کیف پول های ارز دیجیتال شیبا Shiba

کیف پول های ارز دیجیتال شیبا Shiba

توسط : تیم محتوا
1,584

شما می توانید به راحتی کیف پول Shiba Inu را ایجاد کرده و تمام مزایای کیف پول های رمزنگاری موبایل را برای iOS و Android  تجربه کنید. کیف پول شیبای شما همیشه آماده استفاده است؛ زیرا آن را با بلاک چین همگام سازی کرده و همواره از حساب شما نسخه پشتیبان تهیه می شود. با ورود به ایمیل، فیس بوک، جیمیل یا شماره تلفن همراه خود، در یک دقیقه از کیف پول خود بهره خواهید برد.

تجربه کاربر از کیف پول SHIBA

می توانید از کیف پول خود در روش های مختلفی استفاده کنید:

•    ذخیره، ارسال و دریافت ارز دیجیتال در یک کیف پول رمزنگاری امن و رایگان ممکن است.

•    از کیف پول Shiba Inu موبایل خود در iOS و Android استفاده کنید.

•    از تراکنش های بدون هزینه بین کاربران Freewallet لذت ببرید.

•    موجودی کیف پول خود را با بیش از 100 ارز دیجیتال تامین کنید.

•    موجودی SHIB خود را در ارزهای فیات بررسی کنید و نرخ ارز را با نمودارهای قیمت لحظه ای کنترل کنید.

•    با وب سایت Freewallet در OSX، Windows، Ubuntu و سایر سیستم عامل های مبتنی بر لینوکس به حساب کیف پول خود دسترسی پیدا کنید.

کیف پول های ارز دیجیتال شیبا Shiba

کیف پول خصوصی Shiba Inu با امنیت بالا

در  کیف پول شیبا، تدابیر امنیتی شدیدی برای ایمن نگه داشتن دارایی ها در نظر گرفته شده است. با این حال توصیه می شود ویژگی ‌های امنیتی اضافی را در سمت کاربر فعال کنید تا هرگونه احتمال دسترسی غیرمجاز به کیف پول شما و ضررهای احتمالی را از بین ببرید. از جمله ویژگی های موثری که این گونه کیف پول ها ارائه می دهند کد پین و/یا شناسه لمسی (ورود اثر انگشت)، احراز هویت 2 عاملی (2FA)، تایید ایمیل برای هر تراکنش است

همه این ویژگی‌ها را می‌توان در بخش تنظیمات کیف پول و برنامه شما پس از تأیید آدرس ایمیل در حساب خود تنظیم کنید.  هنگام انتخاب بهترین کیف پول کریپتو برای ذخیره سازی Shiba Inu خود، امنیت و سهولت استفاده را در نظر بگیرید. کیف پول های مختلفی از Shiba Inu از جمله کیف پول های آنلاین، آفلاین و نرم افزاری پشتیبانی می کنند.

پیشنهاد مطالعه:انواع کاربردهای بیت کوین

انتخاب کیف پول مناسب شیبا

هنگام انتخاب کیف پول شیبا اینو، امنیت مهم ترین عامل است. شیبا اینو (SHIB) یک توکن ERC20 است. هر کیف پول مبتنی بر اتریوم ممکن است برای ذخیره و استفاده از توکن های SHIB استفاده شود. کیف پول SHIB هر کیف پولی است که به شما امکان می دهد سکه های SHIB خود را در شبکه اتریوم نگه دارید و از آنها استفاده کنید.

 یکی از راه‌های ارزیابی امنیت کیف پول، بررسی ویژگی‌های آن است، مانند احراز هویت دو مرحله‌ای و پشتیبانی از چند امضا. یکی دیگر از فاکتورهای ضروری که باید هنگام انتخاب کیف پول برای شیبا اینو خود در نظر بگیرید، سهولت استفاده است. برخی از کیف پول ها کاربرپسندتر از بقیه هستند، بنابراین انتخاب کیف پولی که تنظیم و استفاده آسان باشد ضروری است. 

یکی از راه‌های ارزیابی سهولت استفاده از کیف پول شیبا این است که به رابط آن نگاه کنید و ببینید که آیا شهودی و آسان است یا خیر. اگر به دنبال کیف پول رمزنگاری جدیدی هستید که نیازهای شما را برآورده کند، این راهنما برای شما مناسب است. در اینجا برخی از بهترین کیف‌ پول ‌های شیبا اینو، هزینه ‌های آن‌ها و تعداد ارزهای دیجیتال پشتیبانی ‌شده را پوشش می ‌دهیم.

کیف پول های ارز دیجیتال شیبا Shiba

توکن شیبا اینو چیست؟

سکه شیبا اینو یک توکن ERC-20 است که از بلاک چین اتریوم و فناوری قرارداد هوشمند شبکه استفاده می کند. پس از خواندن کاغذ سفید Shiba Inu coin (که نویسنده آن را عاشقانه "ووف پیپر" نامیده است)، واضح است که اهداف اصلی این توکن میم حفظ ارز دیجیتال غیرمتمرکز است. تمرکززدایی از نهادهای سنتی (مانند بانک ها و مؤسسات دولتی) از انحصار نفوذ جلوگیری می کند. انتخاب کیف پول شیبا برای این دارایی ارزشمند، یکی از ملزومات ابتدای کار است.

توکن ‌های Shiba Inu در پلتفرم ShibaSwap استفاده می‌ شوند که به کاربران امکان می ‌دهد توکن ‌های خود را به اشتراک بگذارند تا از طریق پاداش ‌دهی سود کسب کنند. علاوه بر این، ShibaSwap اخیراً پلتفرم NFT خود را در دسترس قرار داده است. در این پلتفرم، کاربران می توانند NFT هایی با موضوع Shiba Inu را جمع آوری کنند که به درستی Shibatoshis نامیده می شوند.

Shiba Inu Chain (SHIB) ارز دیجیتال رسمی است و هر سه توکن بومShiba Inu (SHIB)، Leash (LEASH) و Bone (BONE) پلتفرم آن هستند. شیبا اینو با افزایش شدید محبوبیت شیبا کوین در سال جاری، شاهد رشد چشمگیری بوده است. با توجه به این موضوع، در اینجا چند نکته ضروری در مورد بهترین نرم افزار کیف پول شیبا آورده شده است.

یازدهمین توکن دیجیتالی پرطرفدار تلاش می ‌کند تا از دسته «میم کوین» فرار کند و با NFT و مبادله ‌های DEX، استفاده در دنیای واقعی را ایجاد نماید. با افزایش محبوبیت اخیر، سکه شیبا اینو اکنون در صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز در سراسر جهان فهرست شده است و پشتیبانی از ذخیره سازی دیجیتال نیز در دسترس است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین توکن های NFT برای سرمایه گذاری

بهترین مکان ها برای فروشگاه  Shiba Inu

وقتی نوبت به بهترین مکان برای ذخیره توکن Shiba Inu می رسد، بستگی به نیاز شما دارد. کیف پول شیبا در مارک های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، اما توصیه های برتر بر اساس هزینه، قابلیت استفاده از تلفن همراه، ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده، ابزارها و امنیت است. ما به محبوب ترین کیف پول های آفلاین، آنلاین و نرم افزاری نگاه خواهیم کرد.

کیف پول های ارز دیجیتال شیبا Shiba

 کیف پول لجر

لجر به عنوان کیف پول شیبا از زمان تأسیس در سال 2014 به سرعت به یک شرکت پیشرو برای راه حل های زیرساختی و امنیتی در مورد ارزهای دیجیتال مانند توکن شیبا تبدیل شده است. علاوه بر این، آنها همچنین برنامه های بلاک چین را برای مشاغل و سرمایه گذاران ایجاد می کنند.

هر دو کیف پول سخت افزاری لجر شامل یک تراشه تایید شده است که برای مقاومت در برابر پیچیده ترین حملات طراحی شده و داده های حساس مانند کلیدهای خصوصی را به صورت ایمن ذخیره می کند. Ledger Nano S یک کیف پول سخت افزاری است که فراتر از آن است تا تضمین کند که دستگاه فیزیکی شما در برابر هکرها آسیب پذیر نیست. سیستم عامل منحصر به فرد همچنین تضمین می کند که برنامه های شما جدا از یکدیگر نگه داشته می شوند.

اگر بخواهیم ویژگی های امنیتی بهترین کیف پول شیبا اینو را دنبال کنیم باید بگوییم لجر با ویژگی کنترل اساسی خود تضمین می کند که کیف پول های شما ایمن هستند و توسط یک طرف خارجی تغییر نکرده اند. می توانید Ledger Nano X را با قیمت 119 دلار و Ledger Nano S را تنها با 59 دلار خریداری کنید. Ledger Nano X یک بلوتوث ایمن است، در حالی که Ledger Nano S  فقط از اتصالات USB پشتیبانی می کند.

پیشنهاد مطالعه:ارزهای دیجیتال متاورس

 eToro

eToro Money  یک کیف پول شیبای موبایل چند ارزی است که بیش از 120 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند. کاربران کیف پول شیبای eToro می توانند از روش های مختلفی برای واریز وجه استفاده کنند، مانند کارت های اعتباری/دبیت، پی پال، نتلر، اسکریل و انتقال سریع. علاوه بر این، eToro یک سرویس بازیابی بحرانی خصوصی برای کاربرانی که ممکن است دسترسی به کلیدهای خود را از دست بدهند، ارائه می‌کند.

 کیف پول Atomic

کیف پول Atomic کیف پول غیرمتمرکز است که از 300 رمز ارز و ارزهای اصلی فیات را پشتیبانی می کند. برنامه های دسکتاپ و تلفن همراه برای دستگاه های Windows، Linux، macOS، iOS و Android در دسترس هستند.

اگر می‌خواهید شیبا اینو (SHIB) بخرید، می‌توانید با تعویض هر ارز دیجیتال دیگری با SHIB در کیف پول خود، به راحتی این کار را انجام دهید. این یک کیف پول شیبا چند کاناله است که به شما امکان می دهد دارایی های خود را در سردخانه ذخیره کنید و به شما امکان می دهد برای چندین سکه اثبات سهام شریک کنید.

کیف پول های ارز دیجیتال شیبا Shiba

 متاماسک

MetaMask Wallet یک کیف پول ارز دیجیتال و دروازه است که به شما امکان می دهد در چند ثانیه به برنامه های مختلف بلاک چین دسترسی داشته باشید. کیف پول MetaMask که بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، برای برنامه های افزودنی مرورگر و برنامه های تلفن همراه قابل دسترسی است.

شما می توانید به راحتی خرید کنید و Shiba Inu و دیگر توکن ها را مبادله کنید. MetaMask ورود به سیستم ایمن، انبار کلید، کیف پول توکن و تبادل توکن را ارائه می دهد. 

کیف پول Guarda

کیف پول شیبای Guarda که در سال 2017 تأسیس شد، یک کیف پول منبع باز است که از چندین ارز پشتیبانی می کند و به کاربران امکان کنترل کامل بر وجوه و امنیت خود را می دهد. شرکت توسعه دهنده Guarda حتی ادعا می کند که هیچ اطلاعات شخصی یا رمزنگاری کاربران خود را ذخیره نمی کند، به این معنی که حریم خصوصی شما اولویت شماره یک آنها است.

در حال حاضر از اتریوم (ETH)، Shiba Inu (SHIB) و بیش از 40 ارز دیجیتال دیگر و همچنین بیش از 10000 دارایی رمز ارزهای BEP-2، ERC20 و ERC721 پشتیبانی می کند. همچنین ممکن است نرخ پیشنهادی برای هر تراکنش را ببینید یا هر مقدار پولی را که می خواهید انتخاب کنید.

این یک کیف پول شیبا اینو عالی است زیرا یک کیف پول غیر نظارت است. باید یکی از بهترین کیف پول های Shiba Inu موجود باشد. برای تهیه این کیف پول های ارز دیجیتال شیبا اینو می توانید از خدمات 20پیمنت بهره ببرید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد