بهترین گیفت کارت های خرید بازی

بهترین گیفت کارت های خرید بازی

توسط : تیم محتوا
1,304

گیفت کارت های خرید بازی برای گیمرها یکی از چیزهای هیجان انگیزی است که افرادی که عاشق بازی هستند به آن توجه می کنند. بازی‌ ها برای افرادی که گیم ‌هایی مانند PC Gamers آنلاین را دوست دارند و بازی می‌ کنند بسیار سرگرم‌ کننده است و آنها را از شلوغی روزمره زندگی رهایی می ‌بخشد. آیا شما عاشق بازی هایی هستید که به دنبال لذت بخش ترین بازی هایی هستید که می توانید با استفاده از کارت های هدیه موجود دریافت کنید؟ ممکن است در مورد کارت های هدیه بازی آنلاین در حال جستجو هستید و می خواهید بدانید بهترین گیفت کارت بازی برای گیمرها کدام است؟

پیشنهاد مطالعه:بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B

انتخاب کارت هدیه بازی

اگر خود علاقه مند به بازی هستید و یا گیمرهایی در اطراف خود دارید که می خواهید گیفت کارت های خرید بازی را برای آنها تهیه کنید، باید اشاره کنیم که آنها خوش شانس هستند زیرا کارت های هدیه زیادی برای خرید و هدیه وجود دارد. 

لیستی از بهترین کارت های هدیه بازی را که می توانید به آنها هدیه دهید و بهترین گیفت کارت های بازی برای گیمرها را به شما نشان خواهیم داد. اکثر کارت ‌های هدیه هنگام انتخاب از دسته ‌های کارت یکسان هستند، اما کارت‌های هدیه بازی متفاوت خواهند بود.

قبل از انتخاب بهترین کارت هدیه بازی برای  PC Gamers، باید کنسول یا سیستم بازی مورد نظر خود را شناسایی کنید. با این حال، انواع مختلفی از کارت های هدیه بازی و جایگزین های آنها وجود دارد. گیفت کارت های خرید بازی را می ‌توان به صورت آنلاین خرید کرد و روی پلتفرم‌ های مختلف بازی کاملاً کار می‌کند.

کارت های بازی را می توان برای تمدید اشتراک، خرید بازی، ابزار آواتار و سایر لوازم جانبی استفاده کرد. آنها را فقط می توان از طریق کنسول های بازی یا سیستم های بازی مربوطه قابل استفاده هستند. از این رو، برای خرید کارت هدیه صحیح باید از سیستم/کنسول بازی ترجیحی خود آگاه باشید.

بهترین گیفت کارت های خرید بازی

از کجا می توانم کارت هدیه بازی بخرم؟

جدا از دانستن بهترین گیفت کارت های بازی آنلاین برای گیمرهای رایانه شخصی، باید بدانید که چگونه و از کجا می توانید گیفت کارت های بازی را به صورت آنلاین خریداری کنید. لیستی از جایی که می توان کارت های بازی را به صورت آنلاین برای هدیه یا به عنوان گیمر خریداری کرد، شامل؛

•    آمازون

•    والمارت

•    Best buy

•    OffGamers

•    GameCard Delivery

آنها بهترین قیمت را برای همه گیفت کارت های خرید بازی آنلاین، آفلاین، رایانه شخصی و غیره ارائه می دهند.

کدام گیفت کارت بازی را بخرم؟

اگر به دنبال خرید بهترین گیفت کارت بازی رایانه شخصی برای گیمرها هستید، اما در مورد سیستم بازی ترجیحی مطمئن نیستید، پس نیازی به عجله ندارید. هنگام دادن کارت بازی به شخصی، لازم است یک کارت هدیه خریداری کنید که با سیستم بازی دلخواه شما مطابقت داشته باشد و همچنین سیستم بازی خاصی را بشناسید.

اگر کاربر سیستم بازی مناسبی نداشته باشد، یک گیفت کارت مخصوص بازی با گیفت کارت بازی مطابقت نخواهد داشت. به جای آن می توانید گیفت کارت الکترونیک، گیفت کارت ویزا یا گیفت کارت مستر کارت خریداری کنید.

7 گیفت کارت های بازی

بیایید به سرعت لیست 7 گیفت کارت های خرید بازی برای گیمرها را ببینیم.

1.    گیفت کارت های استیم

2.    کارت هدیه Razer Gold

3.    کارت هدیه Roblox

4.    کارت های هدیه GameStop

5.    کارت هدیه X Box

6.    گیفت کارت پلی استیشن

7.    گیفت کارت نینتندو

پیشنهاد مطالعه:ابزارهای سئوی سازمانی جهت یافتن کلمات کلیدی

گیفت کارت استیم

Steam یک پلتفرم بازی بسیار محبوب با بیش از 50000 بازی و 120 میلیون کاربر ماهانه است. با توجه به آمار و معیارهای بالا، شکی وجود ندارد که چرا همیشه در صدر لیست های اکثر گیمرها قرار دارد. گیفت کارت های استیم در قیمت هایی مانند 5 دلار، 10 دلار، 20 دلار در دسترس هستند و همچنین دارای 25 دلار، 30 دلار، 50 دلار، 100 دلار و غیره نیز هستند.

این 7 گیفت کارت های خرید بازی را می توان در وب سایت استیم خرید کرد و همچنین برای خرید نرم افزار از طریق وب سایت استیم استفاده کرد. بهترین بخش این است که اگر بازی را دوست ندارید، می توانید گیفت کارت های Steam را به صورت نقدی بفروشید تا درآمد کسب کنید.Steam Cards جزو برترین کارت های هدیه با بالاترین نرخ هستند.

گیفت کارت Razer Gold

کارت هدیه طلایی Razer گیفت کارت های خرید بازی ارائه می دهد که برای گیمرها، هر دو گیمر آنلاین رایانه شخصی، در دسترس است. این گیفت کارت تقریباً مانند گیفت کارت‌های Steam است و می‌توانید هر بازی یا نرم‌افزاری را به شرطی که در Razer موجود باشد، خریداری کنید. 

کارت های هدیه بازی Razer همیشه در دسترس هستند، از 10 تا 1000 دلار ارائه می شوند. گیفت کارت های Razer Gold یکی از محبوب ترین گیفت کارت های بازی در جهان امروزی است. می توانید این گیفت کارت ها را از فروشگاه های معتبری که در اینجا معرفی شد، تهیه کنید. همچنین در این خصوص، توصیه می شود با کارشناسان 20پیمنت در تماس باشید.

 کارت هدیه Roblox

کارت هدیه Roblox یکی دیگر از گیفت کارت های خرید بازی است که برای گیمرهای آنلاین رایانه شخصی بسیار ارزشمند است. Roblox یک پلتفرم بازی آنلاین است که به بازیکنان (گیمرها) اجازه می دهد با یکدیگر ارتباط/ارتباط داشته باشند و بازی های ساخته شده توسط کاربران دیگر را انجام دهند.

Roblox  بیش از 40 میلیون بازی برای انتخاب کاربران دارد که آن را به یکی از برترین پلتفرم های بازی کارت هدیه تبدیل کرده است. کارت هدیه Roblox به کاربران (گیمرها) امکان خرید بازی، ارز بازی و سایر آیتم های بازی را می دهد.

بهترین گیفت کارت های خرید بازی

 کارت هدیه GameStop

کارت هدیه GameStop یکی از بهترین گیفت کارت های بازی برای گیمرها است. کارت هدیه GameStop نوع معمولی کارت بازی شما نیست و نمی توان آن را بدون درج این لیست پشت سر گذاشت. فروشگاهی را تصور کنید که همه چیز را در مورد بازی می فروشد، از جمله لوازم جانبی بازی مورد علاقه شما و کنسول های بازی از برندهای بازی مورد علاقه شما.

 این همان فروشگاهی است که بهشتی برای گیمرها محسوب می شود. کارت ‌های هدیه GameStop می‌توانند برای گیمرها ایده‌آل باشند، زیرا تنوع انتخاب برای گیمرها بسیار زیاد است.

 کارت هدیه X Box

کارت هدیه X Box یکی دیگر از کارت های بازی محبوب است که همه درباره آن صحبت می کنند. با این حال، 7 گیفت کارت های خرید بازی ایکس باکس یکی از انتخاب های برتر برای گیمرها بوده است. کارت های هدیه X Box  را می توان در کنسول بازی و فروشگاه آنلاین مایکروسافت خرید کرد.

کارت های هدیه ایکس باکس معمولاً به حساب مایکروسافت اضافه می شوند که می توانند برای فیلم ها، بازی ها یا سایر محتوای قابل دسترسی در مایکروسافت استفاده شوند. برای خرید این کارت های هدیه می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های خرید سرور مجازی(VPS)

 گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن یک گیفت کارت بازی جالب است، درست مانند هر کارت بازی دیگر. در گذشته، تقریباً همه با پلی استیشن محبوب (PS) آشنا بودند. این یک کالای گران قیمت بود که همه نمی توانستند آن را بخرند، و کسانی که توانایی خرید آن را نداشتند با دوستان خود بازی می کردند یا برای بازی در خانه بازی پول می دادند.

بله، پلی استیشن زمانی که برای اولین بار معرفی شد بسیار خوب بود و آنها هرگز از ایجاد محدودیت ها دست برنداشتند. آن اکنون جدیدترین نوآوری های پلی استیشن، مانند PS5 را فراهم می کنند. گیفت کارت های پلی استیشن در دو نوع هستند: گیفت کارت فیزیکی و کارت هدیه دیجیتال.

این گیفت کارت های خرید بازی به شما امکان می‌دهند اقلام را مستقیماً از پلی‌استیشن خریداری کنید و به بازی‌های PS4 یا PS5 محدود نمی‌شوند. هر کسی که از طرفداران پلی استیشن است، این را دوست دارد و لذت می برد.

همچنین، همیشه می‌توانید گیفت کارت پلی‌استیشن خود را با پول نقد معاوضه کنید و از اینجا در این پلتفرم پرداخت فوری دریافت کنید.

گیفت کارت نینتندو

اگر به دنبال بهترین کارت های هدیه بازی هستید، باید گیفت کارت نینتندو را در نظر بگیرید. می توانید گیفت کارت های نینتندو را از طریق وب سایت نینتندو یا در محبوب ترین فروشگاه های خرده فروشی خریداری کنید. توجه داشته باید که می توانید کارت های هدیه را از آمازون یا از طریق پلتفرم فروشگاه اینترنتی نینتندو بازخرید کرد.

گیفت کارت نینتندو می تواند برای خرید هر محتوای موجود در نینتندو استفاده شود و به دستگاه خاصی وابسته نیست. با این حال، می‌توانید کارت‌های هدیه نینتندو خود را با پول نقد مبادله یا بفروشید.

بهترین گیفت کارت های خرید بازی

جمع بندی

در خاتمه، تمام این کارت ‌های هدیه ذکر شده در بالا، 7 بهترین گیفت کارت های خرید بازی برای گیمرها هستند. اگر عاشق بازی (گیمر) هستید، از استفاده از این کارت ها لذت خواهید برد. شما می توانید به راحتی بر اساس نوع دستگاه بازی خود و کنسولی که در اختیار دارید، نوع کارت هدیه خود را انتخاب کرده و با خرید گیفت کارت، هیجان بازی را دو چندان کنید. برای تهیه این کارتها، 20پیمنت شما را یاری می کند.


 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد