همه چیز درباره ارائه دهنده میزبانی WP Engine

همه چیز درباره ارائه دهنده میزبانی WP Engine

توسط : تیم محتوا
1,288

اگر حجم سایت وردپرس شما از برنامه میزبانی فعلی خود بیشتر شده است، به احتمال زیاد به دنبال میزبانی مدیریت شده وردپرس هستید. این نوع میزبانی معمولاً زمان بارگذاری سریع سایت و عملکرد بالا را ارائه می دهد. WP Engine  یکی از شناخته شده ترین ارائه دهندگان میزبانی مدیریت شده است که از سایت های شخصی، مشاغل کوچک و شرکت های بزرگ را  پشتیبانی می کند. در این بررسی، ما نگاهی دقیق به خدمات میزبانی آنها از جمله امنیت، به روز رسانی کد، محیط های مرحله بندی و پشتیبانی مشتری خواهیم داشت.

مزایا و معایب  WP Engine

هیچ میزبان کاملی برای کسب و کارها وجود ندارد. از آنجایی که هر کسب و کاری نیازهای متفاوتی دارد، ارائه دهندگان هاست به گونه ای تکامل یافته اند که طیف گسترده ای از ویژگی ها، قابلیت ها، نقاط قوت و ضعف را ارائه دهند. در اینجا مهمترین مزایا و معایب WP Engine وجود دارد که قبل از ادامه بررسی باید از آنها آگاه باشید.

مزایا:

•    پشتیبانی ویژه وردپرس

•    سرورهای سریع و پایدار

•    CDN، SSL، و تم های رایگان

•    پشتیبان گیری خودکار سایت

معایب:

•    نسبتا گران است

•    بدون پشتیبانی ایمیل

•    برخی محدودیت ها در پلاگین ها

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از  Template Monster

مزایای استفاده از میزبانی WP Engine

استفاده از این میزبان مزایای زیادی دارد. آنها بسته های میزبانی خود را به طور خاص برای کاربران وردپرس تنظیم می کنند که به آنها امکان می دهد مناسب ترین ویژگی های میزبانی را ارائه دهند. 

این بدان معناست که WP Engine مطمئن می ‌شود که سایت شما سریع بار می ‌شود، ایمن می ‌ماند و به ‌روزرسانی ‌های نرم ‌افزاری انتخابی تست شده و به‌ طور خودکار روی سایت شما اعمال می‌ شوند. برای کسب‌ و کارهایی که می ‌خواهند در جنبه‌ های فنی دست ‌نخورده‌ تر باشند، این سرویس فوق ‌العاده مفید است.

معایب ارائه دهنده هاست

یکی از مزایای اصلی این ارائه دهنده این است که اگر از وردپرس استفاده نمی کنید، شانس زیادی ندارید. علاوه بر این، برخی از تصمیمات این برنامه به نام امنیت می تواند عملکرد را برای توسعه دهندگان با تجربه تر محدود کند.

WP Engine چیست؟

هنگام انتخاب هاست، به جنبه ای کلیدی از کسب و کار خود به آنها اعتماد دارید. اگر سایت یا میزبان شما از کار بیفتد، کسب و کار شما ممکن است در رکود باقی بماند. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید که WP Engine کیست و چگونه شروع به کار کرده است.

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) موجود است. نزدیک به 23 درصد از کل اینترنت توسط وردپرس تامین می شود. این به این دلیل است که به کاربران اجازه می دهد تا یک وب سایت جذاب با عملکرد بالا ایجاد کنند. حتی اگر مهارت های توسعه محدودی داشته باشند. این میزبان بر روی وردپرس متمرکز شده است.

این یک ارائه دهنده میزبانی وب سایت است که هدف آن ارائه راه حل های میزبانی مدیریت شده به طور خاص برای وب سایت هایی است که از CMS محبوب وردپرس استفاده می کنند. آنها در ایالات متحده مستقر هستند، اما دارای دفاتر و مراکز داده در سراسر جهان هستند.

WP Engine چه زمانی تاسیس شد؟

WP Engine در 1 مارس 2010 توسط Ben Matcalfe، Bullen Wilson و Jason Cohen تاسیس شد. بنیانگذار Aaron Brazell در جامعه توسعه دهندگان وردپرس بسیار فعال بود و این سه فرصت را دیدند تا میزبان بهتری برای کاربران وردپرس ارائه دهند.

طبق گزارش Crunchbase، دفتر مرکزی آنها در آستین، تگزاس قرار دارد. آنها در حال حاضر دفاتری در سانفرانسیسکو، سن آنتونیو، لندن و لیمریک، ایرلند دارند. انتخاب یک مرکز داده که در مجاورت جغرافیایی بیشتر بازدیدکنندگان شما قرار دارد، می تواند سرعت سایت را افزایش دهد، که می تواند به نفع SEO شما باشد، امنیت را افزایش دهد و به ساده سازی مدیریت داده ها کمک کند. WP Engine  دارای مراکز داده در سراسر جهان از طریق Google و AWS است. این دیتاسنترها در آیووا، کارولینای جنوبی، اورگان،  بلژیک، تایوان، توکیو، لندن، فرانکفورت، سیدنی، مونترال، ویرجینیا، اوهایو یا ایرلند هستند.

شما به راحتی می توانید دیتاسنتر مناسب برای سایت خود انتخاب کنید. مشتریان جدید هنگام ثبت نام برای طرح خود، مرکز داده خود را انتخاب می کنند.

همه چیز درباره ارائه دهنده میزبانی WP Engine

انواع هاست و طرح ها

اکنون، بیایید به سه بسته میزبانی اصلی که WP Engine ارائه می دهد، نگاهی عمیق بیندازیم. به خاطر داشته باشید، همه بسته ‌ها برنامه ‌های میزبانی مدیریت ‌شده هستند، بنابراین قیمت آن ‌ها نسبت به هاست متوسط، دارای هزینه ای بالاتر است.

تمامی پلن های هاست شامل ویژگی های زیر می باشد.

•    چارچوب پیدایش

•    بیش از 35 تم استودیویی

•    پشتیبانی 24/7 چت

•    محیط های Dev، Stage، Prod

•    سایت های قابل انتقال

•    CDN جهانی

•    گواهینامه های SSL خودکار

سه طرح اصلی برای انتخاب وجود دارد، به علاوه گزینه ساخت یک طرح سفارشی متناسب با نیازهای شما. در اینجا یک مرور سریع از مهمترین برنامه های میزبانی و ویژگی هایی که آنها ارائه می دهند آورده شده است.

قیمت WP Engine

طرح راه اندازی WP Engine فقط به شما امکان می دهد یک سایت وردپرس را نصب کنید، اما مقرون به صرفه ترین است. با تمام ویژگی هایی که قبلاً مرور کردیم ارائه می شود و حداکثر 25000 بازدید در ماه، 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی محلی و 50 گیگابایت پهنای باند در ماه را پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، می توانید قابلیت میزبانی یک سایت اضافی در این طرح را با نرخ تخفیف خریداری کنید.

پشتیبانی از ترافیک بیشتر

هنگامی که نیاز به پشتیبانی از سایت های اضافی یا ترافیک بیشتری دارید، به این سطح از میزبانی بالا می روید. دارای چند ویژگی اضافی است، اما مهمتر از همه، حداکثر 100000 بازدید در ماه را پشتیبانی می کند و می توانید تا 5 سایت را روی آن نصب کنید.

 این طرح WP Engine همچنین 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی محلی و 200 گیگابایت پهنای باند در ماه ارائه می دهد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا، برنامه رشد همچنین گواهینامه های SSL وارداتی و پشتیبانی تلفنی 24/7 را ارائه می دهد.

طرح مقیاس

این طرح ظرفیت و محدودیت های سایت بالاتری را ارائه می دهد و برای مشاغل بزرگتر و در حال رشد طراحی شده است. همه ویژگی‌ های اضافی مشابه طرح رشد را ارائه می ‌کند، به علاوه تا 400000 بازدید در ماه، 30 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی محلی و 400 گیگابایت پهنای باند در ماه.

سفارشی  WP Engine 

اگر هیچ یک از بسته های فوق نیازهای شما را برآورده نکرد، می توانید بسته میزبانی سفارشی خود را با محدودیت های ترافیکی بیشتر، فضای ذخیره سازی بیشتر و گزینه های پهنای باند افزایش یافته با WP Engine بسازید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هاست های وردپرس

قیمت های طرح

به طور کلی، طرح ها ارزان نیستند. سه طرح اصلی 30.00 دلار، 115.00 دلار و 290.00 دلار در ماه است. این برای میزبانی پیشرفته قابل انتظار می باشد. با این حال، قیمت ها نیز چندان بالا نیستند قطعاً برای هر سرمایه گذاری تجاری مقرون به صرفه است. حتی اگر فقط توسعه وردپرس را استفاده می کنید و پشتیبانی نیاز دارید، قیمت می تواند ارزش آن را داشته باشد.

WP Engine  چه نوع میزبانی ارائه می دهد؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم، WP Engine  طیف وسیعی از برنامه‌های طراحی شده برای پشتیبانی از انواع وب ‌سایت‌ ها، از سایت ‌های تجاری کوچک گرفته تا سایت ‌های بزرگ و پربازدید را دارد.

برای اکثر برنامه های خود از Google Cloud Platform ، همراه با CDN (شبکه تحویل محتوا) استفاده می کند، می توانید از منتخب برنامه های اختصاصی از پلت فرم AWS (سرویس وب آمازون) استفاده کنید.

آیا WP Engine از cPanel استفاده می کند؟

از آنجایی که WP Engine فقط میزبانی مدیریت شده وردپرس را ارائه می دهد، آنها یک کنترل پنل استاندارد مانند cPanel یا Plesk ارائه نمی دهند. در عوض، از یک کنترل پنل اختصاصی استفاده می کنند. رابط کاربری تمیز و شهودی است. 

کنترل پنل به خوبی سازماندهی شده است و لیستی از پیوندهای ناوبری در سمت چپ دارد. از کنترل پنل می‌ توانید به  CDN، سایت‌ها، نقاط پشتیبان و ابزارهای مهاجرت و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. افزودن چیزهایی مانند کلید SSH از طریق اعلان های واضح در صفحه کنترل پنل آسان است.

محدودیت های منابع برای WP Engine بر اساس بسته میزبانی که انتخاب می کنید متفاوت است. آنها بر تعداد بازدیدکنندگانی که سایت شما دریافت می کند نظارت می کنند:

راه اندازی: 25000 بازدید در ماه

رشد: 100000 بازدید در ماه

مقیاس: 400000 بازدید در ماه

سفارشی: میلیون ها+

همه چیز درباره ارائه دهنده میزبانی WP Engine

ویژگی های مهم WP Engine

آنها وعده آپتایم 99.95٪ را منهای خرابی ناشی از تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده می دهند. در ابتدا، ممکن است واضح نباشد که چرا خوب است که WP Engine سایت های بزرگ را تقویت کند. دلیل آن این است که این برنامه برای تقویت آن سایت ها، فناوری پیشرفته ای را توسعه داده و اصلاح کرده است. در اینجا خلاصه ای از مهم ترین ویژگی های آنها ارائه شده است.

جابجایی به سایت می تواند یک دردسر باشد. خوشبختانه  این برنامه جابجایی سایت شما را آسان می کند. به نظر نمی رسد گزینه ای برای انجام این کار توسط تیم پشتیبانی آنها وجود داشته باشد، اما آنها یک طرح جابجایی  خودکار بدون دردسر را با استفاده از افزونه جابجایی خودکار ارائه می دهند. این ابزار با مشارکت Blogvault ایجاد و در ژانویه 2019 منتشر شد.

پشتیبانی 

به غیر از عملکرد، بخش دیگری از WP Engine که واقعاً برجسته است، پشتیبانی آنها است. بسیاری از هاست ها پشتیبانی خود را برون سپاری می کنند، که اغلب باعث ایجاد موقعیت های ناامید کننده برای مشتریان می شود.

این برنامه تمام تیم پشتیبانی خود را استخدام می کند و بیش از 100 کارشناس تمام وقت وردپرس در آن مشغول به کار هستند. این یک نکته کلیدی است؛ همه آنها مطالعه می کنند و می دانند که چگونه از وردپرس به بهترین شکل استفاده کنند.

پشتیبانی 24 ساعته در هر روز از سال در دسترس است. برای دریافت پشتیبانی می توانید از طریق:

•    چت زنده

•    پست الکترونیک

•    تلفن (نه پایین ترین طرح).

آخرین قطعه از پازل پشتیبانی، پایگاه دانش WP Engine است. این شامل صدها آموزش و راهنما برای حل مشکلات رایج است. آنها به خوبی دسته بندی شده اند و پیدا کردن آنچه را که به دنبال آن هستید آسان می کند. علاوه بر این، مقالات به وضوح نوشته شده اند، با مراحل و تصاویر متمایز برای کمک به شما.

ضمانت برگشت پول

این برنامه مشتریان را در قراردادهای بلند مدت گیر نمی اندازد. آنها به شما اجازه می دهند برنامه ای ماهانه انتخاب کنید که به شما امکان می دهد هر ماه در صورت نیاز برنامه خود را لغو کنید. علاوه بر این، آنها 60 روز ضمانت بازگشت وجه را برای مشتریان جدید ارائه می دهند. با این حال، این بازپرداخت فقط برای خدمات میزبانی اعمال می شود.

پیشنهاد مطالعه:مشاغل برتر متاورس Metaverse

پشتیبان گیری ساده و خودکار

اگر یک وب ‌سایت بزرگ داده‌ های خود را به دلیل هک شدن یا از کار افتادن سرورها از دست بدهد، ضرر زیادی در درآمد خواهد داشت. بنابراین میزبان هایی مانند WP Engine باید سیستم های پشتیبان قوی ایجاد کنند که شما نیز می توانید از آن بهره ببرید.

امنیت

این برنامه به طور خودکار هرگونه به روز رسانی جزئی را در وردپرس پیاده سازی می کند. وردپرس اغلب دارای مشکلات امنیتی است زیرا برنامه، افزونه ها و تم ها اغلب توسط صاحبان سایت به روز نمی شوند. از آنجایی که بسیاری از وب‌ سایت‌ ها از وردپرس استفاده می‌ کنند، هدف بزرگی برای هکرها است و حفظ امنیت بسیار مهم است.

به روزرسانی های خودکار

WP Engine  به طور خودکار افزونه های امنیتی مهم و به ‌روزرسانی‌ های نرم ‌افزار هسته وردپرس را پیاده ‌سازی می‌کند. قبل از اجرای به ‌روزرسانی ‌های اصلی، دو اخطار قبلی دریافت خواهید کرد. شما می توانید این به روز رسانی ها را تا 60 روز به تعویق بیندازید.

مرحله بندی به شما امکان می دهد تا به سرعت 3 نسخه از وب سایت خود را ایجاد کنید. نسخه مرحله‌ بندی وب ‌سایت شما جایی است که تمام تغییرات خود را آزمایش می ‌کنید. هنگامی که همه چیز همانطور که دوست دارید به نظر می رسد و کار می کند، آن را به نسخه "زنده" خود تغییر می دهید، جایی که عموم می توانند آن را ببینند. 

همچنین می توانید یک سرور توسعه راه اندازی کنید. این ویژگی در هر طرحی که WP Engine ارائه می دهد گنجانده شده است.

همه چیز درباره ارائه دهنده میزبانی WP Engine

عملکرد سرور

طبق آزمایشات، WP Engine سرورهای پایدار و سریعی را ارائه می دهد. سرعت این برنامه به همان اندازه چشمگیر بود. سرعت بارگذاری صفحه به طور متوسط 331 میلی ثانیه است. این خیلی بهتر از اکثر هاست ها می باشد.

این پلتفرم ادعا می کند که سایت هایی که آنها میزبانی می کنند 4-6 برابر سریعتر از یک هاست معمولی اجرا می شوند. آنها این را از چند طریق مدیریت می کنند. یکی از راه هایی که آنها این کار را انجام می دهند با EverCache است.

EverCache یک سیستم کش پیشرفته است که توسط  این ارائه دهنده میزبانی برای سایت هایی که میزبانی می کنند توسعه یافته است. در حالی که پلاگین های کش در مخزن افزونه وردپرس وجود دارد، پیکربندی آنها برای دستیابی به همان نوع افزایش سرعت کار دشواری است.

اگر EverCache آنطور که در نظر گرفته شده کار نکند، تیم پشتیبانی WP Engine قوانین خاصی را که سایت های شما برای کارکرد آن نیاز دارند پیکربندی می کند. می توانید برای پرداخت هزینه اشتراک این ارائه دهنده میزبانی، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، WP Engine
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد