معرفی بازی های رمزارزی

معرفی بازی های رمزارزی

توسط : تیم محتوا
1,315

امروزه بازی ‌های رمزارزی، برای کسب درآمد، دارای داغ ‌ترین روند هستند. صنعت بازی برای کسب درآمد در حین بازی یا بازی برای به دست آوردن  کریپتو پیشرفت کرده است. این بازی‌های منحصربه‌فرد دارای توکن‌های بومی هستند که از اقتصاد بازی پشتیبانی می‌کنند. شما با این ارزهای درون بازی خرید، تجارت، فروش و بازی می کنید. با این حال، برخی از بازی‌ها برای شروع نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه دارند، در حالی که برخی از بازی‌ها را می‌توان رایگان بازی کرد.

گرافیک بازی رمزنگاری

قابل ذکر است که اکثر این بازی ها در مراحل اولیه توسعه هستند، به خصوص اگر گرافیک را با عناوین سطح بالای پلی استیشن یا ایکس باکس مقایسه کنید. بنابراین اگر منتظر بازی های رمزارزی زیبا هستید، باید هنوز منتظر باشید.
اما تمرکز خود را بر روی اقتصاد نگه دارید و پاداش هایی که در این نوع از بازی کسب می کنید، این بازی ها می توانند شما را به خود جذب کنند.

معرفی بازی های رمزارزی

چگونه یک بازی P2E را تأیید کنیم؟

این یک دوره کاملاً جدید است. بنابراین، پروژه های بدی وجود دارند که سعی در سرقت دارند و ضروری است قبل از سرمایه گذاری، صحت آن را بررسی کنید. اولین چیزی که باید بررسی شود توکنومیک است. کل عرضه توکن، چرخه انتشار، انگیزه نگهداری یا سهام، موارد استفاده دیگر و غیره چقدر است.

عرضه نامحدود توکن ممکن است برای شروع چیز خوبی نباشد. علاوه بر این، نگهداری توکن باید برای سرمایه گذاری افراد مفید باشد. با این حال، هیچ دستور العمل ثابتی برای قضاوت در مورد آینده بازی های رمزارزی وجود ندارد. اما در ابتدا از سرمایه گذاری کلان خودداری کنید و با مبلغی که نمی توانید از دست بدهید وارد آن نشوید.

از آنجایی که کریپتو یکی از پرخطرترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که در این زمان‌ها دیده شده است، اگر ریسک‌ها به اندازه کافی برای شما بالا هستند، پیشینه مناسبی را در این سایت های بازی بررسی کنید. اکنون که به اندازه کافی در مورد این بازی ها برای کسب کریپتو می دانید، بیایید تعدادی از بهترین ها را بررسی کنیم.

Axie Infinity

Axie Infinity  برترین بازی های رمزارزی  P2E است که به طور مداوم در اخبار برای تأمین درآمد است. بازی به سه Axies (موجودات درون بازی) نیاز دارد که می توانید از بازار آنها خریداری کنید. از طرف دیگر، می توانید تخم ها را از آزمایشگاه Axies خریداری کنید و منتظر بمانید تا آنها به Axies تبدیل شوند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید با Axies تخم ها را برای تولید Axies جدید و فروش آنها در بازار پرورش دهید.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت maxon

بازی axie infinity برای کسب بازی کریپتو

هدف NFT Axies  برای مبارزه با سایر Axi ها در گروه سه، برای بدست آوردن توکن اصلی، Axie Infinity Shards (AXS)  است. این نشانه حاکمیتی است که می توانید آن را با پول نقد واقعی نیز مبادله کنید. علاوه بر این، می‌توان آن‌ها را برای کسب پاداش‌های کریپتو در بازی های رمزارزی به اشتراک گذاشت.

به جز AXS، یک توکن ERC-20 دیگر در بازی وجود دارد، SLP (Smooth Love Potions) که برای پرورش Axies  استفاده می شود. همانند AXS، می‌توانید SLP را با ارزهای فیات در پلتفرم‌های صرافی قابل‌توجهی مبادله کنید.

این بازی همچنین بیان می کند که یک مدل بدون سرمایه گذاری اولیه در آینده با پتانسیل کسب درآمد محدود ارائه می شود.

Sandbox 

Sandbox راه های مختلفی برای کسب درآمد دارد. شما می توانید یک هنرمند، بازی ساز یا مالک زمین باشید تا SAND، ارز دیجیتال متاورس آن را به دست آورید. بازی sandbox برای کسب متاورس بازی های رمزارزی مناسب است.

یک کاربر می تواند دارایی های مفیدی را با ابزار پلتفرم VoxEdit ایجاد کند. با این حال، The Sandbox به همه اجازه نمی دهد NFT ها را در بازار خود آپلود کنند. برای افزایش شانس انتخاب خود باید با یک نمونه کار به صندوق سازندگان آن درخواست دهید.

راه دیگر برای کسب درآمد در Sandbox خرید زمین برای اجاره یا ایجاد تجربه (مثلاً بازی) است. سازنده بازی برای طراحی آن به هیچ مهارت کدنویسی نیاز ندارد. مطابق با The Sandbox، می‌توانید برای آن تجربه هزینه‌ای در نظر بگیرید که سایر بازیکنان می‌پردازند.

از آنجایی که متاورس ها خود شبیه به Sandbox هستند، از نظر فنی، از افراد برای انجام بازی های رمزارزی در داخل یک بازی جهت شارژ استفاده می کنید. یک راه پایدارتر برای کسب درآمد، خرید زمین در متاورس و فروش آن در زمان های مناسب یا اجاره آن است. به طور کلی، این یک متافوره است که برای بدست آوردن (یا از دست دادن) پول نیاز به دیدگاه واقعی دارد.

در نهایت، SAND یک توکن حاکمیتی است که از سهامداری حمایت می‌کند و می‌توان آن را در پلتفرم‌های صرافی اصلی خرید/فروش کرد.

معرفی بازی های رمزارزی

Pegaxy

Pegaxy  یک بازی های رمزارزی مسابقه اسب دوانی است که می توانید آن را به دست آورید. شما برای مسابقه دادن با 3 جایزه برتر در VIS، ارز درون بازی، یک پگا خریداری یا اجاره می کنید. با این حال، از هم اکنون، شما حداقل کنترل را بر مسابقه واقعی اعمال می کنید.

به عنوان مالک Pega، نقش شما محدود به تأیید عناصر مسیر، انتخاب Pega خاص و انتخاب تجهیزات مناسب است. این مسابقه بر خلاف بازی های معمولی تصادفی و بدون هیچ گونه کنترل انسانی است. Pegas در بازار Pegaxy موجود است که می توانید آن را با USDT خریداری کنید.

علاوه بر این، پرورش برای ایجاد Pegas کوچک وجود دارد. این فرزندان طبق خط خونی خود در زمان تعیین شده برای تولید مثل یا مسابقه آماده می شوند. می‌توانید دو Pegas را در یکی ترکیب کنید تا پاداش‌های VIS بالاتری کسب کنید. با این حال، پرورش و همجوشی برای شما در VIS و PGX (توکن حکومتی) هزینه دارد.

کسب درآمد از طریق بازی های رمزارزی، مسابقه، فروش و اجاره Pegas پشتیبانی می شود. و در حال انجام است، همراه با کنترل های بازی بهتر که مسابقه را مبتنی بر مهارت می کند.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول متامسک Metamask

Decentraland

Decentraland  یک متاورس برتر با پتانسیل کسب درآمد فراوان برای کاربرانش است. اولین راه برای کسب درآمد، کلیشه ای برای همه متابورها است. خرید زمین. پس از آن، می توانید آن را قرض دهید یا پس از قدردانی قابل توجه آن را بفروشید. راه جالب دیگر سازماندهی رویدادها یا بازی ها و شارژ کردن مخاطبان است.

مشابه Sandbox، یک ابزار داخلی برای ایجاد تجربیات وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. اما شکار انتشار است. این بازی های رمزارزی به یک قطعه زمین نیاز دارد که شما با MANA، نشانه اصلی آن، خریداری خواهید کرد.

در نهایت، Decentraland  یک تقلید از زندگی واقعی کامپیوتری است که دارای چشم‌اندازهای شغلی و فرصت‌های درآمدی مشابه است.

پارتی بلوک Blankos

پارتی بلوک Blankos درباره مهمانی با بلانکوهای کوچک اسباب بازی است. فعالیت اصلی کسب درآمد در این بازی کریپتو بازی برای کسب درآمد، جمع آوری بلانکوها، افزایش سطح و فروش آنها برای کسب سود است. ارزش بلانکو به ویژگی ها و نادر بودن بستگی دارد. در حالی که ارزان‌ترین آنها با قیمتی کمتر از 10 دلار به فروش می‌رسند، گران‌ترین آن‌ها بالای 5 میلیون دلار قیمت دارند.

با این حال، دیدن بیشتر بلانکوها با قیمت هزاران دلار در بازی های رمزارزی رایج است. همچنین برای سایر بازیکنان مهمانی می‌سازید تا در به‌روزرسانی‌های آینده جوایزی دریافت کنند. اگرچه این بازی هنوز در مرحله بتا است، اما به عنوان یک فرصت درآمد اضافی، ماموریت های روزانه نیز دارد.

معرفی بازی های رمزارزی

تتان آرنا

Thetan Arena یک بازی رایگان برای بازی برای کسب درآمد کریپتو است. شما سه کاراکتر رایگان برای پیشروی در بازی دریافت می‌کنید تا رمز بومی، Thetan Coin (THC) را جمع آوری کنید. اینها برای باز کردن قفل کاراکترهای پیشرفته مورد نیاز هستند که می توانید مستقیماً از بازار نیز خریداری کنید.

شخصیت های پیشرفته نقش واقعی بازی های رمزارزی هستند. آن‌هایی که تکامل می‌یابند، می‌توانند به عنوان NFT معامله شوند و مجاز به شرکت در رویدادهای ویژه هستند. THG (Thetan Gem) ابزار کاربردی و حاکمیتی است که از اقتصاد درون بازی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، شما می توانید توکن THG را برای به دست آوردن جوایز به اشتراک بگذارید.

بازی همچنین اجاره قهرمانان ممتاز یا به اشتراک گذاری جوایز را برای باز کردن راه های فعال بیشتر برای کسب درآمد از طریق گیم پلی تشویق می کند. در نهایت، می‌توانید THC را از طریق صرافی ارز دیجیتال به ارز فیات تبدیل کنید.

CryptoKitties

Cryptokitties جایی است که شما با بچه گربه ها در بلاک چین سر و کار دارید. اگر از قبل یک جفت دارید، می توانید یکی از دوستان خود را بخرید. هر Cryptokitty دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از بقیه جدا می کند. از نظر فنی در این مدل بازی از  بازی های رمزارزی ، هر گربه ای یک مادر و یک پدر دارد مگر اینکه متعلق به Gen 0 باشد که هر 15 دقیقه توسط تیم CryptoKitty تولید می شود. 

تعداد این گربه‌های خاص به 50000 عدد محدود می‌شود که به کمبود و ارزش پولی آن می‌افزاید. در حالی که فروش بچه گربه ها ساده ترین راه برای کسب درآمد است، پرورش کل اکوسیستم Cryptokitty به آن بستگی دارد.

به زبان ساده برای پرورش یکی دیگر به دو گربه نیاز دارید. و جالب اینجاست که هر بچه گربه می تواند مادر یا پدر باشد. هر رویداد پرورش به دوره خنک شدن می افزاید، که باعث می شود موارد جدید برای به دست آوردن جذاب باشند.

هر مبادله و پرورش یک رویداد بلاک چین در اتریوم برای مشروعیت بیشتر و متحمل هزینه است. علاوه بر این، CryptoKitty KittyVerse را معرفی کرده است، جایی که گربه ها با یکدیگر رقابت می کنند، در جنگ گربه ها شرکت می کنند و غیره. CryptoKitty را می توان در کروم یا فایرفاکس، با یک برنامه بومی در دست اجرا، بازی کرد.

پیشنهاد مطالعه:بررسی ارز دیجیتال دای (DAI)

Star Atlas

Star Atlas یک متاورس برای داشتن یک کشتی، خرید زمین در یک سیاره دور و کاوش در اعماق فضا در سفینه فضایی خود است. متاورس ها در ساده ترین شکل Star Atlas هستند. بر اساس پروژه خاص، می‌توانید یک زندگی دیجیتالی در داخل خود داشته باشید و در عین حال با استفاده از ارزهای دیجیتال، دارایی‌ها را بخرید و بفروشید.

با توجه به جزئیات ارائه شده و پیچیدگی های موجود، توسعه دهندگان Star Atlas این بازی را به صورت مرحله ای عرضه می کنند. می‌توانید در  Star Atlas، جناح‌ها را انتخاب کنید، زمین‌ها و کشتی‌ها را بخرید، نبرد و مسابقه فضایی، کاوش در نمایشگاه‌ها و غیره داشته باشید.

این بازی های رمزارزی توسط بلاک چین سولانا طراحی شده است، بنابراین برای پرداخت هزینه تراکنش به کیف پول آن نیاز دارید. علاوه بر این، از توکن های USDC یا ATLAS برای خرید پشتیبانی می کند. تصمیمات حاکم توسط Star Atlas DAO گرفته می شود که مانند بسیاری از سازمان های غیرمتمرکز دیگر است.

این کار با قرار دادن توکن‌های POLIS در ازای قدرت رأی برای تأثیرگذاری بر توسعه Star Atlas عمل می‌کند. به طور کلی، Star Atlas یک پروژه در حال انجام بسیار جاه طلبانه با گرافیک چشم نواز است که سرمایه گذاری اولیه را برای مشارکت الزامی می کند.

معرفی بازی های رمزارزی

شش اژدها

شش اژدها خود را اولین RPG جهان باز بلاک چین می نامند. با نگاهی به جلوه های بصری، مطمئناً می توانید آن را به عنوان یکی از زیباترین بازی های رمزارزی برچسب گذاری کنید، که به طور قابل توجهی سطح توسعه دهندگان بازی های بلاک چین را بالا می برد.

گیم پلی بازی شامل اکتشافات، کشاورزی، صنایع دستی، افسون ها، تجارت، مبارزات و غیره است، شبیه به ماجراجویی های محبوب دنیای باز مانند Skyrim می باشد. با این حال، اندازه نقشه آن بسیار زیاد است. قابل ذکر است، این یک بازی RPG تک نفره است که در آن می توانید شخصیت های غیربازیکن هوش مصنوعی را استخدام کنید تا در کشاورزی، غارت و غیره کمک بگیرید.

بخش بلاک چین توسط اتریوم برای مدیریت تراکنش ها و Enjin برای مدیریت معاملات NFT قدرت می گیرد. شش اژدها توسط DAO آن پشتیبانی می شود تا درخواست های حاکمیتی را برای حمایت از توسعه آینده بپذیرد. در نهایت، اشتباه نخواهد بود که Six Dragons را Skyrim از دنیای رمزارز بنامیم، که نشان‌دهنده شروع عصر جدیدی برای بازی ‌های رمزارزی است. 

جمع بندی

برای استفاده از این بازی ها و روند کسب کریپتو، می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد