بهترین دانشگاه های بین المللی  رشته حقوق

بهترین دانشگاه های بین المللی  رشته حقوق

توسط : تیم محتوا
1,758

به دنبال بهترین دانشگاه های حقوق در جهان برای شروع یک حرفه امیدوارکننده هستید؟ اخذ مدرک حقوق از یک موسسه معتبر معمولاً با نتایج شغلی بالاتری همراه است. فارغ‌التحصیلان از دانشگاه‌های برتر حقوق در جهان به عنوان قاضی و منشی دیوان عالی، رهبران برجسته تجاری یا روسای دولت شناخته می‌شوند.

مهارت های فوق العاده در حقوق

بنابراین، حضور در یکی از بهترین دانشگاه های حقوق به شما مزیت رقابتی می دهد و منجر به یک حرفه حقوقی موفق می شود. حداقل، سوابق تحصیلی درخشان و مهارت‌های تفکر انتقادی خارق‌العاده‌ای را به تصویر می‌کشد که به شما امکان دسترسی به یک مدرسه بسیار معتبر را می‌دهد. در این مقاله، برترین دانشکده‌های حقوق را از قرار داده‌ایم تا به شما کمک کنیم گزینه‌های خود را محدود کنید.

بهترین دانشگاه های بین المللی  رشته حقوق

مروری بر 20 دانشگاه برتر حقوق در جهان

در اینجا نکات کلیدی از تحلیل ما درباره بهترین دانشگاه های حقوق در جهان آمده است. اولا، ایالات متحده بیش از نیمی از دانشکده های حقوق برتر جهان را دارد که دانشگاه استنفورد نخبه ترین دانشکده در این کشور است. با این حال، دسترسی به آن مدارس به عنوان یک دانش آموز بین المللی چالش برانگیز است، زیرا رقابت شدید می باشد. 

در رتبه دوم بریتانیا قرار دارد که از هر 20 موقعیت، 6 موقعیت را در دانشکده های برتر حقوق در جهان دارد. دانشگاه های آن به همان اندازه معتبر هستند، اما روند پذیرش آسان تر است. پایین تر از این لیست، با دانشگاه های استرالیا و کانادا مواجه می شویم. 

این کشورها کیفیت زندگی عالی و برنامه های متعدد انگلیسی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. با این حال، هزینه های تحصیلی بالا و هزینه های زندگی ممکن است کاندیداها را به جهات مختلفی سوق دهد. همچنین در بین 20 دانشکده حقوق برتر با یک دانشگاه بلژیکی در لیست بهترین دانشگاه های حقوق در جهان مواجه هستیم. اروپا از سیستم‌های دانشگاهی موفق و ارزش‌های مشترک فرهنگی برخوردار است.

آسیا نمی تواند از این لیست خارج باشد، زیرا سنگاپور خانه یکی از برترین دانشگاه های حقوق در دنیا است.  اگرچه ممکن است این قاره به دلیل موانع زبانی کمتر قابل دسترس به نظر برسد، اما تعداد انگشت شماری از برنامه های انگلیسی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. شما می توانید 20 بهترین دانشگاه حقوق جهان را در بخش های زیر بررسی کنید.

برای تجزیه و تحلیل دانشکده های حقوق در جهان، به رتبه بندی موضوعات نگاه کردیم. از بین سه رتبه بندی اصلی QS، Times Higher Education و Shanghai، ما بر آموزش عالی تایمز تمرکز کردیم زیرا نمای کلی متعادلی از محیط یادگیری، چشم انداز بین المللی و واجد شرایط بودن کارکنان دانشگاهی ارائه می دهد.

رتبه بندی قانون دارای پنج شاخص اصلی است:

تدریس: محیط یادگیری

تحقیق: درآمد، حجم و شهرت

استنادها: تأثیر پژوهش

چشم انداز بین المللی: دانشجویان، کارکنان، پژوهش

درآمد صنعت: نوآوری

دانشگاه های برتر حقوق در سطح جهان

حال بیایید نگاهی دقیق‌تر به بهترین دانشگاه های حقوق در جهان در هر یک از مناطق ذکر شده بیندازیم. از بین برترین دانشکده های حقوق در جهان، اکثر آنها در ایالات متحده آمریکا هستند. ابتدا باید مدرک لیسانس یا مدرک دانشگاهی چهار ساله مشابه را در هر موضوعی دریافت کنید. 

علاوه بر این، برای اینکه بتوانید برای یک دانشکده حقوق درخواست دهید، باید برای خدمات مجمع اعتبار (CAS) ثبت نام کنید. پس از اتمام برنامه سه ساله خود، مدرک دکتری حقوقی (JD) به شما اعطا می شود. بر اساس آموزش عالی تایمز، تعجبی ندارد که از 20 بهترین دانشکده حقوق در جهان، 7 مورد از ایالات متحده هستند. 

در واقع، ایالات متحده دارای یکی از بهترین سیستم های قضایی در جهان است، به همین دلیل است که حقوق به عنوان یک رشته دانشگاهی حرفه ای معادل مدرک تحصیلات تکمیلی (در سایر نقاط جهان) در نظر گرفته می شود. با تحصیل در بهترین دانشگاه های حقوق در جهان می توانید آینده خود را تضمین کنید.

پیشنهاد مطالعه:آموزش آنلاین زبان با Preply

دانشگاه استنفورد

در مورد معتبرترین دانشکده حقوق جهان، می‌توان گفت که دانشگاه استنفورد در درجه اول قرار دارد. این دانشگاه که در ابتدا در سال 1885 تأسیس شد، دارای یکی از بزرگترین پردیس‌های دانشگاهی در ایالات متحده است، اما ورود به قانون پیاده‌روی در پارک نیست.

با نرخ پذیرش بین 9 تا 10 درصد، دانش‌آموزان باید با دقت به درخواست‌ های خود بپردازند و نشان دهند که چرا مدرسه برای آنها مناسب است. با بیش از 4500 درخواست سالانه و تنها 180 درخواست به جامعه حقوق دانشجویان استنفورد، رقابت شدید است.

در اینجا 10 دانشگاه برتر حقوق در ایالات متحده بر اساسTHE  هفت مورد از آنها در بین 20 دانشگاه در میان بهترین دانشگاه های حقوق در جهان قرار دارند:

•    دانشگاه استنفورد

•    دانشگاه نیویورک

•    دانشگاه ییل

•    دانشگاه هاروارد

•    دانشگاه شیکاگو

•    دانشگاه کلمبیا

•    دانشگاه کالیفرنیا، برکلی

•    دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس

•    دانشگاه میشیگان-آن آربور

•    دانشگاه کرنل

انگلستان: مدارک عالی حقوق در مؤسسات تاریخی

برخلاف ایالات متحده، پذیرش در دانشکده حقوق در بریتانیا نیازی به داشتن مدرک لیسانس ندارد. در اینجا می توانید مستقیماً برای لیسانس حقوق درخواست دهید و تحصیلات بیشتر را با مدرک کارشناسی ارشد دنبال کنید. مدارک کارشناسی حقوق معمولاً به مدت سه سال اجرا می شود اگر به صورت تمام وقت با برنامه های حقوقی شتاب یافته در دسترس باشد.

بریتانیا خانه برخی از قدیمی ترین و بهترین دانشگاه های حقوق در جهان است که 6 دانشگاه در بین 20 دانشگاه برتر جهان قرار دارند. شهرت و سنت غنی آنها آنها را به یکی از بهترین ارائه دهندگان آموزش حقوقی تبدیل می کند و بسیاری از وکلای مشهور بین المللی را فارغ التحصیل می دانند. علاوه بر این، برنامه درسی برجسته، دانشگاهیان مشهور، و جوامع پر جنب و جوش به مزایای کلی می افزایند.

بهترین دانشگاه های بین المللی  رشته حقوق

دانشگاه کمبریج

دانشگاه کمبریج در سال 1209 تاسیس شد و به دلیل داشتن دانشکده های حقوقی بی نظیر، بیش از 18000 دانشجو و نزدیک به 9000 کارمند مشهور است. با داشتن مقام سوم در بین 20 دانشکده حقوق برتر جهان، مدرک لیسانس سه ساله را ارائه می دهد.

با میانگین قبولی 21 درصد، پذیرش در رشته حقوق قطعاً چالش برانگیز است. شرایط ورود در این دانشگاه به عنوئان یکی از بهترین دانشگاه های حقوق در جهان، ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد، اما سطوح متغیر است. متقاضیان موفق می توانند بخشی از انجمن حقوق دانشگاه کمبریج، بزرگترین انجمن حقوقی تحت مدیریت دانشجویان در بریتانیا و در میان بزرگترین انجمن های حقوقی در جهان باشند.

10 دانشکده حقوق برتر در انگلستان

در اینجا 10 دانشگاه برتر حقوق در انگلستان بر اساس THE آورده شده است. 6 مورد از آنها در بین 20 دانشگاه برتر حقوق در جهان قرار دارند:

•    دانشگاه کمبریج

•    دانشگاه آکسفورد

•    دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن

•    UCL

•    دانشگاه ادینبورگ

•    کینگز کالج لندن

•    دانشگاه ناتینگهام

•    دانشگاه دورهام

•    دانشگاه اسکس

•    دانشگاه لیدز

استرالیا: آموزش برتر و ماجراجویی های پر جنب و جوش

استرالیا مقصدی دلپذیر و پرماجرا برای تحصیل در خارج از کشور است و برخی از بهترین دانشگاه های حقوق در جهان را ارائه می دهد. با بیش از 1000 موسسه و 22000 دوره برای انتخاب، این واحه برای دانشجویان بین المللی است. استرالیا همه چیز را دارد. مناظر خیره کننده، میراث فرهنگی غنی، کیفیت بالای زندگی، و فرصتی برای

مطالعه به زبان انگلیسی.

برای تحصیل در رشته حقوق در استرالیا، برخی از دانشگاه ها نیاز به مدرک لیسانس دارند، در حالی که برخی دیگر دانش آموزان با دیپلم دبیرستان را می پذیرند. با این حال، به خاطر داشته باشید که دانشگاه های استرالیا شهریه را بر اساس تعداد واحدهایی که به عنوان دانشجو می گذرانید محاسبه می کنند. 

در نتیجه، ممکن است در مقایسه با سایر کشورها، هزینه های تحصیلی بسیار بالاتری داشته باشید. اما، البته، اگر قصد دارید پس از فارغ التحصیلی در استرالیا به وکالت بپردازید، با کیفیت زندگی عالی و حقوق بالا جبران خواهید کرد.

دانشگاه ملبورن

دانشگاه ملبورن آموزش استاندارد جهانی و مدارک معتبر بین المللی را ارائه می دهد. این دانشگاه که به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های حقوق در جهان شناخته می شوددر سال 1853 تأسیس شد، با بیش از 52098 دانشجو، دومین دانشگاه قدیمی استرالیا است. این دانشگاه که در بین 20 دانشگاه برتر حقوق در جهان قرار دارد، تضمین می کند که برنامه درسی پیشرفته و امکانات برجسته را ارائه می دهد.

در سال 2008، مدرسه برنامه خود را از LLB به JD تغییر داد، به این معنی که دانشجویانی که مایل به تحصیل در رشته حقوق هستند باید ابتدا مدرک لیسانس خود را در رشته ای غیر از حقوق داشته باشند. مدت مدرک سه سال (تمام وقت) است که فرصتی برای کار با مشتریان واقعی و حل پرونده های حقوقی را فراهم می کند. JD شامل 24 موضوع است و کلاس ها حداکثر 60 دانش آموز دارند.

در نهایت، یکی از امتیازات این مدرک، اتصال دانش‌آموزان با مربیان حقوق از طریق برنامه مربیان دانشکده حقوق ملبورن است تا به آنها اجازه دهد مسیرهای شغلی مختلف را کشف کنند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک

10 دانشکده حقوق برتر استرالیا

در اینجا 10 دانشگاه برتر حقوق استرالیا با توجه به THE  سه مورد از آنها در بین 20 دانشگاه برتر حقوق در جهان هستند:

•    دانشگاه ملبورن

•    دانشگاه ملی استرالیا

•    UNSW سیدنی

•    دانشگاه سیدنی

•    دانشگاه موناش

•    دانشگاه کوئینزلند

•    دانشگاه ولونگونگ

•    دانشگاه آدلاید

•    دانشگاه صنعتی سیدنی

•    دانشگاه کرتین

کانادا: برنامه های آموزشی حقوقی درجه یک

کانادا به دلیل دانشکده های حقوقی درخشان خود در سراسر جهان مشهور است و 2 دانشگاه در بین بهترین دانشگاه های حقوق در جهان قرار دارند. دانش آموزان برای داشتن تفکر انتقادی دقیق، پاسخ سریع و مهارت های ارتباطی عالی آموزش می بینند. با متوسط حقوق متخصصان حقوق در حدود 112000 دلار کانادا، اگر به این رشته علاقه دارید، کانادا درها را به روی شما باز خواهد کرد.

اکثر برنامه ها سه سال (تمام وقت) طول می کشند و برای پذیرش نیاز به مدرک لیسانس چهار ساله در رشته ای غیر از حقوق دارند. متوسط هزینه های تحصیل در کانادا حدود 20700 دلار در سال است، اما همه اینها به برنامه مورد نظر بستگی دارد. اکثر دانشگاه های کانادا یک جامعه پر جنب و جوش، فعالیت های فوق برنامه فراوان و برنامه های فرهنگی را برای کمک به دانشجویان بین المللی برای ادغام با فرهنگ کانادا ارائه می دهند.

بهترین دانشگاه های بین المللی  رشته حقوق

دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو یکی از معتبرترین دانشگاه‌ها است و طبق گزارش THE در رتبه ۱۶ در بین ۲۰ دانشکده حقوق برتر جهان قرار دارد. این دانشگاه که در ابتدا در سال 1827 تأسیس شد، به دلیل تولید رهبران در میان دانشجویان سابقش شهرت دارد. در واقع، اکنون بیش از پنج نخست وزیر کانادا، 10 برنده جایزه نوبل، بازیگران و نویسندگان معتبر را در خود جای داده است.

برای پذیرش در برنامه درسی حقوق، داوطلبان باید سه سال تحصیل در مقطع کارشناسی تمام وقت داشته باشند. به طور کلی، سالانه حدود 2000 درخواست دریافت می شود و تنها 200 دانشجو به سال اول تحصیلات JD خود می رسند. با این حال، پس از پذیرش، دانشجویان از مزایای فرصت های تحصیلی، فرهنگی و تفریحی در یکی از برجسته ترین موسسات جهان بهره مند می شوند.

10 دانشکده حقوق برتر در کانادا

در اینجا 10 دانشگاه برتر حقوق در کانادا بر اساس THE آورده شده است. 2 مورد از آنها در بین 20 دانشگاه برتر حقوق در جهان قرار دارند:

•    دانشگاه تورنتو

•    دانشگاه مک گیل

•    دانشگاه بریتیش کلمبیا

•    دانشگاه مونترال

•    دانشگاه اتاوا

•    دانشگاه دالاهو

•    دانشگاه کلگری

•    دانشگاه آلبرتا

•    دانشگاه کوئینز

•    دانشگاه غرب

اروپا: آموزش و پژوهش در سطح جهانی

اروپا به دلیل تاریخ غنی، تنوع فرهنگ ها و موسسات درجه یک، یکی از هیجان انگیزترین مکان ها برای مطالعه است. در واقع، برخی از بهترین دانشگاه های حقوق در جهان و در اروپا واقع شده اند، در حالی که همکاری های فرامرزی یک جامعه دانشگاهی قوی را شکل داده است. یکی از مزایای تحصیل در رشته حقوق در اروپا نیز شهریه کم و فراوانی برنامه های انگلیسی برای انتخاب است.

علاوه بر این، برخلاف ایالات متحده یا کانادا، دانشکده های حقوق اروپا قبل از پذیرش دانش آموزان در برنامه درسی خود نیازی به مدرک لیسانس ندارند. این باعث می شود فارغ التحصیلان دبیرستان به راحتی وارد رشته مورد نظر خود شوند. در نهایت، به لطف روابط دانشگاه های اروپایی با کارفرمایان، دانشجویان در شرکت ها ادغام می شوند تا این ویژگی را در کنار متخصصان بیاموزند.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در پرتغال

دانشگاه KU Leuven

KU Leuven در بین 20 دانشگاه برتر حقوق در جهان رتبه 14 را دارد. این دانشگاه که در بلژیک واقع شده است، آموزش مبتنی بر تحقیق را ارائه می دهد، جایی که اساتید همان افرادی هستند که تحقیقات پیشگامانه ای را انجام می دهند که ما در مورد آن در مطبوعات می شنویم.

با هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه و زندگی دانشجویی بین المللی غنی، شغلی امیدوارکننده را به داوطلبان ارائه می دهد. علاوه بر این، هر دانش آموز از حمایت فردی برای مسائل عملی یا تحصیلی برخوردار می شود. برای پذیرش در برنامه حقوق دانشگاه KU Leuven، به دیپلم دبیرستان، حداقل معدل 3، تسلط به زبان انگلیسی و حداقل سه توصیه نامه نیاز دارید.

 نرخ پذیرش حدود 73 درصد است که پذیرش را آسان تر از سایر موسسات می کند. پس از پذیرش، می توانید از مزایای یک زندگی علمی غنی و امکانات پیشرفته بهره مند شوید.

10 دانشکده حقوق برتر اروپا

در اینجا 10 دانشگاه برتر حقوق در اروپا بر اساس THE آورده شده است. یکی از آنها در بین 20 دانشگاه برتر حقوق در جهان قرار دارد:

•    KU Leuven

•    دانشگاه تیلبورگ

•    دانشگاه ماستریخت

•    LMU مونیخ

•    دانشگاه لیدن

•    دانشگاه آمستردام

•    دانشگاه هومبولت برلین

•    دانشگاه اوترخت

•    دانشگاه بولونیا

•    دانشگاه ژنو

آسیا: آموزش مقرون به صرفه و فرهنگ های متنوع

در این قاره نیز می توانید بهترین دانشگاه های حقوق در جهان را بیابید. افزایش نقش سیاسی و اقتصادی آسیا در جهان، آن را به یکی از مطلوب ترین مقاصد آموزشی برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. در واقع، کارفرمایان برای کارگران با دانش و پیشینه مرتبط با آسیا ارزش قائل هستند، زیرا بازار وسیعی را برای آنها باز می کند. 

علاوه بر این، این قاره فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای تجربه فرهنگ‌های متنوع و در عین حال تقویت مهارت‌هایی که شما را از رقبا متمایز می‌کند، ارائه می‌دهد. شاید یکی از حیاتی ترین دارایی های تحصیل در رشته حقوق در آسیا، کیفیت سیستم آموزشی باشد. اقتصادهای آسیایی برای توسعه اعضای مولد جامعه و کنار گذاشتن آن ها از توده ها بر آموزش حساب می کنند. همه اینها در هزینه های زندگی رقابتی، به طور قابل توجهی کمتر از سایر کشورهای اروپایی یا ایالات متحده است.

بهترین دانشگاه های بین المللی  رشته حقوق

دانشگاه ملی سنگاپور

طبق گزارش THE، دانشگاه ملی سنگاپور در بین 20 دانشکده حقوق برتر در سراسر جهان رتبه 9 را دارد. این که یکی از بهترین دانشگاه های حقوق در جهان است با بیش از 60 سال تحصیلات حقوقی، جامعه فارغ التحصیلان برجسته، زندگی دانشجویی غنی و زمینه های تخصصی مختلف، این دانشگاه بهترین انتخاب در بین دانشگاه های حقوق است.

برای پذیرش در برنامه JD، باید دارای مدرک لیسانس در هر رشته غیر حقوقی باشید. مدت زمان معمولاً سه سال (تمام وقت)، با گزینه هایی برای برنامه های درسی تسریع شده است. نرخ پذیرش NUS حدود 25٪ است. بنابراین، رقابت بالا است. برای ارائه درخواست پذیرش در این دانشگاه های معتبر، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد