خرید بلیط خارجی ارزان قیمت

خرید بلیط خارجی ارزان قیمت

توسط : تیم محتوا
1,860

جستجو برای یک پرواز خارجی خاص ممکن است کمی سخت باشد. عوامل زیادی وجود دارد که شامل تاریخ، زمان، قیمت، کلاس کرایه، خط هوایی و موارد دیگر می شود. حتی وقتی دقیقاً می دانید چه زمانی و کجا می خواهید پرواز کنید، کجا باید بهترین قیمت را جستجو کنید؟

متأسفانه هیچ وب سایتی به طور مداوم پایین ترین قیمت را ندارد. اکثر آژانس های مسافرتی آنلاین معمولاً برای قیمت در یک نوسان هستند، اما همه آنها مزایا یا عملکرد جستجوی یکسانی را ارائه نمی دهند. ما بسیاری از سایت های محبوب را برای خرید بلیط خارجی ارزان بررسی کرده ایم تا قیمت ها را مقایسه کنیم و مزایا و معایب هر سایت را به شما نشان دهیم.

رزرو مستقیم از طریق وب سایت هواپیمایی

اغلب اوقات، رزرو مستقیم از طریق وب سایت شرکت هواپیمایی بهترین قیمت را به شما می دهد یا حداقل مانند آژانس هواپیمایی خواهد بود. برخی از خطوط هوایی، مانند Southwest، حتی در سایت هایی مانند Expedia یا Orbitz ظاهر نمی شوند، بنابراین باید مستقیما رزرو کنید. 

همچنین می تواند ساده ترین راه برای رزرو باشد. اگر مشکلی پیش آمد، لازم نیست برای حل آن با شخص ثالثی سر و کار داشته باشید. یکی دیگر از دلایل رزرو مستقیم از طریق وب ‌سایت یک شرکت هواپیمایی، استفاده از مایل ‌های پروازی مکرر است که دارای تخفیف های خاص است.

البته، برای رزرو و خرید بلیط خارجی ارزان از طریق وب سایت شرکت هواپیمایی، ابتدا باید بدانید که کدام ایرلاین بهترین قیمت ها را دارد. موتورهای جستجوی مسافرتی و OTAهای زیادی وجود دارند که می توانند به شما در یافتن بهترین معاملات کمک کنند تا بدانید از وب سایت کدام شرکت هواپیمایی بازدید کنید. 

حتی برخی آژانس ها امتیازاتی را ارائه می دهند که ممکن است ارزش رزرو در جایی غیر از سایت شرکت هواپیمایی را داشته باشد. برخی از کارت‌ها، مانند The Platinum Card از American Express، امتیاز جایزه در بلیط هواپیما کسب می‌کنند، اما فقط زمانی که مستقیماً از طریق خطوط هوایی خریداری شوند.

خرید بلیط خارجی ارزان قیمت

1. موموندو

موموندو یک موتور فراجستجوی مسافرتی شبیه به کایاک است. صفحه اصلی یک کادر جستجوی ساده را نشان می دهد که در آن می توانید جزئیات سفر خود را وارد کنید. یکی از چیزهایی که ما در مورد این سایت دوست داریم روش بصری آن است که روند قیمت پرواز شما را به شما نشان می دهد. 

در نگاه اول، می‌توانید متوجه شوید که می‌توانید با تغییر در تاریخ سفرتان مقداری پول پس انداز کنید یا خیر. همچنین یک ردیاب قیمت و بسیاری از گزینه های فیلتر را در سمت چپ صفحه نمایش ارائه می دهد.

برای جستجوی پرواز مونمودو و خرید بلیط خارجی ارزان، می‌توانید به سرعت ببینید که قیمت‌های تاریخ سفرتان در مقایسه با سایرین چگونه است. اگر کمی انعطاف داشته باشید، اغلب می توانید مقداری پول پس انداز کنید. همچنین هزینه های بلیط تخفیف دار را ارائه می دهد که به سادگی 2 بلیط یک طرفه از ارائه دهندگان مختلف هستند که با هم بسته بندی شده اند تا بهترین معامله را برای شما به ارمغان بیاورند. 

با این حال، بر خلاف سایر سایت ها، برای رزرو و خرید بلیط خارجی ارزان باید به 2 وب سایت جداگانه برای رزرو مراجعه کنید.

مزایا و معایب موموندو

طرفداران: ابزارهای عالی ردیابی قیمت

معایب: کرایه های Mix and Match شما را ملزم به انجام 2 رزرو جداگانه می کند. این معمولا در وب سایت های دیگر انجام می شود

2. کایاک

کایاک آژانس هواپیمایی نیست. این یک موتور جستجوی سفر است. و از آنجایی که این یک موتور جستجو است، مکانی عالی برای شروع است. این سایت قیمت‌های بسیاری از وب‌سایت‌های مختلف را در یک نقطه مقایسه می‌کند تا بتوانید به راحتی ببینید ارزان‌ترین گزینه‌ها کجا هستند. بیشتر اوقات، برای تکمیل رزرو خود به سایت دیگری کلیک می کنید.

کرایه هکر کایاک یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه در پرواز شما است. اینها برنامه های سفری هستند که با بسته بندی 2 بلیط یک طرفه (معمولاً در خطوط هوایی مختلف) به جای سفر رفت و برگشت در 1 خط هوایی ایجاد می شوند. اینها می توانند معاملات بسیار خوبی برای خرید بلیط خارجی ارزان باشند و چیزی که همیشه در نتایج جستجوی سایر وب سایت ها ظاهر نمی شود.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هتل ها و اقامتگاه ها در قطر

مزایا و معایب کایاک

طرفداران: هشدارهای قیمت برای بررسی قیمت پروازها

معایب: کایاک زمانی بیشترین سود را ارائه می دهد که برنامه های سفر شما بسیار انعطاف پذیر باشد. بسیاری از با ارزش ترین ابزارهای آن به شما کمک می کنند تا معاملات را جستجو کنید، بنابراین این سایت ممکن است زمانی که پرواز خاصی را در ذهن دارید جذابیت کمتری داشته باشد.

3. Expedia

Expedia یکی دیگر از آژانس های آزمایش شده و واقعی است که مردم از دهه 1990 از آن استفاده کرده اند. در آن زمان، Expedia منبعی برای جستجو و رزرو پرواز بود. اما اکنون چگونه می شود؟ تا آنجا که قیمت پیش می رود، لزوماً از طریق Expedia رزرو معامله بهتری دریافت نمی کنید، اما بیش از آنچه در وب سایت شرکت هواپیمایی ممکن است پرداخت نمی کنید.

مزیت خوب استفاده از Expedia برای خرید بلیط خارجی ارزان این است که یک برنامه پاداش ارائه می دهد. متأسفانه، پتانسیل کسب درآمد از طریق پروازها کمتر از هتل ها، اجاره اتومبیل، سفرهای دریایی، فعالیت ها و بسته های تعطیلات است.

در حالی که می توانید در پروازی که از طریق Expedia رزرو شده است، مایل کسب کنید، اغلب نمی توانید مایل به سمت وضعیت کسب کنید. همچنین ممکن است واجد شرایط ارتقای صندلی نباشید.

مزایا و معایب Expedia

طرفداران: پاداش‌های Expedia اگرچه پتانسیل کسب درآمد در هتل‌ها، اتومبیل‌ها، بسته‌ها، فعالیت‌ها و سفرهای دریایی بهتر از پروازها است.

معایب: رزرو از طریق Expedia ممکن است مسافت پیموده شده شما را به سمت وضعیت نخبگان محدود کند. وقتی از طریق Expedia رزرو می کنید، توانایی شما برای واجد شرایط بودن برای ارتقاء می تواند محدود شود

4. پرایس لاین

Priceline یک آژانس محبوب است که ابزار Name Your Own Price و رزروهای غیر شفاف را معرفی کرد. این نوع رزروها می توانند تخفیف هایی ارائه دهند، اما بسیاری از جزئیات تا پس از رزرو پنهان می شوند. ابزار Name Your Own Price در سال 2016 برای پروازها متوقف شد، بنابراین اکنون Priceline مانند بسیاری از OTA های دیگر در آنجا کار می کند.

یکی از نکات خوب در مورد جستجوی پروازها و خرید بلیط خارجی ارزان در پرایس لاین این است که تقویم رنگی خوبی دارد، بنابراین می توانید به راحتی ببینید کدام روزها کمترین قیمت را دارند. نتایج جستجو در Priceline واضح است و به راحتی قابل پیمایش است. 

اگر در تاریخ‌های سفر خود انعطاف‌پذیری دارید، گزینه‌های ارزان‌تر را درست بالای نتایج جستجوی خود بررسی کنید. سپس می‌توانید پیمایش کنید تا ارزان‌ترین گزینه‌های بدون توقف و مواردی مانند پروازهای بدون هزینه تغییر یا پروازهای اولیه را به راحتی ببینید.

راه دیگر برای صرفه جویی در هزینه، نگاه کردن به معاملات اکسپرس Priceline است. این "رزروهای غیر شفاف" مواردی هستند که در آنها جزئیات منتخبی از پرواز مانند زمان حرکت و رسیدن و حتی شرکت هواپیمایی تا زمانی که رزرو کامل شود پنهان می شود.

خرید بلیط خارجی ارزان قیمت

مزایا و معایب Priceline

طرفداران: در صورت داشتن انعطاف پذیری، پروازهای اکسپرس دیل می توانند تخفیف خوبی ارائه دهند. بسیاری از جزئیات پرواز، از جمله خطوط هوایی و زمان ورود و خروج، تا زمان تکمیل رزرو مخفی هستند. همچنین، ضمانت تطابق قیمت داشته و امکان لغو رایگان آنلاین ظرف 24 ساعت پس از رزرو (به جز پروازهای اکسپرس دیال) دارد.

معایب: بدون برنامه پاداش است و پروازهای اکسپرس معامله می توانند معاملات خوبی باشند، اما گاهی اوقات می توانند حتی گران تر از یک رزرو استاندارد باشند.

5 .Orbitz

Orbitz  آژانس قابل اعتماد دیگری است که از سال 2001 وجود داشته است. چیزی که این سایت را کمی متفاوت می کند این است که برنامه پاداش خود را به نام Orbitz Rewards ارائه می دهد. با رزرو هتل، پرواز و بسته های تعطیلات از طریق Orbitz می توانید Orbucks کسب کنید. با این حال، شما فقط می توانید Orbucks را برای هتل ها بازخرید کنید.

هنگام رزرو پرواز و خرید بلیط خارجی ارزان از طریق Orbitz، 1٪ از قیمت خرید خود را به عنوان Orbucks دریافت خواهید کرد یا 2٪ اگر از برنامه تلفن همراه Orbitz استفاده می کنید. اگر یک پرواز 500 دلاری رزرو کنید، پنج  Orbucks به دست خواهید آورد که ارزش آن 5 دلار برای رزرو هتل است. پیوستن به برنامه Orbitz Rewards رایگان است.

در هر پروازی که از طریق Orbitz خریداری می کنید، می توانید Orbucks کسب کنید. متأسفانه، Orbitz گاهی اوقات هزینه رزرو 1٪ را دریافت می کند. قبل از نهایی کردن خرید، در صفحه خلاصه سفر خود به این موارد توجه داشته باشید و آنها را در محاسبات خود لحاظ کنید تا ببینید آیا معامله خوبی دریافت می کنید یا خیر. در حالی که درآمد Orbucks عالی است، پرداخت هزینه رزرو و خرید بلیط خارجی ارزان می تواند همه مزایا را از بین ببرد.

مزایا و معایب Orbitz

طرفداران: Orbitz Rewards به شما امکان می دهد Orbucks کسب کنید که می تواند برای رزرو هتل اعمال شود. همچنین، سیاست لغو 24 ساعته داشته و اگر در عرض 24 ساعت قیمت کمتری برای پرواز خود در وب سایت دیگری پیدا کنید، Orbitz مابه التفاوت را بازپرداخت می کند.

معایب: هزینه رزرو پرواز

پیشنهاد مطالعه:بهترین هاستل های قطر در جام جهانی 2022

6. آگودا

Agoda یک آژانس متعلق به Priceline است. این وب سایت چیزی بیش از یک جستجوی ساده با گزینه های فیلتر محدود هنگام جستجوی پرواز ارائه نمی دهد. اگر به‌دنبال اقامتگاه‌های منحصربه‌فرد مانند آپارتمان یا ویلای خصوصی هستید، آگودا ارزش بررسی را دارد، اما در هنگام جستجوی پرواز چیز زیادی ارائه نمی‌دهد.

یک چیز جالب در مورد Agoda این است که سایت چند زبانه است. می توانید زبان خود را با کلیک بر روی پرچم در نوار منوی بالا انتخاب کنید. با کلیک بر روی نماد پرچم در نوار منوی بالا، می توانید به راحتی زبان را در Agoda تغییر دهید. 

مزایا و معایب Agoda

طرفداران: قابلیت جستجوی ساده و گزینه چند زبانه دارد.

معایب: گزینه های فیلتر محدود برای پروازها

7. هات وایر

Hotwire یک آژانس محبوب است که تقریباً 20 سال است که وجود دارد. صفحه اصلی ساده کادر جستجوی اصلی را برای وارد کردن شهرهای عزیمت و ورود و همچنین تاریخ سفر مورد نظر شما ارائه می دهد. برای دسترسی به جستجوی پرواز، باید روی برگه سوم در کادر جستجوی اصلی کلیک کنید.

Hotwire می تواند در هنگام رزرو هتل همراه با پرواز شما، پیشنهادات بسیار خوبی ارائه دهد. بسیاری از اوقات در طول فرآیند رزرو، هنگام رزرو هتل، پنجره‌های بازشو یا پیام‌هایی را مشاهده می‌کنید که در هنگام رزرو هتل، صرفه‌جویی زیادی می‌کنند. 

هر بار که قیمت بسته تعطیلات Hotwire را در مقابل خرید بلیط خارجی ارزان و هتل جداگانه تعیین می کنید، قیمت بسته ارزان‌تر خواهد بود. اغلب می توانید با رزرو هتل و پرواز با هم در Hotwire در هزینه خود صرفه جویی کنید. 

اگر علاوه بر پرواز خود به هتل نیاز دارید، رزرو هر دو با هم از طریق Hotwire می تواند در هزینه صرفه جویی کند. هنگام جستجوی پرواز خود، ممکن است با یک پرواز با نرخ بالا مواجه شوید. اینها پروازهایی هستند که زمان دقیق، تعداد توقف‌ها و شرکت‌های حامل تا پس از تکمیل خرید شما پنهان می‌شوند. 

اینها به مقدار نسبتاً زیادی انعطاف نیاز دارند. ما تفاوت قیمت را به اندازه 20 دلار در نظر بگیرید. گاهی اوقات می تواند مقدار زیادی را ارائه دهد، اما بسیاری از اوقات، پس انداز زیادی وجود ندارد. یکی دیگر از مواردی که هنگام استفاده از Hotwire برای یافتن معاملات عالی پرواز باید در نظر داشته باشید این است که گاهی اوقات، گاهی اوقات هزینه رزرو دریافت می شود.

خرید بلیط خارجی ارزان قیمت

مزایا و معایب هات وایر

طرفداران: بسته‌هایی که شامل اقامت در هتل می‌شوند می‌توانند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند. همچنین سیاست لغو 24 ساعته و تضمین قیمت پایین وجود دارد.

معایب: Hotwire گاهی اوقات می تواند هزینه رزرو را دریافت کند

8 .Skyscanner

Skyscanner یکی دیگر از موتورهای جستجوی مسافرتی است که مستقیماً پروازها را نمی فروشد. لیستی از پروازها و پیوندهایی به وب سایت شرکت هواپیمایی یا OTA برای تکمیل خرید بلیط خارجی ارزان به شما نشان می دهد.

این سایت برای مسافران با انعطاف پذیری عالی است. در کادر جستجو، می توانید همه جا را برای جستجوی ارزان ترین مقصدها در تاریخ های انتخابی خود انتخاب کنید. اگر انعطاف‌پذیری دارید، می‌توانید از ویژگی جستجوی Skyscanner در همه جا برای صرفه‌جویی در هزینه استفاده کنید.

اگر مقصد مشخصی با تاریخ‌های مشخص دارید، Skyscanner مانند سایر سایت‌های جستجوی سفر عمل می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:کشور های توریستی در جهان

مزایا و معایب Skyscanner

طرفداران: جستجوهای انعطاف پذیر، آسان برای تغییر زبان و واحد پول و هشدارهای قیمت دارد.

معایب: چیز زیادی وجود ندارد که این سایت را منحصر به فرد می کند. تمام ویژگی های ارائه شده در سایت های دیگر موجود است.

9.  Travelocity

Travelocity یک آژانس دیگر است که برای مدتی در دسترس بوده است و بسیار شبیه به وب سایت های دیگری است که ما به آنها نگاه می کنیم. از جنبه مثبت، چند گزینه فیلترینگ خوب وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین پرواز را برای نیازهای خود پیدا کنید.  از جنبه منفی، قیمت ها می توانند بین انتخاب و رزرو تغییر کنند. 

هنگام رزرو از طریق Travelocity مراقب تغییرات قیمت پرواز باشید. مانند سایر آژانس های مسافرتی آنلاین، Travelocity نیز می تواند هزینه های رزرو را دریافت کند، بنابراین مراقب افرادی باشید که در بخش پرداخت فرآیند رزرو هستند. Travelocity ممکن است هزینه رزرو پرواز شما را دریافت کند. 

خرید بلیط خارجی ارزان قیمت

مزایا و معایب Travelocity

طرفداران: اگر در طی 24 ساعت در یک برنامه سفر مشابه قیمت کمتری پیدا کنید، Travelocity مابه التفاوت قیمت را بازپرداخت خواهد کرد. همچنین، لغو رایگان پروازها در عرض 24 ساعت پس از رزرو (در اکثر خطوط هوایی) وجود دارد.

معایب: Travelocity گاهی اوقات هزینه رزرو را دریافت می کند. قیمت ها می توانند بین انتخاب پرواز و پرداخت تغییر کنند.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد