ارزدیجیتال فلوکی و نحوه وام گرفتن با آن

ارزدیجیتال فلوکی و نحوه وام گرفتن با آن

توسط : تیم محتوا
1,323

فلوکی ارز دیجیتال مردمی و یکی از شناخته شده ترین برندهای رمزنگاری در جهان است. فلوکی در حال حاضر بیش از 440000 دارنده دارد و همچنین یک برند شناخته شده توسط بیش از یک میلیارد نفر به دلیل مشارکت بازاریابی قوی فلوکی از جمله با یک تیم برجسته فرمول 1 و 8 برند بین المللی فوتبال است. شما می توانید با استفاده از این رمزارز برای وام اقدام کنید. در اینجا به شما نحوه وام گرفتن با فلوکی را شرح می دهیم.

پروتکل ونوس چیست؟

پروتکل ونوس بازار غیرمتمرکزی با استیبل کوین ها جهت وام دهندگان و وام گیرندگان است که بدون مرز و محدودیت انجام می شود. ونوس یکی از بزرگترین بازارهای پول الگوریتمی و پروتکل های استیبل کوین مصنوعی در زنجیره BNB است. 

نکات کلیدی

•    پروتکل ونوس زنجیره BNB از همکاری با فلوکی خبر داده است.

•    ونوس، فلوکی را در بازارهای جدا شده خود ادغام می کند و به کاربران اجازه می دهد توکن های FLOKI  را به عنوان وثیقه تعهد کنند.

•    FLOKI  پس از اعلام این مشارکت بیش از 2.5٪ افزایش یافت.

•    میم کوین سابق جایگاه اول را در لیست ارزهای دیجیتال پرطرفدار بایننس به دست آورده و شرایط را برای نحوه وام گرفتن با فلوکی اعلام نموده است

ارزدیجیتال فلوکی و نحوه وام گرفتن با آن

شراکت فلوکی با ونوس

Floki با Venus Protocol، بزرگترین پروتکل وام دهی در زنجیره BNB شریک شده است. به عنوان دومین پروتکل بزرگ DeFi در زنجیره BNB، Venus دارای ارزش کل قفل شده (TVL) چشمگیر به مبلغ 1.35 میلیارد دلار است که نشان دهنده 84 درصد از سهم بازار TVL وام دهنده زنجیره BNB است.

می توان گفت، Floki  اکنون رسماً با بزرگترین پروتکل وام دهی در زنجیره BNB، Venus Protocol  شریک شده است. Venus  پیشرو پروتکل وام دهی و استقراض در زنجیره BNB و همچنین دومین پروتکل بزرگ DeFi  در زنجیره پس از BSC DEX PancakeSwap برتر است.

Venus یک راه حل وام و استقراض دارایی های کریپتو با استفاده ساده ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد مستقیماً در برابر وثیقه با سرعت بالا وام بگیرند در حالی که هزینه های تراکنش کمتری را از دست می دهند. نحوه وام گرفتن با فلوکی را بیاموزید تا بتوانید در صنعت ارزدیجیتال فعالیت کرده و وام بگیرید.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت maxon

عملکرد ونوس

ونوس FLOKI را در بازارهای پول ایزوله خود ادغام می‌کند و به این ترتیب به دارندگان FLOKI در زنجیره BNB اجازه می‌دهد تا سبدی از ارزهای دیجیتال دیگر بازارهای ایزوله را وام بگیرند در حالی که از توکن‌های FLOKI خود به عنوان وثیقه استفاده می‌کنند.

این یک مشارکت قابل توجه برای فلوکی است. ونوس با TVL 1.35 میلیارد دلاری و سهم بازار 84 درصدی از شبکه وام دهی زنجیره ای BNB TVL، یک غول DeFi و یکی از بزرگترین بازیگران DeFi در کل صنعت است. Floki عاشق زنجیره BNB است و همچنان به ایجاد و جستجوی شراکت های استراتژیک که به نفع دارندگان Floki است که اکثریت قریب به اتفاق آن ها زنجیره BNB را ترجیح می دهند، ادامه می دهد.

این مشارکت ارزش کاربردی توکن FLOKI را افزایش می دهد زیرا به دارندگان توکن FLOKI اجازه می دهد بدون نیاز به فروش توکن های خود به راحتی به نقدینگی دسترسی داشته باشند. فرآیند ادغام FLOKI در Venus آغاز شده است و دارندگان Floki می‌توانند به‌ طور یکپارچه در Venus وام دهند و در عین حال از توکن‌های FLOKI خود به عنوان وثیقه استفاده کنند. نحوه وام گرفتن با فلوکی راهی برای توسعه فعالیت های تجاری در این صنعت است.

ارزدیجیتال فلوکی و نحوه وام گرفتن با آن

درباره پروتکل ونوس

پروتکل ونوس یک سیستم بازار پول مبتنی بر الگوریتم است که برای ارائه یک سیستم وام دهی و اعتباری مبتنی بر مالی غیرمتمرکز به زنجیره هوشمند بایننس طراحی شده است. Venus کاربران را قادر می‌سازد تا از ارزهای رمزنگاری شده خود با ارائه وثیقه به شبکه استفاده کنند که ممکن است با تعهد ارزهای رمزنگاری شده بیش از حد وثیقه گرفته شود. 

این یک محیط وام دهی امن ایجاد می کند که در آن وام دهنده سالانه یک نرخ بهره مرکب (APY) را دریافت می کند که به ازای هر بلوک پرداخت می شود، در حالی که وام گیرنده به ارز دیجیتال وام گرفته شده بهره می پردازد. 

هنگامی که با نحوه وام گرفتن با فلوکی آشنا می شوید، می توانید از مزیت های آن بهره مند شوید. لازم به ذکر است این نرخ‌ های بهره توسط پروتکل در یک بازده منحنی تنظیم می‌شوند، جایی که نرخ‌ها بر اساس تقاضای بازار خاص مانند بیت‌کوین خودکار می‌شوند.

تفاوت ونوس با پروتکل های دیگر

تفاوت Venus با دیگر پروتکل‌های بازار پول، توانایی استفاده از وثیقه ارائه شده به بازار است، نه تنها برای استقراض سایر دارایی‌ها، بلکه همچنین برای ضرب استیبل کوین‌های مصنوعی با موقعیت‌های بیش از حد وثیقه‌ای که از پروتکل محافظت می‌کند. 

این استیبل کوین‌های مصنوعی توسط سبدی از ارزهای فیات پشتیبانی نمی‌شوند، بلکه توسط ارزهای دیجیتال پشتیبانی لازم را دارند. Venus از زنجیره هوشمند Binance برای تراکنش‌های سریع و کم‌هزینه و در عین حال دسترسی به شبکه‌ای عمیق از توکن‌ها و نقدینگی استفاده می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:بررسی ارز دیجیتال دای (DAI)

اشتراک گذاری توکن های FLOKI

FLOKI  با پروتکل اصلی DeFi Inverse Finance همکاری کرده است تا DeFi را به صدها هزار دارنده خود برساند! نحوه وام گرفتن با فلوکی نیز یکی از خدمات این پلتفرم است. Inverse Finance  آینده DeFi و یکی از داغ ترین پروتکل های DeFi است و این همکاری به Floki Vikings اجازه می دهد تا بتوانند توکن های FLOKI خود را به اشتراک بگذارند و در مقابل آن وام بگیرند!

کیف پول ارز دیجیتال برای فلوکی

ادغام INV x FLOKI فقط در شبکه اتریوم موجود است، بنابراین هنگام اتصال کیف پول خود به وب سایت Inverse Finance، مطمئن شوید که شبکه اتریوم را انتخاب کرده اید. اگر اولین بار است که FLOKI را به کیف پول ارز دیجیتال  واریز می کنید، قبل از اینکه بتوانید واریز نمایید، باید قرارداد هوشمند را برای خرج کردن FLOKI از کیف خود «تأیید» کنید. 

این بدان معنی است که دو معامله وجود خواهد داشت. اولی تراکنش تاییدیه و دومی تراکنشی است که در آن سپرده واقعی FLOKI را انجام می دهید. بنابراین می توانید استیبل کوین، بیت کوین، اتریوم و موارد دیگر در مقابل توکن های FLOKI خود قرض بگیرید. نحوه وام گرفتن با فلوکی را از 20پیمنت بپرسید.

ارزدیجیتال فلوکی و نحوه وام گرفتن با آن

امکان وام گرفتن با شرایط فوق العاده 

یکی دیگر از جنبه های هیجان انگیز شراکت INV x FLOKI این است که به شما امکان می دهد همزمان با استفاده از توکن FLOKI خود به عنوان وثیقه، استیبل کوین، BTC، ETH و سایر ارزهای رمزپایه اصلی را قرض کنید. اینورس فاینانس دارای ضریب وثیقه پیش فرض 50% برای FLOKI است.

این بدان معناست که شما می توانید استیبل کوین یا سایر توکن هایی به ارزش 50 درصد از ارزش توکن های FLOKI خود را که با Inverse Finance قفل می کنید، قبل از انحلال قرض بگیرید. به عبارت دیگر، اگر توکن‌های FLOKI به ارزش ۱۰۰ دلار را به اشتراک بگذارید، می‌توانید قبل از انحلال، حداکثر تا سقف ۵۰ دلار را در DOLA کوین ثابت مالی اینورس فاینانس و ارزهای پشتیبانی شده وام بگیرید.

پیشنهاد مطالعه:معرفی بازی های رمزارزی

این یک پیشنهاد بسیار سخاوتمندانه از طرف اینورس فاینانس است و پیشنهادی است که آنها به این دلیل ارائه کردند که می‌خواهند وایکینگ‌ها به همان اندازه که می‌خواهند انعطاف‌پذیری داشته باشند. با این حال، بسیار مهم است که بدانید هنگام استفاده از این ویژگی در نحوه وام گرفتن با فلوکی چه کاری انجام می دهید.

برای مثال، اگر ETH یا BTC را در مقابل توکن‌های FLOKI خود وام بگیرید، از آنجایی که هر دو ETH و BTC کوین‌های پایدار نیستند، قیمت غالب ارز دیجیتال ETH و BTC تعیین می‌کند که آیا شما یا نه.  اگر 100 دلار توکن های FLOKI را ذخیره کنید و 25 دلار ETH وام بگیرید، اگر ارزش توکن های FLOKI ثابت بماند و ارزش ETH دو برابر شود، باز هم نقد می شوید. 

این به دلیل افزایش ارزش ETH در برابر ارزش توکن FLOKI است. با این کار، اطمینان از استراتژی های مدیریت ریسک مناسب قبل از وام گرفتن در برابر توکن های FLOKI بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر وام 10٪ از حد وام موجود در پروتکل Inverse Finance را بگیرید، ارزش FLOKI باید قبل از انحلال حدود 90٪ کاهش یابد که این امر اساساً کمتر از وام گرفتن با درصد بسیار بالاتر ریسک می کند. راهنمایی های لازم درباره نحوه وام گرفتن با فلوکی را از 20پیمنت دریافت کنید.

ارزدیجیتال فلوکی و نحوه وام گرفتن با آن

APY  و  APR چه هستند؟

بازده درصدی سالانه (APY) نرخ بازدهی است که از یک سرمایه‌گذاری با بهره مرکب بدست می آید، در حالی که نرخ درصدی سالانه (APR) هزینه‌ای است که سالانه برای وام می‌پردازید. Inverse Finance DeFi  وام گرفتن را برای دارندگان FLOKI به ارمغان می‌آورد، ویژگی که عملاً برای اکثریت قریب به اتفاق ممکوین‌ها در دسترس نیست به FLOKI و وایکینگ‌ها برتری عظیمی می‌دهد.

همچنین مهم است که بدانیم Inverse Finance یک پروتکل شخص ثالث است. در حالی که تیم FLOKI به اینورس فاینانس اعتماد زیادی دارد، همچنین باید از خطرات قرار دادن توکن های خود در یک پلت فرم شخص ثالث آگاه باشید. در صورت وجود هک و حملات فلش، ممکن است توکن های خود را از دست بدهید. این خطری است که با تمام DeFi همراه است. برای کسب اطلاعاتی جامع تر در این خصوص و معاملات ارزهای دیجیتال، می توانید راهنمایی های لازم را درباره نحوه وام گرفتن با فلوکی از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد