ساخت سایت با هوش مصنوعی ChatGPT

ساخت سایت با هوش مصنوعی ChatGPT

توسط : تیم محتوا
1,586

ChatGPT که توسط OpenAI توسعه داده شده است، یک سرویس هوش مصنوعی است که از پردازش پیشرفته زبان طبیعی (NLP) استفاده می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد در جلسات پرسش و پاسخ انسان‌مانند با چت بات شرکت کنند. به عنوان مثال، می توانید از آن بخواهید که در مورد عملکرد هم تیمی شما بازخورد بنویسد. یا از موادی که در یخچال دارید یک دستور غذا درست کنید. پاسخ‌ها اغلب به‌طور شگفت‌انگیزی گسترده، گویا و شبیه انسان هستند  شما فقط باید تا حد امکان در مورد درخواست‌های خود دقیق باشید. یکی از مهم ترین کارهایی که می توان با این فناوری انجام داد، ساخت سایت با ChatGPT است.

مزیت های استفاده از هوش مصنوعی

مطمئناً یا می‌توانیم از اینکه هوش مصنوعی وظایفی را که ما به انجام آن‌ها عادت کرده‌ایم متنفر باشیم، یا آن را بپذیریم و از این ابزارهای جدید استفاده کنیم. اما صرف نظر از رویکرد، این واقعیت باقی می‌ماند که پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT در نهایت تقریباً در هر صنعتی قابل تصور می‌خزند.

بنابراین، چرا جزو اولین کسانی نباشیم که با آن سازگار می شوند؟ چه به فکر ساختن محصولی باشید که صرفاً بر روی عملکرد هوش مصنوعی متمرکز شده باشد یا فقط پلتفرم موجود خود را تقویت کنید، این پنج مزیت ChatGPT ممکن است شما را متقاعد کند که این ایده را انجام دهید.

بهبود کارایی وظایف مرتبط با NLP

ChatGPT بر روی حجم عظیمی از مجموعه داده های زبان انسانی متشکل از 300 میلیارد کلمه آموزش دیده است. این به آن اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های انسان‌مانند را به پرسش‌های متعدد، صرف نظر از اینکه چقدر پیچیده یا عجیب هستند، تولید کند. همچنین به ساخت سایت با ChatGPT نیز بپردازد.

علاوه بر این، کاربران می توانند دستورالعمل های ChatGPT را در مورد سبک و پیچیدگی این پاسخ ها ارائه دهند. به عنوان مثال، این سرویس می تواند به راحتی مفاهیمی مانند فیزیک کوانتومی را برای یک کودک 8 ساله توضیح دهد. 

در موارد خاص، این قابلیت مسلماً ChatGPT را برتر از Google می کند. این می تواند برای همه انواع کاربران مفید باشد، از بازاریاب هایی که سعی در ارائه شعارهای تبلیغاتی دارند تا والدین کودک نوپایی که با سوالات بی پایان «چگونه» و «چرا» بمباران شده اند.

ساخت سایت با هوش مصنوعی ChatGPT

امکان یادگیری و بهبود با کاربران بیشتر

در حال حاضر، ChatGPT می‌تواند پاسخ‌های بسیار باورپذیر، اما از نظر واقعی نادرست ایجاد کند، و این یکی از اشکالات اصلی آن است. با این حال، همانطور که ورودی کاربر افزایش می‌یابد، سرویس پاسخ‌های خود را آموزش می‌دهد تا مفیدتر باشد.

برای کسانی که تصمیم دارند برای ساخت سایت با ChatGPT اقدام کنند یا یک برنامه چت ربات هوش مصنوعی بر اساس ChatGPT ایجاد کنند، این بدان معنی است که با کاربران بیشتر، این سرویس بهبود می‌یابد و تجربه کاربری بهتری ارائه می‌کند. 

قبل از اینکه نرم افزار خود را با یک ربات چت مبتنی بر ChatGPT تقویت کنید، می توانید این ویژگی جدید را برای تعداد محدودی از کاربران منتشر کنید، به آنها اطلاع دهید که در حال آزمایش این عملکرد جدید هستید و بازخورد خود را بخواهید.

پیشنهاد مطالعه:گواهی نامه  LEED Green Associate

فرصتی برای بهبود تجربه کاربر با چت بات ها

برخلاف ربات‌های چت معمولی، ChatGPT می‌تواند به طور بالقوه در مکالماتی شرکت کند که احساس نمی‌کند کاربران با یک ربات چت معمولی ارتباط برقرار می‌کنند. علاوه بر این، پیام‌های تولید شده با این مدل هوش مصنوعی را می‌توان برای یک کاربر خاص شخصی‌سازی کرد، زیرا این سرویس می‌تواند در مورد سؤالات متداول آموزش داده شود و با یک سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) یکپارچه شود.

ChatGPT می تواند در مواقع مناسب شوخی کند، همدلی را نشان دهد، پیشنهادات مربوطه را ارائه دهد، و در نتیجه مکالماتی ایجاد کند که روی کاربران تأثیر بگذارد. علاوه بر این، این مدل می تواند به شرکت ها کمک کند تا با از بین بردن موانع زبانی جهانی شوند. این یک مزیت هنگام ساخت سایت با ChatGPT است.

ChatGPT برای پاسخگویی به زبان های مختلف و همچنین ترجمه نسخه در وب سایت یا برنامه شما آموزش دیده است. با این حال، حتی اگر از قبل می تواند اصطلاحات را بفهمد، نظارت انسانی برای اطمینان از صحت متن مورد نیاز است.

ویژگی های راه حل هوش مصنوعی بر اساس ChatGPT

این واقعیت که مایکروسافت مایل است به معنای واقعی کلمه میلیاردها دلار در ChatGPT سرمایه‌گذاری کند، قطعاً به این معنی است که لیست عملکردهایی که این سرویس ارائه می‌کند رشد خواهد کرد. با این حال، از هم اکنون، اینها ویژگی های کلیدی هستند که می توانید محصول مبتنی بر ChatGPT خود را از فوریه 2023 با آن ها ارتقا دهید.

ساخت سایت با هوش مصنوعی ChatGPT

ارتباطی شبیه انسان

از آنجایی که ChatGPT یک ابزار پردازش زبان طبیعی است، قبل از هر چیز یک هدف مکالمه ای را دنبال می کند و درگیر مکالمه ای شبیه انسان با کاربرانش است. این سرویس حتی می تواند تن صدای خود را بسته به اعلان هایی که دریافت می کند تنظیم کند.

قابلیت ترجمه

اگرچه ChatGPT عمدتا برای درک و تولید متن به زبان انگلیسی ایجاد شده است، اما همچنین حداقل 95 زبان طبیعی را می داند و می تواند به کاربران در ترجمه کمک کند. اگرچه کیفیت ترجمه از زبانی به زبان دیگر متفاوت است و به پیچیدگی متن تولید شده بستگی دارد. این گزینه برای ساخت سایت با ChatGPT نقش مهمی دارد.

خلاصه و تحلیل

ChatGPT می تواند اطلاعات بزرگ یا پیچیده را پیدا کرده و به یک خلاصه قابل درک تبدیل کند، به این معنی که می توان از آن به عنوان یک موتور جستجوی پیشرفته استفاده کرد. علاوه بر این، می‌تواند اطلاعات را در دسته‌های از پیش تعریف‌شده مختلف طبقه‌بندی کند، داده‌ها را مقایسه کند و پاسخ‌های مبتنی بر رتبه‌بندی را تولید کند.

تولید متن

پایگاه داده استفاده شده توسط ChatGPT دارای 300 میلیارد کلمه است، بنابراین می تواند انواع محتوا مانند ایمیل، مقاله، اسکریپت، شعار فروش و غیره را ایجاد کند. با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید که آشکارسازهای هوش مصنوعی معمولاً می توانند تعیین کنند که کپی ChatGPT توسط یک انسان ایجاد نشده است. این نکته را هنگام ساخت سایت با ChatGPT بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه: اکسپرس اینتری چیست و نحوه عملکرد آن

کمک با کد

برای استفاده از ChatGPT برای نوشتن و بررسی کد، باید بتوانید بدانید که از کدام دستورات استفاده کنید، به این معنی که حداقل باید اطلاعاتی در مورد استانداردهای کدنویسی داشته باشید. اما اگرچه این سرویس هنوز به اندازه کافی برای ایجاد یک محصول نرم افزاری با کیفیت بالا از ابتدا پیشرفت نکرده است، می تواند به توسعه دهندگان نرم افزار کمک کند تا فرآیندهای توسعه خاصی را سرعت بخشند.

موارد استفاده از ChatGPT 

اما چه کسی می تواند از استفاده از الگوریتم ChatGPT سود ببرد؟ فرصت های استفاده از ویژگی های ChatGPT از بخش قبل بی پایان است. با این حال، برخی از صنایع می توانند - و در حال حاضر نیز در حال آزمایش سرویس جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزایش عملکرد و بهینه سازی منابع هستند.

ما پنج صنعتی را که برای اولین بار در خط تولید یک راه حل هوش مصنوعی با استفاده از ChatGPT و بهره مندی از آن هستند، انتخاب کرده ایم. برای ساخت سایت با ChatGPT لازم است که مراحل آن را از مرجعی مطمئن دنبال کنید.

ساخت سایت با هوش مصنوعی ChatGPT

بازاریابی و فروش

برخلاف کلیشه‌های معمولی در مورد محتوای هوش مصنوعی، محتوای ایجاد شده توسط ChatGPT لزوما خشک و بی احساس نیست. بسته به اینکه این کار چقدر خاص است، می تواند کاملاً شبیه انسان باشد. این باعث می شود برای کارهای زیر مناسب باشد:

تجزیه و تحلیل نیازهای مخاطبان هدف

ایجاد محتوای بازاریابی، از جمله توضیحات محصول، اسکریپت های ویدئویی، پیش نویس های ایمیل و غیره، تنظیم تبلیغات و سایر محتواها بر اساس ترجیحات، زبان و غیره کاربران با این فناوری ممکن است. جالب‌تر این است که ChatGPT می‌تواند برای تولید و پردازش سرنخ مورد استفاده قرار گیرد و وقت متخصصان فروش را آزاد کند تا بتوانند تنها با سرنخ‌های با کیفیت بالا سروکار داشته باشند.

دقیقا چطوری کار می کند؟ این سرویس می تواند آموزش ببیند تا زبان مورد استفاده سرنخ ها را تجزیه و تحلیل کند و با آنها ارتباط برقرار کند تا جایی که تشخیص دهد سرنخ واقعاً به همکاری علاقه مند است. پس از آن، فروشندگان ارتباطات را برای فروش به عهده می گیرند. با ساخت سایت با ChatGPT می توانید به سرعت به برنامه های تجاری خود بپردازید.

ChatGPT برای خدمات مشتری

از آنجایی که یکی از ویژگی های اصلی ChatGPT عملکرد ربات چت است، استفاده از آن در پلتفرم هایی که قبلاً چت ربات دارند، طبیعی استو آن ها اغلب فروشگاه های خرده فروشی آنلاین، بازارها و ارائه دهندگان خدمات مبتنی بر قرار ملاقات هستند.

استفاده از ChatGPT به عنوان دستیار خدمات مشتری می تواند به کسب و کارها در بهینه سازی منابع خود کمک کند. همچنین می تواند بدون توجه به زمان شبانه روز، موقعیت جغرافیایی یا زبان ارتباط، تجربه مشتری برتری را برای کاربران فراهم کند.

چنین ربات چت دقیقاً چه کاری می تواند انجام دهد؟ کمک به مشتریان برای یافتن محصول مناسب و تکمیل سفارش، ارائه توصیه های شخصی و رزرو قرارها تنها تعدادی از وظایف یک ربات چت مبتنی بر ChatGPT است. علاوه بر این، می تواند نه تنها مفید باشد، بلکه همدلانه بوده و این یک هدف برنده برای ChatGPT است. با ساخت سایت با ChatGPT می توانید از این قابلیت ها کمال استفاده را ببرید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین شغل برنامه نویسی فریلنسری

آموزش و پرورش

خلاصه‌سازی و عملکرد توضیحی ChatGPT می‌تواند برای هر کسی که چیزی یاد می‌گیرد ارزشمند باشد: از یک دانش‌آموز دبیرستانی گرفته تا یک کارمند جدید که فرآیند نصب را طی می‌کند. به طور دقیق تر، دانش آموزان، کارمندان و هر کسی که مایل به رشد حرفه ای است می تواند از ChatGPT برای عمیق تر کردن موضوع مطالعه خود استفاده کند و محتوای آموزشی را متناسب با نیازها و پیشرفت خود سفارشی کند. 

این به ویژه برای متخصصان صنایعی که به آموزش مداوم نیاز دارند، مانند مراقبت های بهداشتی، حقوق، امور مالی و غیره مفید است.

ChatGPT برای صنعت مراقبت های بهداشتی

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، ChatGPT دارای قابلیت باورنکردنی برای پردازش و خلاصه کردن مقادیر زیادی از داده های پیچیده است که در برخی موارد آن را نسبت به موتورهای جستجوی سنتی برتری می دهد. این بدان معناست که می‌توان از آن برای کمک به دانشمندان برای دریافت درک عمیق‌تر از بدن انسان و بیماری‌ها استفاده کرد و در نتیجه کشف داروها و راه‌حل‌های پزشکی جدید را تسهیل کرد.

در مورد کار مستقیم با بیماران، ربات مجهز به هوش مصنوعی می تواند کمک پزشکی از راه دور ارائه دهد، به کاربران کمک کند متخصص مراقبت های بهداشتی مناسب را پیدا کنند، در بررسی علائم کمک کند، و موارد دیگر.

به خاطر داشته باشید که مهم نیست که ChatGPT برای چه چیزی استفاده می کنید، باید با احتیاط در سیستم های مراقبت های بهداشتی (و هر پلتفرم دیگری برای این موضوع) ادغام شود زیرا هنوز هم به شدت مستعد خطا است. ساخت سایت با ChatGPT با این مضموم می تواند همواره به روز بوده و منبعی موثق باشد.

ساخت سایت با هوش مصنوعی ChatGPT

مهندسی نرم افزار

ChatGPT در حال حاضر قادر به تولید قطعات کد و حتی برنامه در زبان های برنامه نویسی خاص است. با این حال، در حال حاضر، ایجاد سریع و آسان یک وب سایت یا ساخت یک برنامه با مدل ChatGPT از ابتدا و بدون تجربه توسعه تقریبا غیرممکن است. حداقل اگر می خواهید از بهترین شیوه های صنعت استفاده کنید و محصول را بدون اشکال بسازید.

مدل برای ایجاد کد به دستورالعمل های گام به گام خاصی نیاز دارد. بنابراین، شخصی که هیچ دانشی از فرآیندهای توسعه نرم‌افزار ندارد، به سادگی نمی‌تواند آن دستورالعمل‌ها را ارائه دهد، چه رسد به اینکه بررسی کند که آیا پاسخ ChatGPT امکان‌پذیر است یا خیر. ساخت سایت با ChatGPT به روش آموزشی می تواند نکاتی قابل استناد را ارائه کند.

از طرف دیگر، می توان از آن به عنوان یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی برای مهندسان نرم افزار استفاده کرد که می تواند زمان خود را بهینه کند. کارشناسان فناوری اطلاعات در حال حاضر از ChatGPT برای سرعت بخشیدن به وظایف خاصی مانند ایجاد خلاصه، اسناد کد یا بررسی کد استفاده می کنند. 

علاوه بر این، ChatGPT می تواند برای کاربرانی که تازه کدنویسی را یاد می گیرند مفید باشد. در صورتی که نیاز به ساخت سایت با ChatGPT دارید، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

برچسـب هـا : سایر ، ساخت سایت با ChatGPT
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد