برنامه کاری مجازی (VWP) دبی چیست

برنامه کاری مجازی (VWP) دبی چیست

توسط : تیم محتوا
2,728

خارجیانی که در خارج از امارات متحده عربی کار می کنند، مجاز به زندگی قانونی در اینجا با ویزای کار مجازی هستند. ویزای یک ساله به اتباع خارجی اجازه می دهد تا با حمایت شخصی وارد امارات شوند و مطابق با شرایط و ضوابط صادر شده با ویزا کار کنند. برنامه کاری مجازی (VWP) دبی، روش مناسبی برای کسب درآمد ارزی برای کسانی است که توانایی مهاجرت به امارات را دارند.

ویزای کار از راه دور

برای درخواست ویزای کار از راه دور، باید مدارکی ارائه دهید:

•    اینکه شما از راه دور برای سازمانی خارج از امارات کار می کنید

•    که درآمد ماهانه 3500 دلار آمریکا دریافت می کنید.

برنامه کاری مجازی (VWP) دبی چیست

برنامه کار مجازی دبی

دبی اجازه زندگی در امارت را تحت برنامه کاری مجازی مشابه ویزای کار از راه دور می دهد. تحت برنامه کار مجازی، می توانید به دبی (از خارج از امارات متحده عربی) نقل مکان کنید و از راه دور برای سازمانی که قبلاً در آن کار می کنید به کار خود ادامه دهید.

برنامه کار مجازی برای چه کسانی است؟

برنامه کاری مجازی (VWP) دبی برای افرادی که در خارج از امارات زندگی و کار می کنند، کارآفرینان و شرکت های نوپا که معیارهای واجد شرایط بودن را دارند.  اگر درخواست شما برای زندگی در دبی توسط مقامات امارات متحده عربی تایید شد، می توانید خانواده خود را نیز همراه داشته باشید.

مدت زمان برنامه کار مجازی

این برنامه به مدت یک سال معتبر است و پس از درخواست مجدد قابل تمدید است. برای درخواست برنامه کار مجازی، باید پاسپورتی با اعتبار حداقل شش ماه و بیمه درمانی معتبر داشته باشید که اقامت شما در امارات متحده عربی را پوشش دهد.

اگر برای یک شرکت کار می کنید، باید مدرک کار با قرارداد با اعتبار یک ساله را ارائه کرده و حداقل حقوق 5000 دلار در ماه دریافت کنید. هزینه برنامه کاری مجازی (VWP) دبی برای هر نفر 287 دلار است. علاوه بر این، شما باید حق بیمه بیمه پزشکی معتبر در امارات متحده عربی و هزینه های پردازش را پرداخت کنید. توجه داشته باشید که پرداخت هزینه پردازش تایید درخواست را تضمین نمی کند.

پیشنهاد مطالعه:ویزای شینگن و انواع آن

فواید برنامه کاری مجازی (VWP) دبی

از طریق برنامه کاری مجازی، می توانید کلیه خدمات از جمله مخابرات، خدمات شهری، پزشکی و تحصیلی را دریافت کنید. شما می توانید از زیرساخت های دیجیتالی قوی و یکپارچه، فرصت های شبکه جهانی و مالیات بر درآمد صفر برای افراد استفاده کنید. 

ویزای کار از راه دور برای دبی

رویای کار در مناطق آفتابی دبی را دارید اما از شغل فعلی خود راضی هستید؟ خوب، شما می توانید شغل خود را حفظ کنید و با برنامه کاری مجازی (VWP) دبی به امارات مهاجرت نمایید. به عنوان بخشی از این برنامه، ویزای کار از راه دور را می توان دریافت کرد که به شما امکان می دهد در شهر کار کنید و از امکانات ارائه شده، نهایت بهره مندی را داشته باشد.

به وعده های آخر هفته، سفر به مراکز خرید بزرگ، بازدید از کلوپ های ساحلی و دسترسی به برخی جاذبه های شگفت انگیز فکر کنید. وسوسه شده اید که لپ تاپ خود را جمع کنید و سوار هواپیما شوید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید زیرا کارشناسان 20پیمنت برای دریافت ویزای کار خدمات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

ویزای کار از راه دور برای چه کسانی است؟

ویزای کار از راه دور دبی به عنوان بخشی از برنامه کار مجازی برای کسانی است که مایل به کار از امارات برای کارفرمای فعلی خود از خارج از امارات هستند. یک صاحب شرکت یا یک کارمند می تواند برای ویزای برنامه کاری مجازی (VWP) دبی اقدام کند اما شرایط متفاوتی دارد.

برای درخواست ویزای کار از راه دور در دبی به پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار و همچنین بیمه درمانی معتبر نیاز دارید. اگر کارمند هستید، باید مدرکی مبنی بر استخدام با قراردادی با اعتبار یک ساله از کارفرمای فعلی خود ارائه دهید، حداقل حقوق 5000 دلار در ماه دریافت کنید و فیش حقوق ماه گذشته و صورتحساب بانکی قبل را ارائه دهید. 

صاحبان شرکت باید مدرکی دال بر مالکیت شرکت برای یک سال یا بیشتر با میانگین درآمد ماهانه 5000 دلار در ماه و سه ماه پیش از آن صورت حساب بانکی ارائه دهند.

برنامه کاری مجازی (VWP) دبی چیست

چه مدت می توان با ویزای کار از راه دور در دبی ماند؟

یک سال می توان با ویزای برنامه کاری مجازی (VWP) دبی در این کشور اقامت داشت. پس از این، می توانید برای سال دوم مجددا درخواست دهید و باید هزینه های تمدید را پرداخت کنید. هزینه های دولتی ویزای کار از راه دور در حدود 2300 درهم است. 

این شامل هزینه های درخواست، پردازش و پزشکی و شناسه امارات می شود. این هزینه شامل هزینه های بیمه درمانی نمی شود و هزینه های اضافی برای همسران و فرزندان حامی وجود خواهد داشت. شایان ذکر است که پرداخت هزینه ها تضمینی برای تایید درخواست نیست. پس از اینکه ویزای کار از راه دور را با موفقیت دریافت کردید، می توانید برای افراد تحت تکفل درخواست دهید.

امارت دبی مدت‌هاست که مقصدی جذاب برای مسافران، گردشگران و تقریباً هر کسی است که می‌خواهد عظمت و برجسته‌ترین فرهنگی این شهر جهانی را تجربه کند. در حالی که شهرت دبی به عنوان شهری که برای اوقات فراغت در نظر گرفته شده است، به خوبی پایه گذاری شده است. برنامه کاری مجازی (VWP) دبی یکی از برنامه های جذاب برای اتباع خارجی است. این می تواند برای کسانی که به دنبال گسترش کار و تجارت خود هستند، جذاب باشد.

پیشنهاد مطالعه:مهمترین مدارک برای مهاجرت

مزایای کار از راه دور دبی

برخی از مزایای کار از دبی به شرح زیر است:

حقوق معاف از مالیات

تمامی کسانی که به عنوان تجارت یا کار از راه دور به دبی مهاجرت می کنند. می توانند از معافیت مالیاتی دبی بهره ببرند. در طول مدت برنامه کاری مجازی (VWP) دبی از حقوق شما توسط دولت کسر نخواهد شد.

یک تجربه کاری چندفرهنگی

دبی محل زندگی 190 ملیت است. این از جاذبه های شهر دبی است. می توانید در این شهر زیبا، فرهنگ های مختلفی را مشاهده کرده و تعامل با آنها را انتخاب کنید.

حضور شرکت های برتر در دبی 

جدا از اینکه خانه یکی از مشهورترین خطوط هوایی جهان است، شرکت‌های در کلاس جهانی مانند مایکروسافت، آی‌بی‌ام، اوراکل و اوبر در اینجا نمایندگی دارند. اشتغال به کار در دبی، می تواند یک رزومه عالی برای شما باشد تا بتوانید به عنوان فریلنسر، پروژه های بزرگی را بدست آورده و درآمد خوبی کسب کنید.

چگونه می توانم از دبی کار کرد

اگر به دنبال کار از دبی هستید، اولین قدم به طور طبیعی دریافت مجوز کار است. خوشبختانه، هدف دولت جذب استعدادها و تخصص از سراسر جهان از طریق ویزای برنامه کاری مجازی (VWP) دبی است. ویزای 1 ساله به کارمندان، متخصصان و فریلنسرها از سراسر جهان اجازه می دهد تا از راه دور از دبی و امارات متحده عربی به طور قانونی زندگی و کار کنند.

ویزای یک ساله دبی به طور رسمی به عنوان برنامه کاری مجازی شناخته می شود. این به دارندگان ویزا، این امکان را می دهد که با اقامت در امارات، بدون آنکه شغل خود را از دست بدهند، به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند.

ویزای یک ساله به طور خاص برای تسهیل کارگران از راه دور، کارآفرینان، و همچنین سایر افراد مستقل از موقعیت مکانی با تمایل به زندگی و کار در دبی طراحی شده است. اگر درخواست شما برای برنامه کاری مجازی (VWP) دبی و زندگی در دبی توسط امارات متحده عربی تایید شود، حتی می توانید خانواده خود را همراه داشته باشید.

برنامه کاری مجازی (VWP) دبی چیست

مجوز ورود برای ماموریت کار موقت

برنامه مجوز کار موقت در امارات متحده عربی که در سال 2022 صادر شد، اکنون همراه با قوانین جدید ویزا شده است. به عنوان بخشی از این برنامه، امارات مجوز ورود جدید برای ماموریت کار موقت در امارات را معرفی کرده است. بازدیدکنندگانی که دارای یک ماموریت کاری موقت مانند برنامه آزمایشی یا ماموریت مبتنی بر پروژه هستند و توسط کارفرما حمایت مالی می شوند، می توانند برای مجوز ورود برای یک ماموریت کاری موقت درخواست دهند.

بازدید کنندگان این امکان را دارند، در صورتی که یکی از شهروندان امارات، از دوستان و بستگان ایشان باشد، از طریق آنها برای دریافت مجوز ورود اقدام نماید. برخی از الزامات عبارتند از قرارداد کار موقت یا نامه ای از کارفرما که هدف بازدید را روشن می کند.

پیشنهاد مطالعه:اخذ مدرک بین المللی ICDL برای مهاجرت

نحوه اخذ ویزای کار از راه دور دبی 

اگر قادر به برآوردن شرایط فوق برای برنامه کاری مجازی (VWP) دبی هستید، می توانید درخواست خود را به سادگی با پر کردن فرم آنلاین شروع کنید. مقامات مربوطه در خصوص درخواست با شما تماس خواهند گرفت و دستورالعمل های لازم را ارائه می کنند. زمان پردازش ویزای کار از راه دور در دبی از پنج تا هفت روز است در صورتی که مدارک مهم کسر نباشد. شما می توانید برای مهاجرت به دبی و دریافت ویزای کار از راه دور، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد