بهترین سایت های خرید سرور مجازی(VPS)

بهترین سایت های خرید سرور مجازی(VPS)

توسط : تیم محتوا
2,112

هاست اشتراکی برای وب سایت های مبتدی یا کم بازدید مقرون به صرفه است. اما وقتی ترافیک شما افزایش می یابد، زمان آن رسیده است که به دنبال میزبانی سرور خصوصی مجازی (VPS) باشید. با میزبانی VPS شما منابع میزبانی را با کسی به اشتراک نخواهید گذاشت و می توانید سرور را به روشی که می خواهید تنظیم کنید. پس از تحقیق در مورد ده ها ارائه دهنده، بهترین سایت های خرید سرور مجازی(VPS) در اینجا معرفی شده اند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B

4 بهترین ارائه دهنده هاست VPS

•    Hostinger   میزبانی VPS با بهترین ارزش

•    Kamatera   بهترین میزبانی VPS برای مقیاس گذاری فوری

•    InMotion  قابل اطمینان ترین زمان کار

•    میزبانیA2   بهترین برنامه های مدیریت نشده برای توسعه دهندگان

در این بررسی، برنامه‌ها و قیمت‌های هر ارائه ‌دهنده را برجسته کرده و توضیح می‌دهیم که چه چیزی هر کدام را به یک گزینه میزبانی VPS خوب تبدیل می‌کند. همچنین برخی از نقاط ضعف یا منفی بالقوه هر ارائه دهنده را به اشتراک می گذاریم و روشی را ارائه خواهیم داد که می توانید از آن برای انتخاب بهترین سایت های خرید سرور مجازی(VPS) برای نیازهای خود استفاده کنید.

بررسی سرورهای خصوصی مجازی

بهترین سایت های خرید سرور مجازی(VPS)

هاستینگر

برای بررسی دقیق هاست های VPS ذکر شده و آگاهی بیشتر از بهترین سایت های خرید سرور مجازی، این مطلب را مطالعه کنید. یابد اشاره کنیم که هزینه ماهانه این برنامه، از 2.99 دلار در ماه شروع می شود. این برنامه شامل دامنه رایگان و گواهی SSLبوده و با ضمانت برگشت 30 روزه پول و 60% تخفیف همراه است. هاستینگر سرورهای سریع و قابل اعتمادی را با بهترین قیمت نسبت به هر میزبان VPS موجود در لیست ما ارائه می دهد. همچنین 1 ترابایت پهنای باند و 20 گیگابایت حافظه SSD دارید.

علاوه بر این، هاستینگر زمان بارگذاری عالی را با ضمانت 100 مگابایت در ثانیه در شبکه شما تضمین می کند. شما کنترل کاملی بر روی هاست خود دارید زیرا دسترسی روت کامل را ارائه می دهد.

صفحه فرود هاستینگر برای میزبانی VPS

هاستینگر، به عنوان بهترین سایت های خرید سرور مجازی دارای زیرساخت بلاک IPv6 اختصاصی برای حفظ امنیت و کارآمدی اتصالات است. سرورهای آن قدرت پردازش کافی را برای پروژه های آنلاین با مقیاس متوسط تا بزرگ فراهم می کنند.

هاستینگر هشت پلن VPS را ارائه می دهد. میزبانی VPS هاستینگر گزینه های بسیار متنوعی را ارائه می کند. همراه با قیمت عالی و ویژگی های غنی، میزبان VPS بهترین ارزش را دارد. آنها تمام پهنای باند و RAM مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد تا مطمئن شوید پروژه آنلاین شما به خوبی اجرا می‌شود.

 Hostinger را به هر کسی که می خواهد میزبانی VPS سریع، ایمن و قابل اعتماد است توصیه می کنیم. 

Kamatera   بهترین میزبانی VPS برای مقیاس گذاری فوری

این برنامه به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید سرور مجازی، از 4 دلار در ماه شروع می شود و دارای آزمایشی رایگان 30 روزه است. Kamatera  به شما فضای ذخیره سازی نامحدودی می دهد. می‌توانید در صورت نیاز سرورهای جدید اضافه کنید، سرورها را در هر زمان راه‌اندازی و متوقف کرده و با رشد خود پایگاه‌های داده جدیدی اضافه کنید. به همین دلیل است که آنها یکی از مقیاس پذیرترین سرویس های VPS موجود هستند.

آنها برای مقیاس بندی در صورت تقاضا عالی هستند. بیش از آن، آنها طیف گسترده ای از راه حل های VPS مبتنی بر ابر انعطاف پذیری را برای میزبانی وب ارائه می دهند. سرورهای خود را برای هر چیزی که نیاز دارید از ایمیل، CRM، ERP، VoIP-  راه اندازی کنید و این سرویس با شما رشد می کند.

ضمن آنکه اصلاً زمان نمی برد. شما می توانید تعداد سرور خود را در عرض چند دقیقه افزایش دهید. این برای هر استارتاپ در حال رشدی که نیاز به افزایش قدرت وب سایت خود در طول زمان دارد ایده آل است. با Kamatera، شما مجبور نیستید از بین برنامه ها یکی را انتخاب کنید. در عوض می‌توانید مقدار دقیق منابع مورد نیاز خود را شماره‌گیری کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه

سفارشی سازی سیستم عامل و نوع سرور

Kamatera  به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید سرور مجازی، به شما امکان می دهد نوع سرورها، سیستم عامل و کنترل پنل را برای میزبانی VPS خود سفارشی کنید. شبکه جهانی پشتیبانی فنی آنها نیز 24/7 در سراسر جهان با بیش از ده ها مرکز داده در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و خاورمیانه کار می کند. اگر مشکلی برایتان پیش آمد، همیشه می‌توانید از یک نفر برای کمک به شما کمک بگیرید.
از آنجایی که خدمات آن مطابق با مشخصات دقیق شما سفارشی شده است، نمی ‌توانیم جزئیات دقیق قیمت را در اینجا به اشتراک بگذاریم. اما می‌توانیم بگوییم که قیمت‌ها برای سرور مدیریت‌نشده تنها از 4 دلار شروع می‌شود.

Kamatera  برای افرادی که خواهان کنترل کامل بر پیکربندی هستند، یک گزینه عالی است. اگر می‌خواهید تجربه ساده‌تری داشته باشید، برنامه‌های مدیریت شده Kamatera از 54 دلار شروع می‌شود.

InMotion VPS   قابل اطمینان ترین زمان آپدیت

این برنامه از 19.99 دلار در ماه شروع می شود، و دارای ایمیل رایگان و نامحدود و 90 روز ضمانت بازگشت وجه دارد. InMotion  در میزبانی VPS تخصص دارد. برنامه های آنها در دو رنگ ارائه می شود که شامل مدیریت شده و ابری است.

در حالی که میزبانی مدیریت شده آن، به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید سرور مجازی عالی است و عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهد، برنامه میزبانی ابری آن را توصیه می کنیم. این طرح کنترل بیشتری بر سرور VPS شما برای توسعه دهندگان و مدیران وب سایت ارائه می دهد. همچنین دارای سخت افزار در سطح سازمانی برای اطمینان از نرخ آپتایم 99.9% + است.

برنامه‌های مدیریت‌شده InMotion برای صاحبان مشاغل، آژانس‌ها و فروشندگان ایده‌آل هستند، به همین دلیل است که InMotion در صدر فهرست ارائه‌دهندگان میزبانی نمایندگی فروش برتر قرار گرفته است. هر پلن مدیریت سرور رایگان و به روز رسانی رایگان سایت را ارائه می دهد.

همچنین از داشبورد نظارت بر منابع، دامنه های نامحدود، حساب های ایمیل نامحدود و پایگاه های داده MySQL نامحدود بهره مند خواهید شد. در اینجا برنامه های آنها برای قراردادهای سه ساله به نظر می رسد:

2 گیگابایت رم – شروع از 19.99 دلار در ماه

4 گیگابایت رم – شروع از 39.99 دلار در ماه

6 گیگابایت رم – شروع از 49.99 دلار در ماه

8 گیگابایت رم – شروع از 59.99 دلار در ماه

همه طرح‌ ها برای تجارت الکترونیک بهینه ‌سازی شده‌اند و برای کسانی که می‌خواهند کنترل پیشرفته‌تری بر تنظیمات خود داشته باشند، دسترسی اختیاری دارند. این قیمت ها نشان دهنده طولانی ترین تعهد قرارداد و بهترین گزینه قیمت گذاری است.

بهترین سایت های خرید سرور مجازی(VPS)

برنامه های حساب میزبانی 

برنامه های حساب میزبانی ابری ارائه شده توسط InMotion به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید سرور مجازی برای توسعه دهندگان و مدیران سیستم بهترین است. این بدان دلیل است که هر پلن دارای دسترسی ریشه کامل، از جمله کلیدهای SSH است که به شما کنترل کامل بر سفارشی‌سازی را می‌دهد.

به‌عنوان یک توسعه‌دهنده، اساساً یک صفحه خالی برای سفارشی کردن VPS برای برآورده کردن دقیق نیازهای وب سایت خود دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید به زبان دلخواه خود مانند جاوا، روبی و سایر گزینه های محبوب کدنویسی کنید.

InMotion Cloud VPS  سخت افزاری در سطح سازمانی با سرورهای SSD ارائه می دهد که 20 برابر سریعتر از رقبا هستند.

cVPS-1 – شروع از 5 دلار در ماه

cVPS-2 – شروع از 10 دلار در ماه

cVPS-3 – شروع از 15 دلار در ماه

cVPS-4 – شروع از 20 دلار در ماه

در بررسی میزبانی InMotion متوجه شدیم که برای به دست آوردن بهترین نرخ های مقدماتی برای VPS ابری، باید به مدت یک سال متعهد شوید، نه دو سال با برنامه های مدیریت شده. قیمت های برنامه های مدیریت شده و برنامه های میزبانی ابری بسیار شبیه به هم هستند. بزرگترین تفاوت بین این دو اساساً میزان کنترل شما بر سرور است.

اگر توسعه‌دهنده نباشید، توصیه می شود برنامه‌های مدیریت شده را بر اساس سادگی انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه:ابزارهای سئوی سازمانی جهت یافتن کلمات کلیدی

VPS میزبانی A2 – 

این برنامه نیز که یکی از بهترین سایت های خرید سرور مجازی است، از 49.99 دلار در ماه شروع می شود. میزبانی A2 برخی از سریعترین هاست ها را ارائه می دهد. این به ویژه برای ارائه برنامه های VPS مدیریت شده و مدیریت نشده متمایز است.

به طور معمول، برنامه های VPS مدیریت نشده با دسترسی ریشه و ویژگی های سفارشی قیمت بالاتری دارند. اما نه با هاست.

صفحه میزبانی VPS میزبانی A2

توسعه دهندگان باتجربه می توانند یک سرور خصوصی مجازی مدیریت نشده را با حداقل 5 دلار در ماه دریافت کنند. اگرچه تنها با 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 512 مگابایت رم، این برنامه سطح پایه احتمالاً نیازهای شما را برآورده نخواهد کرد.

شما همچنین برای برنامه های مدیریت نشده و مدیریت شده دسترسی روت خواهید داشت. این به شما کنترل بیشتری برای ایجاد تغییرات سفارشی در سرور مجازی خود می دهد. همراه با قیمت پایین، این A2 را به یک انتخاب برتر برای هر کسی که واقعاً به دنبال کنترل وب سایت خود است تبدیل می کند.

برنامه های VPS مدیریت نشده شامل:

•    سطح یک شروع از 4.99 دلار در ماه

•    سطح دو شروع از 7.99 دلار در ماه

•    سطح سه شروع از 9.99 دلار در ماه

Supersonic 8   شروع از 34.99 دلار در ماه

همه اینها بر اساس قراردادهای 3 ساله است. اگر قرارداد یک ساله یا ماهانه بخواهید، هزینه آن در هر ماه بیشتر خواهد بود. با برنامه های مدیریت نشده، می توانید تنظیمات برگزیده سرور خود را برای فضای دیسک، CPU، حافظه و پهنای باند پیکربندی کنید. بدیهی است که هر گونه تعدیل بر قیمت تأثیر می گذارد.

برنامه های VPS مدیریت شده

•    سطح 4 - شروع از 39.99 دلار در ماه

•    سطح 8 - شروع از 54.99 دلار در ماه

•    سطح 16 - شروع از 67.99 دلار در ماه

همه اینها بر اساس قراردادهای 3 ساله است. اگر قرارداد یک ساله یا ماهانه را در یکی از بهترین سایت های خرید سرور مجازی بخواهید، هزینه آن در هر ماه بیشتر خواهد بود. تنها تفاوت بین برنامه های مدیریت شده و برنامه های هسته این است که برنامه های اصلی با دسترسی ریشه ارائه می شوند. 

با این حال، در صورت انتخاب یک برنامه مدیریت نشده، نمی توانید سرور خود را به همان روشی پیکربندی کنید.به طور کلی، A2  یک انتخاب عالی برای توسعه دهندگانی است که می خواهند کنترل کامل و سفارشی سازی VPS خود را با نرخی مقرون به صرفه داشته باشند. برای میزبانی سنتی مدیریت شده، احتمالاً به جای دیگری نگاه خواهم کرد.

با این اوصاف، میزبانی A2 یکی از بهترین تیم های پشتیبانی مشتری در بازار را دارد. بنابراین اگر این چیزی است که برای شما اولویت دارد، بایستی به برنامه های آنها نگاهی دقیق بیندازید. 

بهترین سایت های خرید سرور مجازی(VPS)

Bluehost VPS  

این میزبانی، به طور معمول 29.99 دلار در ماه هزینه دارد. همچنین دامنه رایگان و گواهی SSL داشته و SSD رایگان برای سرعت فوق العاده در اختیار مشتری می گذارد.Bluehost  پیشرو در صنعت در فضای میزبانی وب است.

برنامه های VPS آن طیف گسترده ای از گزینه های میزبانی را برای برآوردن نیازهای تقریباً هر وب سایت ارائه می دهد. Bluehost به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید سرور مجازی، یک انتخاب عالی برای هر کسی است که تازه وارد میزبانی VPS شده است یا به طور کلی در هاستینگ تازه کار است.

میزبانی VPS نسبت به میزبانی مشترک استاندارد کنترل بیشتری بر سرور به شما می دهد. با این حال، با این کنترل، مسئولیت‌هایی افزایش می‌یابد که بسیاری از کاربران بی‌تجربه آن را طاقت‌فرسا می‌دانند. Bluehost یک پایگاه دانش گسترده ارائه می دهد که به شما امکان می دهد هر چیزی را که در مورد میزبانی VPS می خواهید بیاموزید. 

همچنین دارای یک تیم پشتیبانی مشتری عالی است که می توانید از طریق تلفن، ایمیل یا چت زنده 24/7 برای کمک به هر گونه سؤال یا مشکل با آنها تماس بگیرید. Bluehost  امکان مدیریت چند سرور را فراهم می کند، به این معنی که می توانید در هر زمان فضای بیشتری به برنامه خود اضافه کنید. این برای وب‌سایت‌هایی ایده‌آل است که نیاز به مقیاس‌بندی در یک لحظه دارند، بدون هیچ تأخیر یا خرابی است.

شما می توانید این کار را مستقیماً از سی پنل پیشرفته خود و بدون هیچ گونه کمکی از طرف سرپرست Bluehost  انجام دهید. همچنین،Bluehost چندین برنامه قدرتمند با قیمت گذاری ساده دارد. بدون هزینه یا غافلگیری پنهان دارد. آنها حتی یک نام دامنه رایگان را فقط برای ثبت نام به شما می دهند.

شما می توانید برای پرداخت هزینه ماهانه میزبانی این VPSهای فوق العاده، از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد