بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان

بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان

توسط : تیم محتوا
2,302

همانطور که برای فرآیند پذیرش کالج آماده می شوید، ممکن است به دنبال رشته اقتصاد باشید. اقتصاد یکی از 10 رشته برتر است که فرصت های شغلی بی حد و حصری برای فارغ التحصیلان ایجاد می کند. مدرکی از بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان به شما مهارت‌های قابل انتقالی می‌دهد که مسیرهای شغلی مختلفی را دنبال کنید.

دانشگاه های برتر اقتصاد

سه دانشگاه برتر برای اقتصاد را می توان دانشگاه هاروارد، موسسه تکنولوژی ماساچوست و  دانشگاه استنفورد نامید. این مراکز برخی از بهترین برنامه های اقتصاد در مقطع کارشناسی را دارند. آنها همچنین بهترین دانشگاه برای اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

در بهترین دانشگاه‌های اقتصاد، دانشجویان می‌توانند طیف متنوعی از دروس را دنبال کنند. در این راهنمای بهترین کالج‌های اقتصاد، ما شما را با بهترین مدارس اقتصاد در مقطع کارشناسی در ایالات متحده و برخی از بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان آشنا خواهیم کرد.

بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان

بهترین مراکز آموزشی اقتصاد برای ادامه تحصیلات تکمیلی

ما در مورد رتبه ‌بندی اقتصاد در مقطع کارشناسی و آنچه که بهترین مدارس برای اقتصاد را خاص می‌کند، بحث خواهیم کرد. علاوه بر این، در مورد نحوه در نظر گرفتن الزامات معدل، رتبه بندی کالج و میزان پذیرش هر مرکز با شروع کار بر روی برنامه های کالج خود بحث خواهیم کرد.

به یاد داشته باشید، انتخاب رشته خود در کالج یک تصمیم بزرگ است. تحقیقات خود را در مورد بهترین کالج های اقتصاد انجام دهید تا برنامه های مناسب خود را پیدا کنید. همچنین باید مشاغل بالقوه برای رشته های اقتصاد را بررسی کنید تا به شما در برنامه ریزی آینده در بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان کمک کند.

قبل از اینکه به سراغ برترین دانشگاه‌های اقتصاد برویم، بیایید به این فکر کنیم که چرا اقتصاد یک رشته ارزشمند است و چگونه تصمیم بگیریم که آیا این رشته برای شما مناسب است یا خیر.

آیا اقتصاد برای شما مناسب است؟

اقتصاد همچنان یکی از محبوب ترین رشته های دانشگاهی است. این دانش پایه ای را ارائه می دهد که دانش آموزان می توانند در زمینه های مختلف تحصیلی اعمال کنند. اگر می خواهید حقوق یا تجارت را دنبال کنید، از انتخاب رشته اقتصاد سود زیادی خواهید داشت. بنابراین، وقتی در نظر می گیرید که در چه رشته ای تحصیل کنید، ممکن است متوجه شوید که مدرکی از بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان با نیازهای شما مطابقت دارد.

همچنین ممکن است تعجب کنید که چگونه یک مدرک اقتصاد شما را برای زندگی پس از فارغ التحصیلی آماده می کند. مطمئن باشید، اگر از یکی از بهترین دانشگاه های اقتصاد فارغ التحصیل شوید، گزینه های شغلی زیادی خواهید داشت. 

رشته های اقتصاد بسیار قابل استخدام هستند و بسیاری از استخدام کنندگان در طول فرآیند استخدام خود به دنبال بهترین کالج ها برای اقتصاد هستند. اگر در یکی از بهترین کالج های اقتصاد شرکت کنید، دریافت خواهید کرد:

•    یک آموزش در سطح جهانی

•    پتانسیل کسب درآمد بالا در اوایل کار شما

•    مهارت های قابل انتقال

•    فرصت های شغلی بی حد و حصر

بنابراین، در بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان ، مهارت‌های مفید زیادی کسب خواهید کرد. اکثر رشته های اقتصاد در مقایسه با سایر رشته ها مانند علوم انسانی از مزایای ثبات شغلی و پتانسیل درآمد بالاتر برخوردار هستند. این امر اقتصاد را به یک رشته محبوب در کالج تبدیل می کند. همچنین به همین دلیل است که اقتصاد به عنوان یکی از 10 رشته برتر کالج رتبه بندی شده است.

اگر انتخاب کنید که در یکی از بهترین مدارس اقتصاد در جهان تحصیل کنید، این شانس را خواهید داشت که دوره های خود را گسترش دهید. بسیاری از بهترین برنامه های اقتصاد در مقطع کارشناسی به دانشجویان انعطاف پذیری زیادی می دهد. 

شما می توانید رشته اقتصاد خود را با دروس دیگری مانند حقوق و پزشکی جفت کنید و پتانسیل درآمد و قابلیت اشتغال خود را بیش از پیش افزایش دهید. یک رشته اقتصاد نیز به خوبی با سایر رشته های کالج مانند کسب و کار، دارایی، مالی، سرمایه گذاری، جامعه شناسی، بیوشیمی، روابط بین المللی سازگاری و ارتباط دارد.

پیشنهاد مطالعه:افزایش هزینه آزمون تافل اینترنتی و تافل هوم ادیشن 2023

مقطع کارشناسی

اگر در یکی از بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان در مقطع کارشناسی شرکت می کنید، باید از تجزیه و تحلیل داده ها لذت ببرید، زیرا این بخش بزرگی از بسیاری از مشاغل بالقوه برای رشته های اقتصاد است. با این حال، می توانید مدرک اقتصاد خود را در رشته های دیگر نیز استفاده کنید. مشاغل زیادی برای رشته های اقتصاد وجود دارد و یک رشته اقتصاد شما را از پیگیری سایر علایق محروم نمی کند.

بعلاوه، بسیاری از بهترین کالج‌ها برای اقتصاد، دانشگاه‌های با رتبه برتر با ارائه مدرک گسترده هستند. این بدان معناست که در بهترین دانشگاه های اقتصاد، می توانید در بسیاری از رشته ها در کلاس ها شرکت کنید و از اساتید بسیار ماهر یاد بگیرید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، پتانسیل کسب درآمد بالا و فرصت های شغلی، اقتصاد را به یکی از 10 رشته برتر کالج تبدیل کرده است.

برخی از مشاغل برای رشته های اقتصاد عبارتند از:

•    کار در دولت

•    مشاوره برای شرکت های غیر انتفاعی و انتفاعی

•    سیاست های بین المللی

•    استخدام در سیستم مالی یا بانکی

•    توسعه استراتژی شرکت

بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان

کدام دانشگاه ها برای اقتصاد بهتر هستند؟

شاید شما در رشته اقتصاد به عنوان رشته تحصیلی خود در کالج برگزیده شده باشید. اکنون که تصمیم گرفتید در چه رشته ای را در بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان تحصیل کنید، وقت آن است که به بهترین برنامه های اقتصاد در مقطع کارشناسی نگاه کنید.

خوشبختانه، وقتی به دنبال بهترین کالج ها برای اقتصاد هستید، گزینه های زیادی دارید. شما همچنین می توانید این رشته کالج را در بسیاری از مدارس فراتر از مدارسی که در رتبه بندی اقتصاد کارشناسی ارشد هستند انتخاب کنید. این لیست بر برنامه های تحصیلات تکمیلی متمرکز است و چیزهای زیادی برای ارائه به دانشجویان مقطع کارشناسی دارند.

بسیاری از این مدارس دارای رتبه برتر دارای شرایط معدل بالا و نرخ پذیرش پایین هستند. نرخ قبولی دانشگاه هاروارد، ام آی تی، استنفورد، پرینستون تنها 4 درصد است و بالاترین میزان قبولی مدارس فوق دانشگاه برکلی است که تنها 15 درصد است. 

توجه داشته باشید که این لیست در درجه اول به برنامه های تحصیلات تکمیلی اشاره دارد، زیرا رتبه بندی جهانی بیشتری برای مدارک تحصیلات تکمیلی وجود دارد. با این حال، بهترین برنامه های کسب و کار در مقطع کارشناسی اغلب در بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان قرار دارند.

به خاطر داشته باشید که فرآیند پذیرش کالج آسان نیست، بنابراین مهم است که برای دانشکده های اقتصاد با طیف وسیعی از گزینش، صرف نظر از رتبه بندی کالج ها، درخواست دهید. حتماً این را در نظر داشته باشید زیرا تصمیم می گیرید کدام یک از بهترین برنامه های اقتصاد کارشناسی برای شما بهترین است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های عمان

پنج بهترین دانشکده اقتصاد در مقطع کارشناسی آنها در ایالات متحده عبارتند از:

•    دانشگاه هاروارد

•    دانشگاه ییل

•    دانشگاه استنفورد

•    دانشگاه دوک

•    دانشگاه شیکاگو

همانطور که متوجه شدید، بسیاری از بهترین برنامه های اقتصاد در مقطع کارشناسی با بهترین مدارس اقتصاد در جهان برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی همپوشانی دارند. در این مدارس، ممکن است این شانس را داشته باشید که در کنار دانشجویان فارغ التحصیل در کلاس ها شرکت کنید.

 به عنوان مثال، مراکزی مانند هاروارد، اغلب به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند تا با اجازه استاد در سمینارهای فارغ‌التحصیلی شرکت کنند.

با این حال، اگر به مدرسه ای مانند Claremont McKenna بروید (که همچنین یکی از بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان است)، به دانشجویان تحصیلات تکمیلی یا دوره های تحصیلات تکمیلی دسترسی نخواهید داشت. این ممکن است به این معنی باشد که شما فرصت های تحقیقاتی بیشتری را در مقطع کارشناسی دریافت می کنید.

بهترین برنامه های اقتصاد در مقطع کارشناسی

بهترین برنامه های اقتصاد در مقطع کارشناسی چگونه متفاوت است؟ در اکثر برنامه ها، رشته های اقتصاد همان دروس اصلی را می گذرانند. با این حال، بسته به اینکه کدام یک از بهترین برنامه های اقتصاد مقطع کارشناسی را انتخاب می کنید، ممکن است به تخصص های مختلفی دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال، اگر علاقه مند به تقویت رشته اقتصاد خود با دوره های سیاست عمومی بین المللی هستید، باید برنامه هایی را بررسی کنید که این گزینه ها را ارائه می دهند.

بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان و بهترین برنامه های اقتصاد در مقطع کارشناسی برای شما در نهایت به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. رشته‌های اقتصاد انعطاف‌پذیری زیادی دارند و مهارت‌هایی که یاد می‌گیرید به شما کمک می‌کند در رشته‌های متنوعی موفق شوید. بنابراین، به اهداف شغلی خود در کنار مشاغل مختلف برای رشته های اقتصاد فکر کنید.

چگونه باید بهترین برنامه های اقتصاد در مقطع کارشناسی را برای خود پیدا کنید؟ یک لیست تهیه کنید! به ترجیحات عمومی دانشگاه خود فکر کنید: مکان، اندازه کلاس، سازمان های دانشجویی و غیره. سپس، به دنبال برنامه های اقتصاد در دانشگاه هایی باشید که این نیازها را برآورده می کنند.

آیا می دانید به چه تخصصی علاقه دارید؟ مطمئن شوید که به دنبال بهترین برنامه های اقتصاد در مقطع کارشناسی هستید که شرایط خاص شما را برآورده می کند. در نهایت، به یاد داشته باشید که هیچ لیست واحد «بهترین کالج‌ها برای اقتصاد» وجود ندارد که برای همه اعمال شود. با این حال، اگر روی اهداف آینده و ترجیحات مدرسه تمرکز کنید، بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان در مقطع کارشناسی را برای خود پیدا خواهید کرد.

بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان

بهترین کالج ها برای اقتصاد: درخواست برای کالج

در مرحله بعد، بیایید در نظر بگیریم که روند پذیرش کالج در مدارسی که بهترین برنامه های اقتصاد کارشناسی را دارند چگونه است. بسیاری از بهترین مدارس اقتصاد در مقطع کارشناسی در ایالات متحده نرخ پذیرش پایینی دارند. 

مدارسی مانند استنفورد، MIT و هاروارد خانه برخی از بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان هستند. در حالی که روند پذیرش کالج برای رشته های اقتصاد متفاوت به نظر نمی رسد، این باعث نمی شود رقابتی کمتر شود. اگر در رشته اقتصاد هستید، توجه داشته باشید که تقریباً در هر دانشگاهی می توانید این رشته را دنبال کنید. بنابراین، به مدارسی که در رتبه بندی اقتصاد در مقطع کارشناسی هستند، آویزان نشوید.

در بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان ، باید برنامه های کالج خود را به همان روشی که برای هر رشته دیگری تقویت می کنید، تقویت کنید. افسران پذیرش کالج در بهترین برنامه های اقتصاد در مقطع کارشناسی همان معیارهایی را که هنگام بررسی سایر برنامه های کالج انجام می دهند، جستجو می کنند. یک درخواست کالج برجسته به مسئولان پذیرش کالج نشان می دهد که شما چه نوع دانشجویی هستید و چه چیزی را به جامعه دانشگاه آنها ارائه خواهید داد.

از آنجایی که اقتصاد یکی از 10 رشته کالج برتر است، هیچ گزینه ای برای بهترین دانشگاه های اقتصاد وجود ندارد. اگر علاقه مند به درخواست برای هر یک از بهترین دانشکده های اقتصاد در مقطع کارشناسی در ایالات متحده هستید، زمان زیادی را برای تکمیل درخواست های خود به خود اختصاص دهید. 

درخواست های کالج خود را زودتر شروع کنید تا شانس خود را افزایش دهید و بهترین برنامه های اقتصاد کارشناسی را نشان دهید که چرا باید شما را بپذیرند.

بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان

10 رشته برتر کالج: اقتصاد

همانطور که قبلا ذکر شد، اقتصاد یکی از محبوب ترین رشته های دانشگاهی است. سایر رشته های محبوب عبارتند از:

•    مدیریت و مدیریت بازرگانی

•    پرستاری

•    روانشناسی

•    زیست شناسی

•    حسابداری

•    ارتباطات

•    انگلیسی

•    مهندسی

رشته های اقتصاد از روش های تحلیل و تفکر انتقادی برای درک دنیای اطراف خود استفاده می کنند. دانشجویانی که رشته اقتصاد را در کالج انتخاب می کنند با مهارت های ارزشمند فراوان فارغ التحصیل می شوند. بنابراین، مزایای زیادی برای تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان در مقطع کارشناسی وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک

در دوره های قبلی، دانش آموزان مهارت های دیگری را در بهترین کالج ها برای اقتصاد توسعه می دهند، مانند:

•    ارتباط

•    اعداد

•    حل مسئله

•    تحلیل داده ها

دوره هایی را می گذرانید که بر اقتصاد خرد و کلان، مدل سازی اقتصادی، نتایج بازار و سیاست های مالی و پولی تمرکز دارند. از آنجا، می توانید دوره هایی را انتخاب کنید که با علایق شما در رشته اقتصاد مطابقت دارند. برای تحصیل در بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان و ارائه درخواست پذیرش، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد