پنل، ، عملکرد بی‌ نظیر و خدمات پشتیبانی سریع ‌تر را به ‌صورت شبانه‌ روزی و 7 ساعته ارائه دهد. دانش فنی در اینجا شما را در مورد نحوه مدیریت موثر وب سایت ها آگاه می کند.

شما می توانید با حداقل 4.19 دلار در ماه (تخفیف انحصاری 47 درصد) با یک نام دامنه رایگان، دو سایت میزبانی شده، گواهی رایگان SSL، مجموعه امنیتی، ابزارهای بازاریابی، و فضای ذخیره سازی نامحدود SSD و همچنین انتقال داده ماهانه شروع کنید.

همچنین شامل حساب‌ های ایمیل بی ‌نهایت، بیش از 400 نصب‌ کننده با یک کلیک، دسترسی SSH، ادغام Google Apps، پشتیبان‌ گیری رایگان و 90 روز ضمانت بازگشت پول است. بسته های بالاتر با قدرت سیستم بیشتر مانند عملکرد 2x و 4x و دامنه های میزبان بیشتر بسته می شوند.

پیشنهاد مطالعه:فناوری مالی یا فین تک و معرفی بهترین آنها

هاست سی پنل ارزان  GreenGeeks

با هزاران سایت میزبانی شده که در مجموع به بیش از 4500 پوند Cos در سال کمک می کنند، GreenGeeks به عنوان هاست ارزان سی پنل، نقشی حیاتی در ترسیم مسیر دوستدار محیط زیست ایفا می کند. این شرکت علاوه بر جبران 300 درصد از کل توان مصرفی در افزایش انرژی های تجدیدپذیر، برای اطمینان از حداکثر بهره وری انرژی بهینه شده است.

محصول مشترک ارائه شده توسط GreenGeeks مملو از ویژگی های با کیفیت است که به کسب و کار جوان شما بهترین شروع ممکن را می دهد. کاربران SSL رایگان، پایگاه داده نامحدود، ایمیل ها، پهنای باند و وب سایت ها و همچنین یک دامنه رایگان دریافت می کنند – همه این ویژگی ها آن را به یک گزینه ارزان قیمت میزبانی سی پنل تبدیل می کند.

کمترین بسته همچنین با فضای ذخیره‌سازی نامحدود SSD، پشتیبان‌گیری شبانه، سازنده وب‌سایت، CDN یکپارچه و موارد دیگر ارائه می‌شود! شما این اختیار را دارید که بسته به مخاطبان هدف خود انتخاب کنید که آیا سایت شما در کانادا، ایالات متحده یا اروپا میزبانی شود. این به عنوان هاست ارزان سی پنل، برای دستیابی به افزایش عملکرد واقعی، به ویژه در بازارهای نوظهور شناخته شده است.

آنها میزبانی برنامه مدیریت جوملا، وردپرس و دروپال را در کنار راه حل های پیشرفته از جمله VPS و سرورهای اختصاصی ارائه می دهند. آنها همچنین برای کمک به افراد برای راه اندازی شرکت میزبانی خود، میزبانی ارزان قیمت را ارائه می دهند. هنگامی که مشتریان از نتایج راضی نیستند، آنها آزادند که پول خود را ظرف 30 روز پس بگیرند.

خرید هاست سی پنل ارزان

برنامه های سرور اختصاصی

هنگامی که کسب و کارها به قدرت بیشتری نیاز دارند، می توان برای برنامه های سرور اختصاصی و VPN ثبت نام کرد که قادر به مدیریت ترافیک بیشتر است. در حالی که سایر ارائه دهندگان میزبان تنها یک هسته را برای پشتیبانی از VPS ارائه می دهند، GreenGeeks می تواند چهار هسته را در خود جای دهد.

هنگام خرید یک برنامه میزبانی مشترک هاست ارزان سی پنل، راه اندازی حساب کاربری بسیار آسان است. اسلات های بیشتری برای پر کردن با طرح های بالاتر وجود دارد. هنگام انتخاب یک حساب میزبانی مشترک سالانه، کاربران می توانند نام های دامنه موجود یا درخواست های جدید را بدون هیچ هزینه ای ثبت کنند.

سی پنل استاندارد به راحتی قابل پیمایش است و به شما امکان می دهد وب سایت رویایی خود را در کمترین زمان راه اندازی کنید. سایت ساز رایگان به شما امکان دسترسی به صدها قالب را می دهد که بهترین آنها را می توان با هزینه اندکی خریداری کرد. 

با کمک یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن، می توانید تم ها را سفارشی کنید تا طراحی خود را برای جلوه های شخصی سازی نهایی مطابق با تجارت شما ایجاد کنید. به طور خلاصه، اگر بودجه کمی دارید، انتخاب GreenGeeks بهترین تصمیمی است که می توانید برای لذت بردن از خدمات قابل اعتماد بگیرید.

پیشنهاد مطالعه:لینک تراکنش TXID

هاست A2

A2Hosting  یک شرکت میزبانی وب و هاست ارزان سی پنل،  با کارایی بالا رشک برانگیز مستقر در میشیگان است که بر خدمات عالی و پشتیبانی بی نظیر از مشتری تمرکز دارد. صرف نظر از نیازهای تجاری در حال رشد شما، این شرکت مشهور همه چیز را دارد.

از آنجایی که این شرکت زیرمجموعه هیچ غول میزبانی وب مانند EIG نیست، کاربران راه حل های وب پیشرفته ای را دریافت می کنند که برای همه طیف وسیعی از نیازها مناسب است. عملکرد و سرعت مطمئناً برای مشاغل رقابتی مناسب است و شما را در جریان آخرین روندها قرار می دهد. TTFB این شرکت بسیار بهتر از مارک های رقیب بزرگتر مانند BlueHost است.

برای اطمینان از سرعت مطلوب و عملکرد قابل اعتماد حتی برای کمترین برنامه، A2Hosting دارای مراکز داده جهانی است که به صورت استراتژیک در سراسر جهان در مناطق مختلف قرار دارند. صرف نظر از موقعیت مکانی جهانی بازدیدکنندگان، آنها رندرینگ و واکشی داده ها را از طریق نزدیکترین مرکز داده با سرعت بالا دریافت می کنند.

خرید هاست سی پنل ارزان

افزایش سرعت سایت

با استفاده از CDN یا خدمات رایگان CloudFlare می توانید سرعت را بیشتر افزایش دهید. حتی با وجود TTFB که به سرعت کمک می کند، توزیع سرور و مکان نیز برای سرعت اهمیت زیادی دارد. اخیراً است که شرکت‌های میزبان تمرکز خود را صرفاً بر روی ایالات متحده متوقف کرده‌اند و A2Hosting پیشتاز سرمایه‌گذاری در خارج از کشور است.

این شرکت در هنگام تخصیص آزادی کافی به مشتریان برای انجام امور خود، شفافیت و استقلال زیادی را نشان می دهد. منابع آنها ارائه نتایج جامع را تسهیل می کند. مشتری هرگز مجبور نیست به دنبال جای دیگری برود. اندازه آن خیلی بزرگ نیست و به کارکنان زمان کافی برای برخورد رضایت بخش با همه مشتریان می دهد.

برخلاف دیگر هاست های cPanel ارزان که به طور کامل متعلق به بزرگترین نام های صنعت مانند EIG هستند، این هاست متعلق به موسس است. برای عملکرد نهایی، می‌توانید سرورهای Turbo را انتخاب کنید تا از سرعت فوق‌العاده سریع و بارگذاری صفحه وب لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه:پردرامدترین شغل های فریلنسری در دنیا

ویژگی های مفید هاست ارزان سی پنل،

چندین ویژگی در هاست ارزان سی پنل، وجود دارد که با توجه به مشخصات مشتری قابل تنظیم است و تجربه را کامل تر می کند. قیمت پایین‌تر از استانداردهای بازار تعیین می‌شود و فرصت‌های بیشتری برای رشد صاحبان وب‌سایت‌های جدید فراهم می‌کند. تطبیق پذیری بسیار زیادی در بین فضای دیسک، پایگاه داده ها و دامنه ها در پلن های مختلف وجود دارد.

به عنوان یک مشتری، کسب‌وکار شما راهنمایی دریافت می‌کند تا به آن کمک کند از میان آب‌های تیره عبور کند. یک وب سایت براق تنها چند دقیقه با شما فاصله دارد! به غیر از آن، راه اندازی و نصب محصول بسیار ساده است. همه برنامه های میزبانی مشترک میزبانی وب SSD نامحدود، پهنای باند نامحدود و موارد دیگر را ارائه می دهند.

خرید هاست سی پنل ارزان

هاست سی پنل ارزان  fastcomet

FastComet  با بیش از 45000 مشتری در 83 کشور، سرورهای خود را دقیقاً در توکیو، لندن، آمستردام، شیکاگو، سنگاپور و سایر شهرهای بزرگ دارد. این شرکت که در میان معدود شرکت های میزبان خصوصی قرار دارد، با رقابت سختی از سوی همتایان سلطه گر روبرو است.

آنها در سال 2009 شروع به کار کردند و بیش از 9 سال است که در این تجارت هستند. اخیراً آنها سرویس‌های میزبانی ابری عمومی را راه‌اندازی کرده‌اند که به‌خوبی برای PaaS (پلتفرم به‌عنوان یک سرویس) تنظیم شده‌اند. همه سرورها بدون توجه به اشتراک یا اختصاصی بودن، توسط زیرساخت ابری پشتیبانی می شوند. 

بنابراین، میزبانی سی پنل ارزان‌تری را با پشتیبانی از معماری ابری دریافت می‌کنید که خدمات بی‌رقیب را تضمین می‌کند. میانگین آپتایم 99.98 درصد به این معنی است که وب سایت شما حتی در هاست اشتراکی سرعت پایینی را تجربه نخواهد کرد. وقتی کسی درخواست پشتیبانی می کند، سریع و با یک تماس شخصی از آن استفاده می شود.

 به عنوان یک تیم کوچک هاست ارزان سی پنل، آنها می توانند با سرعت زیاد در ارائه بهترین راه حل ها کار کنند. خدمات دوستانه با اکثر رقبا قابل مقایسه نیست، رهبران بازار را به حال خود رها کنید. بدیهی است که شرکت سرمایه گذاری زیادی برای اطمینان از اینکه مشتریان بهترین حضور را دارند، انجام می دهد. شما می توانید برای خرید این هاست های مناسب، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، هاست ارزان سی پنل
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد