مشاغل برتر متاورس Metaverse

مشاغل برتر متاورس Metaverse

توسط : تیم محتوا
1,487

یک محیط مجازی مشترک، به عنوان متاورس شناخته می شود. از نظر تئوری، کاربران هدست های واقعیت مجازی قادر خواهند بود یک آواتار ایجاد کنند و برای معاشرت، بازی، کار، ساخت، خرید یا حتی شرکت از راه دور در یک کنسرت یا رویداد ورزشی وارد این دنیای مجازی واقعی شوند. مشاغل برتر متاورس به متقاضیان بسیار ماهر نیاز دارند.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از  Template Monster

مشاغل متاورس برتر در سال 2023

مشابه نحوه حرکت به سمت وب 2.0، فناوری ‌های تلفن همراه و دستگاه‌های اینترنت همه چیز (IoT) فرصت ‌های شغلی جدید فناوری اطلاعات و ترکیبی را ایجاد کرد که ترکیبی از توانایی ‌های فنی و غیر فنی را می ‌طلبد، در مورد متاورس نیز صادق است. 

مشاغل متاورس برتر در سال 2023 مشاغل موجود را به طور اساسی تغییر داده و مشاغل جدیدی ایجاد خواهند کرد. مشاغل Metaverse با حقوق 6 رقمی گنجانده شده و گسترش خواهند یافت که این امکان را فراهم می کند تا مشاغلی که قبلاً نیاز به حضور در خانه داشتند، از راه دور انجام شوند. 

در این مقاله، در مورد مشاغل برتر متاورس صحبت می کنیم که به شما کمک می کند شغل خود را به روش های جدید و با فرصت های جدید شکل دهید.

مشاغل برتر متاورس Metaverse

 Metahuman Doctors

اینجاست که تبدیل به علمی تخیلی می شود. از نظر تئوری، از آنجایی که داده‌ های بیومتریک و فیزیولوژیکی ما به آواتارهای ما مرتبط است، برای پزشکان این امکان وجود خواهد داشت که بیماری را تشخیص داده و درمان‌ های آینده ‌نگر را با استفاده از علوم دیجیتال «سخت» آزمایش کنند.

Data Bounty Hunters

بازار مشخصی برای شکارچیان جایزه داده وجود دارد که مهارت های قانونی و داده کاوی لازم را دارند. زیرا داده ها همه چیز در متاورس هستند و شما می خواهید مطمئن شوید که کنترل همه داده های خود را در اختیار دارید.

از آنجایی که داده ‌های متاورس همه چیز هستند، و شما می‌ خواهید مطمئن شوید که مالکیت همه داده‌ های خود را دارید، فضای روشنی برای شکارچیان جایزه داده وجود دارد که تخصص قانونی و داده‌کاوی لازم را خواهند داشت.

 Metaverse Construct Architects

مشاغل برتر متاورس به تعامل و حرکت بستگی دارد و سازه هایی که ممکن است هر چیزی از یک مکان، به عنوان یک آیتم یا یک تجربه باشند، باید برای تحقق این موارد ایجاد شوند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هاست های وردپرس

 مدیران رویداد Metaverse

از طریق محیط‌ های بازی مانند  Fortnite، رویدادهایی مانند کنسرت ‌ها و نمایشگاه‌ های موزه قبلاً با موفقیت و تعامل فوق ‌العاده برگزار شده ‌اند و این روند تنها در متاورس افزایش خواهد یافت. به ویژه مدیران رویداد اگر این واقعیت کاملاً جدید تجربه رویداد را درک کنند، تقاضای زیادی خواهند داشت.

 متاورس پژوهشگر

فراجهان را می توان به عنوان یک نمایش مجازی از واقعیت توصیف کرد. این یک موضوع قابل توجه است. فناوری متاورس به تخصص یک دانشمند محقق نیاز دارد. این به مجموعه ‌های مهارتی مختلفی در مشاغل برتر متاورس بستگی دارد، از جمله مهندسی داده‌ های بزرگ، مهندسی کامپیوتر، علم داده، یادگیری ماشین، بینایی کامپیوتر و مهندسی نرم‌افزار. وظیفه طراحی معماری که به مفهوم همه چیز پایبند باشد به یک دانشمند محقق داده می شود.

 توسعه دهنده اکوسیستم

مقیاس گذاری و اجرای پتانسیل متاورس بر عهده توسعه دهنده اکوسیستم خواهد بود. تلاش ‌های شدید لابی‌گری و دانش کامل از بخش XR نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که زیرساخت ‌هایی وجود دارد که به فناوری و کاربران آن اجازه همکاری می ‌دهد.
این به توسعه ‌دهنده اکوسیستم بستگی دارد که دولت را متقاعد کند تا ویژگی ‌های متاورس مختلف را مقیاس ‌بندی کند.

Metaverse Safety Manager

اینترنت همیشه با نگرانی های حفظ حریم خصوصی همراه بوده است. مخاطرات ممکن است به طور قابل توجهی در متاورس بیشتر باشد. توانایی تامین ایمنی و امنیت برای راحتی زندگی و کار در متاورس بسیار مهم است، از این رو تقاضای قابل توجهی برای این حرفه در مشاغل برتر متاورس وجود خواهد داشت. مدیر ایمنی مسئول امنیت در متاورس پیچیده خواهد بود.

مشاغل برتر متاورس Metaverse

 Metaverse Hardware Creator

چشم انداز متاورس به همان اندازه که به نرم افزارهای هوشمند وابسته است، به فناوری پیشرفته نیز بستگی دارد. کسی باید ابزارهای جدیدی مانند هدست، دوربین و حسگرها را توسعه دهد که همه ما در نهایت آن را پذیرفته و با آنها سازگار خواهیم شد.

World Builder 

یک سازنده جهانی در متاورس با یک توسعه دهنده بازی های ویدیویی قابل مقایسه است، اما با وظایف مبهم تر و شاید خطرناک تر. این شرح شغل یا خارق العاده ترین یا ترسناک ترین شرح شغل خواهد بود. در اینجا، پرداختن به پیامدهای اجتماعی آنچه در این جهان های نوظهور امکان پذیر است و همچنین تفکر درباره آینده بسیار مهم است.

Ad-Blockers

می ‌توانید روی تبلیغات حساب کنید تا شما را هدف قرار دهند و بی وقفه آزارتان دهند، در حالی که شما مجازی و افراد واقعی در مناطقی که به ‌هم متصل هستند، سرگردان می‌ شوید. مسدود کننده های تبلیغاتی آینده برای متاورس به جلوگیری از این مزاحمت ها کمک خواهند کرد.

به عنوان مشاغل برتر متاورس فناوری ‌ها، پروتکل‌ ها، کسب ‌و کارها، اختراعات و اکتشافات جدید متعددی برای عملکرد متاورس مورد نیاز خواهند بود. و طبق تعریف، افراد بی‌ شماری که در حرفه‌های زیادی کار می‌کنند نیاز است تا حتی به اهداف عالی آن نزدیک شوند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین شغل برنامه نویسی فریلنسری

 طراحان لباس آواتار

با دور شدن از فناوری ناب متاورس این تصور به وجود می آید که ما می‌ توانیم به عنوان آواتار در آنجا حضور داشته باشیم و تقریباً به تمام معنا همان طور که می ‌توانیم در دنیای واقعی خود به تجارت خود ادامه دهیم. 

سازنده سخت افزار Metaverse

چشم انداز متاورس به همان اندازه که بر کدنویسی هوشمندانه متکی است، به سخت افزار نیز وابسته است. هدست، دوربین، حسگر، اینها ابزارهای جدیدی هستند که همه ما باید به تدریج از آنها استفاده کنیم و با آنها سازگار شویم و کسی باید آنها را بسازد.

زندگی کاری ما در دنیای مجازی که به عنوان مشاغل برتر متاورس شناخته می شود، به طرز چشمگیری تغییر خواهد کرد. اگر سازمان شما برای برنامه ‌ریزی یک استراتژی متاورس آمادگی لازم را نداشته باشد، ممکن است خیلی دیر شده باشد.

 به همین دلیل برای شرکت ها بسیار مهم است که برنامه مهارت های آینده داشته باشند و افراد برای آینده مهارت های خود را مجدداً ارتقا دهند. تغییرات و فرصت های جدید در راه است. آیا شما آماده خواهید شد؟

دنیای کار و متاورس

بسیاری از مشاغل جدیدی که ما شاهد ظهور متاورس از مفهوم به واقعیت خواهیم بود، مشاغل فنی مورد انتظار هستند. برای مثال، کدنویسی و طراحی بازی. اما سایرین در قلمرو جدیدی از معنای آن ادغام خواهند شد که واقعیت ما به طور مجازی خودش را تکرار کند. 

مشاغل برتر متاورس Metaverse

فرصت های شغلی جدید در متاورس

با بیرون آمدن از شیوه زندگی مجازی که توسط ویروس کرونا تحمیل شد، اگر کاملاً خود را وقف کار از راه دور کرده باشید، به این نتیجه رسیده اید که بازگشت به روش های قدیمی کارساز نیست. متاورس مشاغل موجود را به شدت تغییر خواهد داد و مشاغل برتر متاورس ایجاد خواهد کرد.

 به یک معنا، ماهیت متاورس و روش‌هایی که فناوری‌ ها در آن گنجانده و گسترش می‌ یابند، مشاغلی را که قبلاً نیاز به حضور درون سازمانی داشتند، مانند خدمات مشتری از راه دور انجام می‌دهند. و البته فناوری و اتکای فزاینده ما به آن نیز نیاز به مشاغلی را ایجاد می کند که در حال حاضر به شکل متاورس وجود ندارند. 

همه این تغییرات به معنای زمین حاصلخیز مجازی برای مشاغل و مسیرهای شغلی است که قبلاً غیرقابل تصور بود. فضای بی پایان در متاورس وجود دارد، و فرصت های زیادی به عنوان مشاغل برتر متاورس. در اینجا مشاغلی وجود دارد که هرگز در مورد آنها نشنیده اید، پیش بینی می شود تا سال 2030 مورد تقاضا باشد.

برچسـب هـا : سایر ، مشاغل برتر متاورس
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد