معرفی سایت فریلنسری  ServiceScape

معرفی سایت فریلنسری  ServiceScape

توسط : تیم محتوا
1,370

مهم نیست که کسب و کار یا موسسه شما چه می کند، بهره وری سازمان شما برای موفقیت ضروری است. اگر تیم شما روی کارهای غیر اصلی متمرکز باشد که می توانستند توسط دیگران تکمیل شوند، پتانسیل کاری کلی شما در نتیجه آسیب خواهد دید. چرا تیم شما روی کارهای ثانویه کار می کند در حالی که متخصصان سایتServiceScape  می توانند آن را برای شما انجام دهند؟ 

دادن دسترسی سازمان شما به نیروی کار آزاد به تیم شما این امکان را می دهد تا در زمانی که نیاز به تمرکز بر مسئولیت های اصلی خود داشته باشد، با فردی بر اساس تقاضا کار کند. فریلنسرهای باتجربه این سایت این شکاف‌های نیروی کار را پر می‌کنند و به سازمان شما اجازه می‌دهند تا نوآوری کند و به موفقیت دست یابد. 

امروز یک محل کار آنلاین خصوصی برای سازمان خود ایجاد کنید و استراتژی کار خود را با استعدادهای فریلنسری تقویت کنید.

پیشنهاد مطالعه:آشنایی با سایت  paddle

نتایج خود را درک کنید.

در سایت ServiceScape به ‌عنوان مدیر حساب، می‌توانید تعامل بین پرسنل خود و فریلنسرهایی را که با آنها کار می‌کنند پیگیری کنید و درک بهتری از گردش کار برون‌سپاری خود به دست آورید. همه افرادی که از حساب شما استفاده می کنند، پروژه هایی که ارسال می کنند و فریلنسرهایی که این خدمات را ارائه می دهند، می توانند با ورود به حساب شما دسترسی داشته باشند. 

چه بخواهید یک پروژه خاص را ردیابی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به خوبی اجرا می شود یا یک حس کلی از بهره وری فریلنسری خود را به دست آورید، سایت ServiceScape  تمام داده های مورد نیاز شما را ارائه می دهد تا سردرگم نشوید.

معرفی سایت فریلنسری  ServiceScape

پاداش های سپرده کسب کنید.

در  ServiceScape، کاربرانی با حجم بالا که به نیروی کار آزاد زیاد برای سازمان خود نیاز دارند، پاداش داده می شود. به همین دلیل است که وقتی وجوهی را به حساب شرکتی خود واریز می کنید، بسته به مبلغی که واریز می کنید، پاداشی بین 5 تا 10 درصد دریافت خواهید کرد. 

اگر به هر دلیلی از کل سپرده استفاده نکردید و مایلید وجه به شما بازگردانده شود، همیشه می توانید مبلغ باقی مانده را بازپرداخت کنید و فقط پاداش سپرده را از دست بدهید. بدون ریسک و پاداش زیاد، دلیلی وجود ندارد که از  سایتServiceScape  برای نیازهای شغلی آزاد خود استفاده نکنید.

حساب شرکتی در سایتServiceScape  

اساسا، یک حساب شرکتی یک روش پرداخت برای برون سپاری مستقل شما است. این به شرکت شما اجازه می دهد تا با دادن روش پرداخت پیش پرداخت برای خدمات فریلنسری به تیم شما، به طور یکپارچه نیروی کار آزاد را در جریان کاری شما ادغام کند. 

سازمان شما نه تنها با داشتن نیروی کار آزاد آنلاین، بلکه با دریافت پاداش سپرده حجمی تا 10٪ از این ترتیب سود می برد. فرض کنید، برای مثال، شما صاحب یک شرکت هستید و کارمند شما به یک ویراستار و یک مترجم نیاز دارد تا کار خود را انجام دهد. 

با استفاده از سایت  ServiceScape، فرد به سادگی به عنوان مشتری ثبت نام می کند، پروژه های خود را به ویراستاران و مترجمانی که به آنها اعتماد دارد ارسال می کند و با استفاده از اطلاعات حساب شرکت شما هزینه کار را پرداخت می کند. 

این مبلغ از موجودی حساب شرکت شما کسر می شود که شامل سپرده هایی است که انجام داده اید و همچنین پاداش های سپرده تا 10٪. در همین حین کارمند شما با فریلنسرهایی که استخدام کرده کار می کند، فریلنسرها محصول کاری درخواستی را تحویل می دهند و کارمند شما از نتایج ارائه شده برای تکمیل وظیفه خود استفاده می کند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت Jooble

افتتاح حساب شرکتی

هنگامی که یک حساب شرکتی باز می کنید، ابتدا باید با وارد شدن به حساب خود و کلیک بر روی پیوند "سپرده وجوه" واقع در منوی بالا سمت راست، واریز کنید. پس از واریز اولیه، باید نام حساب، رمز عبور حساب و دستورالعمل‌های مربوط به نحوه استفاده از سایت ServiceScape را در اختیار تیم خود قرار دهید. 

لطفاً توجه داشته باشید که نباید رمز عبور مدیر خود را توزیع کنید زیرا رمز عبور مدیر شما را به عنوان مدیر حساب شرکتی شناسایی می کند و از دسترسی دیگران به داده های حساب شرکتی شما جلوگیری می کند. همچنین، لطفاً توجه داشته باشید که حساب شرکتی یک روش پرداخت است و نباید با حساب مشتری اشتباه گرفته شود. 

شخصی که قرار است از حساب شرکتی شما استفاده کند نباید با استفاده از اطلاعات حساب شرکتی به عنوان مشتری وارد سیستم شود. شخصی که قرار است از حساب شرکتی شما استفاده کند باید جداگانه به عنوان مشتری ثبت نام کند، با استفاده از اطلاعات حساب مشتری وارد سیستم شود و با استفاده از اطلاعات حساب شرکتی برای پروژه ها پرداخت کند.

هنگامی که تیم شما در سایت ServiceScape تمام جزئیات لازم را داشت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید و نتایج را مدیریت کنید. کسانی که به نیروی کار آزاد نیاز دارند با متخصصانی که نیاز دارند کار خواهند کرد و شما در هر پروژه ای در جریان خواهید بود.

فعالیت خود را پیگیری کنید.

تمام اطلاعات مربوط به استفاده از حساب شرکتی در دسترس شما است. شما به راحتی می توانید با ورود به سیستم به دنبال افرادی باشید که از حساب شرکتی شما استفاده می کنند، چه کسانی استخدام می شوند و چه پروژه هایی در حال ارسال هستند. 

معرفی سایت فریلنسری  ServiceScape

وجوه خود را واریز کنید.

هنگامی که وجوهی را به حساب شرکتی خود واریز می کنید، پاداش سپرده ای از 5٪ تا 10٪ از مبلغ سپرده حساب شرکتی دریافت خواهید کرد. لطفاً توجه داشته باشید که حداقل مبلغ سپرده برای هر تراکنش حساب شرکتی 500.00 دلار آمریکا است. 

برای واریز وجه به حساب شرکتی خود، به سادگی وارد حساب خود شوید، روی پیوند "واریز وجوه" واقع در منوی بالا سمت راست کلیک کنید، مبلغی را که می خواهید واریز کنید ارسال کنید و جزئیات پرداخت خود را ارسال کنید. سایت  ServiceScapeکارت های  Visa، MasterCard، American Express و PayPal را می‌پذیرد.

وجوه خود را برداشت کنید.

برای برداشت وجه از یک حساب شرکتی، شخص به سادگی نام حساب و رمز عبور را در صفحه روش پرداخت در آخرین مرحله از فرآیند ارسال پروژه وارد می کند. هزینه پروژه از موجودی حساب شرکت شما کسر می شود و شما می توانید با ورود به حساب خود، پیشرفت پروژه و همچنین افراد درگیر در پروژه را پیگیری کنید. هر زمان که موجودی حساب شما برای تراکنش های اضافی کم باشد، اعلان هایی دریافت خواهید کرد.

بازپرداخت سپرده شما

اگر مایل به بازپرداخت وجه در سایت ServiceScape هستید، کافی است روی واریز وجه کلیک کنید و روی دکمه "بازپرداخت" کلیک کنید. در صورت بازپرداخت سپرده، پاداش سپرده مربوطه نیز از موجودی حساب شرکت شما کسر خواهد شد. اگر موجودی حساب شرکتی شما کمتر از سپرده و پاداش بازپرداخت شده باشد، بازپرداخت جزئی پردازش خواهد شد که برابر با موجودی حساب شرکتی منهای پاداش خواهد بود.

 اگر موجودی حساب شرکتی شما کمتر از پاداش باشد، بازپرداخت پردازش نخواهد شد. همچنین، لطفاً توجه داشته باشید که در صورتی که واریز بیش از 90 روز باشد، امکان بازپرداخت وجود ندارد.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد با تبلیغات

مبالغ سپرده و پاداش

گزینه های مبلغ سپرده و درصد پاداش مربوط به سایت ServiceScape به شرح زیر است:

500.00 دلار آمریکا : 5 درصد پاداش

1000.00 دلار آمریکا : 7 درصد پاداش

2,500.00 دلار آمریکا : 8 درصد پاداش

5,000.00 دلار آمریکا : 10% پاداش

آیا می توان برای سپرده خود فاکتور یا رسید دریافت کرد؟

با کلیک بر روی واریز و کلیک بر روی دکمه "فاکتور" می توانید فاکتور را دانلود کنید. پس از پردازش پرداخت، رسید به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. اگر فاکتور و رسید سند خرید کافی نیست، باید از صورت‌حساب کارت اعتباری، صورت‌حساب بانکی یا صورت‌حساب PayPal خود به عنوان مدرک خرید استفاده کنید.

چگونه فاکتور را می توان تغییر داد؟

می توانید نام، شرکت و آدرس صورتحساب را در فاکتور خود را در سایت ServiceScape تغییر دهید. برای تغییر این اطلاعات، به سادگی به تنظیمات خود بروید و روی "نام"، "شرکت" یا "آدرس" کلیک کنید.

چرا اعلان های ایمیل را دریافت نمی کنیم؟

اگرچه ServiceScape هر زمان که اتفاقی برای حساب شما بیفتد اعلان های ایمیل را برای شما ارسال می کند، اما نمی توان تضمین کرد که ایمیل ارسال شده از ServiceScape به آدرس ایمیل شما تحویل داده شود.  فیلترهای هرزنامه و فهرست خاکستری ممکن است تحویل ایمیل را به تأخیر بیندازند یا حتی از آن جلوگیری کنند. 

اگر از سایت ServiceScape ایمیل دریافت نمی کنید، لطفاً مطمئن شوید که فیلتر هرزنامه خود را برای ایمیل های آن بررسی می کنید. اگر آنها به عنوان هرزنامه در نظر گرفته می شوند، باید "@servicescape.com" را به لیست فرستندگان ایمن حساب ایمیل خود اضافه کنید. اگر هنوز ایمیلی دریافت نمی کنید، لطفاً در مورد این مشکل با ISP خود تماس بگیرید.

معرفی سایت فریلنسری  ServiceScape

آیا اطلاعات پرداخت در ServiceScape امن است؟

ServiceScape  تمام تلاش خود را کرده است تا تراکنش شما را ایمن و ایمن کند. این سایت از پروتکل رمزگذاری استاندارد صنعتی (SSL) برای محافظت از تمام اطلاعات شما استفاده می کنیم. داده های پرداخت شما فقط نزد ارائه دهندگان دروازه شخص ثالث ذخیره می شود و هرگز بخشی از پایگاه داده این سایت نیست. 

هیچ کس در سایت ServiceScape توانایی دسترسی به اطلاعات کارت اعتباری خصوصی، بانکی یا PayPal شما را ندارد. برای استفاده از این سایت، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایتServiceScape
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد