بهترین دانشگاه های رشته پرستاری

بهترین دانشگاه های رشته پرستاری

توسط : تیم محتوا
1,800

هنگامی که قصد دارید برای رشته پرستاری ثبت نام کنید، دانشکده پرستاری و برنامه مدرکی که انتخاب می کنید در آینده شغلی شما نقش خواهد داشت. با این همه گزینه، چگونه بهترین دانشگاه های پرستاری را انتخاب می کنید؟ در این راهنما، ما بهترین گزینه ها و همچنین نحوه تحقیق در مورد دانشکده‌های پرستاری، چگونگی پیدا کردن ویژگی‌هایی که برای شما مهم هستند و نحوه انتخاب برنامه‌هایی که با خواسته‌ها و نیازهای شما مطابقت دارند را بررسی می‌کنیم.

10 دانشکده پرستاری برتر برای سال 2023

با نزدیک به 1000 برنامه لیسانس و تعداد زیادی برنامه ADN، انتخاب بهترین گزینه کار ساده ای نیست. هنگام انتخاب 10 برنامه پرستاری برتر، عواملی از جمله موارد ذیل مطرح است:

•    نتایج برنامه

•    شهریه

•    کیفیت برنامه

•    اعتبار (همه مدارس رتبه بندی شده دارای اعتبار ACEN یا CCNE هستند)

پیشنهاد مطالعه:افزایش هزینه آزمون تافل اینترنتی و تافل هوم ادیشن 2023

 دانشگاه دوک

شهریه سالانه: 48294 دلار 

دانشگاه دوک که به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های پرستاری و تحقیقاتی در جهان شناخته می شود، برخی از برترین برنامه های پرستاری را ارائه می دهد. دانشکده پرستاری در دوک تنها یک انتخاب مدرک برای پرستاران مقطع کارشناسی ارائه می دهد: یک BSN شتاب یافته.

برای ثبت نام در این برنامه، متقاضیان ابتدا باید یک مدرک لیسانس غیر پرستاری را تکمیل کنند. با این حال، تکمیل این برنامه 16 ماه طول می کشد، تنها به 58 واحد درسی نیاز دارد و دانش آموزان قبل از فارغ التحصیلی 800 ساعت تجربه بالینی کسب می کنند. نتایج این برنامه نیز بسیار مثبت است.

دوک شاید بیشتر به خاطر برنامه های تحصیلات تکمیلی خود، از جمله برنامه های متعدد MSN و دکترا شناخته شده است. پرستارانی که علاقه مند به پرستار شدن در بخش بیهوشی هستند لازم است بدانند که دوک یکی از برترین برنامه های بیهوشی پرستاری را دارد.

بهترین دانشگاه های رشته پرستاری

دانشگاه جورج تاون

شهریه سالانه: 61872 دلار 

به عنوان یکی از قدیمی ترین موسسات خصوصی و یکی از بهترین دانشگاه های پرستاری، دانشگاه جورج تاون در واشنگتن دی سی دارای یک برنامه پرستاری معتبر است. BSN  از ورود مستقیم استفاده می کند، به این معنی که دانش آموزان فعلی دبیرستان قبل از ثبت نام در جورج تاون متوجه می شوند که آیا در برنامه BSN پذیرفته شده اند یا خیر. 

با فارغ التحصیلی، دانشجویان BSN بیش از 882 ساعت تجربه بالینی در نقاط مختلف واشنگتن، دی سی و مناطق اطراف آن کسب خواهند کرد. جورج تاون همچنین یک برنامه افتخاری برای دانشجویان BSN ارائه می دهد.

دانشجویان فارغ التحصیل همچنین گزینه های پرستاری زیادی در جورج تاون دارند. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های پرستاری است که رشته پرستار-مامایی و پرستار بهداشت زنان عالی MSN را ارائه می کند که تکمیل آن کمی بیش از دو سال طول می کشد. 

کسانی که مایل به کسب یک DNP هستند می توانند از مدرک کارشناسی ارشد با برنامه BSN-DNP که در قالب پاره وقت و تمام وقت موجود است صرف نظر کنند.

 دانشگاه جان هاپکینز

شهریه سالانه: 70794 دلار 

برنامه های پرستاری فارغ التحصیل گاهی با حجم زیادی از تحقیقات همراه است و دانشگاه جان هاپکینز شاید بهترین دانشگاه تحقیقاتی در جهان باشد. این دانشگاه هیچ برنامه پرستاری در مقطع کارشناسی ارائه نمی دهد، اگرچه دارای MSN برای رشته های غیر پرستاری است.

هرکسی که مدرک لیسانس خود را در یک رشته غیر پرستاری کسب کرده باشد، می تواند در MSN ثبت نام کند. فارغ التحصیلان در NCLEX برتری دارند. پس از تکمیل MSN و کسب تجربه حرفه ای در تنظیمات بالینی، بسیاری از پرستاران به کسب DNP در جان هاپکینز ادامه می دهند. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های پرستاری است ودارای 13 گزینه مختلف DNP است که هر کدام به یک نتیجه شغلی خاص منجر می شود.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان

دانشگاه نیویورک

شهریه سالانه: 56500 دلار برای دوره کارشناسی تمام وقت

دانشگاه نیویورک واقع در شهر نیویورک، واقعاً یک دانشگاه جهانی با دانشجویانی است که از 133 کشور و پردیس های مختلف در ابوظبی و شانگهای می آیند. دانش‌آموزان از سراسر جهان می‌آیند تا تحصیلات عالی را کسب کنند.

NYU  به دانشجویان پرستاری گزینه های زیادی با مدرک BSN سنتی، درجه دوم BSN، RN-BSN و BSN تسریع شده 15 ماهه به دانشجویان پرستاری ارائه می دهد. همه گزینه ها نتایج بسیار خوبی دارند و فارغ التحصیلان اخیر از نرخ قبولی NCLEX 99٪ برخوردار هستند.

البته این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های پرستاری یک موسسه با رتبه برتر، برنامه های فارغ التحصیلی عالی نیز دارد. پرستاران می توانند از بین دو برنامه کارشناسی ارشد، DNP یا Ph.D انتخاب کنند. دانشجویان همچنین می توانند تحصیلات تکمیلی خود را تخصصی کنند.

بهترین دانشگاه های رشته پرستاری

دانشگاه پنسیلوانیا

شهریه سالانه: 53,166 دلار برای مقطع کارشناسی 

دانشگاه پنسیلوانیا که در سال 1740 تأسیس شد، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کشور است. این مدرسه دارای نسبت چشمگیر 6:1 دانش آموز به استاد است که برای دانشجویان پرستاری که به دنبال آموزش شخصی هستند عالی است.

BSN Penn  به دانش آموزان اجازه می دهد در یک آزمایشگاه شبیه سازی پیشرفته یاد بگیرند و دانش آموزان برای بهبود یادگیری تجربی خود وارد یک برنامه مربیگری می شوند. پن حتی چندین برنامه تحصیلی در خارج از کشور را برای دانشجویان مقطع کارشناسی اجرا می کند.

پن همچنین به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های پرستاری گزینه های MSN و DNP را با تخصص های محبوب از جمله پرستاری-مامائی، بیهوشی پرستار و دو مسیر مراقبت از کودکان ارائه می دهد. همچنین مدارک تحصیلات تکمیلی اداری برای کسانی که به دنبال ورود به موقعیت های رهبری هستند و برنامه های گواهینامه پس از فارغ التحصیلی برای پرستاران آماده MSN وجود دارد.

دانشگاه میشیگان

شهریه سالانه: کلاس های مقطع کارشناسی ارشد 17800 دلار 

دانشگاه میشیگان که در شهر کالج Ann Arbor واقع شده است، یکی از بهترین مکان ها برای تحصیل در مقطع کارشناسی است. مدرک BSN بیش از 100 سال تجربه آموزش پرستاری را ایجاد می کند و بیش از 13000 فارغ التحصیل پرستاری U-M در سراسر جهان کار می کنند.

مدرسه دو گزینه برای ورود ایجاد می کند. ورود مستقیم برای دانش آموزان سال اول و برنامه انتقال سال دوم. MSN U-M  به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های پرستاری موجود است، با پراکندگی موجود در هشت بخش مختلف. هر هشت تخصص به یک موقعیت خاص APRN منتهی می‌شوند و فارغ‌التحصیلان MSN هر سال در هر امتحان، میزان قبولی تقریباً عالی را دارند.

MSN یادگیری در مرکز آموزش بالینی U-M را با سایت های بالینی مختلف در سراسر منطقه ترکیب می کند. در صورتی که دانشجویان تمایل به ادامه تحصیل داشته باشند می توانند در مقطع دکتری دروس مشابه را مطالعه کنند.

 دانشگاه کالیفرنیا (UCLA) لس آنجلس

شهریه سالانه: 16545.69 دلار

دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس که به دلیل تولید فارغ التحصیلان با کیفیت بالا که در زمینه های خود برجسته می شوند، شناخته شده است، یکی از بهترین موسسات آموزش عالی در غرب است. دوره های پرستاری در برنامه مدرک BSN دانشگاه، پایه ای برای لذت بردن از یک حرفه پرستاری پربار یا ادامه تحصیل و کسب مدرک کارشناسی ارشد است.

گزینه های MSN UCLA مسلماً بهترین برنامه ها در یکی از بهترین دانشگاه های پرستاری هستند. هر مدرک MSN به یک تخصص APRN منتهی می شود و در عین حال بر رهبری تأکید دارد، ترکیبی عالی برای پرستارانی که به دنبال پیشرفت شغلی خود هستند. 

UCLA  همچنین دارای یک DNP است که تکمیل آن دو سال طول می کشد و در قالب ترکیبی ارائه می شود.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های عمان

دانشگاه واشنگتن

شهریه سالانه : 16104 دلار

دانشگاه واشنگتن که در سیاتل واقع شده است، چندین مزیت منحصر به فرد برای دانشجویان پرستاری دارد. اول، همه دانش‌آموزان در ده‌ها سایت در سراسر منطقه، از جمله بیمارستان‌های دارای رتبه برتر مانند بیمارستان کودکان سیاتل، به تکمیل بالینی می‌رسند. 

دوم، دانشجویان پرستاری در یکی از بهترین دانشگاه های پرستاری می‌توانند برنامه‌های نوآورانه‌ای مانند BSN تسریع‌شده با پذیرش زودهنگام DNP را انتخاب کنند، که بهترین گزینه برای فارغ‌التحصیلان غیر پرستاری است که می‌خواهند به سرعت مدرک دکتری خود را دریافت کنند.

در حالی که مدرسه دارای یک BSN سنتی است، اما گزینه MSN ندارد. با این حال، UW دارای 11 مسیر DNP است که منجر به نقش‌های APRN می‌شود، مانند متخصص پرستار بالینی کودکان، پرستار مامایی، و مراقبت‌های حاد پیری بزرگسالان.

تکمیل اکثر برنامه های DNP سه سال طول می کشد و دانش آموزان با بیش از حد کافی تجربه بالینی فارغ التحصیل می شوند تا در امتحانات گواهینامه شرکت کنند.

بهترین دانشگاه های رشته پرستاری

دانشگاه اموری

شهریه سالانه: 53070 دلار تمام وقت در مقطع کارشناسی 

دانشگاه اموری آتلانتا، جورجیا، یکی از یکی از بهترین دانشگاه های پرستاری جهان، یک انتخاب عالی برای دانشجویان پرستاری در هر سطحی است. مدرسه خصوصی مشهور سه گزینه برای پرستاران مقطع کارشناسی دارد: یک BSN با ورود مستقیم برای دانش‌آموزان دبیرستان فعلی، یک ورودی سال دوم برای دانشجویان فعلی کالج اموری یا آکسفورد، و یک برنامه انتقال برای کسانی که حداقل 60 واحد دارند.

Emory  همچنین گزینه های زیادی در سطح فارغ التحصیل برای پرستاران فعلی و دانشجویان غیر پرستاری دارد. مدرک MSN-pre licensure به گواهینامه RN منجر می شود، اگرچه این برنامه هنوز در انتظار تأیید اعتبار منطقه ای است.

سایر برنامه های MSN معتبر هستند و به 9 نقش مختلف APRN منجر می شوند. تمام برنامه های  MSN در قالب‌های تمام وقت و پاره وقت ارائه می‌شوند، بنابراین پرستاران می‌توانند در حین دریافت مدرک تحصیلات تکمیلی در یکی از بهترین دانشگاه های پرستاری به کار خود ادامه دهند.

 دانشگاه مریلند

شهریه سالانه: 9446 دلار 

دانشگاه مریلند واقع در بالتیمور، پیشرو در نوآوری و تحقیق است. این دانشگاه هر ساله به بیش از 41000 دانشجو آموزش می دهد و موقعیت آن در نزدیکی واشنگتن دی سی و سایر شهرهای بزرگ آن را برای دانشجویان پرستاری و پرستاران آینده ایده آل می کند.

BSN UM  بر رهبری پرستاری تاکید دارد و از امکانات پیشرفته برای آموزش دانشجویان استفاده می کند. تکمیل این برنامه کمتر از دو سال طول می کشد، اگرچه دانش آموزان ابتدا باید دو سال دوره مقدماتی را بگذرانند.

پرستاران علاقه مند به APRN شدن در یکی از برنامه های DNP UM ثبت نام می کنند. هر DNP دارای یک تخصص است، با گزینه های محبوب از جمله بیهوشی پرستار، پزشک پرستار نوزاد و پرستاری بهداشت روانی.

این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های پرستاری، همچنین دارای مدارک پرستاری در سطح فارغ التحصیل زیادی است که برای پرستاران علاقه مند به نقش های رهبری، پژوهشی یا اداری عالی هستند.

شما می توانید برای ثبت نام در دانشگاه های برتر پرستاری، آینده شغلی خود را تضمین کنید. این یک رشته حساس و بسیار پرطرفدار در سراسر دنیاست که می تواند زندگی و کاری در سطح بالا را برای شما فراهم کند. برای کسب اطلاعات کامل تر می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد