درآمد بالا از بهترین سایت های دورکاری

درآمد بالا از بهترین سایت های دورکاری

توسط : تیم محتوا
1,544

کسب درآمد سالم و بهره مندی از مزایای کار از راه دور از زمان شیوع بیماری همه گیر بسیار رایج شده است و ثابت می کند که می توان هنگام کار از خانه درآمد زیادی کسب کرد. جویندگان کار با مدارک و تجربه های مورد نیاز امروزه می توانند مطمئناً شغل های فریلنسری پردرآمد پیدا کنند. اما، برخی از مشاغل فریلنسری پردرآمد کدامند؟ در اینجا 18 شغل را فهرست کرده ایم که همگی پتانسیل پرداخت 100 هزار دلار در سال را دارند. 

جستجوی مشاغل در FlexJobs

اکثر این مشاغل از راه دور پردرآمد همگی مشاغل سطح بالا هستند که به تحصیلات و چندین سال تجربه نیاز دارند، اما بسیاری از مشاغل از راه دور در همه سطوح می توانند یک پرداخت خوب ارائه دهند. برای یافتن مشاغل آزاد موجود در FlexJobs روی هر عنوان کلیک کنید. می توانید بقیه لیست ‌های مشاغل را در بیش از 50 حوزه مختلف شغلی بررسی کنید.

توجه داشته باشید FlexJobs  یک سرویس اشتراک برای جویندگان کار است که دارای مشاغل منعطف و از راه دور است. با رتبه‌بندی A+ از سوی Better Business Bureau، هزینه ‌های اشتراک ماهانه به ما این امکان را می‌دهد که تمام مشاغل فریلنسری پردرآمد موجود در سایت را به ‌طور کامل بررسی کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان تجربه جستجوی شغلی ایمن و مثبت دارند.

پیشنهاد مطالعه: اکسپرس اینتری چیست و نحوه عملکرد آن

درآمد بالا از بهترین سایت های دورکاری

کارگردان هنری

محدوده حقوق و دستمزد 66 تا 101 هزار دلار

مدیران هنری بر سبک و لحن بصری مجلات، روزنامه ها، وب سایت ها، بسته بندی محصولات و موارد دیگر نظارت دارند. برخی از وظایف رایج این شغل از راه دور پردرآمد می‌ تواند شامل مفهوم‌ سازی جهت بصری، تعیین عناصر طراحی، مدیریت طراحان گرافیک یا سایر کارکنان و ارائه طرح ‌ها به مشتریان باشد. مدیران هنری به مدرک لیسانس در هنر یا زمینه مرتبط و تجربه کاری قبلی نیاز دارند. 

مدیر توسعه کسب و کار

محدوده حقوق و دستمزد 44 تا 122 هزار دلار

این شغل در مشاغل فریلنسری پردرآمد و کار از خانه معمولاً برنامه های تجاری را توسعه می دهد، منابع مشتری جدید را شناسایی می کند، حساب ها را مدیریت می کند و اهداف فروش را برآورده می کند. در نهایت، یک مدیر توسعه کسب و کار به توانایی افزایش درآمد نیاز دارد. مهارت های فروش و همچنین مهارت های ارتباط با مشتری برای حفظ روابط تجاری ضروری است. 

مدیر کارآزمایی بالینی

محدوده حقوق و دستمزد 65 تا 131 هزار دلار

این شغل شامل مدیریت آزمایشات بالینی است. برخی از وظایف شامل استخدام بیماران برای کارآزمایی ها، اطمینان از اجرای روان کارآزمایی ها، بررسی نتایج، اطمینان از رعایت استانداردهای ایمنی، ایجاد تغییرات در ساختار کارآزمایی و موارد دیگر است. مدیران کارآزمایی بالینی باید دانش پزشکی قوی، همراه با تحصیلات مناسب داشته باشند. 

 مهندسان ابری

محدوده حقوق 71 تا 160 هزار دلار

مهندسان فضای ابری از مشاغل فریلنسری پردرآمد است که بر استراتژی های رایانش ابری برای شرکت ها نظارت می کنند. طراحی برنامه های ابری، مدیریت و نظارت، و برنامه های پذیرش همه بخشی از این شغل پردرآمد کار از خانه است. معماران ابر به دانش سیستم عامل، شبکه، زبان های برنامه نویسی و امنیت ابر نیاز دارند. 

تحلیلگر امنیت سایبری

محدوده حقوق 51 تا 117 هزار دلار

این نقش برای محافظت از شبکه ها و سیستم های کامپیوتری در یک شرکت یا سازمان کار می کند. تحلیلگران شبکه‌ها را از نظر نقض امنیتی، تحقیق در مورد روندهای IT، ایجاد طرح‌هایی برای مسائل امنیتی احتمالی و موارد دیگر نظارت خواهند کرد. بسیاری از نقش‌های تحلیلگر امنیت سایبری نیاز به تجربه در کار فناوری اطلاعات دارند. 

 مدیر مالی

محدوده حقوق 61 تا 161 هزار دلار

از مشاغل فریلنسری پردرآمد مدیر مالی از راه دور است که اغلب وظایف حسابداری و کنترل مالی را مدیریت می کنند، استراتژی مالی را ایجاد می کنند، بر بخش مالی نظارت می کنند، ارزیابی ها را انجام می دهند و گزارش تهیه می کنند و بودجه را ایجاد می کنند. ممکن است برای رسیدن به این نقش، مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی، امور مالی یا اقتصاد مورد نیاز باشد. 

پیشنهاد مطالعه: بهترین شغل برنامه نویسی فریلنسری

درآمد بالا از بهترین سایت های دورکاری

توسعه دهنده Front-End

محدوده حقوق 47 تا 108 هزار دلار

توسعه دهندگان فرانت اند HTML، CSS  و جاوا اسکریپت را برای وب سایت ها و برنامه های وب تولید می کنند. هدف آنها این است که اطمینان حاصل شود که کاربران می توانند به راحتی در یک وب سایت حرکت کنند و عناصر بصری صحیح هستند. این مشاغل فریلنسری پردرآمد گاهی اوقات به تجربه طراحی پشتیبان یا بصری مانند SQL، Java، PHP، Ruby یا .NET نیاز دارد. 

مدیر بازاریابی

محدوده حقوق 47 تا 149 هزار دلار

یک مدیر بازاریابی با استراتژی و اجرای کمپین های بازاریابی، یک بخش بازاریابی را رهبری می کند. انجام تحقیق و تجزیه و تحلیل روندها به منظور توسعه برنامه های بازاریابی یک کار رایج است. مدرک لیسانس و چندین سال تجربه معمولاً برای یک مدیر بازاریابی لازم است. 

 مدیر پزشکی

محدوده حقوق 130 تا 270 هزار دلار

یکی از مشاغل فریلنسری پردرآمد، این نقش در سطح پزشکی است که بر عملیات یک سازمان مراقبت های بهداشتی نظارت می کند. مدیر پزشکی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها را ایجاد می‌کند، کارکنان بالینی را رهبری می‌کند، بر تضمین کیفیت نظارت می‌کند و به عنوان رابطی برای امکانات شبکه عمل می‌کند. معمولاً یک MD یا DO مورد نیاز است. 

نویسنده پزشکی

محدوده حقوق 53 تا 103 هزار دلار

نویسندگان پزشکی از داده های فنی و علمی از مطالعات و تحقیقات برای نوشتن مقالات و اسناد استفاده می کنند که اطلاعات را به شیوه ای واضح ارائه می دهند. دانستن شرایط و فرآیندهای پزشکی مورد نیاز است و گواهینامه انجمن نویسندگان پزشکی آمریکا می تواند یک امتیاز باشد. 

توسعه دهنده موبایل

محدوده حقوق و دستمزد 50 تا 113 هزار دلار

توسعه دهندگان موبایل اپلیکیشن های موبایلی را برای گوشی های هوشمند و تبلت ها ایجاد می کنند. اکثر این مشاغل فریلنسری پردرآمد به تخصص iOS یا Android، همراه با درک سیستم عامل Mac یا PC نیاز دارند. توسعه دهندگان موبایل همچنین می توانند پس از چرخه توسعه و انتشار، روی رفع اشکالات و اشکالات کار کنند. 

 روانشناس

محدوده حقوق و دستمزد 48 تا 113 هزار دلار

روانشناسان در زمینه سلامت روان، اعتیاد و موارد دیگر به مراجعان کمک می کنند. سبک های شناختی، رفتاری، بین فردی و شناختی-رفتاری چند سبک درمانی رایج هستند. معمولاً مدرک PhD، PsyD یا EdD مورد نیاز است. 

مسئول حفظ حریم خصوصی

محدوده حقوق 50 تا 138 هزار دلار

افسران حفظ حریم خصوصی اطمینان حاصل می کنند که شرکت ها از بهترین شیوه ها و رویه های حفظ حریم خصوصی پیروی می کنند. وظایف می تواند شامل انجام ممیزی برای اطمینان از رعایت حریم خصوصی، انجام ارزیابی ریسک و استراتژی های کاهش، و رسیدگی به نقض ها و مسائل مربوط به حریم خصوصی باشد. برای این مشاغل فریلنسری پردرآمد اغلب به مدرک در یک رشته فنی نیاز است. 

درآمد بالا از بهترین سایت های دورکاری

 مدیر تولید

محدوده حقوق و دستمزد 54 تا 121 هزار دلار

مدیران محصول فرآیند توسعه محصولات و راه حل ها را مدیریت می کنند. تنظیم استراتژی، ایجاد نقشه راه، و تعریف ویژگی های محصول، همه بخشی از کار هستند. مدیران محصول همچنین ممکن است شرایط بازار را تجزیه و تحلیل کنند و با افراد در تمام سطوح سازمان ارتباط برقرار کنند. 

 مدیر روابط عمومی

محدوده حقوق 49 تا 140 هزار دلار

مدیران روابط عمومی بر تصویر عمومی یک سازمان نظارت دارند. این اغلب شامل نوشتن بیانیه های مطبوعاتی، ایجاد کیت های رسانه ای، نظارت بر رویدادهای عمومی، ایجاد طرح های برندسازی و موارد دیگر است. در سطح مدیر، مدیریت یک تیم اغلب بخشی از کار است. مدرک لیسانس و بیش از 10 سال تجربه معمولاً مورد نیاز است.

مهندس محقق

محدوده حقوق 58 تا 120 هزار دلار

مهندسان محقق یکی از مشاغل فریلنسری پردرآمد است که برای جمع آوری اطلاعات و داده ها برای ایجاد محصولات و برنامه های جدید کار می کنند. مهندسان محقق می توانند در زمینه های مختلفی مانند برق، پزشکی، مکانیک، هوا فضا و نرم افزار کار کنند. برای این نقش مدرک مهندسی لازم است. مشاغل پژوهشگر بیشتری را ببینید.

 مدیر حسابداری ارشد

محدوده حقوق 49 تا 110 هزار دلار

مدیران حساب با مدیریت ارتباط با مشتریان و ایجاد روابط بلندمدت، درک نیازهای مشتری، مدیریت ارتباطات مشتری، ایجاد فروش و موارد دیگر، حساب های مشتری را حفظ می کنند. یک نقش در سطح ارشد ممکن است به 10 سال یا بیشتر تجربه نیاز داشته باشد. 

 مدیر پشتیبانی فنی

محدوده حقوق 50 تا 119 هزار دلار

این مشاغل فریلنسری پردرآمد ، پشتیبانی IT را مدیریت می کند و مشکلات فنی را حل می کند. یک موقعیت در سطح مدیر، کارکنان پشتیبانی فنی را مدیریت می کند و رهبری را ارائه می دهد. نصب سخت‌افزار و نرم‌افزار، به‌روز ماندن در فناوری‌های جدید و ارائه پشتیبانی در حین تماس از وظایف رایج هستند. 

مشاغل از راه دور برای کار از خانه

همانطور که مشاغل کار از خانه محبوب تر می شوند، تنوع مشاغل از راه دور موجود همچنان افزایش می یابد. چیزی که زمانی در درجه اول دنیای دستیاران مجازی در نظر گرفته می شد، اکنون شامل طیف گسترده ای از حرفه ها و صنایع می شود.

 اگر بتوانید وظایف و مسئولیت های کاری را به طور منطقی از خانه انجام دهید، شانس خوبی وجود دارد که بتوانید مشاغل فریلنسری پردرآمد متناسب با مجموعه مهارت های خود پیدا کنید. در اینجا برخی از مشاغل احتمالی کار از خانه وجود دارد:

•    متخصص رسانه های اجتماعی

•    مدیر پروژه

•    نماینده پشتیبانی مشتری

•    توسعه دهنده نرم افزار Frontend یا Backend

•    توسعه دهنده وب

•    مهندس نرم افزار

•    طراح گرافیک

•    طراح UX

•    همکار ورود اطلاعات

•    مدیر حساب

•    استخدام کننده

•    نماینده فروش

•    مدیر تولید

•    کپی رایتینگ

•    معلم خصوصی

اگر موقعیت مورد نظر خود را در لیست نمی بینید نگران نباشید، تعداد مشاغل از راه دور زیاد است، بنابراین انتظار داشته باشید که نقش‌های بیشتری نسبت به آنچه در اینجا می‌بینید پیدا کنید. با تکنولوژی مدرن، شرکت ها می توانند به راحتی با افراد با استعداد از سراسر جهان کار کنند. این کار استفاده از مهارت های خود و کسب درآمد از خانه و یافتن مشاغل فریلنسری پردرآمد را آسان می کند.

پیشنهاد مطالعه:ساخت سایت با هوش مصنوعی ChatGPT

مزایا و معایب کار از خانه

کار از خانه لزوماً آن زندگی رویایی نیست که شما تصور کرده اید. شما می توانید از رفت و آمد صرف نظر کنید و احتمالاً با لباس خواب خود کار کنید، اما عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یک نظرسنجی در مورد معایب کار از راه دور نشان داد که سه مورد از رایج ترین جنبه های منفی کار از راه دور عبارتند از:

•    برقراری روابط با همکاران برای فریلنسر دشوارتر بود (49%)

•    افراد احساس انزوا می کردند (46%)

•    مردم برای جدا کردن کار از زندگی شخصی مشکل داشتند (38%)

تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان (49٪) پر کردن شکاف با همکاران را دشوارتر یافتند و احساس انزوا (46٪) را گزارش کردند. با این حال، اکثریت قریب به اتفاق (81٪) گفتند که مایلند از راه دور بمانند. چرا اینطور است؟ طبق نظرسنجی در مورد سبک زندگی کار از راه دور، سه مزیت برتر کار از راه دور عبارتند از:

•    انعطاف پذیری برنامه (31%)

•    انعطاف پذیری برای کار از هر نقطه (29%)

•    زمان صرفه جویی شده (بدون رفت و آمد و غیره) (23%)

وقتی انعطاف پذیری لازم را دارید، نکات منفی مشاغل از راه دور چندان مهم به نظر نمی رسد. همه ما دوست داریم آزادی داشته باشیم، بنابراین انتخاب زمان و مکان کار در مشاغل فریلنسری پردرآمد بسیار زیاد است. داشتن یک فضای کاری ضروری است که بتوانید روی مسئولیت های شغلی خود تمرکز کنید.

بر اساس نظرسنجی در مورد بهترین ابزار کار از راه دور، حدود 90 درصد از افراد، یک فضای کاری تعیین شده را مهم می دانند. آنچه به عنوان فضای کاری خود تعیین می کنید به شما بستگی دارد، اما مطمئن شوید که باعث ارتقای بهره وری و محدود کردن حواس پرتی می شود.

ابزارهایی مانند Slack، Zoom و Asana می توانند به شما در مدیریت وظایف و زمان کمک کنند و کارایی کلی خود را افزایش دهند. و البته، اتصال به اینترنت قوی همیشه برای موفقیت در کار از راه دور ضروری است.

درآمد بالا از بهترین سایت های دورکاری

بهترین مشاغل از راه دور کدامند؟

بهترین مشاغل فریلنسری پردرآمد برای شما کاری است که با مهارت و علایق حرفه ای شما همسو باشد. خوشبختانه، شرکت‌های بیشتری شروع به ارائه فرصت‌های کار از خانه کرده‌اند، که ممکن است یافتن موقعیت از راه دور را آسان‌تر کند.

همانطور که شما برای یک موقعیت از راه دور جستجو می کنید، همچنین مهم است که فرهنگ شرکت را در نظر بگیرید و اینکه آیا یک شرکت خاص برای شما مناسب فرهنگی است یا خیر. نقش از راه دور ایده آل شما علاوه بر تناسب فرهنگی مناسب با مهارت ها و علایق شما همخوانی دارد.

چه شرکت هایی برای مشاغل از راه دور استخدام می کنند؟

بسیاری از شرکت ها برای کارهای از راه دور استخدام می کنند، از جمله شرکت های بزرگ فناوری مانند Adobe، Amazon و Google. اگر می‌خواهید بدانید که چه شرکت‌هایی در حال حاضر برای موقعیت‌های راه دور استخدام می‌کنند، بهترین شرط شما این است که موقعیت‌های باز را در سایتی مانند FlexJobs.com یا WeWorkRemotely.com جستجو کنید. 

این سایت ‌ها فهرست‌ های به‌ روزی از موقعیت ‌های باز را ارائه می‌ دهند که می ‌توانید مشاغل فریلنسری پردرآمد را مرور کنید. در این خصوص می توانید از تجربه و تخصص کارشناسان 20پیمنت نیز بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد