کیف پول ارز دیجیتال سیف پال

کیف پول ارز دیجیتال سیف پال

توسط : تیم محتوا
1,391

SafePal  کیف پول‌های سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری کارآمد و با امنیت بالایی را برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند. این کیف پول ها در اپلیکیشن  SafePal، یک راه حل یک مرحله ای، گنجانده شده اند و به کاربران اجازه می دهد تا دارایی های رمزنگاری خود را ذخیره، مدیریت و به راحتی تجارت کنند. در اینجا در خصوص کیف پول سیف پال اطلاعاتی را به شما ارائه خواهیم کرد.

نکات کلیدی سیف پال

این کیف پول ارز دیجیتال، برای معامله گران و سرمایه گذاران مبتدی کریپتو مناسب است. از جمله مزیت های آن می توان به مکانیزم خود تخریبی برای جلوگیری از حمله بدافزار اشاره کرد. همچنین، این یک کیف بسیار مقرون به صرفه بوده و با قیمت تنها 39.99 دلار عرضه می شود. 

البته در حال حاضر از برخی ارزهای دیجیتال پرطرفدار مانند Litecoin، Monero، TRON، EOS پشتیبانی نمی‌کند. هنگامی که تصمیم خود را برای به دست آوردن یا سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال (ارزهای دیجیتال و توکن ها) گرفتید، حیاتی ترین سوال این است که چگونه از سکه های خود محافظت کنید.

 این برای آن است که بر خلاف ارزهای کاغذی مانند USD، شما نمی توانید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال خود را با قفل کردن آن در کمد خود یا گذاشتن آن در بانک ذخیره کنید. با این حال، خبر خوب این است که تراکنش‌های روی بلاک چین امن هستند تا زمانی که کلید خصوصی کیف پول سیف پال محافظت شود. 

کیف پول ارز دیجیتال سیف پال

کیف پول SafePal چیست؟

 SafePal به ارائه یک پلت فرم مدیریت رمزنگاری امن و کاربرپسند برای توده‌ها اختصاص دارد تا دارایی‌های رمزنگاری خود را ایمن و راحت رشد دهند. این اولین کیف پول سخت افزاری است که توسط بایننس سرمایه گذاری و پشتیبانی می شود.

کیف پول سیف پال  در حال حاضر به بیش از 2,000,000 کاربر از بیش از 146 کشور از طریق خطوط تولید کیف پول سخت افزاری و کیف پول نرم افزاری منحصر به فرد خود خدمات می دهد که همگی از طریق برنامه SafePal  متصل شده و مدیریت می شوند، جایی که کاربران می توانند به راحتی رمزنگاری خود را ایمن، مدیریت، مبادله، تجارت و رشد دهند. 

افرادی که پشت SafePal هستند چه کسانی هستند؟

SafePal در ژانویه 2018 تأسیس شد. تیم آن از یک پیشینه صنعتی متنوع می آید، که بیش از یک دهه تجربه در زمینه سخت افزار، نرم افزار، طراحی رابط کاربری و امنیت سایبری دارد. سیف پال، به ‌عنوان تیمی که عمیقاً در سخت‌افزار و نرم‌افزار ریشه دوانده است، در صدد است تا نقاط ضعف کنونی را که مانع تجربه نگهبان کریپتو برای توده‌ها می‌شود، حل کند و امنیت، سادگی و دسترسی را در یک محصول یکپارچه ترکیب کند. اینگونه بود که SafePal به وجود آمد. با خرید کیف پول سیف پال می تواند امنیت بیشتری را برای دارایی خود ایجاد کنید.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول های ارز دیجیتال شیبا Shiba

چگونه از SafePal Swap استفاده کنیم؟

SafePal Swap کاربران را قادر می‌سازد تا توکن‌ها را در زنجیره‌های بلوکی مختلف مبادله کنند. در مقایسه با سایر خدمات سوآپ، این پلتفرم، مبادلات ارزهای دیجیتال ارزان و سریع با لغزش کم را ارائه می دهد. نحوه مبادله کریپتو با استفاده از SafePal Swap مراحل زیر را پوشش می دهد:

مرحله 1 :برنامه SafePal را دانلود و راه اندازی کنید.

مرحله 2 :یک سفارش مبادله ایجاد کنید.

مرحله 3 :معامله را امضا کنید.

مرحله 4 :رمز ارز مبادله شده را دریافت کنید.

کیف پول سخت افزاری SafePal S1 چیست؟

کیف پول سیف پال Safepal یک دستگاه پلاستیکی مشکی است که یادآور یک کارت اعتباری بزرگ و ضخامت کمی بیش از نیم اینچ با دوربین پشتی است. این به آن ظاهر کاملاً متفاوتی در مقایسه با رقبا می دهد و از نگاه اول واضح است که این یک کالای برتر نیست. SafePal S1 هیچ جایزه طراحی را دریافت نخواهد کرد.

SafePal S1  با در نظر گرفتن امنیت مقرون به صرفه برای Web 3.0 طراحی شده است و روی کاغذ مطمئناً با 20 بلاک چین و بیش از 10000 توکن پشتیبانی می شود. همانطور که از یک دستگاه هدفمند وب 3.0 انتظار دارید، پشتیبانی NFT در چندین بلاک چین نیز وجود دارد.

SafePal S1  به شما امکان خرید، فروش و مبادله ارزهای دیجیتال را به لطف ادغام با پروتکل های صرافی Binance می دهد و حتی می توانید از طریق SafePal Earn سکه ها را به اشتراک بگذارید.

کیف پول سیف پال کاربران مبتدی را برای اولین بار در نظر دارد و بنابراین همه چیز به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان و شهودی باشد، با برنامه مرتبط برای انجام تراکنش ها و کیف پول برای تأیید استفاده می شود. صفحه ‌نمایش رنگی و کلیدهای جهت‌گیری، حرکت را برای کودکان بازی می‌کند و ظاهری بسیار مدرن‌تر از کیف‌های دیگر قدیمی‌تر به آن می‌دهد.

کیف پول ارز دیجیتال سیف پال

کیف پول SafePal S1 چگونه کار می کند؟

کیف پول SafePal S1 انتقال دارایی های درون آن را برای شخص دیگری غیر از شما، مالک کیف، سخت تر می کند. این به این دلیل است که دستگاه هرگز واقعاً به اینترنت متصل نمی شود، به این معنی که احتمال هک بسیار کاهش می یابد.

همچنین، از آنجایی که کلیدی را در دست دارید که کیف پول را باز می کند، کنترل کاملی بر آنچه در داخل آن است دارید - شما سکه ها و NFT های خود را به هیچ کس دیگری واگذار نمی کنید. این تا حد زیادی امن ترین روش برای ذخیره دارایی های دیجیتال شما است.

کیف پول های سخت افزاری مانند کیف پول سیف پال در واقع بیشتر یک کلید برای کیف پول شما هستند تا خود کیف پول. این زمانی آشکار می شود که دارایی های خود را ارسال می کنید. همه چیز از طریق برنامه SafePal انجام می شود و خود کیف پول تنها زمانی وارد عمل می شود که تراکنش نیاز به تایید داشته باشد.

هنگامی که می خواهید چند سکه ارسال کنید، به سادگی از دوربین موجود در کیف پول برای اسکن کد QR تراکنش استفاده می کنید، پین کیف پول خود را تأیید می کنید و تراکنش انجام می شود. یکی از نکات منفی SafePal S1 این است که فقط با برنامه خود سازگار است و نه با کیف پول ها یا صرافی های دیگر، مانند MetaMask،

WalletConnect یا MyEthererWallet. این ممکن است برای مبتدیان مطلق مشکلی ایجاد نکند، اما کاربران پیشرفته تر ممکن است این محدودیت را درک نکنند.

پیشنهاد مطالعه:ارزهای دیجیتال متاورس

رمزارزهای پشتیبانی شده

همانطور که از یکی از کیف پول‌های سخت‌افزاری جدیدتر در بلوک انتظار دارید، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال SafePal S1  بسیار گسترده است. در واقع از برخی کیف‌پول‌های ارزهای دیجیتال پیشرو در مقایسه با کیف پول سیف پال بزرگ‌تر است. SafePal  که بیش از 10000 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌شود و با 20 بلاک چین مختلف نیز پشتیبانی می‌شود، این بدان معنی است که احتمال زیادی وجود دارد که مجموعه NFT شما نیز سازگار باشد.

طبیعتاً SafePal S1 از ارزهای دیجیتال برتر و طیف وسیعی از استیبل کوین ها پشتیبانی می کند و کاربران همچنین می توانند تعدادی سکه را از طریق برنامه SafePal Earn به اشتراک بگذارند.

SafePal S1  لیست کاملی از سکه های پشتیبانی شده را در اینجا ارائه می دهد، اما برخی از محبوب ترین سکه ها و بلاک چین هایی که کیف پول سیف پال پشتیبانی می کنند عبارتند از:

•    بیت کوین (BTC)

•    اتریوم (ETH)

•    پولکادوت (DOT)

•    تتر (USDT)

•    لایت کوین (LTC)

•    دوج کوین (DOGE)

•    کاردانو (ADA)

•    تزوس (XTZ)

همیشه مهم است که قبل از ارسال هر چیزی، بررسی کنید که سکه شما در میان آنهایی است که توسط یک کیف پول سخت افزاری پذیرفته شده است.

قیمت کیف پول سیف پال

کیف پول سیف پال با قیمتی در حدود 50 دلار به فروش می رسد که آن را حدود 30 دلار ارزان تر از گزینه های بودجه پیشروان بازار Ledger و Trezor می کند. واضح است که این مورد برای کسانی است که عملکرد را به فرم ترجیح می دهند، و این قیمت آن را در برابر سایر رقبای دیگری که برای سهم بازار آن مبارزه می کنند، مانند KeepKey قرار می دهد.

کیف پول ارز دیجیتال سیف پال

امنیت

SafePal S1 مجموعه ای از اقدامات ایمنی برای محافظت از هر کسی در برابر دسترسی ناخواسته دارد، از جمله استفاده از عنصر امن EAL5+ ضد هک با ویژگی خود تخریبی، ابزار حذف کلید و احراز هویت دو مرحله ای در برنامه.

نکته ای که باید در نظر داشت اهمیت کلید خصوصی کیف پول است. این کلید نشان دهنده مالکیت است و به شما به عنوان یک شخص وابسته نیست. اگر شخص دیگری کلید خصوصی کیف پول شما را بدست آورد، می تواند بدون نیاز به دسترسی فیزیکی به کیف پول، هر کاری را با محتوای آن انجام دهد.

دستگاه کیف پول سیف پال کلید خصوصی را فاش نمی کنند یا نمایش نمی دهند. در عوض یک عبارت بازیابی به شما داده می‌شود. رشته‌ای از کلمات تصادفی که می‌توانید برای بازیابی دسترسی به دارایی‌های خود در دستگاه دیگری استفاده کنید. این حیاتی است که این عبارت بازیابی را پس از نوشتن آن در حین تنظیم، ایمن نگه دارید.

پیشنهاد مطالعه:انواع کاربردهای بیت کوین

راه اندازی آسان

راه‌اندازی کیف پول SafePal S1 بسیار آسان است و اگر دستورالعمل‌ها واضح نیستند، می‌توانید ویدیوهای آموزشی را پیدا کنید. علاوه بر انتخاب عبارت بازیابی، از شما خواسته می شود که یک پین برای دستگاه انتخاب کنید. هر بار که می خواهید به کیف پول دسترسی پیدا کنید، از این پین استفاده خواهید کرد تا تراکنش ها را برای امنیت بیشتر تأیید کنید. برای تهیه کیف پول سیف پال می توانید از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد