ارزهای دیجیتال برتر هوش مصنوعی

ارزهای دیجیتال برتر هوش مصنوعی

توسط : تیم محتوا
1,441

تصور دو فناوری بیشتر از هوش مصنوعی (AI) و ارزهای دیجیتال سخت است، بنابراین جای تعجب نیست که این دو حوزه در قالب ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی به هم نزدیک شوند. ا برخی از بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی را بر اساس ارزش بازار بررسی کرده ایم. اما ابتدا، در اینجا یک آغازگر در مورد چیستی آنها آورده شده است.

سرمایه گذاری در رمزارزهای هوش مصنوعی

بازار ارزهای دیجیتال تا حد زیادی در دنیا کنترل نشده است، بنابراین اگر مشکلی پیش بیاید هیچ محافظتی نخواهید داشت. خرید ارز دیجیتال همراه باریسک زیادی است و سرمایه شما در معرض خطر است، به این معنی که ممکن است مقداری یا تمام پول خود را از دست بدهید. 
پیشنهاد می شود با یک برند رمزنگاری مورد اعتماد که میلیون ها نفر آن را در اختیار دارند، سرمایه گذاری کنید و تمامی سرمایه خود را در این کار وارد نکنید. می توانید مشاوره های تخصصی را درباره ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

ارزهای دیجیتال برتر هوش مصنوعی

بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

شما می توانید خرید و فروش بیش از 70 دارایی رمزنگاری شده در یک پلتفرم امن و آسان برای استفاده را تجربه کنید. در اینجا برخی از رمز ارزهای این صنعت آورده شده است. اما ارزهای رمزپایه چه هستند؟ ارزهای دیجیتال نوعی ارز رمزنگاری هستند. آنها را می توان خرج کرد یا داد و ستد کرد، اما توسط بانک های مرکزی صادر نمی شوند یا در موسسات مالی سنتی ذخیره نمی شوند.

در عوض، آنها غیرمتمرکز هستند. این بدان معناست که سوابق موجودی‌ها و تراکنش‌ها توسط بانک‌ها یا ارائه‌دهندگان پرداخت کنترل نمی‌شوند، در عوض توسط افرادی نگهداری می‌شوند که داوطلبانه همه چیز را با استفاده از نرم‌افزار تخصصی پیگیری می‌کنند.

داوطلبان شرکت می کنند زیرا با انجام این کار فرصت کسب ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی ارزشمند را بدون نیاز به پرداخت هزینه دریافت می کنند. حدس و گمان های عظیم در مورد ارزش ارزهای دیجیتال منجر به رونق تعداد و ارزش دارایی ها در این فضا در چند سال گذشته شده است. 

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت maxon

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی (AI) رشته‌ای از علوم کامپیوتر است که ماشین‌ها را قادر می‌سازد تا بر اساس داده‌ها تصمیم بگیرند و به طور فزاینده‌ای هوش انسان را تقلید کنند. نمونه‌های محبوب اخیر عبارتند از آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی که در آن یک برنامه اعلان‌های کاربر را که به زبان طبیعی نوشته شده‌اند، برای ایجاد قطعات هنری دیجیتال تفسیر می‌کند و ChatGPT، برنامه‌ای که می‌تواند بر اساس خلاصه‌ای که کاربر ارسال می‌کند، بنویسد.

در هر دو مورد، خروجی ها به اندازه کافی به آنچه که یک شخص واقعی ممکن است ایجاد کند نزدیک است که ممکن است با خلقت انسان اشتباه گرفته شود و این برنامه ها به طور فزاینده ای پیچیده می شوند. موارد استفاده برای هوش مصنوعی به طور موثر بی حد و حصر است و این فناوری راه خود را در فضای ارزهای دیجیتال پیدا کرده است.

ارز رمزنگاری شده هوش مصنوعی چیست؟

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی توکن هایی هستند که پلتفرم های بلاک چین هوش مصنوعی مانند The Graph  و SingularityNET را تقویت می کنند. کاربران برای استفاده از پلتفرم ها و مزایای هوش مصنوعی یکپارچه خود، توکن ها را خرج می کنند.
ما 10 پروژه بزرگ رمزنگاری هوش مصنوعی را با توجه به ارزش بازار آنها بررسی کرده‌ایم تا ببینیم هوش مصنوعی چگونه در این بخش استفاده می‌شود.

نمودار (GRT)

گراف به عنوان پروتکلی مطرح است که جهت  جستجوی داده ها از زنجیره های بلوکی طراحی شده است که به روشی همانند گوگل عمل کرده که از وب سایت ها، داده ها را ایندکس و پرس و جو می کند، عمل خواهد کرد. نمایه سازی داده های بلاک چین می تواند چالش برانگیز باشد، اما هدف The Graph این است که با سازماندهی داده ها در زیر نمودارهای کوچکتر، آن را تغییر دهد. ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی مبتنی بر اتریوم، GRT، در زمان نگارش این مقاله 0.0671 پوند ارزش داشت 

ارزهای دیجیتال برتر هوش مصنوعی

SingularityNET (AGIX)

SingularityNET یک پلتفرم بلاک چین است که به هر کسی اجازه می‌دهد خدمات هوش مصنوعی بسازد، به اشتراک بگذارد و درآمد کسب کند. این یک بازار داخلی است که در آن کاربران می‌توانند خدمات هوش مصنوعی را در ارز رمزنگاری شده بومی پلتفرم AGIX جستجو کرده و برای آن پرداخت کنند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند از راه‌حل‌ها و مدل‌های هوش مصنوعی بدون نیاز به ساختن کامل اپلیکیشن‌ها برای کاربران نهایی درآمد کسب کنند. به طور مشابه، توسعه دهندگان می توانند راه حل ها و مدل های هوش مصنوعی را برای استفاده در برنامه های خود خریداری کنند. AGIX ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی به دلیل جایگاهی که در این صنعت کسب کرده است، مورد توجه است.

پیشنهاد مطالعه:ارزدیجیتال فلوکی و نحوه وام گرفتن با آن

Fetch.ai (FET)

Fetch.ai  نیز یک پلتفرم هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به شمار می آید که مبتنی بر بلاک چین طراحی شده است. این رمز ارز، در مورد خودکارسازی عملیات تجاری همچون پردازش داده و تجارت را در خود جای داده است. FET ارز رمزنگاری شده بومی شده آن است که در شبکه جهت پرداخت تراکنش ها استفاده می شود.

در واقع می توان بسیاری از رمزارزهای هوش مصنوعی را با استفاده از صرافی هایی مانند Crypto.com خریداری کرد که همانند ارزهایی همچون بیت کوین و اتریوم خواهد بود. برای تجارت، باید یک حساب باز کنید که اغلب شامل مراحل تأیید هویت است و مقداری ارز فیات را واریز می کند. 

سپس می‌توانید به صفحه ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی که می‌خواهید در صرافی بخرید بروید، مبلغی را که می‌خواهید بخرید وارد کنید و معامله را انجام دهید.

چگونه ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی را ذخیره کنم؟

اکثر صرافی‌ها کیف پول رمزنگاری شده به صورت رایگان ارائه می ‌دهند که جهت ذخیره کلیدهای خصوصی و عمومی استفاده می شود. اعتبار لازم برای خرج کردن یا معامله دارایی‌های کریپتو شما را دارا می باشد. اگر ترجیح می دهید، می توانید کلیدهای خود را در یک کیف پول سرد آفلاین ذخیره کنید.

کیف پول‌های سرد مطمئناً از کیف‌پول‌های داغ امن‌تر هستند، زیرا هکرها نمی‌توانند آن‌ها را به راحتی هدف قرار دهند. با این حال، اگر جزئیات ورود خود را برای کیف پول سرد خود از دست بدهید، پشتیبانی برای دسترسی مجدد به کلیدهای خود را که با کیف پول داغ دریافت می کنید، دریافت نخواهید کرد. برای ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی، ذخیره سازی ایمنی را انتخاب کنید.

ارزهای دیجیتال برتر هوش مصنوعی

آیا ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی ایمن هستند؟

ایمن بودن ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی، چه در برابر هکرها و چه در برابر نوسانات بازار ارزهای دیجیتال به نحوه ذخیره آنها و نگرش شما به ریسک بستگی دارد. در مورد دوم، هیچ ارز دیجیتالی از بی ثباتی بازار در امان نیست و سال 2022 سالی بود که در آن نوسانات کریپتو آشکار شد.

به عنوان مثال، بیت کوین سال را با حدود 30000 پوند شروع کرد و آن را با حدود 13000 پوند (56-%) به پایان رساند، اما قبل از اینکه در ماه مارس به حدود 36000 پوند افزایش پیدا کند. اتریوم نیز سرنوشت مشابهی داشت، از سال 2022 با قیمت 2000 پوند شروع و سال را با قیمتی کمتر از 1000 پوند به پایان رساند.

در صنعت ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی، کیف پول‌ها و صرافی‌های کریپتو احتمالاً هدفی برای مجرمان باقی می‌مانند. کیف پول های سرد یک پرچین در برابر هک هستند، اما پس از اتصال به یک کامپیوتر متصل به وب آسیب پذیر می شوند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی ارزهای وب 3

در همین حال، صرافی ها همچنان مورد حمله قرار می گیرند. 483 کاربر Crypto.com در سال گذشته هک شدند و دارایی هایی به ارزش 35 میلیون دلار را از دست دادند. مبادلات پس از تقویت اقدامات امنیتی خود به عنوان هکرها نقاط ضعف را آشکار می کنند، اما این یک بازی موش و گربه است که به نظر می رسد ادامه یابد. 

در صورتی که قصد دارید در ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی وارد شده و سرمایه گذاری کنید، باید پیش از هر اقدامی مشاوره های لازم را دریافت کنید. ضمن آنکه ابزارهای تحلیلی بسیاری وجود دارد که می تواند بازار رمز ارزها را تجزیه و تحلیل نماید. در نظر داشته باشید که تمامی سرمایه خود را در این بازار پرنوسان قرار ندهید.

برچسـب هـا : ارز دیجیتال
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد