کسب درآمد از  Template Monster

کسب درآمد از  Template Monster

توسط : تیم محتوا
1,410

قبل از اینکه به بررسی Template Monster  بپردازیم، باید اشاره کنیم که تقریباً هر کسی اکنون می تواند یک وب سایت کاملاً کاربردی طراحی و ایجاد کند که به لطف سازندگان سایت کاربر پسند گرافیکی انجام می شود. امروزه، برای راه ‌اندازی فروشگاه آنلاین، با مدیریت تجارت الکترونیک و عملکردهای پردازش پرداخت امن، دیگر به مهارت ‌های کدنویسی نیاز ندارید. شما می توانید در این سایت، قالب های تولید شده خود را به فروش برسانید و به درآمد ارزی برسید.

طراحی ساده وب 

با این تحول طراحی وب، قالب های سایت قرار دارند. در حالی که تعداد زیادی از افراد هنوز هم از ابتدا سایت می‌سازند، اکثر ما هنگام کار با سازندگان سایت به سادگی به سراغ الگوها می‌رویم. تا زمانی که یک مورد کامل را انتخاب کنید، تنها چیزی که باید در مورد آن نگران باشید فرآیند سفارشی سازی است. در اصل، امتیازات بهینه سازی، ویژگی های سایت و چشم انداز طراحی نهایی شما به طور عمده به قالب خاصی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

کسب درآمد از  Template Monster

تم ها

در وهله اول چگونه می‌توان یک الگوی استثنایی را انتخاب کرد؟ خب، خوشبختانه، بیشتر سیستم‌های مدیریت محتوای غالب و پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیکی با طیف وسیعی از گزینه‌های قالب از پیش طراحی شده عرضه می‌شوند. تنها مشکل این است که اکثر قالب های آنها دیگر منحصر به فرد نیستند. اما شما می توانید در Template Monster  محصولات سفارشی سازی شده خود را به فروش برسانید

اکنون، ممکن است استدلال کنید که سفارشی کردن بیشتر آنها در نهایت به شما یک سایت منحصر به فرد می دهد. زمانی که سایت‌های متعددی از یک الگو استفاده می‌کنند، این احتمال وجود دارد که برخی از آنها به طراحی‌های بسیار مشابهی دست یابند.

و این یکی از دلایلی است که ما به دنبال الگوهای جایگزین در سیستم عامل های شخص ثالث مانند این سایت  هستیم. به نظر می رسد برخی از CMS ها و پلتفرم های میزبانی دارای یک اکوسیستم همه کاره هستند که می توانند قالب ها را از چنین منابع خارجی ادغام کنند.

اگر قبلاً سعی کرده اید از منابع شخص ثالث استفاده کنید، احتمالاً چندین بار در مورد Template Monster شنیده اید. بدون شک یکی از بازارهای پیشرو برای نه تنها قالب‌های وب‌سایت، بلکه طرح‌بندی‌های فیس‌بوک، تم‌های وردپرس و تم‌های کودک، قالب‌های فلش و بسیاری موارد دیگر است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین شغل برنامه نویسی فریلنسری

تاریخچه Template Monster

این سایت را می توان تا سال 2002 ردیابی کرد، زمانی که فقط قالب هایی را ارائه می داد که در داخل خود توسعه داده شده بودند. خیلی چیزها از آن زمان تغییر کرده است و این سایت به یک بازار تم و قالب معتبر تبدیل شده است که از طیف گسترده ای از خلاقیت های طراحان و مشارکت کنندگان خارجی پشتیبانی می کند.

حدود دو سال است که ارائه دهندگان قالب های مختلف توانسته اند از Template Monster برای فروش آثار خود استفاده کنند. در اعداد واقعی، محصولات موجود در بازار Template Monster به بیش از 30000 محصول می رسد و در حال افزایش است.

در حالی که می توانید انواع مختلفی از چیزهای دیجیتال را دریافت کنید، نکته اصلی در اینجا قالب های وب سایت است. این سایت  همچنان به ارائه طرح های قالب وب سایت منحصر به فرد و غیر انحصاری و طرح های تم برای پلتفرم های معروف سیستم مدیریت محتوا (CMS)، سازندگان وب سایت و پلت فرم های تجارت الکترونیک (قالب های تجارت الکترونیک) ادامه می دهد.

به طور خاص، گزینه‌های متعددی برای  MotoCMS، WooCommerce، تم‌های PrestaShop، مجموعه‌های تم Magento، BigCommerce، Shopify، WordPress، به ‌علاوه قالب ‌های طراحی برای سایر سازندگان اصلی خواهید یافت.

کسب درآمد از  Template Monster

قالب از Template Monster

اکنون، در نگاه اول، قالب های متنوع موجود در Template Monster مناسب و زیبا به نظر می رسند. با این حال، به نظر می رسد که هر یک از آنها قیمتی دارند. بنابراین، پس از خرید یک قالب ازاین سایت چه انتظاری باید داشته باشید؟ آیا تم ها قالب های طراحی وب سایت با کیفیتی را ارائه می دهند؟ 

قالب های وب و گزینه های تم

اکنون، بازار هیولاهای قالب مانند آمازون چالش برانگیز به نظر می رسد. تقریباً هر نوع قالب و تم وب‌سایتی که فکرش را بکنید در اینجا موجود است. قالب‌های سایت تجارت الکترونیک، قالب‌ها و تم‌های مبتنی بر CMS، قالب‌های استاندارد HTML برای سایت‌های کامل را می توانید تهیه کنید.

در واقع، آنها فقط به عنوان الگوهای ساده نیستند. جدا از فایل‌های منبع اصلی، هر قالب و تم برای ارائه مجموعه‌ای از قابلیت‌های قوی ساخته شده‌اند. اکنون، برای کمک به شما در دریافت ایده ای تقریبی از تنوعی که در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم، تعداد بسیار زیاد قالب ها برای هر پلتفرم عبارتند از:

BigCommerce  بیش از 5.

X-Cart بیش از 15.

•    VirtueMartبیش از 200.

•    ZenCart بیش از 200.

•    دروپال - بیش از 300.

•    Magento بیش از 400.

•    Shopifyبیش از 500.

•    WooCommerce  بیش از 500.

•    OpenCart  بیش از 600.

•    پرستاشاپ - بیش از 600.

•    Moto CMS 3 بیش از 700.

•    جوملا - بیش از 1000.

•    وردپرس - بیش از 2000.

پیشنهاد مطالعه:ساخت سایت با هوش مصنوعی ChatGPT

از این رو به تنهایی، بدیهی است که کاربران CMS و بازرگانان تجارت الکترونیک، مخاطبان اصلی Template Monster هستند. خوشبختانه، حتی پیش رفته و قالب‌ها را دسته‌بندی کرده است تا هنگام بررسی گزینه‌های طراحی، در وقت شما صرفه‌جویی کند. برخی از دسته بندی های حاصل عبارتند از:

•    ورزش، فضای باز و سفر

•    پزشکی (بهداشتی)

•    تعطیلات، هدایا و گل

•    غذا و رستوران

•    مد و زیبایی

•    سرگرمی، بازی و زندگی شبانه

•    الکترونیک

•    آموزش و کتاب

•    طراحی و عکاسی

•    کامپیوتر و اینترنت

•    حیوانات و حیوانات خانگی

جالب اینجاست که شما این امکان را دارید که چیزی بیش از یک قالب یا تم خریداری کنید. همانطور که گزینه های مختلف را ارزیابی می کنید، می توانید مجموعه ای از افزونه های تکمیلی را به همراه الگوی انتخابی خود خریداری کرده و مشاهده کنید. در حالی که برخی از آنها توسط طراح قالب ارائه می شود، برخی دیگر از Template Monster  از کارهای دیگر کاربران ارائه می شود.

خرید از سایت

یک سوال رایج در بین خریداران احتمالی این است که چند بار می توانید از قالبی که از  این سایت خریداری کرده اید استفاده کنید؟ در پاسخ باید گفت که بستگی دارد. زیرا، همانطور که مشخص است، انواع مختلفی از مجوزهای تم وجود دارد که می توانید برای آنها هزینه کنید. 

در صورتی که ترجیح می دهید یک قالب برای خود داشته باشید، Template Monster یک گزینه مجوز اضافی «Zero Download» ارائه می دهد. این جایی است که شما الگوهای استثنایی را دریافت می کنید که هرگز توسط هیچ کاربر دیگری به دست نیامده است.

با وجود این، هر قالب با یک چارچوب متن باز ساخته شده است. به عبارت دیگر، شما باید بتوانید عمیقاً از کد منبع همراه برای ترفندهای گسترده استفاده کنید.

TemplateMonster چگونه کار می کند؟

مسلماً، Template Monster دقیقاً زیباترین سایت روی وب نیست. اما، با یک چیدمان صاف و ساده ارائه می شود که باید فوراً بتوانید آن را کشف کنید. از آنجایی که این قالب ها را حتی در صفحه اصلی نمایش می دهد، می توانید به محض ورود به سایت خرید را شروع کنید. یا در عوض، کافی است به یکی از دسته‌های پلتفرم در نوار منوی بالا بروید.

کسب درآمد از  Template Monster

قالب های ویژه

برای مثال، با کلیک بر روی وردپرس، بلافاصله مجموعه ای از گزینه های قالب اخیراً ارسال شده راه اندازی می شود. می‌توانید کل صفحه را برای یک الگوی طراحی شده اسکن کنید یا از بخش دسته‌ها استفاده کنید تا در دسته‌بندی سایت خاص خود به صفر برسانید.

جدای از آن، Template Monster همچنین به شما امکان می دهد لیست ها را بر اساس جنبه های قالب مانند رنگ ها، محدوده تاریخ ارسال، سبک ها، محبوبیت و سازگاری مرتب کنید. بنابراین، با استفاده از این فیلترها، باید بتوانید در کمترین زمان خود چند گزینه قوی پیدا کنید. 

 هنگامی که نیاز به مقایسه الگوها دارید، به سادگی لیست آنها را باز کنید و گزینه های مربوط به پشتیبانی مشتری، نظرات کاربران، نیازهای نرم افزاری، به علاوه ویژگی ها را بررسی کنید. سپس برای محدود کردن آن، این سایت حتی دموی زنده از قالب های وب سایت خود را ارائه می دهد. این مطمئناً به شما یک ایده کلی از چشم انداز طراحی نهایی سایت شما می دهد.

ارائه دموهای زنده 

متأسفانه، اگر با یک سیستم منبع باز خود میزبان مانند وردپرس کار می کنید، روند نصب می تواند کمی پیچیده شو. و بدتر از آن، یک قالب وب سایت رایگان در Template Monster با پشتیبانی چت زنده ارائه نمی شود. در عوض، شما باید کاملاً به راهنمای نصب ارائه شده توسط طراح قالب اعتماد کنید.

اگر می‌خواهید فرآیند نصب وردپرس بسیار روان‌تری داشته باشید، بنابراین، به شما توصیه می‌کنیم از گزینه‌های قالب برتر استفاده کنید. حداقل پس از آن، شما ملزم به دریافت پشتیبانی چت زنده هستید. در غیر این صورت، بهتر است از یک پلتفرم میزبان ابری مانند Shopify استفاده کنید، که قالب‌های آن مراحل زیادی را برای نصب طی نمی‌کنند.

طراحی وب سایت و قابلیت های سفارشی سازی

برای شروع، هدف اصلی تهیه قالب های از پیش طراحی شده وب سایت، ساده کردن فرآیند طراحی وب شما است. احتمالاً تصور می‌کنید که Template Monster کاملاً یک موضوع غیر کدنویسی است، به خصوص که بسیاری از فهرست‌های قالب آن به ویرایشگرهای تصویری تکمیلی اشاره می‌کنند.

اگرچه برخی از قالب‌ها در اینجا به طور پیش‌فرض یک ویرایشگر بصری اضافی ارائه می‌کنند، ممکن است فرآیند ویرایش برای غیر کدنویس‌ها کاملاً دوستانه نباشد. در عوض، قابلیت های سفارشی سازی شما به ویژگی های خاص تعبیه شده در قالب بستگی دارد. در حالی که بسیاری از قالب‌ها را می‌توان به راحتی و بدون هیچ کدنویسی بهینه کرد، برخی از المان‌ها به نفع کدنویس‌های با تجربه هستند.

قالب monster novi builder

برای برخی از قالب ها، برای چنین قابلیت های ویرایشی باید هزینه اضافی پرداخت کنید. به جای ارائه داشبورد به صورت پیش فرض، فروشندگان مختلف تمایل دارند آن را به عنوان یک گزینه افزودنی ارائه دهند. بنابراین، در مجموع، ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری نهایی، ویژگی های هر قالب را به دقت ارزیابی کنید. 

فقط کدنویسان پیشرفته آزادی انتخاب آزادانه قالب های خود را دارند. در واقع، آنها این امتیاز را دارند که حتی کدهای زیرین را سفارشی کنند، زیرا همه قالب‌های موجود در Template Monster منبع باز هستند.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از سایت  Quora

قالب وردپرس Monster

اگرچه بازار این سایت مواردی را برای مجموعه‌ای از پلتفرم‌ها ارائه می‌کند، این سایت به ویژه در جامعه وردپرس محبوب است. ناگفته نماند که  این سایت به ویژه روی تم های وردپرس اولویت بندی کرده است. با بیش از 2000 تم برای انتخاب، تقریباً به نظر می رسد که در یک وب سایت وابسته وردپرس قرار گرفته اید.

بهترین چیز در مورد آن این است که تقریباً مطمئن هستید که می توانید قالب هایی را برای تقریباً هر دسته وب سایت از جمله تجارت الکترونیک دریافت کنید. در واقع، تم های وردپرس در Template Monster نه تنها از نظر نوع، بلکه از نظر سبک، طراحی و ساختار نیز متنوع هستند.

ویژگی‌هایی که آنها دارند اساساً به شما کمک می‌کنند تا یک سایت وردپرس ایمن، قوی و همه‌کاره را راه‌اندازی کنید که با طراحی چیدمان مدرن کامل شده است. و در صورتی که در حین نصب با مشکلی مواجه شدید، این سایت اسناد راه اندازی اضافی را با هر قالب ارائه می دهد.

ویژگی‌های اصلی  Monster

با این اوصاف، در اینجا برخی از ویژگی‌های اصلی وجود دارد که باید در قالب‌های قالب وردپرس Monster خود انتظار داشته باشید:

•    مستندات نصب

•    پشتیبانی فنی 24/7 مشتری برای تم های ممتاز

•    ساختار سئو دوستانه

•    سازگار با انواع مرورگرها

•    طراحی ریسپانسیو موبایل

•    ویجت ها و کدهای کوتاه سفارشی برای جاسازی عناصر سایت شما

•    فرمت های پست سفارشی و انواع محتوا

•    تنظیمات سفارشی سازی متعدد

•    سازندگان صفحه مانند Power Builder، Visual Composer و Elementor

•    معماری Cherry Framework که قابلیت های اضافه شده وردپرس را ارائه می دهد.

کسب درآمد از  Template Monster

مقایسه ویژگی ‌های قالب 

اگر چیزی وجود دارد که باید در Template Monster پیدا کنید، آن ویژگی های زیادی در هر قالب است. در حالی که این یک چیز عالی است، مسلماً فرآیند انتخاب را بسیار دشوار می کند. مقایسه ویژگی‌ها در اینجا، چندان ساده نیست به ‌ویژه برای افرادی که کد نویسی نمی دانند.

بنابراین، بهترین رویکرد برای تجزیه و تحلیل ویژگی‌های قالب Monster چیست؟ خوب، اگر مهارت‌های فنی یک طراح وب حرفه‌ای را ندارید، به شما توصیه می‌کنیم یکی از آنها را تهیه کنید تا شما را در تمام شرایط پیچیده راهنمایی کند. در غیر این صورت، می ‌توانید از تیم پشتیبانی فنی بازار Template Monster کمک بگیرید.

وقتی نوبت به فرآیند جستجوی واقعی می ‌رسد، می ‌توانید با برجسته کردن ویژگی ‌هایی که می ‌خواهید از طریق منوی کناری صفحه پلتفرم خاص خود شروع کنید. با این کار لیست‌ های قالب فیلتر می ‌شود تا شما را با آنهایی که با معیارهای ویژگی شما مطابقت دارند، انتخاب کنید.

اکنون، در این مرحله، باید روی تک تک قالب ها کلیک کنید تا ویژگی های آنها را تجزیه و تحلیل کنید. با این حال، شایان ذکر است که فروشندگان از سیستم های مختلفی برای برجسته کردن ویژگی های قالب خود استفاده می کنند. 

در حالی که برخی به سادگی آنها را در برگه های ویژگی های قالب خود فهرست می کنند، برخی دیگر ترجیح می دهند عناصر را صرفاً از طریق دموهای زنده قالب خود به نمایش بگذارند.

بنابراین، همیشه توصیه می‌شود که هم صفحه ویژگی قالب و هم نسخه آزمایشی زنده مربوطه در Template Monster را بررسی کنید. ممکن است بخواهید برگه "جزئیات" هر الگو را نیز بررسی کنید. شما آن را در بخش «خواص» پیدا خواهید کرد و معمولاً اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی ‌های قالب ارائه می ‌کند.

می توانید برای خرید از این سایت، از طریق 20پیمنت اقدام کنید. ضمن آنکه اگر در این کار مهارت خاصی دارید، می توانید قالب های تولید شده توسط خود را در این سایت به فروش رسانده و درآمد ارزی کسب کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، Template Monster
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد