پرداخت هزینه بیمه سفارت انگلیس

پرداخت هزینه بیمه سفارت انگلیس

توسط : تیم محتوا
1,532

اگر تصمیم دارید به انگلیس مهاجرت کنید و درخواست ویزای این کشور را می خواهید ثبت کنید، باید مدارک مورد نیاز اخذ ویزا را آماده کنید. یکی از هزینه‌هایی که هنگام ثبت درخواست ویزای انگلیس باید بپردازید، هزینه‌ بیمه سفارت (IHS) است. برای پرداخت این هزینه می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت فریلنسری  ServiceScape

هزینه بیمه IHS چیست؟

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که هزینه‌ بیمه‌ IHS از الزامات صدور ویزاست و به ازای هر نفر و به صورت سالانه پرداخت خواهد شد. اگر دانشجو هستید، هزینه ویزای دانشجویی و افرادی که کمتر از 18 سال دارند، شامل ۴۷۰ پوند بوده و برای دیگر انواع ویزاها ۶۲۴ پوند می شود.

در صورتی که از این روند آگاهی نداشته و پرداخت ارزی برایتان ممکن نیست، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید. بنابراین، به راحتی و کمتر از 3 ساعت، پرداخت هزینه بیمه جهت ویزای انگلیس انجام خواهد شد. در نظر داشته باشید که این هزینه را می بایست قبل از آنکه وقت سفارت این کشور را بگیرید، جهت انجام امور بیومتریک مربوط به روند دریافت ویزا، بپردازید.

پرداخت هزینه بیمه سفارت انگلیس

آیا پرداخت هزینه بیمه انگلیس برای همه متقاضیان اجباری است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که پرداخت هزینه بیمه IHS انگلیس به عنوان قسمتی از روند درخواست ویزای این کشور است و به طور معمول، درخواست کنندگان وظیفه دارند آن را پرداخت کنند. اما این که آیا اجباری در این کار است یا خیر، در واقع، به نوع ویزایی که درخواست آن را به سفارت انگلیس ارائه کردید، بستگی خواهد داشت.

اگر تصمیم دارید، در این کشور بیش از شش ماه اقامت داشته باشید، می بایست این هزینه را پرداخت کنید. همچنین در صورتی که برای ویزای توریستی اقدام کرده اید که اعتبار آن کمتر از شش ماه است یا اقامت دائم این کشور را دارید، الزامی به پرداخت هزینه بیمه IHS انگلیس نیست.

دقت داشته باشید که این هزینه برای هر نفر به شکلی مجزا محاسبه شده و باید پرداخت شود. بنابراین متقاضیانی که به صورت خانوادگی درخواست ویزا و سفر به انگلیس را ارائه کرده اند، بایسیت هزینه بیمه را برای هر یک از اعضای خانواده پرداخت نمایند.

پیشنهاد مطالعه:آشنایی با سایت  paddle

ریفاند هزینه بیمه انگلیس چه شرایطی دارد؟

یکی از نکات مهم و قابل توجهی که باید به آن توجه کنید این است که هزینه بیمه IHS در شرایط ویژه ای به متقاضی بازگردانده می شود. این شرایط می توان به صورت فول ریفاند یا پارشال ریفاند باشد که در آن استرداد کامل هزینه انجام می شود. 

این در حالی است که هنگامی که برای درخواست ویزا اقدام می کنید، در هر شرایطی، هزینه شما بازگردانده نخواهد شد. در صورتی که دارای شرایط خاصی مانند موارد ذیل هستید، هزینه شما به شکل فول ریفاند برگردانده می شود:

•    پرداخت اشتباه هزینه بیمه انگلیس در دو مرحله

•    عدم موافقت با درخواست ویزای انگلستان

•    انصراف از دریافت ویزا و درخواست استرداد هزینه بیمه HIS

اما شرایط خاصی نیز وجود دارد که مطابق با ریفاند پارشال استرداد هزینه بیمه انجام می شود:

•    کمتر بودن اعتبار ویزای صادر شده از اعتبار ویزای درخواستی 

•    عدم تایید درخواست همراه، در شرایطی که درخواست ویزا به صورت خانوادگی انجام شده باشد

پرداخت هزینه بیمه سفارت انگلیس

ریفاند هزینه از طریق 20پیمنت

در صورتی که به هر دلیلی از رفتن به انگلیس منع شده اید و دارای شرایط بیان شده در موارد فوق هستید، می توانید برای ریفاند هزینه بیمه IHS اقدام کنید. اگر پرداخت هزینه بیمه از طریق 20پیمنت انجام شده باشد، استرداد این وجه هنگام اعلام نتیجه ویزا، به صورت خودکار به حساب و کارتی که از سوی متقاضی انجام شده است، بازگردانده شده و نیازی نیست که اقدامی انجام دهید.

کارشناسان 20پیمنت بر اساس تجربه و تخصص خود، تمامی روند ریفاند هزینه بیمه را انجام داده و در کوتاه ترین زمان، این مبلغ به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت های شماره مجازی

در چه شرایطی هزینه بیمه IHS انلگستان مسترد نمی شود؟ 

در بخش بالا به شما توضیح دادیم که برای آنکه بتوانید از روند استرداد هزینه بیمه استفاده کنید، باید چه شرایطی داشته باشید. اما در اینجا می خواهیم به شما بگوییم که در برخی از مواقع، هزینه بیمه IHS قابلیت استرداد ندارد. از جمله این موارد می توان گفت: 

•    سفر نکردن شما به انگلیس، علیرغم صدور ویزا 

•    خارج شدن از انگلیس، پیش از اتمام اعتبار ویزای این کشور

پرداخت هزینه بیمه سفارت انگلیس

جمع بندی

پیش از این اشاره کردیم که هر مرحله که برای ویزای انگلیس درخواست می دهید، لازم است که هنگام ارائه مدارک درخواست ویزا، رسید پرداخت هزینه بیمه را نیز به سفارت ارائه کنید. در صورتی که این پرداخت از طریق 20پیمنت انجام شود، در کوتاه ترین زمان ( سه ساعت) بدون نگرانی و اقدام خاصی از سوی شما، پرداخت هزینه انجام خواهد شد.

در نظر داشته باشید که هزینه بیمه IHS بایست قبل از آنکه برای وقت سفارت انگلیس اقدام کنید و امور بیومتریک را انجام دهید، پرداخت شود. به عبارتی، هنگامی که برای اخذ وقت سفارت اقدام می کنید، لازم است که هزینه ویزا و هزینه بیمه را به سفارت انگلیس تحویل دهید.

در خصوص مدارکی که برای گرفتن وقت سفارت نیاز است می توانید از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی و مشاوره های لازم را دریافت کنید. کارشناسان این مجموعه با توجه به تخصص و تجربه ای که دارند، در خصوص تعیین وقت سفارت، تعیین زمان انجام بیومتریک و درخواست ویزای این کشور، شما را یاری خواهند کرد تا بدون نگرانی از روند پیچیده و طولانی درخواست ویزای انگلستان، برای سفر به این کشور خود را آماده کنید. 

20پیمنت مشاوره های لازم در خصوص مهاجرت به کشورهایی همچون انگلیس را با اطلاعات به روز شده خود، ارائه می کند.


 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد