سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برتر در سال 2023

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برتر در سال 2023

توسط : تیم محتوا
1,383

اگر در زمان مناسب وارد شوید و انتخاب درستی داشته باشید، خرید مقدار بسیار کمی سرمایه در ارزهای رمزنگاری شده می‌تواند پاداش‌های بزرگی را به همراه داشته باشد، اما این کار آسانی نیست زیرا خطراتی در آن وجود دارد. این امر مستلزم آن است که سرمایه‌گذاران کریپتو

قبل از انتخاب هر گونه سرمایه‌گذاری در کریپتو، در مورد گزینه‌های در دسترس خود بیشتر فکر کنند. با این اوصاف، بهترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2023 چیست؟ سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برتر در سال 2023 چگونه است؟

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در سال 2023 

در زیر یک مرور سریع از 10 بهترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2023 را مشاهده خواهید کرد:

Uniswap  به طور کلی بهترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2023

Compound  یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده در سال 2023

ApeCoin   محبوب ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

XRP  یکی از بهترین توکن های بانکداری دیجیتال برای خرید در سال 2023

اتریوم  پتانسیل صعودی عظیم در سال 2023

Cardano یکی از امیدوار کننده ترین سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برتر در سال 2023

بیت کوین بهترین ارز دیجیتال برای خرید در زمان تورم بالا

بایننس کوین بهترین رمزارز برای افزودن در سال 2023

Dogecoin   بهترین Meme Coin برای خرید در سال 2023    

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برتر در سال 2023

10 ارز دیجیتال برتر سال 2023

سرمایه گذاران به دنبال راه های جایگزین برای ذخیره ثروت و سودآوری افراد بیشتری هستند تا به دنبال بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری باشند. اما شما از کجا شروع می کنید؟ به هر حال، ورود به فضای کریپتو برای افرادی که برای اولین بار هستند، تجربه‌ای بی‌نظیر است.

حتی سرمایه‌گذاران باتجربه نیز می‌توانند با این فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی که به سرعت در حال تکامل هستند، مبارزه کنند. 

دلایل زیادی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برتر وجود دارد، همانطور که در زیر خواهیم دید. و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال راهی عالی برای تنوع بخشیدن به سبد سهام، کاهش خطرات و کار به عنوان ذخیره‌کننده ثروت است.

وقتی صحبت از سرمایه گذاری به میان می آید، دانش واقعاً قدرت است. دانش چیزی است که می تواند شما را از منحنی جلوتر نگه دارد و به شما فرصتی می دهد تا روندهای بعدی را حتی قبل از اینکه اتفاق بیفتند، ببینید. به دنبال بهترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2023 هستید؟ خوب، در اینجا 10 بهترین انتخاب امسال وجود دارد!

Uniswap (UNI)

یکی از بهترین رمزارزهایی که اکنون باید در نظر گرفت Uniswap است. برای سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر،  UNI یک پادشاه DeFi است. این یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) در بالای اتریوم است که خریداران و فروشندگان را مستقیماً به یکدیگر برای انواع دارایی های دیجیتال مرتبط می کند.

یکی از بهترین دلایل برای خرید کریپتو زمانی است که در حال بهبود است که احتمالاً بر قابلیت استفاده آن تأثیر می گذارد و پذیرش آن را سرعت می بخشد. آخرین تغییر بزرگ Uniswap به شکل راه اندازی Optimism می باشد که دو سالی است در حال توسعه است.

 برخی از مزایا عبارتند از امکان پرداخت هزینه های گاز در هر توکن، مقیاس بندی و تراکنش های نزدیک به آنی و ارزان. در حال حاضر، Optimism در آلفا است، به این معنی که آنها هنوز آن را آزمایش می کنند و هنوز مدتی طول می کشد تا برای دیگران منتشر شود. 

در نهایت، آن را در Uniswap پیاده سازی می کند و اکنون زمان خوبی برای سرمایه گذاری است. هنگام سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر در نظر داشته باشید که به دلیل نحوه عملکرد رأی‌گیری، یک سری بحث‌ها بر سر حاکمیت Uniswap وجود دارد.

به طور خلاصه، هر چه تعداد توکن‌های UNI بیشتری داشته باشید، قدرت رای بیشتری خواهید داشت. و آنچه این را بدتر می کند این است که کاربران می توانند قدرت رای خود را به دیگران نیز واگذار کنند. انتظار می رود که DEX در آینده از صرافی های سنتی رمزنگاری پیشی بگیرد. سرمایه‌گذاری در رمزارز Uniswap اکنون می‌تواند مانند یک سرمایه‌گذار اولیه در بیت کوین چندین سال پیش باشد.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت maxon

Compound (COMP)

رمزارز دیگری که ارزش خرید دارد Compound است. امروزه یکی از برترین پلتفرم‌های وام‌دهی رمزنگاری است که در بازار در حال ظهور DeFi رونق گرفته است. Compound مشغول ارتقاء سطح در صنعت وام‌دهی رمزنگاری شده است و «خزانه‌داری مرکب» جدید خود را راه‌اندازی کرده است، خدماتی که صرفاً برای مؤسسات مالی است که در آن می‌توانند با سرمایه‌گذاری دلار آمریکا ۴ درصد سود ثابت در سال کسب کنند.

این مقدار زیادی نقدینگی را برای Compound فراهم می‌کند و به خدمات وام‌دهی رمزنگاری آن کمک می‌کند. و با توجه به افزایش علاقه به DeFi در سال 2021، Compound Treasury مانند یک سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر برای موسسات به نظر می رسد.

با این همه نقدینگی اضافی که در اختیار دارند، کامپوند می تواند اساساً به بانک دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شود. Aave تا حد زیادی بزرگترین مشکل Compound است. Aave یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های وام دهی در بازار است، اما این دو در محصولاتی که به دارندگان کریپتو ارائه می‌دهند و نحوه عملکردشان متفاوت هستند.

Compound ممکن است با دریافت پول سازمانی در وام‌دهی رمزنگاری و DeFi پیشرو باشد، اما به این معنی نیست که آخرین و موفق‌ترین خواهد بود. علاوه بر این، ما همچنین باید مقررات بالقوه DeFi را در نظر بگیریم که می‌تواند در چند سال آینده اعمال شود.

وام‌دهی رمزنگاری و DeFi در حال حاضر رشد بسیار قوی‌ای را نشان می‌دهند و چشم‌انداز جذب سرمایه‌گذاران بزرگ نهادی می‌تواند یکی دیگر از تغییرات بازی باشد. می توانید برای سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر، ابتدا راهنمایی های لازم را در این خصوص دریافت کنید.

ApeCoin

ApeCoin یکی دیگر از ارزهای دیجیتال با عقل سلیم برای خرید و خرید در سال 2023 است. ApeCoin یکی از محبوب‌ترین و ارزان‌ترین ارزهای دیجیتال در بازار است. ارزهای رمزپایه جدیدی که تبلیغات ایجاد می کنند، معمولاً از بازار بهتر عمل می کنند. 

 این ارز دیجیتال رمز مدیریتی برای Ape DAO است که خط NFTهای مرسوم، Bored Ape Yacht Club را اداره می کند. ApeCoin یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر است و به نظر می رسد که در حال افزایش است. 

این هیاهو اکنون به دلیل شایعاتی است که Bored Ape Yacht Club یک Metaverse راه اندازی خواهد کرد و ApeCoin به عنوان ارز تراکنش در آن استفاده خواهد شد. APE یک توکن ERC-20 است که توسعه دهندگان از آن برای توانمندسازی و ایجاد انگیزه در ایجاد جامعه غیرمتمرکز در خط مقدم وب 3.0 استفاده می کنند. 

همچنین یکی از مسائل مهمی که امروزه DAO ها با آن مواجه هستند را با افزایش مشارکت جامعه حل می کند. یکی دیگر از عوامل کلیدی که باعث می‌شود ApeCoin در سال 2023 منفجر شود، برنامه‌های آن برای ادغام در بازی‌های بازی برای کسب درآمد است که توسط برندهای Animoca با پشتیبانی یوبی‌سافت توسعه یافته‌اند.

علاوه بر این، کریپتو نیز در یک بازی آینده که توسط nWay، یکی از شرکت‌های تابعه Animoca توسعه می‌یابد، ادغام می‌شود. اگر این ادغام ها موفقیت آمیز باشند، Bored Ape یک نام تجاری منحصر به فرد در بازار ایجاد می کند که سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر را توجیه می نماید.

ApeCoin در تمام صرافی های برتر ارزهای دیجیتال فهرست شده است که به آن نقدینگی می دهد. با تایید متاورس، ApeCoin به عنوان بهترین ارز دیجیتال جدید در سال 2023 ظاهر شد.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برتر در سال 2023

4 XRP

پذیرش نهادی ریپل پس از حل و فصل دعوای SEC به شدت افزایش می‌یابد و XRP را به یکی از 10 ارز دیجیتال برتر برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 تبدیل می‌کند. ریپل یک پلت فرم جهانی حواله است که بیشتر با مؤسسات مالی بزرگ کار می کند تا به آنها کمک کند بدون نیاز به بانک ها با یکدیگر کارآمدتر کار کنند.

در سال 2021، همانطور که توسط جیمی کرولی از Coindesk گزارش شده است، ریپل به بانک های مرکزی کمک کرد تا دفتر کل خصوصی را بر اساس دفتر ریپل ایجاد کنند. این دفتر کل خصوصی سپس برای CBDC ها (ارزهای دیجیتال بانک مرکزی) استفاده خواهد شد.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که XRP، برای یک دوره بسیار طولانی، جایگاه سومین ارز دیجیتال بزرگ را بر اساس ارزش بازار داشت که سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر را توجیه خواهد کرد. بنابراین، با آن تاریخ، ممکن است برای بازگشت به این ارتفاعات بسیار امکان پذیر باشد. مردم دیده اند که ریپل چه کاری می تواند انجام دهد.

پیشنهاد مطالعه:ارزدیجیتال فلوکی و نحوه وام گرفتن با آن

 اتریوم (ETH)

اتریوم را نمی توان در بین 10 بهترین ارز دیجیتال بالقوه برای خرید در سال 2023 از دست داد. با عرضه ETH 2.0، اتریوم یکی از بهترین ارزهای رمزپایه برای خرید در حال حاضر در حوزه کریپتو خواهد بود. اتریوم یک پلتفرم غیرمتمرکز جهانی است که در سال 2015 راه اندازی شد و توسط یکی از بنیانگذاران ویتالیک بوترین رهبری می شود. 

این ارز برای سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر بسیار محبوب است و تقریباً از زمانی که وجود داشته است، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. بسیاری اتریوم را دومین پیشرفت مهم در ارزهای دیجیتال پس از بیت کوین می دانند و بررسی همه دلایلی که اتریوم بسیار عالی است، بسیار طول می کشد.

در میان مزایای سرمایه گذاری در اتریوم، یکی از مورد انتظارترین رویدادها در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، راه اندازی اتریوم 2.0 است که از اثبات کار به اثبات پذیرش (که کارآمدتر است) تغییر خواهد کرد. این همه چیز نیست! غول‌هایی مانند JPMorgan، Amazon و Microsoft Azure نیز از فناوری بلاک چین اتریوم استقبال کرده‌اند تا از دیگر غول‌های مالی جلوتر باشند و توجه سرمایه‌گذاران در سراسر جهان را به خود جلب کنند.

اتریوم تعداد زیادی رقیب دارد که ادعا می کنند می توانند کاری را که اتریوم انجام می دهد انجام دهند اما بهتر است. کاردانو که در لیست ما هم هست یکی از این رقبا است. در حالی که اتریوم در زمینه پیشروی در فناوری بلاک چین، حامل مشعل است، اگر رقیب اتریوم باشد، می تواند بسیار مشکل ساز باشد.

یکی دیگر از دلایل خطرناک بودن اتریوم این است که تعداد نامحدودی سکه وجود دارد. این بدان معناست که اتریوم فاقد جنبه کمیاب بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر است. اتریوم هنوز از نظر ارزش با بیت کوین فاصله زیادی دارد، اما با وجود این، تحلیلگران نسبت به آینده اتریوم بسیار خوشبین هستند و رشد ثابتی را در چند سال آینده پیش بینی می کنند. سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر می تواند کاملا سودده باشد.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برتر در سال 2023

 کاردانو (ADA)

کاردانو به عنوان یک ارز دیجیتال نسل سوم تعریف شده است که هدف آن بهبود مسائل مقیاس بیت کوین و اصول استقرار قراردادهای هوشمند اتریوم است. پس از به‌روزرسانی شبکه کاردانو در سپتامبر 2021، تعداد قراردادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو رشد فوق‌العاده‌ای داشته است که می‌تواند به کاردانو برای رقابت با اتریوم کمک کند.

سال 2023 در نهایت می تواند سالی باشد که منتظر آن بودیم زیرا معامله گران در انتظار خرید ADA بودند. به غیر از قراردادهای هوشمند، کاردانو ویژگی های دیگری مانند ایجاد توکن را نیز راه اندازی کرد. علاوه بر این، کاردانو برخی از بهترین عملکرد خود را در سال 2021 داشت و در ابتدای سال بیش از 720 درصد به دست آورد و در یک نقطه به طور لحظه ای سومین رتبه از بزرگترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار را به خود اختصاص داد.

قراردادهای هوشمند می توانند کاردانو را پیش ببرند یا شکست دهند. همیشه می‌توان این امکان را داشت که کاردانو واقعاً همه‌چیز باشد و هرگز آن‌طور که ادعا می‌شد کار نکرد. این به سادگی یکی از آن چیزهایی است که باید ببینیم تا باور کنیم که بسیاری از رمزارزهای دیگر اظهارات مشابهی درباره آنچه که از لحاظ نظری قادر به انجام آن هستند بیان می کنند.

کاردانو قطعا به نظر می رسد که می تواند برای سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر عالی باشد. اما به سختی می توان گفت که روزهای خوب تا پایان سال ادامه خواهد داشت یا خیر.

پیشنهاد مطالعه:معرفی ارزهای وب 3

 بیت کوین (BTC)

بیت کوین به عنوان اولین نسل ارزهای دیجیتال، اولین رمز ارز بود که تراکنش های مالی را روی یک بلاک چین غیرمتمرکز ثبت کرد. اگرچه بیت کوین بیش از یک دهه پیش در سال 2009 راه اندازی شد، بیت کوین هنوز انتخاب شماره یک برای سرمایه گذاران فعلی و جدید است. سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت کوین، می تواند سودده باشد

هدف اصلی بیت کوین ایجاد انقلابی در سیستم های مالی سنتی و رفع نیاز به ارزهای صادر شده توسط دولت با فعال کردن فناوری نوآورانه و معماری پرداخت امن بود. جالب اینجاست که در روزهای اولیه، بسیاری از مردم به دلیل آینده امیدوارکننده بیت کوین شروع به خرید بیت کوین کردند. 

پیش‌بینی‌های قیمت بیت‌کوین نسبتاً پایدار شده‌اند و آن را به یکی از امن‌ترین گزینه‌ها برای هر کسی که برای اولین بار وارد فضای کریپتو می‌شود تبدیل کرده است. اما چیزی که ما را به 64 هزار دلار رساند زمانی بود که تسلا 1.5 میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرد و در فوریه 2021 شروع به پذیرش رمزارز به عنوان پرداخت برای محصولات خود کرد. قیمت بیت کوین به صفر رسید.

اما به طور بالقوه دلیل بزرگتری نیز وجود دارد که قیمت بیت کوین ممکن است در سال جاری افزایش یابد و این به چاپ پول مربوط می شود. با وجود دلارهای بسیار بیشتر، قدرت خرید به شدت کاهش می یابد و حتی می تواند منجر به سقوط شود. 

این بدان معناست که بسیاری از سرمایه گذاران،  سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر را در دارایی هایی مانند بیت کوین قرار داده اند که ارزش آن را بهتر حفظ می کند. به همان اندازه که ما بیت کوین را دوست داریم، غیرمسئولانه است که وانمود کنیم که این یک سرمایه گذاری عالی است.
 

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برتر در سال 2023

بایننس کوین (BNB)

BNB که در حال حاضر سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است، یک سال 2021 استثنایی بی سر و صدا داشت، و وقتی به تمام بخش های مختلف بازار ارزهای دیجیتال که بایننس در آن سرمایه گذاری کرده است، اصلا تعجب آور نیست.

اول و مهمتر از همه، بایننس کوین بیشتر ارزش خود را با فعالیت به عنوان یک توکن تخفیف در صرافی بایننس به دست می آورد. هنگام سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر، معامله‌گران هنگام استفاده از توکن می‌توانند از تخفیف در کارمزد معاملات برخوردار شوند.

این همه خوب، اما چیزی که واقعا BNB را در سال 2021 متمایز کرد، زنجیره هوشمند Binance (BSC) است. زنجیره جدیدی توسط Binance در اواخر سال 2020 برای قراردادهای هوشمند راه اندازی شد که همچنین از BNB به عنوان سوخت استفاده می کند.

در فوریه 2021، ارزش بایننس کوین به طور چشمگیری افزایش یافت، زیرا بسیاری از توسعه دهندگان از اتریوم به دلیل هزینه های بالای گاز تاریخی خارج شدند و به BSC نقل مکان کردند زیرا هزینه های گاز آن ناپایدارتر است. سازگاری با ماشین مجازی اتریوم نیز دلیل بزرگی برای انتقال به BSC بود.

امروزه، BSC سومین پلتفرم بزرگ برای پروژه‌های DeFi است، پیش از بیت‌کوین و پس از اتریوم، و با ادامه رشد بازار DeFi، استفاده از BNB نیز می‌تواند رشد کند. این می تواند در تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر موثر باشد.

شایان ذکر است که اگر در سال 2023 روند صعودی قابل توجه دیگری وجود داشته باشد، نگه داشتن BNB می تواند با هجوم معامله گران به صرافی Binance بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، به طور گسترده نتیجه دهد.

BNB هنوز یک خرید عالی است، اما با محدودیت مقررات، بایننس ممکن است در چند ماه و سال آینده دچار مشکلات زیادی شود. این یک ریسک قابل توجه است که باید قبل از سرمایه گذاری در BNB در نظر گرفته شود.

پیشنهاد مطالعه:ارزهای دیجیتال برتر هوش مصنوعی

 دوج کوین (DOGE)

دوج کوین به لطف گسترش شبکه خود به بخش های متعدد در بازار، جایگاه خود را در لیست سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر در سال 2023 مشخص کرده است. Dogecoin، نوع سکه‌های میم، در سال 2021 زمانی که گروهی از Redditors کریپتو تصمیم گرفتند مأموریت خود را برای بالا بردن قیمت DOGE به روشی مشابه با روش WallStreetBets افزایش سهام GameStop مطرح کنند.

همه ما می دانیم که ماسک همان کسی است که این صنعت را به این سو و آن سو می کشد. اخیراً فاش شده است که ماسک از اوایل سال 2019 با توسعه دهندگان DOGE کار کرده است. اگرچه او در درجه اول مشاوره و ارتباطات را ارائه می کرد، اما پیشنهاد کمک به آنها را نیز برای تأمین مالی ارائه کرد که آنها نپذیرفتند.

شاید Dogecoin یکی از سرمایه گذاری های پرریسک در این لیست باشد. همیشه این احتمال وجود دارد که ماسک و Redditors از Dogecoin خسته شوند. علاوه بر این، معامله گران باید از خود بپرسند به ویژه پس از اینکه ماسک بیت کوین را کنار گذاشت، آیا می توان به او برای سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال برتر اعتماد کرد؟ آیا ممکن است او فقط بخواهد قیمت را برای سود خود دستکاری کند ؟

توجه داشته باشید برای سرمایه گذاری در صنعت ارزهای دیجیتال، حتما با کارشناسان و تحلیلگران این بخش مشورت نموده و تمامی سرمایه خود را صرف این کار نکنید. این یک بازار سودمند اما پر ریسک است که برای دست یابی به سود مناسب، باید آگاهی کافی را کسب کرد. در این خصوص با کارشناسان 20پیمنت مشورت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد