آزمون رایگان ماک آیلتس چیست؟

آزمون رایگان ماک آیلتس چیست؟

توسط : تیم محتوا
1,435

آیا برای اولین بار در آزمون آیلتس عمومی شرکت می کنید؟ می توانید در آزمون آزمایشی رایگان آیلتس عمومی شرکت کنید. این آزمون آزمایشی به شما این فرصت را می دهد تا با استفاده از سوالات واقعی در شرایط امتحان برای آزمون آیلتس خود آماده شوید. آزمون رایگان ماک آیلتس راهی برای درصد موفقیت بالاتر در آزمون اصلی است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های رشته پرستاری

ساختار آزمون ماک

هر جلسه سه ساعت است. آزمون آزمایشی فقط از اجزای Reading و Writing تشکیل شده است. مدیریت، آزمون واقعی را شبیه سازی می کند، به طوری که شرکت کنندگان در آزمون نه تنها نوع سؤالاتی را که در آزمون زنده خود با آنها مواجه خواهند شد، تجربه می کنند، بلکه برگه های پاسخ را در یک محیط "آزمون مانند" تکمیل می کنند. 

این آزمون آزمایشی با ارزیابی زبان کمبریج علامت‌گذاری می‌شوند و نمرات پس از چهار هفته برگردانده می‌شوند. دو بخش خواندن و نوشتن مطابق با زمان بندی ذیل ارائه می شود: 

•    خواندن: 75 دقیقه

•    زمان نوشتن: 60 دقیقه

آزمون رایگان ماک آیلتس به شما کمک می کند تا در گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن آیلتس پیشرفت کنید. قبل از رزرو آزمون واقعی آیلتس، با شرکت در آزمون های آزمایشی آیلتس بر اساس سوالات واقعی آزمون آیلتس آماده شوید.

اگر قبل از آزمون خود را آماده کنید، احتمال بیشتری برای کسب نمره مورد نیاز خواهید داشت. لیست کامل آزمون های آزمایشی رسمی آیلتس، آزمون های تمرینی و نمونه سوالات کمک خواهد کرد.

آزمون رایگان ماک آیلتس چیست؟

آزمون های آزمایشی آیلتس در کامپیوتر

آیا آیلتس را روی کامپیوتر ثبت نام کرده اید؟ قبل از اینکه وارد آزمون خود شوید، مطمئن شوید که برای درک آیلتس در رایانه آزمون کمی وقت گذاشته اید. هنگامی که شروع به آماده شدن برای آزمون رایگان ماک آیلتس در رایانه می کنید، نمونه سوالات رایگان را بررسی کنید که به شما ایده می دهد که در بخش های Listening، Reading و Writing آزمون آیلتس چه انتظاری دارید.

اگر ترجیح می دهید آیلتس را به صورت کاغذی انجام دهید، نمونه سوالات تستی زیادی نیز برای شما وجود دارد. به یاد داشته باشید، در آزمون رایگان ماک آیلتس چه تست را روی کامپیوتر انجام دهید یا روی کاغذ، انواع سوالات یکسان است. این بدان معناست که می‌توانید از سؤالات آزمون رایگان ماک آیلتس در رایانه برای تمرین آزمون کاغذی خود استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های اقتصاد جهان

آزمون آزمایشی رایتینگ آیلتس 

IELTS Writing Assist یک آزمون رسمی رایتینگ آزمایشی آیلتس است که برای داوطلبانی که باید نمره رایتینگ خود را افزایش دهند. بنابراین، با آزمون رایگان ماک آیلتس می توانید به موفقیت در آزمون نزدیک تر شوید.

یک آزمون رسمی آزمایشی رایتینگ آنلاین را انجام دهید و بازخورد شخصی را از یک متخصص آیلتس دریافت کنید. شما گزارش مفصلی از مهارت های نوشتاری خود دریافت می کنید که نقاط قوت و ضعف شما و استراتژی های بهبود را از طریق یک برنامه اقدام نشان می دهد.

آزمون آزمایشی ریدینگ آیلتس (با بازخورد)

اگر به دنبال نمونه سوالات رسمی ریدینگ در آزمون رایگان ماک آیلتس هستید، این آزمون می تواند به شما کمک کند. آزمون IELTS Reading Assist  مهارت های خواندن شما را برای بهبود عملکرد آزمون شما افزایش می دهد.

 برای Reading Assist ثبت نام کنید و یک آزمون رسمی آزمایشی آیلتس Reading دریافت کنید. آزمون را در خانه کامل کنید و برای بازخورد در مورد عملکردتان به موفقیت در آیلتس برسید.

آیا به دنبال آزمون آنلاین شبیه سازی آیلتس هستید؟ بررسی پیشرفت آیلتس یک آزمون رایگان ماک آیلتس است که می توانید به صورت آنلاین و از خانه انجام دهید. آزمون ‌های تکمیل‌ شده توسط نشانگرهای آموزش دیده و واجد شرایط آیلتس علامت‌گذاری می‌شوند و شما یک گزارش بازخورد رسمی دریافت خواهید کرد که شامل یک نمره کلی آزمون و همچنین نمره باند برای هر بخش از آزمون (Reading، Listening، Writing & Speaking) می‌شود.

آزمون رایگان ماک آیلتس چیست؟

دوره IELTS Progress CheckFree IELTS آنلاین

هنگامی که آیلتس را رزرو می کنید، به شما امکان دسترسی فوری به دوره آنلاین رایگان آیلتس داده می شود که توسط مراکز معتبر ارائه می شود. این دوره ها بیش از 60 فیلم آموزشی با راهنمایی تخصصی، 100ها پرسش و آزمون تمرین، بیش از 150 درس گرامر و واژگان، نمونه ارزیابی نوشتن با پاسخ های مدل، ارزیابی های گفتاری و تست های آزمایشی با پاسخ است.

هنگامی که آزمون خود را در هر مرکز آزمون IELTS رزرو می کنید، می توانید به دوره آزمون رایگان ماک آیلتس دسترسی پیدا کنید. 

پیشنهاد مطالعه:افزایش هزینه آزمون تافل اینترنتی و تافل هوم ادیشن 2023

کدام آزمون آزمایشی برای آیلتس بهترین است؟

آزمون های آزمایشی آیلتس مختلفی وجود دارد. کدام یک از این آزمون های آزمایشی برای آیلتس بهتر است؟ بستگی به این دارد که چرا برای چه چیزی آماده می شوید. شما می توانید یک مرور کلی در مورد نحوه دسترسی به آزمون رایگان ماک آیلتس داشته باشید. 

IELTS Writing Assist یک آزمون رسمی رایتینگ آزمایشی است که در آن از یک متخصص بازخورد دریافت می کنید. به یک آزمون آزمایشی واقعی آیلتس Speaking دسترسی پیدا کنید که در آن با یک متخصص آیلتس صحبت می کنید. می توانید نمونه سوالات آزمون آیلتس در کامپیوتر را به صورت رایگان دریافت کنید.

آزمون رایگان ماک آیلتس چیست؟

آیا می توان در آزمون آزمایشی آیلتس شرکت کرد؟

بله، شما می توانید یک آزمون آزمایشی رسمی آیلتس به نام IELTS Progress Check را انجام دهید. شما می توانید این آزمون آنلاین تمرینی را از خانه و در شرایط امتحان زمان بندی شده انجام دهید. و با این آزمون آزمایشی، یک نمره باند معتبر دریافت کنید تا قبل از رزرو آزمون واقعی، سطح خود را بدانید!

آیلتس به عنوان پیشروترین آزمون زبان انگلیسی در جهان، بیش از هر آزمون دیگری مواد آماده سازی رایگان ارائه می دهد. این شامل دسترسی رایگان به آزمون رایگان ماک آیلتس و نمونه سوالات است. به عنوان مثال می توانید سوالات آزمون آزمایشی آیلتس واقعی را به همراه پاسخ مدل در قالب فایل پی دی اف را دانلود کنید.

برای ثبت نام در این دوره و آمادگی در آزمون، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. گروه حرفه ای و مجرب 20پیمنت در خصوص شرکت در آزمون های بین المللی مهارت زبان و دیگر دوره ها، می توانند شما را یاری کنند. پرداخت ارزی هزینه های ثبت نام و اقدامات لازم جهت شرکت در مراکز آزمون را 20پیمنت به انجام خواهد رساند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد