آموزش آنلاین زبان با Preply

آموزش آنلاین زبان با Preply

توسط : تیم محتوا
1,798

برنامهPreply  یک سرویس آنلاین است که دانشجویان زبان خصوصی را با معلمان زبان مرتبط می کند. وب سایت به شما کمک خواهد کرد تا معلمان زبان مقرون به صرفه را به صورت آنلاین پیدا کنید. برای صحبت با اطمینان به زبان جدید خود آماده شوید، طبیعی صحبت کرده و بر مهارت هایی که نیاز دارید تمرکز کنید. با این برنامه، برای رسیدن به اهداف خود با معلمان خصوصی آماده شوید.

هماهنگی با معلم برای آموزش زبان

هنگامی که با یک معلم خصوصی ارتباط برقرار می کنید، زمانی را ترتیب می دهید که برای هر دوی شما مناسب است تا برای درس زبان ملاقات کنید. این می تواند یک درس ساختاریافته یا یک مکالمه غیررسمی به زبان مقصد شما باشد. این به شما بستگی دارد که می خواهید به چه هدفی برسید.

مدت زمان درس بین 30 تا 60 دقیقه است. قیمت ها از 4 تا 40 دلار برای یک درس متغیر است، بنابراین معلمانی برای پشتیبانی از هر بودجه ای در دسترس هستند. برای اینکه خودتان برنامه Preply  را امتحان کنید و زبانی را با یک معلم خصوصی بیاموزید، توصیه می شود این مقاله را مطالعه کنید.

آموزش آنلاین زبان با Preply

Preply  چگونه کار می کند؟

در اینجا چهار مرحله وجود دارد که باید هنگام استفاده از این برنامه دنبال کنید:

1.    در این برنامه، یک معلم خصوصی پیدا کنید. بیش از 49000 معلم دارد. می‌توانید با استفاده از فیلترهای مختلف، معلمان را مرور کنید یا با استفاده از نوار جستجو، سرچ کنید.

2.    هر وقت خواستید درس بیاموزید، برنامه ریزی یک درس آسان است و با معلمان در سراسر جهان، همیشه شخصی برای مطابقت با برنامه شما وجود دارد.

3.    در برنامه Preply وارد یک کلاس درس مجازی شوید. این شبیه به تماس در زوم است و در مرورگر وب شما کار می کند.

4.    از یادگیری ساختاریافته لذت ببرید. پیشرفت یادگیری شما را پیگیری می کند. می توانید برنامه های یادگیری ساختاریافته را انتخاب کنید یا فقط تمرین مکالمه را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در پرتغال

انتخاب بهترین معلم در برنامهPreply  

برنامهPreply  تضمین می کند که با معلمی که نیازهای شما را برآورده می کند، مطابقت کاملی پیدا خواهید کرد. اگر اولین درس خود را با معلم خصوصی دوست ندارید، می توانید یک درس آزمایشی دوم را به صورت رایگان برنامه ریزی کنید.

توصیه می‌کنیم طیف وسیعی از معلمان را امتحان کنید، و وقتی معلمی را که دوست دارید پیدا کردید، با آنها همراه باشید. اگر می‌خواهید این زبان را واقعاً یاد بگیرید، باید یک برنامه عملی با یک یا دو معلم معمولی ایجاد کنید. می توانید برای زبان مقصد، سه مدرس به صورت چرخشی داشته باشید. یکی برای تمرین مکالمه، یکی برای دروس ساختار یافته و یکی جایگزین برای زمانی که سایر معلمان به تعطیلات می روند.

این برنامه27  زبان را با معلمان از 185 کشور پوشش می دهد و 23  زبان در منوی کشویی خود فهرست کرده است. با ثبت نام تقریباً 50000 معلم زبان در این پلتفرم، همچنین به این معنی است که وقتی به دنبال یک معلم جدید هستید، گزینه های زیادی خواهید داشت.

در اینجا محبوب ترین زبان ها در برنامه Preply با تعداد معلمان ذکر شده در زمان نوشتن آورده شده است:

انگلیسی: 19915 معلم

اسپانیایی: 9982 معلم

آلمانی: 1007 معلم

فرانسوی: 2315 معلم

ایتالیایی: 3135 معلم

روسی: 1679 معلم

عربی: 1114 مدرس

ژاپنی: 906 معلم

چینی: 2499 معلم

آموزش زبان در هر زمان

با برنامه  Preply ، می توانید در هر زمان یاد بگیرید. از آنجایی که شما به معلمان در سراسر جهان دسترسی دارید، تقریباً می توانید در هر زمانی از روز یا شب درس داشته باشید. جایی ساعت زبان است! پیدا کردن معلمی که مطابق با نیازهای شما باشد بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که زبانی را که می خواهید یاد بگیرید در نوار جستجوی "می خواهم یاد بگیرم..." تایپ کنید. تعدادی فیلتر مختلف وجود دارد که می توانید انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که قیمت هر ساعت از 4 تا 40 دلار متغیر است.

شما می توانید محل زندگی معلمان خود را انتخاب کنید. این کمک می کند زمانی که شما نیاز به یادگیری لهجه های خاص یک زبان مقصد دارید. فرض کنید یک فرد سحرخیز هستید. خوب، می‌توانید فیلتری را انتخاب کنید که به شما معلمانی را نشان دهد که در سحر نیز بیدار هستند.

این یک منوی کشویی بزرگ با گزینه‌هایی مانند زبان تجاری، درس‌هایی برای کودکان و درس‌هایی برای دانش‌آموزان است. اگر می خواهید آلمانی را یاد بگیرید و در عین حال انگلیسی خود را نیز تمرین کنید، می توانید معلمی را انتخاب کنید که به هر دو زبان صحبت کند.

آموزش آنلاین زبان با Preply

هدف پلتفرم Preply

هدف برنامه Preply این است که با یافتن آموزگاران آنلاین که با نیازهای شما مطابقت دارند، به شما کمک کند با اطمینان به هر زبانی صحبت کنید. با بیش از 49000 معلم از 185 کشور، Preply  یک پلتفرم پرهیاهو است که همه سبک های یادگیری را در خود جای می دهد. بنابراین، می‌توانید مطمئن باشید که معلم مناسبی را پیدا خواهید کرد که به شما در درک هر زبانی کمک کند.

اما آیا این بهترین پلتفرم برای شماست؟

Preply's  با دروس به 24 زبان به دنبال این است که شما را با بهترین معلم برای نیازها و برنامه های شما همراه کند. به لطف فیلترهای جستجوی آن، می توانید معلمان را نه تنها بر اساس زبان یا سطح مهارت، بلکه بر اساس در دسترس بودن نیز مرور کنید.

همچنین، شما را تشویق می‌کند تا با ارائه کلاس‌ها به صورت انبوه، به درس‌ها متعهد شوید. یعنی، این سایت آموزش گاه به گاه (6 ساعت)، یادگیری اختصاصی (12 ساعت) و یادگیری غیرقابل توقف (20 ساعت) را ارائه می دهد.

اما Preply چقدر خوب است؟ و آیا واقعاً می تواند به شما کمک کند تا به راحتی به یک زبان جدید صحبت کنید؟ Preply یک پلت فرم برای یادگیری زبان است که به شما امکان می دهد با کارشناسان زبان از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

هنگام انتخاب معلم، می توانید یک درس آزمایشی رزرو کنید که در آن معلم شما در مورد اهداف زبان شما صحبت کند. پس از آن، می توانید ساعت های متناسب با خود را خرید کنید و کنترل کاملی بر زمان یادگیری داشته باشید.

معلم شما برای ایجاد یک برنامه درسی شخصی با شما همکاری خواهد کرد. بنابراین، می‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهید روی چه حوزه‌هایی تمرکز کنید و برنامه‌ای متناسب با اهدافتان بسازید. همچنین، برنامه Preply وبلاگ و انجمن خود را دارد که در آن می توانید هر سوالی را که در مورد زبان خود دارید بپرسید و به آن پاسخ دهید.

پیشنهاد مطالعه:آزمون بین المللی تیمز  Timss

نقاط قوت Preply 

یکی از نکات فروش Preply این است که پیرامون شما طراحی شده است. این بدان معناست که شما کنترل کاملی بر یادگیری دارید و می توانید برای یافتن زمان مناسب خود، معلمان مختلف را امتحان کنید. معمولاً دروس آزمایشی 1 ساعت طول می کشد و می توانید از این زمان برای بحث در مورد سطح و حوزه های تمرکز خود استفاده کنید. 

با انتخاب یکی از 3 نوع پکیج طراحی شده این برنامه نیز می توانید به صورت عمده خرید کنید و متعهد به یادگیری خود باشید. کلاس درس برنامه Preply شبیه زوم یا اسکایپ است اما یک ویژگی داخلی نسخه دسکتاپ است. بنابراین، شما نیازی به دانلود هیچ نرم افزاری ندارید.

با Preply، می توانید یک درس را خریداری کنید یا به صورت عمده خرید کنید. این بدان معناست که شما کنترل یادگیری خود را در دست دارید و می توانید آن را بر اساس تعهدات خود طراحی کنید. با گذراندن یک درس آزمایشی با معلم خود، می توانید سطح مهارت خود را تعیین کرده و مشاوره تخصصی متناسب با نیازهای خود دریافت کنید.

از آنجایی که درس ها طیف وسیعی از قیمت ها را پوشش می دهند، می توانید به راحتی معلمی را پیدا کنید که با بودجه شما مطابقت داشته باشد. در برنامه  Preply، بخش یادداشت و چت، تخته سفید تعاملی و برگه تکالیف را خواهید دید. 

اینها به ساختار یادگیری شما کمک کرده و مشارکت را تشویق می کنند. معلمان می توانند پیوست ها و طرح های درسی را که در منطقه خودشان ظاهر می شوند، ارسال کنند. بنابراین یادگیری شما در هر کجا که هستید به راحتی قابل دسترسی است.

روش Preply چیست؟

روش Preply ساده است. با اتصال شما به یک مدرس خصوصی، می‌توانید با دریافت محتوای دقیق بر اساس نیازهای خود، یادگیری خود را افزایش دهید. همچنین کلاس هایی را برای دانش آموزان، مشاغل و آمادگی آزمون هایی مانند تافل ارائه می دهد.

بنابراین، برخلاف پلت‌فرم‌های یادگیری مجزا، شما و معلم‌تان می‌توانید با هم برنامه تدریس را بسازید و به شما کمک کنید که با اطمینان و روان به هر زبانی صحبت کنید. تا به امروز، محبوب ترین دوره های زبان شامل انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی و فرانسوی است.

آموزش آنلاین زبان با Preply

دروس مقدماتی

در برنامه  Preply، درس ها بسته به جایی که در یادگیری زبان خود در آن هستید و همچنین فاصله شما با معلم خود متفاوت است. قبل از شروع درس، استاد راهنما با شما تماس می گیرد تا سطح زبان شما را تأیید کند. سپس، آنها در مورد اهداف یادگیری و تمرکز درس شما بحث خواهند کرد.

اگرچه می‌توانید معلم‌های مختلفی را امتحان کنید، ایده این است که معلمی را بیابید که سبک تدریس آن به بهترین شکل برای شما مناسب باشد. از آنجا، می توانید یک برنامه یادگیری سفارشی برای کمک به شما در دستیابی به اهداف خود ایجاد کنید.

بسته به معلم شما، سبک‌های درس متفاوت است. همچنین، می‌توانید منابع را به اشتراک بگذارید و هم وظایفی را تنظیم کنید و گزینه اشتراک‌گذاری صفحه برای یادگیری واژگان جدید عالی است. پس از یک دوره در این بخش، شما موارد ذیل را دنبال می کنید:

•    دریافت آموزش تخصصی شخصی از زبان مادری

•    خواندن کلمات جدید با صدای بلند و اصلاح تلفظ من

•    درگیر شدن در محتوای کلاس درس و منابع خارجی

•    انجام تست های گرامر با معلم

در این برنامه، هنگامی که با معلم خصوصی خود صحبت می کنید، دریافت بازخورد فوری و تصحیح خطاهای خود در مقایسه با یادگیری در یک پلت فرم از پیش تعیین شده بسیار آسان تر است. با برنامه  Preply، می توانید مهارت های زبان خود را تقویت کنید. این بدان دلیل است که معلمان مشتاق هستند که پایه‌های اصلی زبان را بگذارند تا مطمئن شوند همه چیز را پوشش داده اند. این قطعا مفیدتر از یادگیری واژگان به صورت مجزا است.

جوانب مثبت Preply

یکی از مزایای Preply نسبت به سایر پلتفرم ها این است که محتوای آن چقدر شخصی است. اگر در Preply تازه کار هستید، معلمان سطح مهارت فعلی شما را ارزیابی می‌کنند و یک برنامه درسی خاص برای شما آماده می‌کنند. از آنجایی که شما به صورت مجازی یاد می گیرید شما بازخورد بلادرنگ دریافت می کنید، برخلاف یادگیری در

انزوا.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های مالزی

دوره های آزمایشی با تخفیف

یکی دیگر از مواردی که در مورد این برنامه متمایز می شود، تخفیف های آن برای اولین بار است. یعنی، وقتی تازه وارد سایت شده‌اید، نرخ‌های کاهش‌تری دریافت می‌کنید و همیشه این گزینه را دارید که قبل از خرید ساعت‌های بیشتر با یک معلم، یک درس آزمایشی بگیرید. این بدان معناست که می توانید به همان اندازه که نیاز دارید برای یافتن تناسب مناسب صرف کنید.

سازگاری بیشتری در مقایسه با یادگیری کتاب درسی 

در برنامه Preply علاوه بر انتخاب از میان طیف وسیعی از معلمان، شما همچنین می توانید یادگیری خود را به طور انعطاف پذیر بر اساس سبک زندگی خود طراحی کنید. در مقایسه با انواع دیگر یادگیری زبان، مانند پادکست ها یا کتاب های درسی، با دقت بیشتری بر اساس نیازهای شما طراحی شده است و با ارائه خدمات به شما به صورت جداگانه، روند یادگیری را سریع دنبال می کند.

همچنین، به شما امکان می‌دهد تا معلمان را بر اساس در دسترس بودن جستجو کنید تا بتوانید Preply را بر اساس سبک زندگی شخصی خود ساختار دهید. این ویژگی است که در بسیاری از سایت های دیگر مشاهده نمی کنید. بنابراین یک نقطه فروش منحصر به فرد است! همچنین برای یافتن سریع و آسان درس ها یا معلمان زمانی که جدول زمانی شلوغ دارید، مفید است.

وبلاگ رایگان Preply و انجمن پرسش و پاسخ

با توجه به یادگیری شما فراتر از خود درس ها، برنامه Preply همچنین وبلاگ خود را دارد که بر تلفظ، فرهنگ و توصیه های تجدید نظر تمرکز دارد. علاوه بر این، انجمن پرسش و پاسخ به شما این امکان را می دهد که سؤالات خاصی در مورد مشکلات زبانی که دارید بپرسید. با داشتن جامعه ای از متخصصان، این بدان معنی است که هر سؤالی را که به سرعت حل کرده اید و اغلب با توضیحات مفید همراه است!

آموزش آنلاین زبان با Preply

معایب Preply

اگرچه Preply تخفیف‌های بسیار خوبی دارد، آزمایش رایگان وجود ندارد. در مقایسه با پلتفرم‌های دیگری که روزهای زیادی را به شما رایگان می‌دهند، باید برای هر درس در برنامه Preply هزینه پرداخت کنید. بنابراین، در حالی که درس‌های آزمایشی اغلب با نرخ‌های کاهش‌یافته برگزار می‌شوند، هیچ دوره آزمایشی رایگان برای کلاس‌ها وجود ندارد. 

همانطور که گفته شد، عضویت خود وب سایت رایگان است. این بدان معناست که شما می توانید به وبلاگ Preply و بخش پرسش و پاسخ به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. در عین حال، هزینه ها معقول است و شما می توانید با توجه به بودجه خود جستجو کنید.

 بنابراین، بر خلاف سایر پلتفرم‌ها که هزینه‌های ثابت یا هزینه‌های اشتراک دارند، برنامهPreply  به شما امکان می‌دهد یک معلم خصوصی در محدوده قیمت خود پیدا کنید. در حالی که Preply در زمینه کمک به کاربرپسندی پیشرفته است، گاهی اوقات ممکن است گیج کننده شود.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در ایسلند

Preply  برای چه کسانی مناسب است؟

سبک یادگیری Preply برای هر کسی که:

•    مشتاق بهبود مهارت های زبانی خود (به ویژه گرامر و تلفظ) است.

•    معتقد است که از یادگیری 1-1 سود بیشتری می برند.

•    مشغول به کار است و نمی تواند به زمان های ثابت متعهد شود.

•    علاقه مند به یادگیری زبان به دلایل آموزشی یا به عنوان یک سرگرمی است.

در مقایسه با پلتفرم های مشابه مانند italki، برنامه Preply  برای مبتدیان مناسب تر به نظر می رسد. با کلاس‌هایی برای بچه‌ها و همچنین مشاغل، واقعاً چیزی برای همه دارد و سطح دانش پایه‌ای را انتظار ندارد. با استفاده از ویژگی تماس با معلم، شما و معلمتان می توانید سطح مهارت و اهداف درس خود را مورد بحث قرار دهید. 
به این ترتیب، اطمینان حاصل می کند که شما برای درس خود حتی قبل از شروع آن کاملاً مجهز هستید.

Preplyچقدر هزینه دارد؟

برخلاف سایر ارائه دهندگان، برنامه Preply  هزینه اشتراک ارائه نمی دهد. در عوض، درس‌ها را با توجه به در دسترس بودن جستجو و انتخاب می‌کنید. با نرخ ساعتی، شما بین 10 تا 15 دلار ارائه می کند. البته، یکی از مزیت‌های Preply این است که می‌توانید معلمان را با بودجه خود فیلتر کنید، بنابراین به احتمال زیاد چیزی را پیدا می‌کنید که برای شما مناسب است. شما همچنین ساعت‌ها را به جای برنامه‌های کامل خریداری می‌کنید، به این معنی که قالب بر اساس نیازهای شخصی شما انعطاف‌پذیر است. برای ثبت نام در برنامه Preply از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

برچسـب هـا : دانشگاهی ، برنامهPreply
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد