بررسی تخصصی Splice Sounds

بررسی تخصصی Splice Sounds

توسط : تیم محتوا
1,489

اسپلایس یک شرکت فناوری است که مشکلات نوازندگان مدرن را حل می کند. این شرکت اولین کتابخانه اشتراک مبتنی بر ابر را برای نمونه‌های ایجاد شده توسط هنرمندان راه‌ اندازی کرد و همچنین یک مدل جدید «اجاره به شرط مالکیت» برای افزونه‌ها را ارائه می‌کند. عرضه محصولات رو به رشد برنامه Splice جریان های کاری مدرن و مدل های تجاری را برای بیش از 700000 نوازنده و حرفه ای صدا در سراسر جهان به ارمغان می آورد. اسپلایس توسط کارآفرینان استیو مارتوچی و مت آیمونتی با دفاتری در نیویورک، سانتا مونیکا وکالیفرنیا تاسیس شد. سرمایه گذاران این شرکت عبارتند از True Ventures، Union Square Ventures، Lerer Ventures. 

یکی از مهمترین دارایی های هر تولید کننده موسیقی، دسترسی به نمونه های با کیفیت بالا و بدون حق امتیاز است. این برنامه میلیون ها تک شات، درام لوپ، حلقه های ساز و جلوه های صوتی را ارائه می دهد. در طول سال‌ها، به یک جامعه آنلاین کامل برای تولیدکنندگان و مهندسان تبدیل شده است که منابع آموزشی، همکاری ابری و غیره را ارائه می‌دهد. 

در این بررسی برنامه  Splice، ما به شما کمک خواهیم کرد تصمیم بگیرید که آیا این سرویس برای شما مناسب است یا خیر. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به آدرس www.splice.com مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دوره های رایگان لینوکس برای مبتدیان

بررسی برنامه  Splice 

Splice  بیشتر به عنوان یک کتابخانه نمونه شناخته می شود. به معنای واقعی کلمه میلیون ها نمونه در پایگاه داده وجود دارد که همه آنها بدون حق امتیاز هستند و می توانند توسط هر کسی و در هر زمان استفاده شوند. نوازندگان مشهور، تهیه ‌کنندگان و طراحان صدا اغلب بسته ‌های نمونه را به کتابخانه همیشه در حال رشد Splice ارائه می‌کنند. 

هر نمونه ای را که از طریق اعتبار برنامه Sounds خریداری می کنید متعلق به شما است، حتی اگر تصمیم به لغو طرح خود داشته باشید. علاوه بر صداها، این برنامه بسته‌های MIDI و همچنین تنظیمات پیش‌تنظیمی برای انواع سازهای مجازی ارائه می‌دهد..حتی ابزارهای مجازی اختصاصی را بدون هزینه اضافی در صورت انتخاب یک طرح سطح بالاتر در دسترس دارد.

یکی دیگر از ویژگی های جالب Splice برنامه پلاگین Rent-to-Own آنها است. این وب سایت میزبان بسیاری از نرم افزارهای پیشرو در صنعت است. شما می توانید به سادگی هزینه ماهانه پایینی بپردازید، بدون محدودیت از آن استفاده کنید و این با شماست که پس از پرداخت آن را نگه دارید. پلاگین ها عبارتند از Serum by Xfer، Pigments 3 by Arturia، RX 9 by iZotope و حتی Studio One Professional DAW توسط PreSonus.

بررسی تخصصی Splice Sounds

انجمن اسپلایس

تا آنجا که انجمن Splice پیش می رود، یک بخش مهارت های اختصاصی در سایت وجود دارد که شامل بیش از 150 درس و آموزش تولید موسیقی است. همچنین یک منطقه برای کاربران برای آپلود آهنگ های خود وجود دارد.

در نهایت، Splice Studio  به شما امکان می دهد پروژه های شخصی DAW را در فضای ابری آپلود کنید و با سایر کاربرانی که پروژه را با آنها به اشتراک گذاشته اید، همکاری کنید. حتی در پایین‌ترین سطح، برنامه Splice  شامل یک پلاگین بسیار خوب Bridge است که Splice را با DAW شما همگام‌سازی می‌کند و به شما امکان می‌دهد نمونه‌هایی را از کتابخانه امتحان کنید که با سرعت و کلید جلسه DAW شما مطابقت دارد.

هزینه استفاده از خدمات Splice

Splice، مطمئناً یک برنامه کاربردی است، اما سؤال اصلی که احتمالاً از خود می ‌پرسید این است که هزینه اتصال چقدر است؟ آنها بسته به آنچه از برنامه و وب سایت نیاز دارید، چند طرح اشتراک مختلف ارائه می دهند.

آزمایشی رایگان - 14 روز

Sounds+  : 9.99 دلار در ماه ، 99.99 دلار در سال که شامل Bridge، 100 اعتبار نمونه در ماه، دسترسی به صداها، MIDI، و از پیش تنظیم شده و برنامه دسکتاپ و موبایل است.

Creator: در برنامه Splice، 19.99 دلار در ماه، 199.99 دلار در سال و شامل همه چیز در Sounds+ با 200 اعتبار، دسترسی به آموزش مهارت‌ها و دسترسی به پلاگین‌های سینتی سایزر و Beatmaker Splice است.

Creator+: 29.99 دلار در ماه، 299.99 دلار در سال که شامل همه چیز در Creator با 500 اعتبار کل است.

Sounds.com  در مقابل اسپلایس

SOUNDS  توسط Native Instruments قابل مقایسه با برنامه Splice است. همچنین مجموعه عظیمی از نمونه های با کیفیت بالا و بدون حق امتیاز برای تولید موسیقی ارائه می دهد. برخلاف Splice، Sounds.com به شدت بر روی کتابخانه نمونه خود تمرکز می کند و ابزارهای اضافی مانند پلاگین ها و آموزش ها را در نظر نمی گیرد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین گیفت کارت های خرید بازی

Sounds  لزوماً بهتر یا بدتر از Splice نیست. فقط متفاوت است اگر فقط نمونه می خواهید و نیازی به زواید اضافی ندارید، Sounds.com  به طور کلی ارزش بهتری دارد. این 50 اعتبار بیشتر از Splice است. قیمت گذاری آن نیز بشرح ذیل است:

•    9.99 دلار در ماه - 150 اعتبار

•    19.99 دلار در ماه - 500 اعتبار

•    29.99 دلار در ماه - 1000 اعتبار

بدون شک برنامه Splice منبع عالی برای تولیدکنندگان است. برنامه دسکتاپ، که به شما امکان می دهد بارگیری های خود را غربال کنید، مرتب و آسان برای استفاده است. همین را می توان در مورد وب سایت نیز گفت. می‌توانید آزمایش‌های رایگان این سرویس‌ها را نمونه بگیرید و تحقیقات عملی انجام دهید، که قطعاً ارزشش را دارد.

مزیت های برنامه اسپلایس

در دنیای موسیقی، همیشه نوعی مرکز وجود دارد که در آن نوازندگان و ذهن های خلاق برای تولید گرد هم می آیند. آنها از یکدیگر تغذیه می کنند. به یکدیگر کمک می کنند تا ایده های خود را به نتیجه برسانند. اکنون در عصر اینترنت، مردم می توانند بدون ملاقات واقعی دور هم جمع شوند. Splice Sounds  به کانون جدیدی تبدیل شده است، مخصوصاً برای هنرمندان الکترونیک و سازندگان آهنگ.

 Splice وب‌سایتی است که دارای وبلاگ‌ها، مصاحبه‌ها و سایر اشکال یادگیری مانند آموزش برای تولیدکنندگان جدید و با تجربه است. فراتر از آن، میزبان مسابقاتی است که از شما خواسته می شود آهنگی را در سبک یا ژانر خاصی ریمیکس کنید.

Splice  با داشتن حلقه ها و نمونه های خودش مشکلات کاربران را حل کرده است. آنها همه صداهایی را که شما می توانید نیاز داشته باشید در دسترس دارند. چه یک کلید خاص، چه درام ضربه زدن، یا حتی یک اجرای آوازی که به تازگی عاشق آن شده اید، برای هر نوع صدایی در این پلتفرم چیزی وجود دارد.

بررسی تخصصی Splice Sounds

پلاگین ها و DAW

پس از یافتن صداهای مورد نظر خود، باید بتوانید آنها را کمی ویرایش یا تغییر دهید. در برنامه  Splice، آن‌ها پلاگین‌های زیادی دارند که همه حرفه‌ای‌ها از آن‌ها برای تقویت صداهای خود استفاده می‌کنند. اکنون راه های مختلفی برای دریافت افزونه ها وجود دارد. 

برخی از آنها آزاد هستند. ضمن آنکه آنها پرداخت مرحله ای دارند که در آن شما به آرامی افزونه را پرداخت می کنید تا برای خود استفاده کنید. می توانید آن را به طور مستقیم بخرید، انتخاب با شماست.

راه های دریافت افزونه در Splice

برخی از افزونه ها به صورت رایگان ارائه می شوند. برای مالکیت اجاره کنید، تا زمانی که افزونه خود را پرداخت نکنید، هزینه ماهانه بپردازید. یا آنکه افزونه را مستقیم بخرید. همچنین در برنامه Splice  فهرستی از DAW (ایستگاه‌های کاری صوتی دیجیتال) موجود است که آن‌ها پیشنهاد می ‌کنند و به شما پیشنهاد می دهند تا از خلاقیت خود استفاده کنید. 

مزایا و امتیازها

هنگامی که شاهکار خود را تمام کردید، آخرین مرحله وجود دارد که انتشار است. با حساب رایگان Splice خود، می‌توانید تمام ضربات و آهنگ‌های خود را برای شنیدن دیگران آپلود کنید. چه کسی می‌داند، ممکن است در این راه چند فالوور پیدا کنید. 

وقتی نمونه‌ای را با اعتبار برنامه Splice خریداری می‌کنید، مجوز استفاده از آن نمونه را دارید تا آن را در هر اثری که خودتان ایجاد می ‌کنید تغییر دهید. تا زمانی که سعی نکنید حلقه یا نمونه Splice را به عنوان ساخته شخصی خود به اشتراک بگذارید، خوب است. 

سطوح مختلف اسپلایس 

3 نوع حساب مختلف در Splice وجود دارد. نسخه رایگان اولیه که در آن می‌توانید آپلود کنید، به آهنگ‌های دیگران گوش دهید، مقالات را بخوانید و افزونه‌ها را بخرید. همچنین می‌توانید از میان 4 نوع حساب پولی اضافی انتخاب کنید. 

اکنون اعتبارات اسپلایس مهم هستند. زیرا به شما امکان دسترسی به نمونه ها و حلقه های Splice را می دهند. شما راهی برای خرید آنها بدون این اعتبار ندارید. با این حال، شما امکان استفاده از این اعتبارات را در هیچ پلاگین یا موارد دیگری که می توان در سایت خریداری کرد، ندارید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های خرید سرور مجازی(VPS)

انواع حساب Splice

تمامی اکانت ها شامل موارد زیر است:

•    آپلود موسیقی،

•    به آهنگ های انجمن گوش دهید

•    مقالات را بخوانید

•    هر زمان که بخواهید ارتقا دهید

•    از اعتبارات اختصاص داده شده خود برای خرید افزونه ها استفاده کنید

چه در حال حاضر یک کتابخانه نمونه داشته باشید که دوست دارید و می خواهید آن را نگهدارید یا به دنبال رشد کتابخانه خود هستید یا مکان دیگری برای بارگذاری یا حتی جایی برای یادگیری، برنامهSplice  مکان مناسبی برای شماست. فرصت‌های زیادی برای کشف و رشد هنر خود در اختیار شما قرار می‌دهد که دلیلی برای کنار گذاشتن آن وجود ندارد.

چه طور باید شروع کرد؟

اگر می خواهید بهترین محصولاتی را که تولید می کنید، منتشر کنید، Splice تنها ابزار قدرتمندی است که به شما کمک می کند تا به آن مقصد حرکت کنید. حتی اگر هیچ تجربه‌ای در ساخت EDM و بیت ندارید، اما می‌خواهید وارد آن شوید، این پلتفرم برای شما مناسب است. 

اسپلایس راه‌هایی برای یادگیری برای مبتدیان و راه‌هایی برای تقویت مهارت‌های شما برای افراد با تجربه‌تر ارائه می‌دهد. برای شروع، حساب رایگان خود را در اینجا ایجاد کنید. از آنجا می‌توانید از انواع حساب‌های ۷.۹۹ دلاری یا ۲۹.۹۹ دلاری استفاده کنید، یا اگر می‌خواهید قبل از بررسی مستقیماً در داخل برنامه وارد شوید، با یک حساب رایگان شروع کنید.

برنامهSplice  یک سیستم جدید به اشتراک گذاری فایل آنلاین است که همکاری با تولیدکنندگان دیگر را آسانتر از همیشه می کند. آنها اخیراً دامنه پیشنهادات خود را گسترش داده اند تا Splice Sounds را نیز در بر گیرند، سرویسی که به تولیدکنندگان اجازه می دهد نمونه ها را به صورت جداگانه پیدا و خریداری کنند. 

با سایر وب سایت های بسته نمونه موجود در بازار، واقعاً چه چیزی Splice Sounds را متمایز می کند؟ در اینجا نگاهی دقیق تر به سیستم نمونه نوآورانه آنها داریم.

بررسی تخصصی Splice Sounds

شکستن سنت ها

برخلاف سایر خدمات نمونه، Splice Sounds  به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا نمونه‌های جداگانه را از بسته‌ها خریداری کنند. بسیاری از دیگر وب سایت های اصلی بسته نمونه به کاربران اجازه نمی دهند به هر صدا گوش دهند و فقط پخش نمونه ها را در آهنگ های از پیش ساخته شده ارائه می دهند. 

از آنجایی که هیچ راهی برای کاربران برای پیش‌نمایش صداهای فردی وجود ندارد، تولیدکنندگان اغلب پول زیادی را برای بسته‌ها خرج می‌کنند و تنها از چند نمونه از هر یک استفاده می نمایند.

نمونه ها

مزیت واقعی Splice Sounds امکان پیش نمایش هر نمونه به صورت جداگانه است. این امکان را برای تولیدکنندگان فراهم می کند تا نمونه های مورد نیاز خود را خریداری کنند. به عنوان یک امتیاز اضافی،  برنامهSplice  را می‌توان از طریق تلفن همراه یا آی‌پد مشاهده کرد که پیدا کردن نمونه‌های جدید را در حین سفر به آن تبدیل می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:ابزارهای سئوی سازمانی جهت یافتن کلمات کلیدی

کاتالوگ کامل در اسپلایس

کاتالوگ Splice Sounds شامل بسته‌های نمونه از ژانرهایی مانند بریک‌بیت، سرعت پایین، درام و باس، داب استپ، هاوس، صداهای زنده، تکنو، ترنس و شهری است. همچنین مجموعه‌هایی از هنرمندان معاصر وجود دارد. در صفحه اصلی، می‌توانید به راحتی بسته‌های نمونه را در ژانرهای محبوب مرتب کنید. نمونه‌های فراوانی از طیف وسیعی از ژانرها موجود است و نمونه‌ها صدای خوبی دارند. 

بسته بندی مجدد

آیا تا به حال تصمیم گرفته اید تا نمونه خود را بسازید؟ Splice Sounds به هنرمندان این امکان را می‌دهد تا با انتخاب نمونه‌ها و بسته‌بندی مجدد، بسته‌های سفارشی خود را ایجاد کنند. پس از آن می توان بسته های مجدد را به صورت عمومی یا خصوصی با دوستان منتخب به اشتراک گذاشت. این یک ویژگی سرگرم کننده است و بسته بندی مجدد صداها می تواند برای زمانی مفید باشد. 

علاوه بر اشتراک گذاری، بسته بندی مجدد نمونه ها می تواند راه خوبی برای ذخیره و مرتب سازی نمونه ها برای خرید در آینده نزدیک باشد.

بررسی تخصصی Splice Sounds

دانلودها در برنامه 

برای دسترسی به نمونه‌هایی که دانلود شده‌اند، روی بخش صداها در برنامه Splice در نوار منوی رایانه خود کلیک کنید و تمام صداهایی که دانلود کرده‌اید به ترتیب جدیدترین صداها قابل مشاهده خواهند بود. نمونه ها را می توان در این قسمت با کلیک بر روی دکمه پخش پیش نمایش کرد. 

برای انتقال صدا به DAW خود، کافی است روی صدایی که می خواهید استفاده کنید کلیک کرده و آن را به هر DAW بکشید. نمونه ها را می توان با کلیک بر روی گزینه "کپی در کلیپ بورد" و سپس چسباندن آن در هر DAW با استفاده از میانبرهای صفحه کلید کپی کرد. 

نمونه های دانلود شده در پوشه ای به نام "صداها" در پوشه برنامه Splice در هارد دیسک شما کپی می شوند. در آینده، Splice  ممکن است این امکان را برای کاربران فراهم کند که مکان پوشه دانلودها را تغییر دهند، اما فعلاً کار می کند. 

تنها نقطه ضعف این است که اگر محتوای زیادی دانلود می‌کنید و می‌خواهید نمونه‌ها روی یک درایو خارجی ذخیره شوند، اگر نمی‌خواهید رایانه‌تان را با نمونه‌ها پر کنید، باید مطمئن شوید که آنها را از روی هارد دیسک کپی می کنید.

Overall Splice Sounds یک سرویس بسته نمونه عالی است که محتوای با کیفیت خوب زیادی را در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهد. Splice Sounds با بیش از 30 برچسب، 700K+ صدا، 2000+k پک، بسته های هنرمندان انحصاری و محتوای بیشتری که هر هفته اضافه می شود، به تولیدکنندگان راه جدید و هیجان انگیزی برای خرید نمونه ها با قیمت مناسب ارائه می دهد. می توانید برای خرید اشتراک این برنامه، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد