راه اندازی فروشگاه در ایبی

راه اندازی فروشگاه در ایبی

توسط : تیم محتوا
1,387

راه اندازی یک فروشگاه eBay برای برآورده کردن نیازهای تجربه مشتری در حال تحول به یک امر عادی خرده فروشی تبدیل شده است. بازار آنلاین مانند eBay نشان دهنده یک پلت فرم خرید یک مرحله ای برای مشتریان است. به لطف دسترسی و سهولت استفاده، افراد بیشتری از همیشه آنلاین می ‌شوند تا پیشنهادات و معاملات محصولات را بررسی کنند، قیمت‌ های محصول را مقایسه کرده و هر کالایی را با لمس یک دکمه در هر زمان و هر مکان خریداری کنند. بنابراین راه اندازی فروشگاه در ایبی می تواند به کسب درآمد ارزی بهتر کمک کند.

فروش در ایبی

از دیدگاه فروشنده، این رونق در تجارت الکترونیک مملو از فرصت است. یکی از استراتژی‌های هوشمند برای خرده‌فروشان این است که از پایگاه کاربری گسترده فروشگاه eBay (187 میلیون خریدار فعال و در حال افزایش) استفاده کنند و کاتالوگ محصولات خود را برای مشتریان بالقوه قابل مشاهده کنند. با اشتراک در فروشگاه eBay، خرده فروشان می توانند کانال های فروش خود را متنوع کرده و ورود خود را به بازار آنلاین انجام دهند.

همه‌گیری کووید-19 باعث تغییر چشمگیر رفتار مشتری شد، به‌ویژه مشتریانی که به پلتفرم‌های خرید آنلاین روی آوردند. این تغییر باعث می شود خرده فروشان پاسخ دهند و استراتژی چند کانالی را برای جلب توجه مشتری اتخاذ کنند. یکی از راه‌های پیمایش در این انقلاب تجارت الکترونیک این است که مشاغل کوچک از یک پلت فرم فروش آنلاین مانند eBay استفاده کنند.

اگر هرگز ویترین فروشگاه eBay راه اندازی نکرده اید و در مورد فروشگاه های eBay، مزایای آن برای خرده فروشان و هزینه لیست محصولات کنجکاو هستید، این وبلاگ برای شما مناسب است. همه چیز مربوط به ساخت و راه اندازی فروشگاه در ایبی، بسته‌های اشتراک و ابزارهایی که فروش محصولات را آسان‌تر می‌کنند، همه اینجا هستند.

راه اندازی فروشگاه در ایبی

 مروری بر بازارهای آنلاین eBay

eBay  یک رهبر جهانی و بازار آنلاین برجسته است که خریداران و فروشندگان را در پلتفرم خود به هم متصل می کند. با راه اندازی فروشگاه eBay، خرده فروشان می توانند همه چیز را در یک مکان مدیریت کنند. فروشگاه‌های eBay از سفارشی‌سازی فهرست محصولات و به‌روزرسانی موجودی تا مدیریت قیمت‌ها، همه چیز را برای خرده‌فروشان آسان‌تر می‌کنند و نیاز به دستکاری با قالب‌ها را از بین می‌برند.

  در واقع، راه اندازی فروشگاه در ایبی به شما این امکان را می دهد که یک فروشگاه تجارت الکترونیک را به گونه ای سفارشی کنید که نشان دهنده برند شما باشد و حتی یک URL برای فروشگاه منحصر به فرد شما ارائه می دهد.

شاید از خود بپرسید، چرا باید به جای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین اختصاصی، سعی کنم با راه اندازی فروشگاه در ایبی مشتریان را جذب کنم؟ این یک سوال خوب است. ایجاد یک فروشگاه eBay نیاز به کار دارد. ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق، از جمله انتخاب استراتژی بهینه سازی قیمت مناسب، استفاده از ابزارهای بازاریابی کارآمد برای به روز رسانی کاتالوگ محصولات و موارد دیگر، به تلاش زیادی نیاز دارد. بنابراین، آیا ارزش زمان و تلاش را دارد؟

پیشنهاد مطالعه:روش های فروش  آثار هنری دیجیتال

چه کسی در eBay می فروشد و خرید می کند؟

قبل از راه ‌اندازی فروشگاه در eBay، چند آمار و واقعیت کلیدی وجود دارد که به شما کمک می‌کند یک استراتژی موفق eBay برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود ایجاد کنید. حدود 187 میلیون کاربر، 19 میلیون فروشنده و 1.6 میلیارد لیست محصول در eBay در سال 2021 وجود دارد. 

اگرچه دفتر مرکزی eBay در ایالات متحده است، اما در حدود 190 بازار مختلف حضور جهانی دارد. 57 درصد از درآمد آن از طریق عملیات بین المللی است. آمار همچنین نشان می دهد که از هر 10 کاربر تلفن همراه ایالات متحده، بیش از 3 نفر برنامه eBay را دانلود کرده اند. به طور کلی، برنامه eBay بیش از 476 میلیون بار دانلود شده است.

علاوه بر این، مطالعات به این نتیجه رسیدند که برنامه eBay نیز در مقایسه با سایر برنامه‌های خرده‌فروشی اندروید در سراسر جهان، گسترده‌ترین دسترسی را ارائه می‌دهد. تخمین زده می شود که 6.27 درصد از همه دارندگان اندروید از این برنامه استفاده می کنند و روزانه حدود 2 میلیارد تراکنش انجام می دهند. محبوبیت جهانی eBay آنها را در بین خرده فروشان ضروری می کند.

چه یک کارآفرین با سابقه باشید یا یک استارتاپ که به راه اندازی فروشگاه در ایبی فکر می کند، اعداد و داده ها نشان می دهد که eBay گزینه ای مناسب برای هدف قرار دادن مشتریان جدید و ایجاد درآمد است.

مزایای راه اندازی فروشگاه eBay

بردن کسب و کار شما به یک پلتفرم دیجیتال می تواند سود قابل توجه کوتاه مدت و بلند مدت را تضمین کند. در واقع، تنوع بخشیدن به یک کسب و کار هوشمندانه ترین حرکتی است که یک خرده فروش می تواند در حال حاضر انجام دهد. داشتن بیش از یک راه برای دستیابی به مشتریان و کسب درآمد راهی مطمئن برای حفظ شما در بازار و رقابت برای آینده قابل پیش بینی است. برای آن دسته از صاحبان مشاغل که هنوز در مورد فروشگاه eBay مطمئن نیستند، در اینجا چند مزیت وجود دارد که شما را تشویق می کند تا راه اندازی فروشگاه در ایبی را در سریع ترین زمان ممکن ایجاد کنید.

راه اندازی فروشگاه در ایبی

افزایش فروش در eBay

همانطور که قبلا ذکر شد، یک فروشنده می تواند محصولات خود را برای 187 میلیون کاربر فعال قابل مشاهده کند. دسترسی گسترده محصولات eBay به سفارشات بیشتر ترجمه می شود. طبق گزارش‌های بازار، فروشندگانی که در eBay حضور دارند، در عرض سه ماه شاهد افزایش 25 درصدی فروش بوده‌اند.

راه اندازی فروشگاه در ایبی امکان سفارشی کردن فروشگاهی را فراهم می کند که نشان دهنده برند شما باشد. خرده فروشان می توانند کل ساختار فروشگاه را برای حمایت از استراتژی های بازاریابی خود، از جمله دسته بندی محصولات، نوارهای جستجو، بنرهای فروش متقابل و موارد دیگر، طراحی کنند.

eBay  منجر به گسترش تجارت ارزان‌تر، آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود. راه اندازی یک فروشگاه eBay مقرون به صرفه تر از راه اندازی یک فروشگاه خرده فروشی سنتی است. eBay همه ابزارها و خدماتی را برای کمک به ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک در هیچ زمان و بدون توجه به تخصص شما در طراحی وب ارائه می دهد.

افزایش آگاهی از برند

با استفاده از پایگاه مشتریان بزرگ eBay، خرده فروشان کوچک می توانند به سرعت دامنه دسترسی خود را گسترش دهند. معمولاً قاعده کلی این است که استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مناسب را برای رتبه بندی بالا در صفحات نتایج موتور جستجو اجرا کنید. 

با این حال، با راه اندازی فروشگاه در ایبی و انتخاب یک راه حل تجارت الکترونیک که قابلیت های بهینه سازی SEO را ارائه می دهد، کسب و کارهای کوچک می توانند آگاهی از برند و قابلیت جستجوی سایت خود را به طور چشمگیری افزایش دهند.

عدم انقضای خودکار محصولات یکی دیگر از مزایای راه اندازی فروشگاه eBay این است که لیست محصولات شما تا زمانی که به صورت دستی آن را حذف نکنید، فعال می ماند. پس از فهرست کردن محصولات خود در فروشگاه، لیست محصولات منقضی نمی شود.

مشتریان تمایل بیشتری به خرید از مغازه‌ای دارند که حرفه‌ای و شیک به نظر می‌رسد. اگر مانند یک خرده‌فروش قانونی با یک نام تجاری قوی به نظر می‌رسید، اعتماد مردم به کسب‌وکار شما را آسان‌تر می‌کند و خرید از فروشگاه آنلاین شما را با اطمینان بیشتری احساس می‌کند.

مدیریت سهام و کسب سود از آن، یک کار پیچیده است. به لطف ابزارهای eBay، مدیریت کسب و کار شما آسان تر و کارآمدتر می شود.

پیشنهاد مطالعه:نقش هوش مصنوعی ChatGPT

نحوه راه اندازی فروشگاه eBay و تعیین هزینه آن

در اینجا سه مرحله ساده برای راه اندازی فروشگاه در ایبی منحصر به فرد خود آورده شده است:

به عنوان فروشنده یا خرده فروش ثبت نام کنید.

یک طرح اشتراک انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که نام فروشگاه خود را چه نام گذاری نمایید.

از ابزارهای موجود برای به حداکثر رساندن سود کسب و کار استفاده کنید.

اشتراک های ماهانه آغازین و پایه برای فروشندگان گاه به گاه مناسب هستند، در حالی که گزینه های Premium، Anchor و Enterprise برای مشاغل مستقر هستند. شرایط اشتراک در راه اندازی فروشگاه در ایبی عبارتند از:

استارت یا فروشگاه پایه: باید توسط PayPal تأیید شده باشد.

ویژگی شرکت: تأیید شده توسط PayPal، فروشنده ثبت شده در eBayدارای سطح فروشنده بالاتر از استاندارد است.

پس از انتخاب طرح اشتراک، به فروشگاه eBay بروید و نوع فروشگاهی را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید. سپس به ابزارهای طراحی دسترسی داشته باشید تا ظاهر فروشگاه خود را سفارشی کنید. وقتی آماده شروع فروش در فروشگاه eBay هستید، هزینه های درج و هزینه های ارزش نهایی را بپردازید.

چگونه فروشگاه eBay خود را برای افزایش فروش سفارشی کنید

برای متمایز کردن فروشگاه خود در بازار، مطمئن شوید که آن را با استفاده از ابزارهای طراحی eBay سفارشی کرده و فروشگاه آنلاین خود را شخصی سازی کنید. نام فروشگاه خود را انتخاب کنید از نام برند خود استفاده کنید یا نامی را انتخاب کنید که حرفه ای به نظر برسد، نوع محصول شما را منعکس کرده، با جمعیتی صحبت کند، یا نامی را انتخاب کنید که فکر می کنید با برنامه بازاریابی شما مطابقت دارد.

برای راه اندازی فروشگاه در ایبی، هدر فروشگاه خود را سفارشی کنید. سرصفحه ها دارای طیف وسیعی از موارد هستند، مانند نام فروشگاه، لوگوی برند، نوار جستجو، پیوند اشتراک، دسته بندی محصولات و موارد دیگر. توجه داشته باشید که بنر فروشگاه شما بسیار شبیه یک عکس روی جلد فیس بوک است - شخصیت کسب و کار شما را بیان می کند. اگر لوگو دارید، باید حرفه ای و تمیز باشد تا توجه مشتریان شما را بیشتر جلب کند.

راه اندازی فروشگاه در ایبی

نحوه فهرست کردن محصولات در فروشگاه eBay

فهرست محصولات یکی از عناصر اصلی راه اندازی فروشگاه در ایبی است. این یک فرآیند نسبتا ساده است، اما قبل از اینکه بخواهید فوراً شروع به فروش کالا کنید، دسته بندی محصول مناسب را انتخاب کنید. تنظیم دسته فروشگاه شما مهم است زیرا به خریداران کمک می کند فروشگاه شما را پیدا کنند. پس از انتخاب دسته، قالب های فهرست به طور خودکار در فروشگاه شما ظاهر می شوند.

پیشنهاد مطالعه:اخذ گواهی بین المللی IT از سایت های معتبر

 نکات حرفه ای برای لیست محصولات موفق

چند استراتژی فهرست بندی محصولات وجود دارد که به شما کمک می کند فهرست خود را بهینه کنید و محصولات را در eBay بفروشید. پیروی از این روش ها به شما کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهید.

نکته 1: از تصاویر حرفه ای محصول استفاده کنید

کیفیت تصویر یک محصول می تواند انگیزه خوبی برای خرید کاربران باشد. استفاده از تصاویر حرفه ای محصول از زوایای مختلف، تصور منصفانه ای در مورد محصول می دهد. به عنوان مثال، پس از راه اندازی فروشگاه در ایبی به مشتری ایده بدهید که محصول در زندگی روزمره او چگونه خواهد بود. استفاده از اشیاء دیگر، سایه‌ها و موقعیت‌های مختلف، روش‌های مؤثری برای جان بخشیدن به محصول هستند.

تصاویر حرفه ای فضایی از پیچیدگی و اعتبار را تراوش می کنند. شما به عنوان یک تجارت معتبر در مقایسه با یک فروشنده معمولی جدی گرفته می شوید. از دستورالعمل های تصویر محصول eBay برای ارائه جهت برای نوع تصویری که می خواهید ارائه دهید استفاده کنید. 

اگر تصمیم دارید خودتان عکس بگیرید، پس‌زمینه سفید را انتخاب کنید، فلاش را خاموش کنید، از نور با انتشار ملایم استفاده کنید و با استفاده از سه پایه عکس بگیرید. راه اندازی فروشگاه در ایبی با توجه به این نکات، بسیار آسان است.

نکته 2: فهرست خود را با توضیحات محصول و کلمات کلیدی غنی کنید

توضیح واضحی از هر محصول اضافه کنید تا به خریداران نشان دهید که چه چیزی را خریداری می کنند. جزئیات مربوط به ویژگی ها، اندازه گیری ها، ابعاد، رنگ و کاربرد آن را ارائه دهید. همچنین، یادداشتی در مورد نحوه استفاده از آن اضافه کنید.

برای اینکه محصولات خود را راحت تر پیدا کنید، مطمئن شوید که در توضیحات محصول شما از کلمات کلیدی استفاده شده است که برای موتورهای جستجو بهینه شده اند. سئوی مناسب به کسب و کار شما کمک می کند تا در نتایج موتورهای جستجو در صدر قرار گیرد.

نکته3: بهبود تجربه مشتری با برچسب های حمل و نقل

پس از راه اندازی فروشگاه در ایبی و برای کسب بازخورد مثبت از مشتری، اطمینان از تجربه مشتری عالی مهم است. با استفاده از برچسب های حمل و نقل، می توانید راهی بی دردسر برای ردیابی محموله ها ارائه دهید. بارکدهای موجود بر روی برچسب های حمل و نقل حاوی تمام اطلاعات لازم در مورد محموله است. 

تنها با اسکن بارکد، فروشندگان می توانند داده ها را ذخیره کنند، وضعیت حمل و نقل را ردیابی کنند، و امکان بازگشت آسان محصول را برای خریداران فراهم کنند.

راه اندازی فروشگاه در ایبی

نتیجه

با در دسترس بودن ابزارهای مختلف فروشنده و ویژگی‌های eBay، راه اندازی فروشگاه در ایبی و اجرای موفقیت‌آمیز آن به یک کار آسان برای فروشندگان تبدیل می‌شود. تنها چیزی که نیاز دارد کمی زمان برای تعیین ابزار مناسب برای کسب و کار شماست. برای راه اندازی فروشگاه خود و کسب درآمد ارزی مناسب از این سایت، از خدمات مشاوره 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد