خرید گیفت کارت Origin

خرید گیفت کارت Origin

توسط : تیم محتوا
1,984

به دنبال راهی سریع و مطمئن برای شارژ کردن کیف پول EA خود هستید؟ کارت هدیه دیجیتال Origin راهی برای اینکار است. هنگامی که مبلغ کارت مناسب خود را انتخاب کردید، خرید خود را با استفاده از یکی از 70 روش پرداخت امن تکمیل کنید. کد کارت هدیه دیجیتال شما به همراه دستورالعمل دریافت و بازخرید بلافاصله برای شما ایمیل می شود. طی چند لحظه، اعتبار گیفت کارت Origin و پیش پرداخت کافی برای خرید محتوای درون بازی بدون نیاز به استفاده از کارت اعتباری خواهید داشت. 

خرید بازی به صورت دیجیتالی

می ‌توانید به سرعت و به راحتی بازی ‌های EA مورد علاقه خود را به صورت دیجیتالی دریافت کنید، مانند FIFA، The Sims، Battlefield یا محتوای .  Apex Legends یا از آن برای خرید اشتراک EA Play استفاده کنید. می توانید یک کارت هدیه EA Origin بخرید تا فوراً اعتبار از پیش پرداخت شده بیشتری برای خرج کردن در Origin Store  دریافت کنید. از روش ‌های پرداخت متعددی که در اختیار دارید انتخاب کنید و بازی ‌ها را مستقیماً به رایانه خود وارد نمایید

خرید گیفت کارت Origin

کارت هدیه Origin چیست؟

گیفت کارت Origin که اکنون برنامه EA نیز نامیده می شود، یک سرویس بازی رایگان از Electronic Arts (EA)  است و شبیه به پلتفرم هایی مانند Steam یا Battle.net است. بازی های این شرکت را روی دستگاه هایی مانند رایانه شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس بازی کنید. 

آنها همچنین EA Play را ارائه می دهند، اشتراکی که به شما امکان دسترسی پیش از انتشار به بازی ها و محتوای انحصاری و موارد دیگر را می دهد. کارت هدیه Origin که به عنوان کارت بازی EA نیز شناخته می ‌شود، اعتباری است که می ‌توانید برای بازی ‌ها، DLC  و سایر محتوای روی پلتفرم یا اشتراک Play خرج کنید.

Origin Access Premier 

این یک سطح عضویت گیفت کارت Origin کاملاً جدید است که به شما امکان می دهد به بازی های رایانه شخصی جدید، با موارد اضافی دسترسی داشته باشید که می توانید ابتدا آنها را بازی کنید. در اینجا از آزمایش ‌ها صحبت نمی ‌کنیم، منظور بازی کامل است، تا زمانی که عضو Premier هستید، هر زمان که بخواهید بازی کنید. به‌ علاوه، به مجموعه ‌ای در حال تکامل از بیش از 115 بازی دیگر در کتابخانه origin ، The Vault، دسترسی پیدا کنید و 10 درصد در خریدهای دیجیتال Origin صرفه ‌جویی نمایید! در این قابلیت، هر یک از این عناوین جدید، از چند روز قبل از انتشار، متعلق به شماست. بدون موانع بازی کامل را در اختیار دارید و آنها با محتوای اضافی فوق ‌العاده مانند ارز درون بازی، بسته ‌ها و دسترسی بتا اولیه عرضه می ‌شوند.

برای 14.99 دلار در ماه یا 99.99 دلار در سال، تا زمانی که عضو Origin Access Premier هستید، همه اینها متعلق به شماست. هر زمان خواستید لغو کنید. 

خرید کارت هدیه Origin با Tether USDT Crypto

برای خرید گیفت کارتOrigin   می توانید در شبکه اصلی اقدام کرده و آن را خریداری کنید یا از آن برای شارژ کیف پول EA استفاده کنید. کارت هدیه نقدی EA شما را قادر می سازد تا برای هر محصولی در فروشگاه Origin پرداخت کنید. 

به خاطر داشته باشید که کارت هدیه اصلی برای خرید بازی و دانلود به خوبی کار می کنید. می توانید آن را به صورت جداگانه در سایت کارت هدیه مشاهده کنید. این سایت گیفت کارت مبدا را با تحویل فوری برای مشتریان ارسال می کند. بلافاصله پس از خرید می توانید کد گیفت کارت مبدا را مشاهده کنید. ضمن آنکه و این کدها نیز برای شما ایمیل می شود.

پیشنهاد مطالعه:بررسی بهترین کارت های اعتباری بین المللی

چگونه کارت هدیه Origin خود را بازخرید کنید؟

برای بازخرید کارت هدیه Origin خود به سادگی این مراحل ساده را دنبال کنید:

•    به وب سایت EA Origin بروید و مطمئن شوید که به حساب EA خود وارد شده اید.

•    کد کارت هدیه ای که از ما دریافت کرده اید را وارد کنید.

•    شرایط و ضوابط را بپذیرید و روی "ارسال" کلیک کنید.

•    ارزش کارت نقدی شما به کیف پول EA شما اضافه شده است.

آیا می توان از کارت های هدیه EA در Origin استفاده کرد؟

کارت ‌های هدیه EA ممکن است در www.origin.com/redeem یا مستقیماً در فروشگاه ‌های آنلاین EA، مانند  www.origin.com که EA Wallet را به عنوان روش پرداخت می ‌پذیرند، بازخرید کنید. کارت ‌های هدیه EA فقط یک بار قابل بازخرید هستند قابل بارگیری مجدد، فروش مجدد، انتقال ارزش، بازپرداخت یا بازخرید نقدی یا اعمال در هر حساب دیگری نیست.

  آیا گیفت کارت های EA همان Origin هستند؟

گیفت کارت Origin که به عنوان کارت بازی EA نیز شناخته می ‌شود، اعتباری است که می ‌توانید برای بازی ‌ها، DLC  و سایر محتوای روی پلتفرم یا اشتراک Play خرج کنید. کارت ‌های هدیه با کد پین را می‌ توان در فروشگاه ‌های خرده‌ فروشی Origins، با مراجعه آنلاین به www.origins.com  بازخرید کرد. توجه داشته باشید که کارت ‌های هدیه بدون کد پین را می ‌توان فقط در فروشگاه‌های خرده‌ فروشی Origins بازخرید کرد.

 آیا کیف پول EA روی Origin کار می کند؟

کیف پول EA برای استفاده در EA Desktop یا Origin برای خرید EA PC Games است. نمی توان از آن برای خرید بازی های پلی استیشن استفاده کرد. کیف پول EA شما مجموعه ای از سرمایه است که می توانید برای خرید بازی ها، محتوای درون بازی و اشتراک های Origin Access از طریق گیفت کارت Origin استفاده کنید.

  نحوه بازخرید و استفاده از کارت هدیه EA به صورت آنلاین (2022)

می توان یک بازی EA را در Steam خریداری کرد و از آن در Origin استفاده نمود؟

! EA Play برای رایانه شخصی از طریق Steam یا Origin و همچنین Xbox One و PlayStation4 در دسترس است. لطفاً توجه داشته باشید در حالی که EA Play در چندین پلتفرم در دسترس است، عضویت شما به پلتفرمی که به آن ملحق شده ‌اید وابسته خواهد بود.

خرید گیفت کارت Origin

آیا EA دیگر از Origin استفاده نمی کند؟

Electronic Arts  پس از مدت ها بتای باز، به طور رسمی مشتری فروشگاهی جدید خود را راه اندازی کرده است، و جایگزین Origin شده است که می توان با استفاده از گیفت کارت Origin از این برنامه استفاده نمود. اما با این شرایط، آیا می توانید بازی های Origin را در برنامه EA بازخرید کنید؟

اگر کلیدی دارید که به آن اشاره می‌ کند که برای Origin است، همچنان باید بتوانید آن را در برنامه EA خرید کنید.

 چرا EA جایگزین Origin می شود؟

دو سال پیش، EA  برنامه های خود را برای جایگزینی مشتری Origin PC اعلام کرد و اکنون این برنامه جدید بالاخره شروع به عرضه کرده است. ظاهراً، این تجربه بسیار سریع ‌تر و با طراحی ساده ‌تر است. EA می گوید برنامه جدید، ناوبری آسان تر خواهد بود و ویژگی های اجتماعی بهبود یافته است. توجه داشته باشید که Sims 4 EA Play Edition  اکنون در لیست پخش قرار دارد.

  Origin در بازی های EA چیست؟

Origin یک پلتفرم توزیع دیجیتال است که توسط Electronic Arts جهت تهیه و اجرای بازی ها طراحی شده است. در اکتبر 2022، Origin  فعالیت پلتفرم ویندوز خود را متوقف کرد و بازیکنان را به سمت EA Play هدایت کرد. نسخه های مک و موبایل آنلاین باقی می مانند. شما می توانید با گیفت کارت Origin از امکانات این برنامه استفاده کنید.

آیا سیمز با EA Play رایگان است؟

اگر از قبل برنامه EA را برای ویندوز یا Origin برای مک دارید، لانچر خود را باز کنید و به صورت رایگان دانلود کنید! Sims 4 در دستگاه های تلفن همراه در دسترس نیست. اما آیا سیمز 4 برای بازی به کلاینت Origin نیاز دارد؟ در پاسخ باید گفت برای نصب و ثبت Sims 4 به مشتری Origin و یک حساب EA نیاز دارید.

پیشنهاد مطالعه:انواع مسترکارت

  چگونه می توانم بازی های EA را به Origin اضافه کنم؟

•    بازی ها را در My Game Library دانلود کنید.

•    مشتری Origin را راه اندازی کنید.

•    به حساب EA خود وارد شوید.

•    به کتابخانه بازی من بروید. اگر نمی توانید بازی خود را پیدا کنید، از مراحل بیان شده در سایت اصلی، برای یافتن مواردی که در کتابخانه بازی خود گم شده است استفاده کنید.

•    دانلود بازی خود.

•    دستورالعمل های بازی خود را برای نصب و شروع بازی دنبال کنید!

 EA Play  را در Origin بخرم یا Steam؟

شما می توانید بازی ها را جداگانه خریداری کنید. اگر به EA Play علاقه دارید، در واقع  بهتر است آن را در Origin  و با گیفت کارت Origin دریافت کنید، زیرا کاتالوگ بزرگتری در آنجا دارد. اگر به بازی ‌های انفرادی علاقه دارید، می توانید آن را از فروشگاه های آنلاین تهیه کنید.

اما بازی های EA روی Origin بهتر هستند یا Steam؟ بدون شک Steam جامعه بسیار بزرگتری نسبت به Origin دارد. انجمن Steam بزرگتر و فعال تر است. این معمولاً اهمیت زیادی نخواهد داشت، زیرا بیشتر بازی ‌های چند نفره Origin با Steam متقاطع هستند.

ضمن آنکه  EA تایید کرده است که سیمز 4 در تاریخ 18 اکتبر 2022 به صورت رایگان عرضه خواهد شد

چرا سیمز 5 وجود ندارد؟

در حال حاضر هیچ تاریخ مشخصی برای انتشار Sims 5 وجود ندارد، زیرا بازیکنان "زودتر از همیشه" به راز Project Rene اجازه داده می ‌شوند. زیرا Maxis می‌خواهد شما بخشی از برنامه توسعه باشید. تایید شده است که تاریخ انتشار Sims 5 سال ها طول می کشد که منتشر شود، بنابراین باید صبور باشیم.

آیا می توان با گیفت کارت Origin ،  Sims 4 خود را از Origin به Steam منتقل کنم؟ اگر بازی را در Steam بخرید، بسته‌های خریداری شده توسط Origin شما نیز کار خواهند کرد. روشی که پیش می‌رود این است که وقتی Sims 4 را در Steam خریداری می‌کنید، باید حساب Steam خود را به یک حساب Origin مرتبط کنید.

 سپس Steam بسته‌ های شما را در Origin می ‌شناسد و به آن‌ ها اجازه می ‌دهد هنگام راه ‌اندازی از Steam بارگیری شوند.

سیمز 4 چه مدت رایگان خواهد بود؟

8 سال پس از عرضه (در سال 2014)، بازی EA به فرمت رایگان برای بازی رفت. سیمز 4 برای هر کسی که می‌خواهد آن را امتحان و دریافت کند رایگان می ‌شود. از 18 اکتبر 2022، بازی پایه The Sims 4 رایگان خواهد بود. همه بازیکنان جدید می توانند بازی پایه را به صورت رایگان دانلود کنند. اگر می خواهید بدانید چگونه سیمز 4 را به صورت رایگان در Origin دریافت کنید، باید مراحل ذیل را دنبال کنید و نیازی به ارائه هزینه توسط گیفت کارت Origin ندارید.

خرید گیفت کارت Origin

نحوه دانلود در مک

•    برای دانلود برنامه Origin به وب سایت EA بروید.

•    وارد حساب Origin خود شوید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

•    "The Sims 4" را با استفاده از نوار جستجو جستجو کنید.

•    برای دانلود رایگان بازی به صفحه فروشگاه Sims 4 بروید.

پیشنهاد مطالعه:مسترکارت استاندارد چیست؟

عرضه کامل سیمز 5 

علیرغم راه اندازی دشوار در سال 2014، این بازی به لطف مجموعه ای از بسته های جدید، به روز رسانی منظم بازی های پایه رایگان و یک پایگاه هواداران وفادار و پرشور، ماندگاری قابل توجهی از خود نشان داده است. اما در 18 اکتبر 2022، EA و Maxis اولین نگاهی اجمالی به آینده این فرنچایز ارائه کردند. شما می توانید برای خرید گیفت کارت Origin و شارژ آن، از کارشناسان 20پیمنت بهره مند شوید.
  
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد