آشنایی با سایت  paddle

آشنایی با سایت  paddle

توسط : تیم محتوا
1,287

سایتPaddle  یک راه حل تجارت الکترونیک و مدیریت اشتراک را برای شرکت های نرم افزاری ارائه می دهد که به دنبال نمایش ساده خدمات و مدیریت متمرکز سطوح مختلف خدمات و پیشنهادات مبتنی بر ابر خود هستند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت Jooble

پلتفرم Paddle

پلتفرم Paddle یک تجربه پرداخت بهینه را فراهم می‌کند تا سرنخ‌های ورودی بیشتری را تبدیل کرده، صورت‌حساب به کمک فروش را به حساب‌های تجاری بیشتری تبدیل کند و صورت‌حساب اشتراک را برای حفظ و گسترش بیشتر پایگاه مشتری اضافه نماید. 

لایه مالی تضمین می کند که شرکت ها تا جایی که ممکن است درآمد کسب کنند، در حالی که ایمن باقی می مانند و در سطح جهانی سازگار هستند. تراکنش‌های بین چند شرکای پرداخت که با رعایت مالیات فروش سروکار دارند، تحت پوشش قرار می‌گیرند و در برابر تقلب محافظت می‌شوند. 

لایه داده درآمد به عنوان یک "منبع واقعی" عمل می کند. بنابراین چه گزارش ها از طریق سایت Paddle اجرا شوند و چه به ابزار دیگری متصل شوند، داده ها قابل اعتماد هستند. در واقع، Paddle.com  یک پلت فرم نرم افزار دیجیتال است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد محصولات خود را به صورت اشتراکی بفروشند. 

این وب سایت همچنین خدمات تجارت الکترونیک، بازاریابی و تجزیه و تحلیل را به توسعه دهندگان و مشاغل ارائه می دهد. Paddle market limited در حال حاضر نرم افزاری را از بیش از 170 کشور در سراسر جهان می فروشد.

آشنایی با سایت  paddle

لغو اشتراک نرم افزار در Paddle.com

لغو اشتراک نرم افزار در Paddle.com می تواند پیچیده باشد. توسعه‌دهندگان جداگانه تصمیم می‌گیرند که آیا گزینه لغو را شامل می‌شوند یا نه. سایت Paddle می تواند به لغو اشتراک شما از اشتراک های ناخواسته کمک کند.

در اینجا نحوه لغو اشتراک محصولات Paddle Market Limited آمده است:

DoNotPay را در مرورگر وب خود باز کنید. به تب Find Hidden Money بروید. Paddle Market Limited  را به عنوان سرویسی که می‌خواهید لغو کنید، وارد کنید.

همچنین، چند راه مختلف وجود دارد که توسعه دهندگان می توانند لغو اشتراک را فعال کنند:

•    از طریق میانبر داشبورد Paddle

•    با ایجاد یک منطقه مدیریت حساب کاربری در برنامه

•    با افزودن همپوشانی گفتگوی لغو

•    اگر توسعه‌دهنده روش لغو را در محصول لحاظ نکرده است، باید از طریق ایمیل با Paddle تماس بگیرد.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد با تبلیغات

لغو یک محصول محدود Paddle Market از طریق ایمیل

توسعه دهندگان همیشه یک روش لغو ساده را در نرم افزار خود لحاظ نمی کنند. در این مواقع، بهترین شرط شما این است که مستقیماً به سایت Paddle  بروید. برای لغو اشتراک، باید:

•    جزئیات حساب خود را یادداشت کنید.

•    اشتراکی را که می خواهید لغو کنید نام ببرید.

•    درخواست کنید که اشتراک شما خاتمه یابد.

•    ایمیل را به help@paddle.com ارسال کنید.

سایت Paddle  راه حل کامل پرداخت، مالیات و اشتراک را برای SaaS ارائه می دهد. Paddle  به‌عنوان تاجر رکورددار موارد زیر را برای شما مدیریت می‌کند:

•    ادغام با چندین ارائه دهنده خدمات پرداخت.

•    مسئولیت شارژ و پرداخت مالیات فروش در سراسر جهان.

•    حفاظت از تقلب و پردازش استرداد هزینه

•    تطبیق داده‌های درآمد در صورت‌حساب و پرداخت‌های اشتراک.

•    کاهش ریزش و بازیابی پرداخت های ناموفق.

•    درخواست های پشتیبانی مربوط به صورتحساب.

این سایت در حالی که شما بر رشد کسب و کار خود تمرکز می کنید، روی بهینه سازی هر بخش از فرآیند پرداخت و صورتحساب شما تمرکز می کند. این روزها به دلیل پیشرفت‌ها در رایانش ابری و شبکه‌سازی، و انعطاف‌پذیری مدل‌های پرداخت به‌ حساب،  این نرم ‌افزار به ‌عنوان یک سرویس عالی با نیازهای در حال تکامل یک کسب‌وکار سازگار است، و باعث شده است که از سوی بسیاری از سازمان ها پذیرفته شود. 

توسعه فعالیت های سایتPaddle  

سایتPaddle  امروز با بیش از 3000 مشتری نرم افزار در 200 بازار کار می کند، جایی که بستری را برای آنها فراهم می کند تا محصولات SaaS خود را در آن مناطق راه اندازی کرده و به فروش برسانند، عمدتاً در یک مدل B2B ارائه می شود. اما با توجه به بسیاری از خدمات مصرف‌کننده که این روزها در مدل‌های SaaS نیز فروخته می‌شوند، گسترش فعالیت آن شامل گسترش قابل توجه آن به حوزه‌هایی مانند پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

در واقع، این سایت به سرعت رشد کرده است و فعالیت های خود را گسترش داده است که شامل استفاده بیشتر از ویدئو کنفرانس توسط افراد، ترتیب دادن زوم و همچنین انفجار رسانه های جریانی و سایر خدمات مصرف کننده مجازی است. 

نرم افزار B2C در طول سال ها با آنچه به عنوان B2B تصور می شد، محو شده است. اما بسیاری از کاربران به ابزار B2B این سایت نیاز پیدا کردند.

آشنایی با سایت  paddle

پرداخت در ابزارهای تجاری

پرداخت ‌ها مدت‌هاست که یک تجارت پیچیده و پراکنده در دنیای دیجیتال بوده است. شیوه‌های بانکی، روش‌های پرداخت ترجیحی و مقررات بسته به بازار مورد نظر متفاوت است و هر مرحله از پرداخت‌ها و تسویه آن معمولاً شامل ترکیب زنجیره‌ای از ارائه‌دهندگان است.

سایت Paddle خود را به عنوان یک تاجر با سابقه معرفی می کند که مجموعه ای از خدمات را حول نیازهای خاص کسب و کارهایی که نرم افزار را به صورت آنلاین می فروشند، ایجاد کرده است که شامل پرداخت، مدیریت اشتراک، صورتحساب، مالیات های بین المللی و فرآیندهای انطباق مالی می شود. فرض Paddle از اصل اساسی بسیاری از ابزارهای تجاری دیگر پیروی می کند. 

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت maxon

اگر بخواهیم منصف باشیم، ده ها (شاید صدها) تاجر با سابقه در بازار خدمات پرداخت از پی پال و استرایپ تا آمازون و بسیاری دیگر وجود دارد. جای تعجب نیست. زیرا این امر پیچیده است و تقریباً هر کسب و کاری که به صورت آنلاین می فروشد، به آن مراجعه می کند. 

 با این حال، سایتPaddle  معتقد است که در کنار هم قرار دادن بسیاری از بخش‌های پیچیده ارائه خدمات صورت‌حساب و پرداخت در یک محصول واحد که به‌طور خاص برای کسب‌وکارهای نرم‌افزاری طراحی شده است، راه حلی مناسب دارد. 

آشنایی با سایت  paddle

جمع بندی

صورت‌حساب و پرداخت‌ها به دلیل مقررات و الزامات انطباق و شیوه‌های متفاوتی که شرکت‌های نرم‌افزار مقیاس‌پذیر در حوزه‌های قضایی مختلف با آن‌ها مواجه هستند، مشکل خاصی را ایجاد می‌کنند. سایت Paddle  با حدود نیمی از شرکت‌های پرداخت بزرگ همکاری می‌کند تا تراکنش‌های محلی و شرکای بسیار بیشتری را فعال کند تا آن را به عنوان یک سرویس یکپارچه برای مشتریان خود ارائه دهند. برای آشنایی بیشتر با این سایت می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

برچسـب هـا : سایر ، سایتPaddle
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد