بهترین فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه

بهترین فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه

توسط : تیم محتوا
1,638

آیا می خواهید از فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه خرید کنید؟ ما می دانیم که شما بهترین ها را می خواهید، بنابراین تمام تحقیقات را برای شما انجام داده ایم تا لیستی از بهترین فروشگاه های آنلاین پوشاک ترکیه را معرفی کنیم.

سایت های خوب لباس ترکیه

آنها بر اساس سیاست بازگشت و کیفیت خدمات به مشتریان و همچنین شهرت آنها در صنعت مد انتخاب شده اند. نتیجه، فهرستی از وب‌ سایت ‌هایی است که محصولات با کیفیت بالا را با قیمت‌ های مقرون به صرفه ارائه می ‌کنند، بنابراین، شما مشکلی برای پیدا کردن یک لباس خوب برای پوشیدن خود یا شخص دیگری نخواهید داشت، مهم نیست چقدر بودجه شما کم است!

بهترین فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه

مزایای خرید از فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه

سایت های پوشاک ترکیه ای، به عنوان راه حلی جذاب، جهت خرید لباس های شیکی هستند که دارای قیمت های مقرون به صرفه می باشند. آنها ویژگی های زیادی دارند که آنها را از رقبا متمایز می کند، مانند تنوع و تفاوت قیمت دارند. لباس های ترکی در بسیاری از کشورها رواج یافته است. همچنین سهولت خرید و پرداخت در فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه تعبیه شده است. برآورد هزینه حمل و نقل شفاف نیز وجود دارد، بنابراین شما دقیقاً می دانید که هنگام خرید اقلام خود چقدر هزینه دارید.

معایب خرید لباس از ترکیه

با وجود مزایای ظاهری فروشگاه های آنلاین لباس، معایبی نیز وجود دارد که ممکن است خریدار با آن مواجه شود. در حالی که این سایت ‌ها دارای طیف گسترده ‌ای از لباس ‌ها برای انتخاب و رابط کاربری آسان برای پیمایش هستند، زمانی که حمل و نقل به هزینه اضافه شود، می ‌توانند گران باشند.

سایت های خرید لباس ترک

در این مقاله، ما بر روی برخی از بهترین فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه تمرکز کرده ایم که می توانید در آنها حمل و نقل و خرید عمده پوشاک را به صورت عمده انجام دهید. بازار پوشاک ترکیه یکی از بزرگترین بازارهای جهان است، اگرچه هنوز از چینی ها عقب تر است. 

آنها برخی از بهترین لباس ها را تولید می کنند که سپس به صورت عمده فروخته می شوند و با قیمت های مقرون به صرفه از طریق فروشگاه های آنلاین مستقر در کشور ارسال می شوند. تجارت عمده فروشی پوشاک ترکیه در حال رونق است و ممکن است بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در این بخش باشد. همچنین می توان گفت که لباس های ماکت از ترکیه شروع به صدای بلند می کنند.

با داشتن برخی از بهترین تامین کنندگان و تولید کنندگان مد، از محصولات با کیفیتی که خواسته ها و نیازهای مشتریان شما را برآورده می کند، اطمینان دارید.

پیشنهاد مطالعه:خرید هاست سی پنل ارزان

معرفی برخی از فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه 

1. فیمکا

گروه فیمکا در سال 1984 شروع به کار کرد و در مجموع دارای پنج شرکت مستقل در زمینه نساجی و گردشگری است. این شرکت لباس‌های زنانه را تولید، عرضه و عمده‌فروشی می‌کند و همچنین به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه ، محصولات با کیفیت و گزینه‌های خوبی را برای صاحبان بوتیک در خارج از ترکیه ارائه می‌کند.

اگر به دنبال بهترین لباس زنانه ترکی هستید، این سایت مناسب شماست. این دارای طیف گسترده ای از لباس ها، تاپ و شلوار، نیم فصل، کت، لباس بافتنی، کت و شلوار و موارد دیگر است. به عنوان یکی از برترین وب سایت های خرید آنلاین در ترکیه، هدف آنها ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است. آنها تیمی از کارشناسان دارند که همیشه مایل به ارائه کمک و پاسخ به سوالات شما هستند.

2. مد کالپ

خواه شلوار جین، لوازم ورزشی زنانه، کت و کت های سنگی، لباس های محجبه، لباس های مردانه، لباس های بچه گانه و خیلی چیزهای دیگر با قیمت های عمده، این مکان برای شماست. ClupFashion با یک سایت شیک و کاربردی، بهترین لباس های ترکی را برای شما به ارمغان می آورد.

چه چیزی آن را از سایر فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه متمایز می کند؟ آنها برنامه تلفن همراه خود را توسعه داده اند که می توانید از آن استفاده کنید، برای زمانی که نزدیک کامپیوتر نیستید یا نمی خواهید فقط برای خرید از آن استفاده کنید. به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه این برنامه مفید است و می توانید با استفاده از آن محصولات را خریداری کنید.

آیا نگران کیفیت محصولات خود هستید؟ خوب، دیگر نگران نباشید، آنها لباس های خود را از برخی از بهترین و مشهور تولید کنندگان لباس در ترکیه تهیه می کنند. بنابراین اصالت و کیفیت محصولات تضمین می شود. آنها لباس های عمده فروشی را با قیمت های مقرون به صرفه می فروشند.

بهترین فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه

3. ترکوپت

از آنجایی که تمرکز ما بر خرید آنلاین از ترکیه به سراسر جهان است، باید به ترکوپت اشاره کنیم. این یکی از بهترین و مهم ترین فروشگاه های مد برای دوستداران مد ترک و مد در استانبول است. ارائه طیف وسیعی از لباس های زنانه، بچه گانه و مردانه. روند مد آنها از لباس های راحت گرفته تا جمع آوری سریع سفارش ها در یک مجموعه است.

چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند؟ آنها عمدتاً بر فروش لباس ها و برندهای ترک به سایر نقاط جهان متمرکز هستند. آنها لباس‌های «تولید شده در ترکیه» خود را عمدتاً از بهترین بوتیک‌ها و عمده‌فروشی‌های استانبول تهیه می‌کنند.

اگر به دنبال خرید اینترنتی ارزان از فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه هستید، سایت عمده فروشی آنها بهترین گزینه است. آنها پرداخت ها را از طریق یک حساب بانکی ترکیه، پی پال یا با استفاده از گزینه های انتقال پول بین المللی مانند Western Union می پذیرند.

4. Wow - عمده فروشی

اگر به دنبال خرید عمده پوشاک برای فروش در وب سایت، فروشگاه فیزیکی، بوتیک یا هر کسب و کار یا شرکت پوشاک دیگری هستید، عمده فروشی Wow اینجا مناسب شماست. آنها لباس های عمده فروشی را در سراسر ترکیه توزیع می کنند.

آنها محصولات مارک اصلی دارند و با قیمت عمده فروشی ارزان در دسترس هستند. پوشاک و لوازم جانبی به صورت ترکیبی بر اساس فصل، دسته بندی و برند عرضه می شود. شما نه تنها انواع لباس، بلکه لوازم جانبی و کفش را نیز دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه:فناوری مالی یا فین تک و معرفی بهترین آنها

5. سایت  Whocit

این سایت عمده فروشی پوشاک ترکیه،  به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه مطرح است و به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را با قیمتی نسبتاً پایین تر از سایر موارد ذکر شده خریداری کنید. همچنین می توانید لباس را به صورت عمده سفارش دهید. شما فقط باید در سایت آنها ثبت نام کنید و شروع به لذت بردن از معاملات عالی کنید.

از وب سایت آن می توانید از انواع لباس های مردانه، کودکان و زنانه لذت ببرید. این سایت تعدادی از بهترین مجموعه های لباس را از بهترین مارک های با کیفیت بالا ارائه می دهد.

6. هپسیبورادا

این وب سایت خرید آنلاین ترکی پیشروترین وب سایت تجارت الکترونیک عمده فروشی و dropshipping در ترکیه است، اما در حال حاضر فقط به زبان ترکی است، بنابراین ممکن است به کمک یک مترجم نیاز داشته باشید.

آنها با بیش از 10000 ارائه دهنده قادرند نیازهای 50 درصد از مشتریان خود را که خارج از شهرهای اصلی ترکیه هستند و همچنین بیش از 22 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد ماهانه را برآورده کنند. به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه یک برنامه تلفن همراه دارند که بیش از 9 میلیون دانلود دارد. 

ین برنامه به شما امکان می دهد محصولات را مستقیماً از وب سایت خود سفارش دهید. با بیش از 36 دسته بندی محصول، آنها ثابت کرده اند که غول بازار در ترکیه هستند. آنها همچنین در عمده فروشی پوشاک زنانه تخصص داشته اند.

سیستم حمل و نقل و تحویل Hepsiburada بسیار کارآمد است و در صورت بروز مشکل در محصول تحویل شده، سیاست بازگشت آنها را تحت پوشش قرار داده است.

بهترین فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه

7. N11.com

این یکی از معتبرترین آنها در ترکیه است که تنوع محصولات بالایی دارند. وقتی صحبت از لباس و کمد لباس می شود، بهترین ها را دارند. از مد برای مردان گرفته تا زنان و کودکان. به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه لوازم جانبی، کفش و سایر محصولات مد دارند. 

آنها محصولات پوشاک مد روز را ارائه می دهند که قطعاً مطابق با سلیقه و ترجیحات شما خواهد بود. N11.com بر اساس ارزش، اعتماد سایر مشتریان، راحتی، مراقبت و پشتیبانی مشتریان در فروشگاه اینترنتی خود پیشنهاداتی ارائه می دهد. بدون شک یکی از قابل اعتمادترین هاست.

8. برشکا Breshka

دفتر مرکزی Breshka در استانبول ترکیه واقع شده است. تمرکز این وب سایت بر تولید و فروش عمده پوشاک با هدف جوانان است و همچنین بر علایق و نیازهای این مخاطبان تمرکز دارد. فروشگاه های آن دارای فضاهایی برای خطوط مختلف محصولاتی است که برشکا ارائه می دهد. در هر بخش Breshka، BSK & Man، محصولات بر اساس سبک خود چیده شده اند. ایجاد طیف گسترده ای که از لباس های ورزشی به کژوال و از ابتدایی ترین لباس ها تا شیک ترین لباس ها را شامل می شود.

Breshka همچنین دارای بخش خاصی است که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. این بخشی است که به لباس زنانه داده شده یا اختصاص داده شده است. بر روی جدیدترین مدها تمرکز دارد و شامل گرایش های اصلی است. جدا از طیف وسیع لباس. Breshka همچنین طیف گسترده ای از لوازم جانبی و کفش را ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید

9. DDFS

DDFs یک فروشگاه آنلاین لباس ترکی است که در استانبول واقع شده است. این به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه دسته بندی متفاوتی از پوشاک شامل لباس مردانه، زنانه، بچه گانه، اکسسوری و کفش را ارائه می دهد. آنها عمدتاً روی لباس زنانه تمرکز کرده اند. آنها هر بار کاتالوگ خود را به روز می کنند تا اخبار و برندهای لباس مد را به مشتریان ارائه دهند.

10. مد لباس

ده سال پیش، زمانی که ایده مودانیسا در حال شکل گیری بود، داشتن حجاب و شیک پوش بودن غیرممکن بود و یافتن تصاویر مثبت از زنان مسلمان در رسانه های غربی عملاً غیرممکن بود. کارآفرینی که ادعا می کرد لباس پوشیدن متواضعانه به یک صنعت جدید چند میلیارد دلاری تبدیل می شود، احتمالاً تمام اعتبار خود را از دست می داد.

از سویی دیگر، تغییرات اجتماعی لرزه‌ای در سراسر خاورمیانه وجود دارد: از آزادی‌های بیشتر برای زنان در عربستان سعودی تا حمایت دولتی از زنان کارآفرین اماراتی. این باعث افزایش اعتماد به نفس در زنان شده است که جایگاه خود را در جامعه به عنوان کارفرما، مشارکت کننده و پیشرو تعریف می کنند. آنها مصرف کنندگانی آگاه و صریح هستند و همه زندگی خود را بر اساس ارزش ها و انتخاب های خود می گذرانند.

تاریخچه Modanisa.com به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه منعکس کننده این تحول اجتماعی-اقتصادی باورنکردنی است. هنگامی که آنها کسب و کار پیشگام خود را در سال 2011 راه اندازی کردند، یک مادر 55 ساله و دختر 25 ساله اش مجبور شدند تقریباً یکسان لباس بپوشند، زیرا گزینه های محدودی برای مسلمانان مراقب وجود داشت. حتی با وجود بازار تخمینی 400 میلیونی، برندهای پوشاک آنها را نادیده گرفتند.

امروزه Modanisa.com به مشتریانی در 135 کشور جهان خدمات ارائه می دهد که می توانند از بین 75000 کالا از جمله پیراهن، روسری، بورکینی و لباس عروس در رنگ ها، پارچه ها و اندازه های مختلف انتخاب کنند. آنها توسط 850 طراح و تامین کننده تولید می شوند که 90 درصد آنها مشاغل کوچک و متوسط متعلق به زنان هستند که از کانال های بین المللی Modanisa برای بازاریابی سود می برند.
Modanisa  به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه، ریشه در اقتصاد حلال دارد و آنها این مزیت را دارند که مصرف کنندگان مسلمان خود، نیازها و حساسیت های آنها را بشناسند. به عنوان مثال، کدهای لباس سنتی تصمیمات خرید در ترکیه را در مقایسه با سبک های شهری که افراد معمولی در اروپا و آمریکای شمالی به دنبال آن هستند، تعیین می کند.

بهترین فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه

جذب مشتریان وفادار لباس های ترکیه 

راه‌هایی برای برقراری ارتباط با مشتری ایجاد کنید. ارتباط مکرر با کاربران، برند شما را در ذهن آنها تازه نگه می‌دارد و به شما امکان می‌دهد اطلاعات مهم را به آنها منتقل کنید. سعی کنید یک پایگاه داده جامع داشته باشید که در آن بتوانید اطلاعات تماس مشتری مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن را حفظ کنید. از این طریق می توانید با ارسال یادآورهای دوستانه و خبرنامه های ماهانه با آنها تماس بگیرید.

اگر از فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه خرید عمده دارید و می خواهید فروشگاه خود را ایجاد کنید، یک سیستم پاداش برای مشتریان وفادار خود ایجاد نمایید. با ارائه جوایز یا مزایای اضافی به مشتریان خود، آنها را تشویق می‌کنید که در کنار هم باقی بمانند. مشوق ها همچنین می توانند مشتری را وادار به تلاش برای کسب موقعیت بالاتر کنند.

تنظیم برنامه‌های پرداخت مختلف را در دستورکار خود قرار دهید. قیمت‌های ماهانه قابل مدیریت را معرفی کنید تا در آن دوره‌های اوج پایین همچنان بتوانید درآمد کسب کرده و همچنین مشتریان خود را حفظ نمایید. رفتار صحیح با مخاطبان می تواند جریان مشتریان و همچنین وفاداری آنها را افزایش دهد.

اگر با یک مشتری خوب رفتار شود، اخبار همیشه به دوستان و خانواده منتقل می شود و همه به فروشگاه شما سرازیر می شوند. فروشگاه های آنلاین به خصوص در بازار رو به رشدی مانند ترکیه پیچیده هستند و یک اشتباه کوچک در خدمات مشتری می تواند تجارت پوشاک شما را نابود کند.

پیشنهاد یک شروع به مشتری واقعاً می تواند راه طولانی در ایجاد وفاداری مشتری نسبت به تجارت آنلاین شما داشته باشد.

جمع بندی

اکنون می توانید با اطمینان به فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه سفارش دهید. 10 فروشگاه ذکر شده در بالا بدون شک جزو بهترین های این کشور هستند. اگر قصد دارید از ترکیه به صورت عمده خرید داشته باشید، دیگر وقت خود را تلف نکنید. همچنان می توانید لباس های خود را به صورت تک نیز جهت استفاده شخصی سفارش دهید و در آدرس خود ارسال و تحویل بگیرید. در صورتی که برای خرید کالا مساله دارید، از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی دریافت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد