گواهینامه Epic و نحوه ثبت نام در آن

گواهینامه Epic و نحوه ثبت نام در آن

توسط : تیم محتوا
1,390

Epic  نام بزرگترین و پرکاربردترین EHR (سوابق الکترونیکی سلامت) در ایالات متحده است. این توسط اکثر بیمارستان های بزرگ استفاده می شود. متخصصان فناوری اطلاعات که در بخش مراقبت های بهداشتی کار می کنند معمولاً گواهینامه Epic را دریافت می کنند. 

گواهینامه Epic چیست؟

مدرک Epic در صنعت سلامت، جهت متخصصان فناوری اطلاعات تعبیه شده است که با نرم افزار Epic کار می کنند. برای دریافت گواهینامه، داوطلبان باید یک برنامه آموزشی را پشت سر بگذارند و سپس در آزمون گواهینامه شرکت کرده و قبول شوند.

توجه به این نکته لازم است که جهت پذیرش در این برنامه، باید حمایت های مالی لازم را از یک کارفرما کسب کنید. چندین ماژول به عنوان گزینه وجود دارد که می توانید برای گواهینامه Epic استفاده کنید. در نرم افزار Epic بخش های خاصی تعبیه شده است که عملکردهای تخصصی را جهت مناطق ویژه ای در مراکز مراقبت های بهداشتی و بیمارستان ها در نظر گرفته است.

محل کار شما می تواند تعیین نماید که در کدام ماژول ‌ها گواهی دریافت ‌کنید. برخی از ماژول های رایج شامل موارد ذیل است:

•    ASAP ماژول اتاق اورژانس 

•    Beacon ماژول انکولوژی 

•    Beaker ماژول تست های آزمایشگاهی 

•    Cadence ماژول زمانبندی 

•    کوپید ماژول قلب و عروق 

•    کلیدوسکوپ ماژول چشم پزشکی 

•    Prelude/ADT ماژول ثبت نام بیمار 

•    Radiant ماژول رادیولوژی 

•    Willow ماژول داروخانه 

پیشنهاد مطالعه: اکسپرس اینتری چیست و نحوه عملکرد آن

گواهینامه Epic و نحوه ثبت نام در آن

راه های کسب مدرک Epic

اول از همه، برای واجد شرایط بودن برای برنامه صدور گواهینامه  Epic، باید توسط یک کارفرما حمایت مالی شوید. Epic یک برنامه ویژه است و هیچ فردی اجازه ندارد تا تنها با استفاده از نرم افزار، گواهی کسب کند. اگر برای یک سیستم مراقبت بهداشتی که قبلاً سیستم نرم‌افزار Epic را اجرا کرده یا در حال اجرای آن است، کار می‌کنید یا توسط آن حمایت می‌شوید، دریافت گواهینامه آسان‌تر است.

همچنین اگر برای خود شرکت Epic کار می کنید، می توانید گواهینامه دریافت کنید. دو راه جهت اخذ گواهی وجود دارد. از میان کار برای Epic یا کار جهت سازمانهایی که استفاده از نرم افزار را انتخاب کرده اند، می توانید راه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کسانی که تصمیم دارند با سیستم Epic کار کنند بایستی این گواهی را داشته باشد، بنابراین اعضای کارکنان اغلب حمایت مالی می شوند و برای صدور گواهینامه فرستاده می شوند. برنامه صدور گواهینامه Epic  در ویسکانسین انجام می شود و شامل آموزش عملی و عمیق در سیستم است. پس از پایان دوره آموزشی، داوطلبان باید آزمون گواهینامه را پشت سر بگذارند.

مدرک Epic نشان می دهد که در استفاده از سیستم مهارت دارید. پس از خودآموزی کافی، می توان در استفاده از نرم افزار و کسب تسلط کافی، باید توجه داشته باشید که بدون گذراندن دوره آموزشی حضوری و قبولی در آزمون نمی توان گواهی داد.

آیا امتحان گواهینامه Epic سخت است؟

آزمون گواهینامه Epic بسیار چالش برانگیز است. با این حال، مواد آموزشی و مربیان بسیار مفید هستند. به یاد داشته باشید، آنها از شما می خواهند که سیستم را به صورت کامل بشناسید، اما همچنین از شما می خواهند که تمام اطلاعات مورد نیاز برای موفقیت را داشته باشید.

برخی از نکات امتحان عبارتند از:

•    هیچ بخشی از امتحان را نادیده نگیرید و تمام قسمت های تمرین را با دقت بخوانید.

•    پروژه خود را قبل از امتحان تمام کنید.

•    به جای مطالعه کتاب، زمان زیادی را برای تمرین استفاده از سیستم صرف کنید.

هزینه صدور مدرک Epic

گواهینامه Epic بین 500 تا 10000 دلار هزینه دارد و میانگین مبلغی که برای این برنامه صرف شده 5000 دلار است. اما به یاد داشته باشید، افراد برای هزینه های صدور گواهینامه پرداخت نمی کنند. آنها توسط شرکت های خود حمایت می شوند.

گواهینامه Epic و نحوه ثبت نام در آن

متوسط درآمد با داشتن گواهی Epic 

حقوق برای کسانی که توسط Epic آموزش دیده و گواهینامه دریافت کرده اند بالا است. در اینجا چند دستمزد رایج برای حرفه های آموزش دیده حماسه آورده شده است:

هماهنگ کننده برنامه 

هماهنگ ‌کننده‌ های برنامه گواهینامه Epic ، برنامه ‌های مختلف سیستم Epic را می ‌سازند، آزمایش می ‌کنند و پشتیبانی مداوم ارائه می‌ دهند. برای برخورداری از این موقعیت، لازم است تا مهارت های فنی و دانش کاملی از نرم افزار Epic داشته باشید. درآمد این گروه به طور متوسط  112000دلار است.

Epic Project Manager 

مدیران پروژه برای Epic بر پروژه های مربوط به نرم افزار Epic نظارت می کنند، از جمله نظارت و حفظ جدول زمانی، بودجه و محصولات قابل تحویل. Epic PM ها معمولا تیمی از هماهنگ کننده های پروژه را مدیریت می کنند. درآمد این گروه به طور متوسط  102000دلار است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین شغل برنامه نویسی فریلنسری

Epic Analyst

تحلیلگران Epic دانش فنی عمیق خود را از گواهینامه Epic در مرکز مراقبت های بهداشتی که در آن کار می کنند به کار می برند. تحلیلگران حماسی طیف وسیعی از دانش و تجربه دارند، بنابراین اغلب تحلیلگران جوان و ارشد وجود دارند.  97000دلار درآمد این گروه است.

Epic Report Writer 

گزارش نویسان Epic گزارش هایی را از برنامه های Epic می نویسند. اما آنها خیلی بیشتر از این کار انجام می دهند - آنها همچنین این گزارش ها را برنامه ریزی، طراحی، آزمایش و تجزیه و تحلیل می کنند و از دانش Epic خود برای مدل سازی داده ها و پیگیری پایگاه های داده گزارش استفاده می کنند. 87000 دلار برای این گروه در نظر گرفته می شود.

Epic Trainer 

مربیان Epic به دیگران کمک می کنند تا از طریق برنامه ها، جلسات انفرادی و در محیط های کلاس درس در مورد سیستم Epic بیاموزند. برای این موقعیت، پرداخت ممکن است به عمق دانش شما در Epic بستگی داشته باشد. 85000 دلار دریافتی این مربیان است.

همه حقوق های فوق برای کسانی که دارای گواهینامه Epic هستند بسیار بیشتر از آن چیزی است که همتایان آموزش دیده آنها در این برنامه دریافت می کنند. به عنوان مثال، مدیران پروژه های مراقبت های بهداشتی 66000 دلار در سال و تحلیلگران مراقبت های بهداشتی 65000 دلار در سال درآمد دارند.

آیا گواهی Epic ارزش آن را دارد؟

دریافت گواهی Epic فرصت های شما را برای موقعیت های بالاتر و حقوق بالاتر باز می کند. برای بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی که از Epic استفاده می‌کنند، ممکن است گواهینامه معتبر و به‌روز شده Epic در واقع مورد نیاز باشد. 

در این بیمارستان ها، کارکنان دارای گواهینامه Epic بسیار مورد تقاضا هستند و اگر شما گواهینامه را داشته باشید، در صورت تصمیم به تغییر شغل، در سایر سیستم های مراقبت های بهداشتی بسیار مطلوب خواهید بود. با این گواهینامه که نشان دهنده علاقه و تعهد مداوم شما به سیستم است، تقاضای بیشتری خواهید داشت. 

با این حال، باید به‌روزرسانی و تمدید این گواهی‌ها را انجام دهید، و این به معنای سفرهای متعدد به مرکز آموزشی و خارج شدن از محل زندگی عادی است. اما، به طور کلی، Epic به معنای حقوق بالاتر و فرصت های شغلی بیشتر است.

بنابراین، اگر فرصت دریافت گواهینامه Epic را دارید و توسط شرکت خود حمایت مالی می شوید، مطمئناً ارزشمند است. اگر راه دیگری برای ورود به برنامه پیدا کرده‌اید و با استفاده از سیستم Epic شغل جدیدی را شروع می‌کنید، احتمالاً گواهینامه برای آینده شما نیز مفید خواهد بود. 

آمادگی برای آزمون Epic

در یک بازار کار به طور فزاینده رقابتی، مهم است که جلوتر از رقبا شروع به کار کنید. آیا می خواهید با استخدام در Epic Systems یک کارمند Epic شوید؟ می خواهیم به شما در قبولی در آزمون گواهینامه Epic کمک کنیم. شما باید بدانید که چگونه برای آزمون Epic آماده شوید تا به شغل مورد نظر خود برسید.

Epic Systems   یک پیشرو جهانی در توسعه نرم افزار برای امکانات مراقبت های بهداشتی مانند بیمارستان ها، موسسات تحقیقاتی و سازمان های خدمات اجتماعی است. Epic Systems به افرادی نیاز دارد که در ایجاد تفاوت با انگیزه و مشتاق باشند. Epic نرم افزاری را توسعه می دهد تا به مردم کمک کند تا درمان شوند و به نسل های آینده کمک کند سالم تر باشند.

گواهینامه Epic و نحوه ثبت نام در آن

آزمون ارزیابی ایپک

کارفرمایان ممکن است از آزمون Epic Assessment برای ارزیابی ویژگی های شخصیتی، توانایی شناختی و توانایی های اساسی داوطلب برای اطمینان از تناسب مناسب استفاده کنند. این برنامه از آزمون‌های WSPT Wonderlic و EpicSystem Technical Skills استفاده می‌کند. 

تست های پرسنل Wonderlic برای تجزیه و تحلیل ویژگی های شخصیتی افراد و نشان دادن توانایی آنها در انجام فعالیت ها در سطح بالا طراحی شده اند. همچنین شامل سوالات تصمیم گیری است که عملکرد کاری متقاضیان را در سناریوهای مختلف آزمایش می کند. 

جزء فنی حل مسئله شامل تجزیه و تحلیل منطقی، ریاضیات و بخش های درک کلمه به کلمه است. مراحلی که در فرآیند برنامه Epic Systems گنجانده شده است عبارتند از:

درخواست: مرحله اول پر کردن درخواست آنلاین و بارگذاری رزومه است. راه دیگر برای درخواست از طریق ارجاع کارمند یا استخدام کننده دانشگاه است.

مصاحبه تلفنی: یک استخدام کننده منابع انسانی مصاحبه اولیه را از طریق تلفن انجام می دهد تا با آزمون شونده بیشتر آشنا شود.

آزمون: ممکن است از متقاضیان خواسته شود که بسیاری از امتحانات قبل از استخدام را در طول فرآیند درخواست تکمیل کنند و در برخی شرایط، یک سرپرست از طریق وب‌کم رایانه مشاهده می‌کند.

مصاحبه: پس از اتمام مصاحبه تلفنی و آزمون، متقاضیان ممکن است به مصاحبه حضوری، اعم از حضوری یا با گروهی از داوطلبان دیگر دعوت شوند. گروهی از سرپرستان و همکاران احتمالی ممکن است مصاحبه هایی را انجام دهند.

ارزیابی سیستم ها 

آزمون ارزیابی گواهینامه Epic ویژگی‌های شخصیتی، توانایی‌های شناختی و مهارت‌های اصلی داوطلب را ارزیابی می‌کند. شرکت Epic System از آزمون پرسنل Wonderlic (WPT) و ارزیابی مهارت های فنی Epic Systems استفاده می کند.

تست پرسنل Wonderlic ویژگی های شخصیتی متقاضی را ارزیابی می کند تا ببیند آیا آنها آنچه را که برای پیشرفت در محل کار لازم است دارند یا خیر. همچنین شامل سوالات قضاوت موقعیتی است که بررسی می کند که یک نامزد در موقعیت های مختلف مربوط به کار چه کاری انجام می دهد.
انواع مختلف سوالات مطرح شده در آزمون

برای دریافت گواهینامه Epic شما یک سرپرست خواهید داشت که شما را از طریق وب‌کم رایانه تماشا می‌کند. بخش حل‌کننده مسائل فنی، استدلال منطقی، مسائل ریاضی و درک کلامی را پوشش می‌دهد. این مجموعه از آزمون‌های استعداد، نشان‌دهنده‌ای به کارفرما از نحوه جذب دانش و ایجاد ارتباط در بخش ‌ها ارائه می‌کند و تضمین خواهد کرد که توانایی‌های مورد نیاز برای استخدام Epic Systems را دارید. آزمون از سه بخش تشکیل شده است:

پیشنهاد مطالعه: ساخت سایت با هوش مصنوعی ChatGPT

استدلال انتزاعی

آزمون استدلال انتزاعی، ظرفیت فرد را برای جذب و تجزیه و تحلیل اطلاعات بصری، از جمله پتانسیل ایجاد فرضیه ها و درک مفاهیم پیچیده که لزوماً به چیزها، رویدادها یا افراد واقعی مرتبط نیستند، ارزیابی می کند. این شامل برنامه نویسی کامپیوتر نیز می شود.

این آزمون ‌های مربوط به گواهینامه Epic می‌توانند هوش عمومی، قابلیت‌های تفکر انتزاعی و توانایی‌های حل مسئله را با استفاده از اشکال و تصاویر بصری که الگوها و فرآیندهای منطقی خاصی را منعکس می‌کنند، اندازه‌گیری کنند.

استدلال ریاضی

تست‌های عددی ارزیابی می‌کنند که چقدر با اعداد خوب عمل می‌کنید و توانایی‌های حسابی شما چقدر پیشرفته است. سؤالات فقط مسائل حسابی نیستند؛ آنها همچنین ترکیبی از زبان و اعداد هستند. آنها توانایی های درک مطلب و همچنین مهارت های ریاضی شما را مورد آزمایش قرار می دهند.

استدلال کلامی

به جای ارزیابی مهارت های اساسی گواهینامه Epic مانند واژگان و دستور زبان، امتحانات استدلال شفاهی درک شما از منطق عبارات مختلف را بررسی می کند. این که آیا شما قبل از پاسخ دادن به یک سؤال به نتیجه گیری می پردازید یا فکر و تجزیه و تحلیل می کنید، یک مهارت ضروری است که شرکت می خواهد شما داشته باشید.
می توانید برای ثبت نام در این آزمون و دریافت مدرک Epic از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

برچسـب هـا : سایر ، گواهینامه Epic
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد