روش های فروش  آثار هنری دیجیتال

روش های فروش  آثار هنری دیجیتال

توسط : تیم محتوا
1,751

در گذشته، هنرمندان در نحوه، زمان و مکان فروش آثارشان بسیار محدود بودند. هیچ سایتی برای فروش آثار هنری وجود نداشت. اگر می خواستید هنرتان را به دست کسی بفروشید، باید راهی پیدا می‌کردید که شخصاً به آن‌ها برسید، چه در یک گالری هنرهای زیبا، چه در یک نمایش خلاقانه یا یک فروش خیابانی بداهه. اما به لطف اینترنت، برای هنرمندان هرگز آسان‌تر از این نبود که کارهای خود را به صورت آنلاین با علاقه‌مندان به هنر در سراسر جهان به اشتراک بگذارید و در واقع آن هنر را بفروشند و از تجارت خود حمایت کنند. بیایید نگاهی به برخی از بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری بیندازیم تا بتوانید به کسب درآمد دلاری برسید.

پیشنهاد مطالعه:اخذ گواهی بین المللی IT از سایت های معتبر

Etsy

این بازار آنلاین پرطرفدار که در سال 2005 راه اندازی شد، تبدیل به مکانی برای صنعتگران، طراحان، نقاشان و هنرمندان از همه نوع شده است. محبوبیت Etsy بزرگ‌ترین چالش برای هنرمندان است. بازار آنلاین آن به شما امکان می دهد در معرض یکی از بزرگترین مخاطبان علاقه مندان به صنایع دستی و هنر در اینترنت قرار بگیرید. از طرف دیگر، یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های هنرمندان را نیز دارد که تلاش می‌کنند با کار خود امرار معاش کنند که می‌تواند شکستن و ارائه هنر شما را در مقابل افراد مناسب آنلاین سخت کند. این یکی از بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری است.

برای فروش آثار هنری خود در Etsy، باید یک فروشگاه Etsy ایجاد کنید. هنگامی که فروشگاه خود را ایجاد کردید، می توانید محصولات خود را فهرست کنید. مطمئن شوید که عکس های با کیفیت بالا درج کرده اید و بازاریابی محصولات خود و فروش را شروع کنید. 

خوشبختانه، Etsy  ابزارهای مختلفی دارد که به شما کمک می کند هنر خود را در مقابل مخاطبان مناسب قرار دهید. از نظر کارمزد، Etsy یک کارمزد اسمی لیست دریافت می کند. اگر هنر شما بفروشد، 5% کارمزد تراکنش و 3% + 0.25 دلار کارمزد پردازش خواهید پرداخت. همچنین اگر می‌خواهید محصولات خود را در پلتفرم Etsy یا خارج از سایت تبلیغ کنید، هزینه‌های تبلیغات اضافی نیز وجود دارد.

روش های فروش  آثار هنری دیجیتال

آمازون

این روزها، مردم تقریباً همه چیز را در آمازون می خرند و این شامل هنر نیز می شود. این یکی از بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری است. بسته به نوع هنری که می ‌فروشید، بزرگترین خرده‌ فروش آنلاین جهان فرصت ‌های مختلفی دارد، از جمله Amazon Handmade که دارای اقلام خانگی و دست‌ساز است. بعلاوه یک بخش کامل به هنرهای زیبا اختصاص داده شده است که شامل نقاشی‌ها، طراحی‌ها، آبرنگ‌ها و عکس‌های بی‌نظیر از هنرمندان شریک است.

آمازون بر اساس مکان و نحوه فروش محصولات خود، ساختارهای هزینه متفاوتی دارد. با آمازون  Fine Art، باید از طریق آمازون تأییدیه دریافت کنید. پس از تأیید، 0.99 دلار به ازای هر واحد فروش و هزینه ارجاع بین 5 تا 20 درصد بر اساس هزینه کل پرداخت خواهید کرد. می توانید در صفحه قیمت گذاری فروشنده آمازون به تفکیک کامل هزینه ها دست پیدا کنید.

اگر می خواهید هنر خود را از طریق Amazon Handmade بفروشید، هزینه های ارجاع 15٪ در هر فروش است.  اما فهرست کردن آثار هنری شما رایگان است. در بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری، کسب درآمد کنید.

FineArtAmerica

اگر به دنبال تطبیق پذیری هستید، FineArtAmerica، یکی از بزرگترین بازارهای هنر آنلاین جهان را در نظر بگیرید. این یک مدل گالری سنتی تر را با ارائه های گسترده چاپ بر اساس تقاضا ترکیب می کند. چه بخواهید آثار هنری اصلی خود را به صورت آنلاین بفروشید یا به مردم این امکان را بدهید که هنر شما را به تی شرت، کیف آیفون یا کارت تبریک تبدیل کنند، آنها شما را تحت پوشش قرار می دهند.

مراحل فروش آثار هنری در FineArtAmerica به شرح زیر است:

•    افتتاح حساب

•    عکس های آثار هنری خود را آپلود کنید

•    انتخاب کنید که کدام محصولات مورد استفاده قرار گیرند

•    قیمت های خود را تنظیم کنید و آماده حرکت هستید

از نظر قیمت گذاری، FineArtAmerica یک قیمت پایه برای هر محصول تعیین می کند. سپس، یک نشانه گذاری تنظیم می کنید که می توانید هنگام فروش محصول، آن را حفظ کنید. برای دانلودهای دیجیتال، می توانید 100٪ قیمت درخواستی خود را حفظ کنید. این یکی از بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری است.

 FineArtAmerica  از شما می‌خواهد که یک نشانه‌گذاری 30% اضافه کنید، که آنها به عنوان کمیسیون نگه می‌دارند. و اگر روی یک اثر اصلی فروش داشته باشید؟ شما می توانید 100٪ از فروش را حفظ کنید.

پیشنهاد مطالعه:نقش هوش مصنوعی ChatGPT

Saatchi Art 

اگر قرار گرفتن در معرض آن چیزی است که به دنبال آن هستید، Saatchi Art ممکن است مکانی مناسب برای شما باشد. گالری و بازار آنلاین هنر مخاطبان زیادی دارد. وب سایت آنها هر ماه تقریباً 12 میلیون بازدید از صفحه و 1.6 میلیون بازدیدکننده دارد و تقریباً 500000 دنبال کننده در فیس بوک و بیش از 650000 در اینستاگرام دارند.

این یکی از بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری است. Saatchi Art  همچنین می تواند به شما در فروش در مقیاس جهانی کمک کند. این پلتفرم به کلکسیونرها در بیش از 80 کشور در سراسر جهان فروخته شده است. برای شروع کار در Saatchi Art، کافی است یک نمایه ایجاد کنید، سپس عکس بگیرید و آثار هنری خود را آپلود کنید. 

هنگامی که یک قطعه کار را می فروشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را بسته بندی کنید. Saatchi Art حمل و نقل را انجام می دهد و از فروش 35٪ پورسانت دریافت می کند.

UGallery

اگر همیشه رویای هنر خود را در دیوارهای یک گالری سطح بالا دیده اید، ممکن است بخواهید در UGallery بفروشید. مجموعه‌ای از نقاشی‌ها، تصاویر، مجسمه‌ها، چاپ‌ها و عکس‌ها به دقت تنظیم شده است تا مورد توجه علاقه‌مندان هنر واقعی باشد. 

این گالری و بازار هنری آنلاین نیز متعهد به نمایش هنرهای جدید و هیجان انگیز است. بنابراین برای حفظ چیزهای جدید و جالب، آنها فقط هنر هنرمندان نوظهور و سطح متوسط را به نمایش می گذارند و این هنر باید اصیل و منحصر به فرد باشد. 

اساسا، UGallery به دنبال بازآفرینی تجربه بازدید و خرید از یک گالری هنری سطح بالا است فقط در فضای دیجیتال به جای یک مکان فیزیکی انجام می شود. این یکی از بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری است. در واقع، UGallery  یک فرآیند درخواست بسیار انتخابی دارد. 

برای شروع، هنرمندان باید کپی های دیجیتالی هنر خود را به همراه بیانیه هنرمند، درخواست تکمیل شده و هزینه درخواست 5 دلار ارسال کنند. اگر مجوز نمایشگاه در UGallery را داشته باشید، آنها از بازاریابی هنر شما برای مخاطبان خود مراقبت خواهند کرد. 

اگر از طریق UGallery فروش داشته باشید، فروش را 50/50 تقسیم خواهید کرد. تیم آنها یک جعبه سفارشی برای شما ارسال می کند تا آثار هنری خود را برای خریدار بسته بندی کنید و تمام هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را پوشش دهید.

روش های فروش  آثار هنری دیجیتال

Shopify

گاهی اوقات، بهترین راه برای کسب درآمد از آثار هنری این است که همه چیز را در دستان خود بگیرید و این به معنای فروش آنلاین آن است. این یکی از بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری است. در حقیقت، Shopify یک پلت فرم تجارت الکترونیکی است که فروش آثار هنری را به صورت آنلاین آسان می کند.

با Shopify، می‌توانید به راحتی یک وب‌سایت تجارت الکترونیکی زیبا و با قابلیت پیمایش آسان بسازید تا کار خود را به خریداران بالقوه نشان دهید و درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید. Shopify همچنین به مجموعه ای از ویژگی ها (از جمله قالب های وب سایت و مجموعه ای از ابزارهای بازاریابی) مجهز شده است که راه اندازی و راه اندازی فروشگاه شما را آسان می کند.

برای ساخت و میزبانی فروشگاه هنری خود، هزینه اشتراک ماهانه ای را می پردازید که از 29 دلار (برای طرح اولیه) تا 299 دلار (برای راه اندازی پیشرفته تر) متغیر است. همچنین باید راهی را برای مشتریان خود تنظیم کنید که هنگام خرید آثار هنری شما، پرداخت کنند.

این یکی از بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری است. اگر از پرداخت های Shopify استفاده می کنید، هیچ کارمزد تراکنش وجود ندارد. اما اگر انتخاب کنید از یک درگاه پرداخت خارجی استفاده کنید، هزینه تراکنش بین 0.5 تا 2 درصد است. می‌خواهید Shopify را امتحان کنید، اما مطمئن نیستید که برای بلندمدت آماده هستید؟ 

پلت فرم تجارت الکترونیک یک آزمایش 90 روزه رایگان ارائه می دهد، بنابراین اگر می خواهید سعی کنید یک وب سایت بسازید و آثار هنری خود را به تنهایی بفروشید، می توانید این کار را بدون ریسک و بدون هزینه انجام دهید.

TurningArt

اگر تا به حال در سالن های یک ساختمان بزرگ و مجلل شرکتی قدم زده اید، به احتمال زیاد از کنار چند نقاشی عبور کرده اید. اگر تا به حال تصور کرده اید که هنر خود در این راهروها قرار گیرد، می خواهید TurningArt را بررسی کنید. این یکی از بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری است.

این سرویس آثار هنری را به مشتریان تجاری اجاره می دهد و می فروشد و همچنین کمیسیون های اصلی را هماهنگ می کند. سه راه برای افزایش درآمد از طریق TurningArt وجود دارد:

اجاره: هنرمند درصدی از قیمت اثر هنری را هر ماه که اجاره می‌کند به دست می‌آورد.

فروش: هنرمند هنگام فروش پورسانت دریافت می کند.

کمیسیون ها: مشتری یک هنرمند را برای یک پروژه خاص سفارش می دهد.

ساختار کمیسیون برای TurningArt متفاوت است. به عنوان مثال، اگر یک اثر اصلی فروخته شود، هنرمندان 60٪ از فروش را دریافت می کنند. اما اگر یک چاپ بوم فروخته شود، هنرمندان تنها 20٪ دریافت می کنند. 

پیشنهاد مطالعه:سایت های خرده فروشی پذیرنده رمزارزها

پیکسپا

آیا می خواهید آثار هنری خود را در یک مکان به نمایش بگذارید، بفروشید و به اشتراک بگذارید؟ Pixpa را امتحان کنید. یک پلت فرم ساخت وب سایت آسان برای استفاده و بدون کد Pixpa به هنرمندان این امکان را می‌دهد تا به لطف 150 الگوی پاسخگو و ویژگی‌های داخلی مانند فروشگاه آنلاین، وبلاگ و گالری‌های مشتریان، به راحتی نمونه کارهای آنلاین خود را بسازند و مدیریت کنند.

Pixpa یک آزمایش 15 روزه ارائه می دهد که راهی عالی برای آشنایی با سازنده وب سایت و بررسی قالب های موجود است. با این حال، پس از پایان دوره آزمایشی شما، باید به یک برنامه پولی ارتقا دهید. اگرچه طرح اولیه تقریباً 8 دلار در ماه است و اگر هر 2 سال یک بار پرداخت کنید تا 5 دلار در ماه کاهش می یابد، از ویژگی فروشگاه آنلاین پشتیبانی نمی کند. 

برای اینکه بتوانید هنر خود را به صورت آنلاین بفروشید، باید به طرح خالق آنها ارتقا دهید که از حدود 16 دلار در ماه شروع می شود. این یکی از بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری است که می توانید به سادگی به درآمد دلاری برسید.

مشابه Shopify، Pixpa هیچ کمیسیونی برای فروش شما دریافت نمی کند. شما هر چیزی را که به دست می آورید به خانه می برید، اگرچه به خاطر داشته باشید که هزینه های استاندارد ترجمه همچنان برای درگاه های پرداخت مانند Stripe و Paypal اعمال می شود. 

Society6

اگر می‌خواهید آثار هنری خود را روی محصولات متنوعی ببینید، به سختی می‌توانید شریکی بهتر از Society6 پیدا کنید. این نیروگاه چاپ بر اساس تقاضا دارای یکی از بزرگترین مجموعه‌های محصولات در صنعت است که به مشتریان امکان می‌دهد هنر شما را از طریق طیف گسترده‌ای از دسته‌ها، از جمله مبلمان، فناوری، دکوراسیون منزل، هنر دیوار و پوشاک کشف کنند. این یکی از بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری است.

برای شروع فروش هنر خود در Society6، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و آثار هنری خود را در فروشگاه هنرمند خود آپلود کنید. از آنجا، می توانید انتخاب کنید که کدام دسته ها را می خواهید فعال کنید و هنر خود را مشخص کنید. 

ممکن است طرحی داشته باشید که در پوشاک، هنر دیوار و قاب گوشی عالی به نظر برسد و دیگری که برای مبلمان بهترین کار را داشته باشد. Society6  یکی از مکان‌های ساده‌تر برای فروش آنلاین هنر است. آنها از بازاریابی، تکمیل، چاپ و حمل و نقل مراقبت می کنند. 

آنها پردرآمدترین مکان برای فروش آثار هنری نیستند. هنرمندان فقط 10 درصد از هر فروش را به دست می آورند. با این حال، راه‌های بیشتری برای افزایش درآمد (از جمله برنامه‌های وابسته) و فرصت‌هایی برای تنظیم نشانه‌گذاری‌های بالاتر برای چاپ‌های هنری، چاپ‌های قاب‌دار، و چاپ‌های بوم وجود دارد.

روش های فروش  آثار هنری دیجیتال

Zazzle

Zazzle  یکی دیگر از بازیگران اصلی در دنیای چاپ بر اساس تقاضا و یکی از بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری است. مانند Society6،  Zazzle محصولات بسیار متنوعی دارد که می توانید هنر خود را در آنها به نمایش بگذارید. در حال حاضر، این پلتفرم بیش از 1500 نوع محصول خالی دارد. اما برخلاف Society6، Zazzle به شما این امکان را می دهد که نرخ حق امتیاز خود را تعیین کنید، که می تواند به شما کمک کند در ازای فروش بیشتر درآمد کسب کنید.

برای تبدیل شدن به یک طراح  Zazzle، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنر خود را آپلود کنید، محصولات خود را انتخاب کنید و آنها را برای فروش در بازار قرار دهید. Zazzle بقیه موارد از جمله چاپ، حمل و نقل و خدمات مشتری را بر عهده دارد.

همانطور که گفته شد، Zazzle  به شما اجازه می دهد تا نرخ حق امتیاز خود را تعیین کنید. شما می توانید نرخ خود را در هر نقطه از 5 تا 99٪ تنظیم کنید. سپس، Zazzle قیمت محصول را مطابق با آن تنظیم می کند. بدیهی است که بتوانید نرخ پورسانت خود را تعیین کنید مزایایی دارد.

یعنی اینکه می توانید در هر فروش درآمد بیشتری در بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری کسب کنید. اما از آنجایی که شما این نرخ را به مشتریان بالقوه خود منتقل می کنید، مهم است که آن را خیلی بالا قرار ندهید. در غیر این صورت، افزایش فروش در بازار Zazzle ممکن است سخت باشد، به خصوص زمانی که هنرمندان دیگر طرح‌ها یا محصولات مشابهی را با قیمت پایین‌تر ارائه می‌دهند.

جمع بندی

به عنوان یک هنرمند، اولویت اصلی شما خلق کردن است. با استفاده از بهترین سایت ‌های فروش آنلاین آثار هنری، می‌توانید مشتریان جدیدی پیدا کنید و درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید که ثبات مالی لازم برای ادامه کار را به شما می‌دهد. برای تبدیل درآمد دلاری خود به ریال، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد