چگونه با هنر هوش مصنوعی درآمد کسب کنیم؟

چگونه با هنر هوش مصنوعی درآمد کسب کنیم؟

توسط : تیم محتوا
1,801

بسیاری زندگی یک هنرمند را زندگی مبارزه با فقر می دانند. ساعت ها کار کردن برای ایجاد قطعاتی که ممکن است بفروشند و در صورت فروش سود بسیار کمی داشته باشند، چندان هیجان انگیز به نظر نمی رسد. اما اگر بتوانید هنرمندی باشید که از کمک یک ربات برای خلق هنر خود استفاده می‌کند؟ شرایط متفاوت است. حتی بهتر از آن، چه می شد اگر بتوانید تنها در چند ثانیه هنر خلق کنید؟ هرکسی می‌ تواند از ابزارهای هنری هوش مصنوعی برای خلق آثار هنری با ظاهری عالی به سادگی با توضیح دیدگاه خود به زبان انگلیسی ساده استفاده کند. در این راهنما، روش ‌های مختلفی را به اشتراک می‌گذاریم که می ‌توانید برای کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART استفاده کنید.

نقش هنر هوش مصنوعی برای کسب درآمد 

در اینجا برخی از بهترین راه های کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی آورده شده است.

طراحی شخصیت های خلاق جدید برای توسعه داستان

مردم داستان را دوست دارند. هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند به خلق شخصیت های جدید و جذابی کمک کند که می توان از آنها برای توسعه خط داستانی کتاب، فیلم یا بازی استفاده کرد. هنرمندانی را در نظر بگیرید که هنرهای مبتنی بر هوش مصنوعی خلق می‌کنند و انیمه می ‌سازند.

انیمه ‌ها می ‌توانند با فروش شخصیت ‌ها یا وسایلی که می ‌سازند، برای کارشان دستمزد دریافت کنند. علاوه بر این، می توان این شخصیت ها را با وسایل مختلف تقویت کرد تا آنها را حتی جذاب تر کند. سپس هنرمندان می توانند از چنین شخصیت هایی برای نوشتن مجموعه ای از کتاب هایی که می توانند به صورت آنلاین بفروشند، استفاده کنند.

در ترکیب با مولد داستان های هوش مصنوعی، می توان با توسعه خدمات نوشتن خلاق با استفاده از ابزارهای هنری دیجیتال، کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART داشت.

چگونه با هنر هوش مصنوعی درآمد کسب کنیم؟

ساخت وب سایت ها و برنامه های موبایل جذاب

آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی می ‌توانند به توسعه وب ‌سایت‌ها و برنامه ‌های تلفن همراه که طیف وسیعی از مخاطبان را پاسخ می ‌دهند، کمک کند. با استفاده از تصاویر تولید شده، هنرمندان از حقوق تجاری برخوردارند تا از آنها به نحوی که مناسب می بینند استفاده کنند.

با توسعه این فناوری جدید، افراد بیشتری به دنبال راه هایی برای ایجاد هنر هوش مصنوعی خواهند بود. علاوه بر این، با بیش از 1.14 میلیارد وب سایت در اینترنت، همیشه نیاز به طراحی های جدید و بهبود یافته وب سایت وجود خواهد داشت.

در رابطه با برنامه ‌های تلفن همراه، می ‌توانید والپیپرهای موبایل را برای اندازه ‌های مختلف صفحه نمایش و در یک موضوع خاص ایجاد کنید. یافتن بازاری خاص که مایل به پرداخت برای چنین خدماتی باشد، کلید موفقیت است که راه را برای کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART باز می کند.

تولید مواد بازاریابی قانع کننده

خلاقیت و بازاریابی دست به دست هم می دهند و هنر هوش مصنوعی می تواند به مواد بازاریابی شما ظاهری جدید (یا احساسی کاملاً جدید) بدهد. به عنوان مثال، استفاده از تصاویر هوش مصنوعی در شرکتی که در زمینه املاک و مستغلات متخصص است، می ‌تواند به ایجاد فهرست ‌های دارایی واقعی ‌تر و در نتیجه قانع‌ کننده‌ تر کمک کند.

مولدهای هنر هوش مصنوعی همچنین می توانند طرح های لوگو و سایر عناصر نام تجاری را ایجاد کنند. هزاران کسب و کار می توانند از هنر هوش مصنوعی با کیفیت بالا در بنرهای وب سایت، تبلیغات رسانه های اجتماعی، هدر ایمیل و موارد دیگر بهره مند شوند.

پیشنهاد مطالعه:همه چیز درباره ارائه دهنده میزبانی WP Engine

ایجاد یک کتاب الکترونیکی یا راهنمای نحوه ایجاد هنر Ai 

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART ، ایجاد کتاب راهنماست. هنگامی که شروع به ایجاد هنر هوش مصنوعی می کنید، شروع به درک آنچه که خروجی دقیقی را که می خواهید ایجاد می کند، خواهید کرد. 

با به دست آوردن کنترل بیشتر بر فناوری، چرا شروع به فروش دانش خود نکنید؟ کتاب ‌های الکترونیکی راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن تخصص شما با مخاطبان گسترده هستند و از آنجایی که بازاریابان می‌ توانند آنها را به عنوان محصولات دیجیتال بفروشند، نیازی به نگرانی در مورد هزینه ‌های چاپ یا ارسال نیست.

ایجاد محصولاتی که مصرف آنها آسان باشد، راهی عالی برای کسب درآمد از مهارت های هنری هوش مصنوعی شماست.

راه اندازی کلاس ‌ها یا کارگاه‌ه ای هنری خصوصی هوش مصنوعی 

به طور سنتی، پلتفرم‌ های فروش آنلاین به مردم کمک می ‌کردند تا دانش و خلاقیت خود را با جهان به اشتراک بگذارند. علاوه بر ایجاد کتاب ‌های الکترونیکی، هنرمندان اکنون می ‌توانند بینش و تخصص خود در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را از طریق پلتفرم‌ های دوره آنلاین به اشتراک بگذارند تا به کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART خود کمک کنند.

با توجه به اینکه جریان اصلی هوش مصنوعی یک حوزه نسبتاً جدید است، کسانی که نسل هنر هوش مصنوعی را در پلتفرم هایی مانند Thinkific و Udemy آموزش می دهند، می توانند در این پلتفرم ها وارد شوند و از اولین کسانی باشند که مهارت های خود را به بازار عرضه می کنند.

همچنین می توان با تخصص در زیر مجموعه ای از این صنعت، مانند هنر مفهومی، طراحی شخصیت یا نقاشی منظره، تولید هنر هوش مصنوعی را آموزش داد. هنرمندان انسانی همچنین می توانند دوره هایی را ایجاد کنند که نشان می دهد چگونه از هنر هوش مصنوعی در ارتباط با اشکال هنری سنتی برای ایجاد قطعات منحصر به فرد استفاده شود.

چنین ترکیبی از خلاقیت و دانش فنی همیشه مورد تقاضا است. برای کسب درآمد بیشتر، می‌ توانید کلاس ‌ها یا کارگاه ‌های خصوصی به مردم آموزش دهید که چگونه از ابزارهای هوش مصنوعی برای خلق آثار هنری خود استفاده کنند. این یک روش عالی برای کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART است.

چگونه با هنر هوش مصنوعی درآمد کسب کنیم؟

 فروش چاپ، پوستر و کالاهای دیگر

ابزارهای هوش مصنوعی ایجاد چاپ، پوستر و سایر کالاها را آسان و مقرون به صرفه می کنند. چه برای پروژه های شما و چه برای دیگران، فروش آثار هنری راهی عالی برای کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی شماست. از فروش تی ‌شرت در Etsy با استفاده از مدل چاپ بر اساس تقاضا گرفته تا استفاده از مولدهای هنری برای ایجاد طرح ‌های بی ‌نظیر، راه‌ های زیادی برای فروش چاپ‌ های هنری با هوش مصنوعی وجود دارد.

ارائه خدمات به عنوان مشاور مشاغل در هنر Ai 

از آنجایی که کسب ‌و کارها با مزایای آثار هنری هوش مصنوعی دست و پنجه نرم می‌ کنند، تقاضا برای مشاورانی که می ‌توانند به آنها در استفاده از این فناوری کمک کنند، افزایش می ‌یابد. همه مردم وقتی برای یادگیری نحوه عملکرد یک مولد هنر هوش مصنوعی ندارند.

در راستای کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART ، هنرمندان هوش مصنوعی همچنین می ‌توانند به مشاوران آثار هنری دیجیتال تبدیل شوند که وظیفه آنها کمک به کسب‌ و کارها در ایجاد و اجرای استراتژی ‌های هنری هوش مصنوعی خواهد بود. کسب ‌و کاری با فروشگاه آنلاین که می ‌خواهد هنر ایجاد کند و نرخ تبدیل خود را به حداکثر برساند، همراه با فروشگاه‌ های خرده فروشی که به دنبال استفاده از نمایشگرهای پنجره ‌ای تولید شده توسط هوش مصنوعی هستند، طیف وسیعی از مشتریان بالقوه برای مشاوران آثار هنری دیجیتال وجود دارد.

به‌ عنوان یک هنرمند، می ‌توانید از وب ‌سایت ‌هایی مانند Fiverr نیز استفاده کنید تا خدمات خود را فهرست کنید و با مشاغلی که به کمک نیاز دارند ارتباط برقرار نمایید.

 فروش تصاویر در سایت های عکس استوک

وب سایت های تصویری استوک پس زمینه، تصاویر و عکس های وب سایت را در اختیار کاربران قرار می دهند. این ‌ها مکان‌ های عالی برای یافتن آثار هنری بدون حق امتیاز برای کسانی هستند که به دارایی ‌های آنلاین نیاز دارند.

با گرافیک های تولید شده توسط هوش مصنوعی، کاربران می توانند چاپ های دیجیتال و فیزیکی کار خود را بفروشند. وب سایت هایی مانند Shutterstock از تصاویر هوش مصنوعی استقبال می کنند که فرصت های جدیدی را برای هنرمندان باز می کند. دانستن شرایط و ضوابط تعیین شده برای هر وب سایت قبل از ارسال هر تصویری حیاتی است. این می توانید به کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART کمک نماید.

ایجاد  NFT 

NFT ها (توکن های غیرقابل تعویض) انواع ارزهای دیجیتال هستند که به کاربران امکان خرید، فروش یا تجارت دارایی های دیجیتال را می دهند. هنر NFT شامل ایجاد آثار هنری منحصر به ‌فرد و فهرست ‌بندی آن‌ ها در بلاک چین، با استفاده از بازارهای مختلف NFT برای یافتن خریداران است.

جذابیت بسیاری از هنرمندان در این عرصه، توانایی خلق آثار هنری منحصر به ‌فرد است که مردم می ‌توانند آن‌ها را به قیمت بالایی بفروشند.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI

حقوق استفاده با هنر هوش مصنوعی

اکثر شرکت هایی که به کاربران اجازه می دهند تصاویر را بر اساس هنر هوش مصنوعی تولید کنند، اعلام می کنند که کاربران آنها از حقوق تجاری کامل برای فروش هر تصویری که ایجاد می کنند، برخوردار هستند. با این حال، این همچنین می تواند دنیای کاملی از مسائل مربوط به حق چاپ را باز کند و کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART را فراهم نماید.

اگر نتایج نهایی تولید شده شبیه به هر تصویر دارای حق چاپ باشد، کاربر ممکن است مسئول نقض آن باشد. آگاهی از چنین خطراتی قبل از فروش هر هنر هوش مصنوعی مهم است.

پلتفرم شروع کننده هنر هوش مصنوعی AL ART

OpenAI  در سال 2022 Dall-E 2 را در معرض دید عموم قرار داد و دنیای جدیدی از امکانات را برای هنرمندان باز کرد. پلتفرم هایی مانند Midjourney و GANBreeder نیز به هموار کردن راه کمک کردند و اکنون به کاربران اجازه می دهند تصاویر منحصر به فردی ایجاد کنند که می توانند به عنوان اثر هنری بفروشند.

همانطور که کیفیت تصویر هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی همچنان در حال بهبود است، ما شاهد ظهور پلتفرم ها و ابزارهای بیشتری در سال های آینده خواهیم بود. پلتفرم هایی مانند Jasper Art و Photosonic اکنون در دنیای هنر هوش مصنوعی پیشتاز هستند که در کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART کمک خواهند بود.

چگونه با هنر هوش مصنوعی درآمد کسب کنیم؟

ملاحظات هنگام کسب درآمد با هنر هوش مصنوعی

دانستن یک یا دو چیز در مورد پیکسل ها، فتوشاپ و تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی می تواند در هنگام بازاریابی کارتان به شما در مورد عکس های تولید شده با هوش مصنوعی کمک کند. در اینجا نکات مهم هنگام کسب درآمد با هنر هوش مصنوعی آورده شده است:
تصاویر با کیفیت بالا و به خوبی ساخته شده کلیدی هستند.

در حالی که راه های مختلفی برای کسب درآمد با هنر هوش مصنوعی وجود دارد، تصاویر با کیفیت بالا برای موفقیت بسیار مهم هستند. یادگیری کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART نیازمند درک نحوه ایجاد و بازاریابی تصاویر با کیفیت است.

دانستن اصول اولیه در مورد تصحیح تصویر، افزایش مقیاس تصاویر، و آماده سازی تصاویر برای چاپ می تواند به شما در ایجاد عکس های با کیفیت بهتر کمک کند.

به نحوه بازاریابی کار خود فکر کنید.

با در دسترس بودن آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی، عامل متمایزکننده برای آنهایی که موفق می شوند و آنهایی که موفق نمی شوند، بازاریابی است. قبل از شروع به خلق آثار خود به این فکر کنید که چگونه کار خود را بازاریابی می کنید.

به عنوان مثال، آیا یک وب سایت برای نمایش آثار خود ایجاد می کنید؟ آیا از شبکه های اجتماعی استفاده خواهید کرد؟ چگونه ترافیک را به سمت کار خود هدایت خواهید کرد؟ در حالی که بسیاری از سایت ها ترافیک خود را خواهند داشت، اگر بتوانید یک استراتژی بازاریابی برای رشد دیجیتالی اعمال کنید، احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد بود و کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART به خوبی انجام خواهد شد.

برای کار با مشتریان آماده باشید.

یافتن مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی، تابلوهای شغلی آنلاین یا تبلیغات دهان به دهان راهی عالی برای شروع است. داشتن الگوهای اثبات شده برای ایجاد هنر هوش مصنوعی نیز می تواند به جذب مشتریان بالقوه کمک کند.

به عنوان مثال، اگر در ایجاد تصاویر آواتار مهارت دارید، می توانید یک الگو ایجاد کنید که مشتریان بالقوه بتوانند از آن برای ایجاد تصاویر خود استفاده کنند. الگوها به شما این امکان را می ‌دهند که قیمت‌ های کار بالاتری را درخواست کنید، زیرا مشتری می‌ داند که بازده بهتری نسبت به قیمتی که می ‌پردازد دریافت می ‌کند.

درک کاملی از جنبه تجاری چیزها داشته باشید.

فکر کردن به کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART به عنوان یک تجارت کلید موفقیت بلندمدت است. چه یک وبلاگ نویس، YouTuber یا هنرمند باشید، درک جنبه تجاری همه چیز برای کسب درآمد پایدار ضروری است. چنین دانشی شامل درک نحوه قیمت گذاری کار، دریافت حقوق و مدیریت مشتریان است.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از  Template Monster

مایل به صرف زمان و تلاش باشید.

صرف نظر از اینکه از یک وب سایت عکس استوک برای فروش کار خود استفاده می کنید یا مستقیماً با مشتریان سروکار دارید، باید زمان و تلاش خود را صرف کنید. ایجاد تصاویر با کیفیت بالا تولید شده توسط هوش مصنوعی زمان می برد.

شما فقط در صورتی موفق خواهید بود که برای آزمون و خطا آماده باشید یا مایل باشید تلاش بیشتری انجام دهید.

از دستورات صحیح تبدیل متن به تصویر استفاده کنید

خروجی هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی به دستورات متن به تصویر که هنرمندان استفاده می کنند بستگی دارد که در نهایت به کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART منجر می شود. هنرمندان هوش مصنوعی که می توانند ابزارهای موجود را برای تولید تصاویر با کیفیت بالا دستکاری کنند، موفق تر از آنهایی هستند که نمی توانند.

پیام های متنی وارد شده به ابزار هنری هوش مصنوعی نقش مهمی در خروجی نهایی دارند. استفاده از دستورات صحیح ابزارهایی مانند ChatGPT می تواند در این مورد کمک کند و در ایجاد نتایج بهتر نقش داشته باشد. به عنوان مثال، Jasper Art  به شما امکان می دهد گزینه های مختلفی را انتخاب یا اضافه کنید. 

اینها به هنرمندان کمک می کند تا نتایج بهتری تولید کنند و خروجی ها را مطابق با نیازهای کاربر سفارشی کنند.

چگونه با هنر هوش مصنوعی درآمد کسب کنیم؟

بسته شدن

همانطور که ابزارهای مختلف تولید تصویر هوش مصنوعی بهبود می یابند، معدن طلا فرصتی برای کسب درآمد از هنر هوش مصنوعی AL ART از فروش هنرهای تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود دارد. دانستن ویژگی ‌های ابزارهای هنری مختلف هوش مصنوعی، نحوه ایجاد تصاویر با کیفیت بالا و داشتن درک کامل از جنبه تجاری، کلید موفقیت است. برای دریافت اطلاعات جامع تر می توانید با کارشناسان 20پیمنت مشورت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد