خرید اکانت پریمیوم Typeset.io

خرید اکانت پریمیوم Typeset.io

توسط : تیم محتوا
2,118

 Typeset.ioیک راه حل نویسندگی و همکاری برای محققان است. این ویرایشگر طراحی شده برای نوشتن تحقیق را ارائه می دهد که کنترل نسخه و همکاری را ساده می کند، قالب بندی را خودکار کرده و فورا در قالب های مختلف منتشر می کند. سپس ناشران ابرداده های ساختار یافته را از برنامه دریافت می کنند. می توانید با خرید اکانت پریمیوم این سایت، از خدمات آن استفاده کنید. خرید اکانت پریمیوم Typeset.io را از طریق 20پیمنت انجام دهید.

خرید اکانت پریمیوم Typeset.io

سایت Typeset.io

این سایت برای دانشگاهیان و محققانی که مقالات سفید، مطالب آموزشی، اسناد فنی و مقالات مجلات یا تحقیقاتی ایجاد می کنند ایده آل است. زیرا به آنها کمک می کند گردش کار و بهره وری خود را افزایش دهند. بنیانگذاران Typeset.io در حالی که سعی می کردند تکالیف دانشگاهی و مقالات ارسالی مجلات را قالب بندی کنند، با LaTeX  و Word مقابله کردند. 

این امر باعث شد آنها متوجه شوند که هیچ کس راه حلی برای نیازهای دانشگاهیان و محققین ایجاد نکرده است. Google Docs  و Word بدون ساختار هستند و نیاز به ویرایش مجدد مداوم دارند در حالی که LaTeX برای اکثر محققان بسیار پیچیده است. با خرید اکانت پریمیوم Typeset.io این کار را برای خود ساده کنید.

بنابراین، بنیانگذاران Typeset.io این پلتفرم را به عنوان پل ایده آل ایجاد کردند که سهولت نوشتن و همکاری را با استحکام LaTeX ترکیب می کند.

پیشنهاد مطالعه:پرداخت هزینه بیمه سفارت انگلیس

ویژگی های  سایت

ویژگی های اصلی سایت عبارتند از:

1.    تایپ کردن حساب های حرفه ای

2.    ارسال مستقیم و بایگانی

3.    بهبود فرآیند بررسی و تایید

4.    متریک و تجزیه و تحلیل

5.    ثبت نام و پشتیبانی یکپارچه

6.    جذب تحقیقات با کیفیت بالا

7.    راندمان گردش کار را افزایش دهید.

8.    نمایه سازی و کشف پذیری

9.    ادغام با OJS و OJS در ابر

10.    پشتیبانی اولویت دار با خرید اکانت پریمیوم Typeset.io

11.    موارد ارسالی آماده چاپ را دریافت کنید.

12.    کاهش هزینه های انتشار

13.    تکلیف بدون درز DOI

14.    صادرات به MS-Word، LaTeX یا PDF

15.    هر سبک نقل قولی را دنبال کنید و مراجع خود را با 1 کلیک مرتب کنید.

16.    با هر تعداد همتای خود به طور یکپارچه همکاری کنید.

17.    از بین بیش از 45000 قالب مجله تأیید شده انتخاب کنید.

18.    مورد اعتماد برندگان جایزه نوبل و فارغ التحصیلان به طور یکسان

19.    فرمت خودکار با انطباق 100٪ با دستورالعمل های هر مجله در چند ثانیه بدون نیاز به کدنویسی با خرید اکانت پریمیوم Typeset.io.

20.    با تمامی نرم افزارهای مدیریت مرجع از جمله Mendeley، Zotero، Paperpile کار می کند.

مزایای Typeset.io

برای محققان و دانشگاهیان سخت است که کار خود را منتشر کنند. آنها با مشکلاتی مانند فرآیندهای طولانی ارسال، قالب های مشکل ساز Word، همکاری کند ایمیل، قالب بندی دشوار استناد، دستورالعمل های پیچیده نویسنده و موارد دیگر مواجه هستند.

 به این ترتیب Typeset.io یک موهبت برای محققان دردسرساز است. زیرا نوشتن و همکاری را بدون دردسر و ساده می کند. در این نرم افزار همه کاره، می توانید مقاله خود را مانند یک سند Word بنویسید و به طور خودکار فایل را مطابق با قالب انتخابی شما قالب بندی می کند و فایل PDF، کد LaTeX و غیره را به شما می دهد. این مزایا را با خرید اکانت پریمیوم Typeset.io می توانید کسب کنید.

بررسی های Typeset.io نشان می دهد که این پلتفرم برای نوشتن تحقیق مناسب تر از Word است. می توانید از بین بیش از 45000 قالب مجله تأیید شده انتخاب کنید. فرمت خودکار با انطباق کامل با دستورالعمل های هر مجله بدون کدنویسی. علاوه بر این، می توانید هر سبک استنادی را اتخاذ کنید و مراجع خود را با یک کلیک سفارش دهید.

خرید اکانت پریمیوم Typeset.io

کاربردی بودن Typeset.io

Typeset.io با تمام راه حل های مدیریت مرجع از جمله Paperpile، Zotero، Mendeley و غیره کار می کند. شما می توانید از این نرم افزار برای همکاری روان با هر تعداد همتا استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید مقالات تحقیقاتی تکمیل شده خود را به PDF، LaTeX یا Word صادر کنید.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت فریلنسری  ServiceScape

خرید اکانت پریمیوم Typeset.io می تواند نقش مهمی در تنظیم مقالات شما داشته باشد. این سایت زمان زیادی را در تهیه و ارسال مقالات تحقیقاتی شما صرفه جویی می کند. در یک نظرسنجی، 80 درصد از کاربران LaTeX گفتند که این برنامه کارایی تیم آنها را بهبود می بخشد. 

خرید اکانت پریمیوم Typeset.io

ارتباط قدرتمند میان دانشگاهیان و LaTex

علاوه بر این، Typeset پلی است بین کاربران قدرتمند LaTex و دانشگاهیان که در کار با ابزارهای درجه پایین مشکل دارند. این نظرسنجی نشان می دهد که 97٪ این پلتفرم را جایگزین عالی برای قالب بندی دستی می دانند.

سازندگان Typeset.io متعهد هستند که راه حل خود را باز نگه دارند و شما به راحتی می توانید تمام مقالات و حروفی را که در این برنامه ایجاد می کنید صادر کنید. این شرکت تا به امروز برای بیش از 45000 مجله و همچنین تعداد زیادی قالب پایان نامه و تکالیف ژورنال ساز ایجاد کرده است. خرید اکانت پریمیوم Typeset.io به حتم راه حلی مناسب برای محققان است.

به علاوه، آنها هر هفته به کتابخانه خود اضافه می کنند. به طور خلاصه، Typeset.io می تواند به محققان کمک کند تا دقت را بهبود بخشند و از کار نوشتن مقالات لذت ببرند. شما می توانید برای خرید اکانت پریمیوم این سایت فوق العاده، از طریق 20پیمنت اقدام کنید. 


 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
5 ماه قبل

سلام برای خرید اکانت پریمیوم سایت typeset.io چطور باید عمل کنم؟ لطفا راهنمایی کنید متشکرم

avatar

سلام آقا ایزدی گرامی ، از طریق فرم سایر سفارشات سفارش ثبت نمایید تا توسط کارشناسان بررسی و اقدام گردد. باتشکر