بهترین هاست های وردپرس

بهترین هاست های وردپرس

توسط : تیم محتوا
1,537

وردپرس امروزه محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) در جهان است. هاست قابل اعتماد بخش مهمی از هر وب سایت وردپرسی است که به اطمینان از زنده ماندن سایت شما و عملکرد سریعتر برای کاربران کمک می کند. در اینجا در مورد بهترین هاست های وردپرس در بازار تحقیق کردیم و ارائه دهندگان را بر اساس قیمت، زمان آپدیت، پشتیبانی مشتری و سایر عوامل ارزیابی کردیم. این راهنمای جامع را برای یافتن بهترین راه حل هاست برای سایت وردپرس دنبال کنید. 

راه اندازی وب سایت

اگر به فکر راه ‌اندازی وب‌ سایت یا وبلاگ وردپرس خود هستید، انجام برخی تحقیقات در حوزه بهترین میزبانی وردپرس چیزی است که نمی‌توانید از آن غافل شوید. تفاوت زیادی بین پلتفرم‌های میزبانی و بهترین هاست وردپرس موجود در بازار وجود دارد.

در واقع، تفاوت آنها در سرعت، امنیت، مقیاس پذیری، پشتیبانی، فضا، مکان سرور است. به طور خلاصه، برخی از محبوب ترین تنظیمات میزبانی و بهترین هاست های وردپرس را تجزیه و تحلیل و آزمایش کرده ایم و یافته های خود را در اینجا در دسترس شما قرار می دهیم.

بهترین خدمات میزبانی وردپرس

در اینجا برخی از برترین خدمات میزبانی در وردپرس را معرفی کرده ایم: 

SiteGround (www.siteground.com)

از: 1.99 دلار در ماه

ترافیک مجاز: 10000 بازدید در ماه

آپتایم: 99.99%

زمان بارگذاری: 1.07 ثانیه

SiteGround  یکی از معدود خدمات میزبانی وردپرس است که به طور رسمی توسط WordPress.org توصیه می شود و آن را به یک انتخاب عالی برای هر وب سایت وردپرسی آینده تبدیل می کند. SiteGround دارای یک محیط بهینه شده برای قرار دادن سایت های وردپرس با هر اندازه و نوع است و همچنین ابزارهای آسان برای استفاده در هنگام راه اندازی دارد.

پشتیبانی در SiteGround چیزی جز نظرات مثبت در سراسر صفحه ندارد و 24/7 از طریق چت زنده و تلفن در دسترس است.

بهترین هاست های وردپرس

Bluehost (www.bluehost.com)

از: 2.75 دلار در ماه

ترافیک مجاز: بدون اندازه گیری

آپتایم: 100%

زمان بارگذاری: 0.98 ثانیه

یکی دیگر از بهترین هاست های وردپرس را می توان Bluehost  دانست. این میزبان دیگری که برای وردپرس آماده است و رسماً توسط WordPress.org توصیه می شود. در واقع می توان گفت  Bluehost انتخاب خوبی برای اکثر کاربران است.

این خدمات میزبانی ارزان است و همچنین یک مزیت اضافی جالب دارد که یک نام دامنه رایگان برای سال اول ارائه می کند. اخیراً Bluehost پنل کاربری اصلاح شده خود را معرفی کرده است که کار با تنظیمات میزبانی شما را آسان تر می کند، به خصوص اگر می خواهید سایت خود را با استفاده از وردپرس راه اندازی کنید که Bluehost برای شما نصب می کند.

در نهایت، پشتیبانی 24 ساعته، پایگاه دانش خوب با راهنماها، آموزش های ویدیویی و موارد دیگر وجود دارد.

IONOS (www.ionos.com)

از: 1 دلار در ماه

ترافیک مجاز: 10000 بازدید در ماه

آپتایم: 99.99%  

زمان بارگذاری آسیا: 1.45 ثانیه

یکی دیگر از بهترین هاست های وردپرس این خدمات میزبانی است. IONOS  برای اولین بار در سال 1988 ارائه میزبانی وب را آغاز کرد، که آنها را به یک کهنه کار معتبر در صنعت میزبانی وب تبدیل می کند. امروزه تعداد زیادی میزبان وب دیگر با این نوع عمر طولانی وجود ندارد. 

این بدان معناست که آنها شاهد آمدن و رفتن روندها بوده‌اند و نیازهای مصرف‌کنندگان را می‌دانند، به گونه‌ای که بسیاری از شرکت‌های میزبانی وب دیگر از آن آگاه نیستند. آنها طیف وسیعی از گزینه های میزبانی مختلف، از جمله میزبانی وردپرس را ارائه می دهند.

IONOS همچنین می تواند به سایر عناصر سفر ایجاد وب سایت شما کمک کند. شما می توانید از طریق آنها نام دامنه و گواهی SSL را ایمن کنید، به علاوه آنها سازندگان وب سایت را برای وبلاگ ها، وب سایت های معمولی و همچنین فروشگاه های تجارت الکترونیک ارائه می دهند.

در نهایت، اگر به کمک عملی نیاز دارید، آنها یک سرویس طراحی وب دارند (جایی که وب سایت شما را برایتان می سازند).

پیشنهاد مطالعه:بهترین شغل برنامه نویسی فریلنسری

WP Engine (www.wpengine.com)

از: 20 دلار در ماه

ترافیک مجاز: 25000 بازدید در ماه

آپتایم: 100%

زمان بارگذاری: 1.18 ثانیه

وقتی نوبت به یکی دیگر از بهترین هاست های وردپرس می‌رسد، موتور WP مطمئناً در بخش گران‌تر این طیف قرار دارد. اما این شرکت یک چیز بزرگ دارد. این محبوب ترین هاست فقط وردپرس در بازار است. سال‌هاست که WP Engine بر فضای وردپرس تسلط دارد تا بفهمد یک سرور باید چه نوع پارامترهایی داشته باشد تا عملکرد خوبی به سایت‌های وردپرس ارائه دهد و همچنین مطمئن شود که کارها بدون مشکل اجرا می‌شوند.

WP Engine همچنین به دلیل پشتیبانی با کیفیت شناخته شده است - می توانید از طریق میز پشتیبانی، چت و از طریق تلفن کمک دریافت کنید.

بهترین هاست های وردپرس

DreamHost (www.dreamhost.com)

از : 2.59 دلار در ماه

ترافیک مجاز: بدون اندازه گیری

آپتایم: 99.92٪

زمان بارگذاری: 2.49 ثانیه

DreamHost  سالهاست که در بین بهترین هاست های وردپرس گزینه ای پابرجا بوده است. آن‌ها بررسی‌های خوبی دارند، عملکرد خوبی ارائه می‌دهند و یکی از معدود شرکت‌هایی بوده‌اند که توسط WordPress.org تأیید شده‌اند. چیزی که اگر قصد دارید وب‌سایت خود را بر روی وردپرس بسازید باید برای شما مهم باشد.

DreamHost به شما امکان دسترسی 24/7 را می دهد که یک تیم حرفه ای مستقر در ایالات متحده است. با این حال، از آنجایی که تیم مستقر در ایالات متحده است، پشتیبانی چت زنده فقط از ساعت 5:30 صبح تا 9:30 بعد از ظهر در دسترس است، اما هر زمان که بخواهید می توانید درخواست پشتیبانی آنلاین را ارسال کنید.

DreamHost همچنین یک پنل کاربر دوستانه کلی با نصب فوری وردپرس با یک کلیک ارائه می دهد.

 فلایویل (getflywheel.com)

از: 13 دلار در ماه

ترافیک مجاز: 5000 بازدید در ماه

آپتایم: 100%

زمان بارگذاری: 0.61 ثانیه

Flywheel یکی دیگر از بهترین هاست های وردپرس است که خدمات خود را برای مبتدیان اکوسیستم وردپرس هدف قرار می دهد. Flywheel برای کاربرانی ایده آل است که ممکن است به قدرت سرور زیادی نیاز نداشته باشند، اما در عوض دوست دارند تجربه میزبانی آنها کاملاً دستی باشد.

این یک هاست مدیریت عالی وردپرس است که تمام کارهای سنگین را برای شما انجام می دهد، به شما یک پنل آسان برای کار می دهد که دارای قیمت مناسبی است. چنین راه اندازی برای وب سایت های جدید بیش از اندازه کافی خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از سایت  Quora

Kinsta (www.kinsta.com)

از : 29.17 دلار در ماه

ترافیک مجاز: 25000 بازدید در ماه

آپتایم: 99.98٪

زمان بارگذاری: 1.2 ثانیه

Kinsta یک میزبان وب کمی گران‌تر است، اما همچنین یک پیشنهاد بسیار بهینه‌شده برای وردپرس . Kinsta  خواهد بود و به خود می بالد که می تواند عملکرد عالی و مقیاس پذیری خوب را برای وب سایت های وردپرس در حال رشد ارائه دهد.

این یکی دیگر از بهترین هاست های وردپرس است و طرح سطح ورودی به شما این امکان را می دهد که حداکثر 25000 بازدید کننده در ماه دریافت کنید. اگر وب سایت شما شروع به جذب مخاطبان بیشتری کند، Kinsta پلت فرم خوبی برای رشد خواهد بود.

Kinsta همچنین به شما امکان دسترسی به تعداد زیادی از مکان‌های مرکز داده در سراسر جهان را می‌دهد، پشتیبانی 24/7، و آنها یک پنل کاربری بسیار کاربرپسند دارند، بنابراین مدیریت سرور شما واقعاً ساده می‌شود.

 میزبانی InMotion (www.inmotionhosting.com)

از: 2.29 دلار در ماه

ترافیک مجاز: بدون اندازه گیری

آپتایم: 100%

زمان بارگذاری: 1.16 ثانیه

میزبانی InMotion حداقل به دو دلیل می تواند انتخاب خوبی باشد. اول اینکه عملکرد بسیار خوبی در ایالات متحده ارائه می دهد. دوم، این یکی از گزینه‌ های مقرون‌ به‌ صرفه در میان بهترین خدمات میزبانی وردپرس است. یک نقطه ضعف این است که InMotion وردپرس را از قبل روی سرور شما نصب نمی کند. 

با این حال، بعداً می‌توانید خودتان از طریق یک اسکریپت نصب‌کننده ساده آن را مدیریت کنید. در بخش پشتیبانی مشتری، به یک مرکز پشتیبانی کامل با تعدادی مقاله و آموزش دسترسی دارید، و همچنین پشتیبانی زنده 24/7 وجود دارد - از طریق چت زنده، تلفن و ایمیل در دسترس است.

بهترین هاست های وردپرس

میزبانی A2 (www.a2hosting.com)

از:  2.99 دلار در ماه

ترافیک مجاز: بدون اندازه گیری

آپتایم: 99.76٪

زمان بارگذاری: 1.56 ثانیه

چیزی که میزبانی A2 را به عنوان یکی دیگر از بهترین هاست های وردپرس، متمایز می کند عمدتاً رویکرد آنها نسبت به قیمت گذاری است. در حالی که اکثر شرکت‌ها شما را مجبور می‌کنند تا برای کل سال از قبل هزینه پرداخت کنید، A2 به شما امکان می‌دهد هر ماه پرداخت کنید. و همچنین می توانید در هر زمان لغو کنید.

A2 همچنین یک نصب وردپرس کارآمد را به شما ارائه می دهد، بنابراین نیازی به نصب دستی چیزی نیست. در مورد بخش پشتیبانی مشتری، A2 Hosting چیزی را ارائه می دهد که آنها 24/7 Guru Crew Support می نامند. آنها به شما کمک می کنند تا مشکلات مربوط به وب سایت را که ممکن است داشته باشید کشف کنید.

 هاستینگر (www.hostinger.com)

از: 1.99 دلار در ماه

ترافیک مجاز: 100 گیگابایت پهنای باند

آپتایم: 99.96٪

زمان بارگذاری: 1.18 ثانیه

هاستینگر، اگرچه یک شرکت جدیدتر در فضای میزبانی وردپرس است، اما به سرعت در این صنعت نامی برای خود دست و پا کرده است. دلیل اصلی قیمت گذاری بیش از حد جذاب آنهاست. برای شروع کار با Hostinger فقط 1.99 دلار در ماه است، که قیمتی است که رقابت با آن سخت است.

هاستینگر همچنین دارای طیف وسیعی از گزینه‌های میزبانی از جمله اشتراک‌گذاری، ابر، سرور خصوصی مجازی (VPS) و حتی برنامه‌های اختصاصی است. علاوه بر این، شما همچنین یک نام دامنه رایگان و نصب وردپرس با یک کلیک دریافت می کنید که سرعت راه اندازی وب سایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

این یکی دیگر از بهترین هاست های وردپرس است و اگر زمانی نیاز به کمک داشتید، تیم پشتیبانی 24/7 در دسترس است و می‌توانید به بیش از 20 زبان کمک دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه:گواهینامه Epic و نحوه ثبت نام در آن

HostGator (www.hostgator.com)

از: 2.75 دلار در ماه

ترافیک مجاز: بدون اندازه گیری

آپتایم: 100%

زمان بارگذاری: 1.4 ثانیه

HostGator  یکی از بزرگترین شرکت های میزبانی وب است. آنها چند سالی است که در این بازار حضور دارند و مشتریان خود را عمدتاً به لطف قیمت های مقرون به صرفه و سوابق خوب در زمان آپدیت جذب کرده اند. اگرچه HostGator ویژگی‌های خاص وردپرس را در برنامه‌های سطح ابتدایی خود ارائه نمی‌کند، اما همچنان می‌توانید وردپرس را به راحتی با استفاده از نصب‌کننده‌های تک کلیکی پیکربندی کنید و سپس بقیه تنظیمات خود را در داشبورد وردپرس انجام دهید.

پشتیبانی HostGator 24/7 از طریق چت زنده در دسترس است. اگرچه زمان انتظار می تواند به دلیل اندازه پایگاه کاربر HostGator طولانی شود. با این حال، جایگزین خوبی برای در نظر گرفتن هنگام جستجوی بهترین هاست های وردپرس است.

ویژگی های بهترین هاست وردپرس

در اینجا مهمترین ویژگی هایی که باید در بهترین هاست وردپرس جستجو کنید آورده شده است:

سرعت

آیا می‌دانستید که تنها ۲ ثانیه زمان بارگذاری طول می‌کشد تا بازدیدکننده شما تصمیم بگیرد که دیگر نمی‌خواهد منتظر بماند؟ یا به عبارت دیگر، اگر بارگذاری سایت شما بیش از 2 ثانیه طول بکشد، افراد آن را ترک خواهند کرد. 

هاست بد وردپرس نتایج خوبی در این زمینه به شما نمی دهد. آنها در واقع امیدوارند که شما متوجه نشوید که پلت فرم آنها کند است. خوشبختانه، آزمایش‌هایی مانند سرعت آسان است. با انتخاب بهترین هاست های وردپرس می توانید سرعت بالایی را انتظار داشته باشید.

بهترین هاست های وردپرس

امنیت

هر سال میلیون ها سایت وردپرس هک می شوند. اگر میزبان وردپرس شما به این نکته اهمیتی نمی‌دهد، سایت شما می‌تواند قربانی بعدی باشد. میزبان های خوب اقدامات احتیاطی و رویه های کافی را برای جلوگیری از این نوع خطرات در نظر گرفته اند.

مقیاس پذیری

چه اتفاقی می افتد اگر یکی از مقاله ها یا پست های شما ویروسی شود و ناگهان هزاران نفر به سایت شما بروند تا آن را ببینند؟ به احتمال زیاد سایت شما از کار خواهد افتاد. اما اگر راه اندازی هاست وردپرس شما مقیاس پذیر باشد، می تواند هجوم را مدیریت کند. 

حمایت کردن

در صورتی که در مورد راه اندازی هاست وردپرس یا حتی وب سایت خود به طور کلی نیاز به کمک داشته باشید، باید بتوانید با شرکت میزبان خود تماس بگیرید. اگرچه، این همیشه در دنیای واقعی امکان پذیر نیست. ما بخش‌های پشتیبانی بسیاری از بهترین هاست های وردپرس را آزمایش کرده‌ایم، به سادگی همه آن‌ها از عهده این کار بر نمی‌آیند. 

فضا

آیا می توانید بیش از یک وب سایت در راه اندازی هاست واحد خود داشته باشید؟ آیا می توانید فایل های تصویری یا ویدیویی با کیفیت بالا را میزبانی کنید؟ خوب، بستگی به خوش شانسی شما دارد که یک شرکت میزبان خوب را انتخاب کرده اید.

SSL

موسوم به لایه سوکت های امن یا HTTPS، یک پروتکل وب است. برای اطمینان از اینکه هر محتوایی که در وب می خوانید با آن تداخل نداشته باشد استفاده می شود. به عبارت دیگر، اگر سایت شما SSL فعال نداشته باشد، بازدیدکنندگان شما ممکن است در مورد تعامل با آن فکر دیگری داشته باشند. 

علاوه بر این، گوگل اکنون به طور فعال مردم را از بازدید از وب سایت های بدون SSL منع می کند. بهترین هاست های وردپرس به شما امکان می دهند SSL را در وب سایت وردپرس خود فعال کنید. برای انتخاب بهترین هاست، می توانید از تخصص و تجربه کارشناسان 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد