سایت های خرده فروشی پذیرنده رمزارزها

سایت های خرده فروشی پذیرنده رمزارزها

توسط : تیم محتوا
1,251

با گذشت سالها، مشاغل و عموم مردم منتظر روش های پرداخت آسانتر برای فروشگاه های آنلاین هستند. با محبوبیت روزافزون Cryptocurrency ، در پذیرش جهانی رمزنگاری ها، به ویژه برای بیت کوین ، سنبله ای رخ داده است. از شرکت های بزرگ فناوری گرفته تا خرده فروشان کوچک، لیست مشاغل پذیرش پرداخت در Cryptos به سرعت در حال رشد است. در اینجا برخی از سایت های پذیرنده رمزارزها معرفی می شوند.

پذیرش ارزهای دیجیتال

حتی فروشگاه های خرده فروشی آنلاین نیز پذیرش ارزهای دیجیتال را به عنوان پرداخت آغاز کرده اند. در این مقاله، لیستی از 10 فروشگاه آنلاین را که در حال حاضر پرداخت های رمزنگاری را می پذیرند، گردآوری کرده ایم که توضیح کوتاهی درباره هر یک ارائه می کنیم:

ارزدیجیتال فلوکی و نحوه وام گرفتن با آن

Overstock

 Overstock یکی از اولین خرده فروشان بزرگ آنلاین بود که در سال 2014 پذیرش بیت کوین را برای محصولات خود آغاز کرد. این فروشگاه آنلاین به مشتریان خود اجازه می دهد تا محصولات گسترده ای را در بیت کوین بپردازند.

 مشتریانی که علاقه مند به پرداخت دارایی های دیجیتال هستند می توانند با انتخاب ارز این کار را انجام دهند. پس از ارسال پرداخت، سیستم برای تکمیل معامله، ارز را به بیت کوین تبدیل می کند. این یکی از مطمئن ترین سایت های پذیرنده رمزارزهاست.

Shopify

 Shopify یک پلت فرم تجارت الکترونیکی در سطح جهانی است که به بازرگانان امکان می دهد مغازه های آنلاین خود را راه اندازی کرده و کالاها را به روشی مشابه با آمازون ، eBay  و سایر فروشگاه های غول پیکر آنلاین بفروشند. 

این فروشگاه اجازه می دهد تا از طریق خدماتی به نام BitPay پرداخت بیت کوین را پرداخت کنید. خود سایت Shopify  نمی تواند از پرداخت بیت کوین استفاده کند  الگوریتم SaaS آن از ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی کند.

پیشنهاد مطالعه:خرید اکانت پریمیوم Typeset.io

Expedia

Expedia این یکی از بزرگترین آژانس های رزرو آنلاین در جهان است که از سال 2014 به پرداخت بیت کوین اجازه داده است. این که یکی از سایت های پذیرنده رمزارزهاست با Coinbase همکاری کرد تا این روش پرداخت جدید را اجرا کند که در دو سال گذشته اثبات شده است. اما متأسفانه، Expedia  فقط پرداخت های بیت کوین را برای رزرو هتل می پذیرد.

SAPNA

 SAPNA یکی از محبوب ترین فروشگاه های کتاب آنلاین است. همچنین با وسایل الکترونیکی ، هدایا ، محصولات مراقبت های بهداشتی و اسباب بازی های کودکان سروکار دارد. ساپنا بیت کوین را برای محصولات بیشمار می پذیرد. 

هنگامی که مشتریان تلاش می کنند با بیت کوین بپردازند، در مدت زمان 30 دقیقه متوجه پاپ آپ و در طی 30 دقیقه پرداخت توسط Unocoin پردازش می شود. این یکی از سایت های پذیرنده رمزارزهاست.

ارزدیجیتال فلوکی و نحوه وام گرفتن با آن

Domino Pizzaforcoins 

این سایت پرداخت cryptocurrency را برای برخی از غذاهای پیشرو پیتزا ، از جمله پیتزا Domino تسهیل کرده است. مشتریان می توانند سفارش خود را در وب سایت شرکت قرار دهند، طیف گسترده ای از پیتزا ها را انتخاب کنند و سپس پرداخت را از طریق Cryptocurrency انجام دهند.

پیشنهاد مطالعه:پرداخت هزینه بیمه سفارت انگلیس

Planet Express

 Planet Express یک سرویس ارسال نامه و بسته بندی ایالات متحده برای افرادی است که در خارج از ایالات متحده زندگی می کنند. این امر به ویژه برای شرکت های تجارت الکترونیکی که مشتری های بین المللی دارند و می خواهند بسته هایی را به خارج از کشور بفرستند، مفید است. 

این در حال حاضر از پرداخت های بیت کوین پشتیبانی می کند  و از سایت های پذیرنده رمزارزهاست. این باعث می شود تا مشاغل برای خدمات مورد درخواست مشتریانشان، راحت تر عمل کنند.

NAFA

 NAFA یک بستر کارت هدیه آنلاین است که نه تنها بیت کوین بلکه اتریوم و Litecoin را نیز می پذیرد. این پلتفرم وظیفه ارائه هزاران کارت و خدمات کوپن را به وب سایت هایی مانند Amazon ، Flipkart ، Nike ، Pizza Hut و PVR Cinemas ارائه می دهد.

ارزدیجیتال فلوکی و نحوه وام گرفتن با آن

  Newegg

 Newegg یک شرکت خرده فروشی الکترونیکی محبوب و از سایت های پذیرنده رمزارزهاست است که بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت استاندارد با استفاده از BitPay به عنوان شریک پردازش رسمی پرداخت خود می پذیرد. 

این شرکت پرداخت های رمزنگاری را برای چندین محصول و خدمات مانند موارد بازار ، کارت های هدیه ، عضویت برتر و غیره می پذیرد.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت Working Solutions

Highkart

این فروشگاه تجارت الکترونیکی به عنوان یک فروشگاه آنلاین پیشرو است که ادغام پرداخت های بیت کوین را در هند می پذیرد. این فروشگاه طیف وسیعی از محصولات مانند موبایل ، لباس ، وسایل الکترونیکی و حتی انواع تجهیزات را با استفاده از رمزنگاری ارائه می دهد. 

این تجارت بر تکامل مدل های تجاری سنتی خود با چشم انداز رو به رشد رمزنگاری در کشور متمرکز شده است.

Egifter 

این یک سرویس آنلاین است که به مشتریان امکان می دهد کارت های هدیه را با استفاده از ارزهای رمزنگاری خریداری کنند. آنها که از سایت های پذیرنده رمزارزها هستند خرید تأیید صفر را ارائه می دهند که امکان پردازش معاملات رمزنگاری را به روشی سریع و آسان فراهم می کند. کاربران می توانند در هر دلار که برای بیت کوین خرج می شود ، امتیاز تقریبی دو سنت دریافت کنند.

ارزدیجیتال فلوکی و نحوه وام گرفتن با آن

جمع بندی

اطلاعات ارائه شده در این مقاله صرفاً نظر نویسنده است و نه یک مشاوره سرمایه گذاری، فقط برای اهداف آموزشی ارائه می شود. هرکسی که مایل به سرمایه گذاری در صنعت ارزهای دیجیتال باشد باید به دنبال مشاوره مالی یا حرفه ای مستقل خود باشد. 

قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در رمزارزها و یا خرید از سایت های پذیرنده رمزارزها، تحقیقات خود را به همراه مشاوران مالی انجام دهید. شما می توانید در این خصوص راهنمایی های لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

آنها بر اساس تجربه و تخصص خود مشاوره های حرفه ای را به شما ارائه می دهند. اما در نهایت این شما هستید که می توانید با استفاده از تکنیک های این صنعت، در خصوص سرمایه گذاری و یا خرید با رمز ارزها اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد