خرید از سایت WooRank

خرید از سایت WooRank

توسط : تیم محتوا
1,258

WooRank  یک ابزار بررسی وب سایت مبتنی بر ابر و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است که به کاربران امکان می دهد ترافیک وب سایت، تبدیل ها و رتبه بندی جستجو را بهبود بخشند. جستجوگر سئو آن به کاربران امکان می دهد داده های بازاریابی را ردیابی و به هم متصل کرده و وب سایت ها را بررسی کنند.

ویژگی های WooRank

 ویژگی های این پلتفرم شامل بررسی عمیق، تجزیه و تحلیل رقبا، چک لیست بازاریابی، ممیزی سایت، مدیریت محتوا و موارد دیگر است. ابزار تحقیق کلمات کلیدی به کاربران کمک می کند موقعیت کلمات کلیدی را ردیابی کنند و بینش هایی را در مورد رتبه بندی کلمات کلیدی رقبا ارائه می دهد. 

علاوه بر این، WooRank  به کاربران این امکان را می دهد که گزارش های PDF سفارشی ایجاد و دانلود کنند و وب سایت ها را با تجزیه و تحلیل بک لینک، رابط کاربر پسند و نسل های بررسی انبوه بهینه می کند. بازاریابان می توانند از ابزار خزیدن سایت برای بررسی محتوا و ارزیابی سئوی فنی استفاده کنند. 

این ابزار با پلتفرم هایی مانند  Semrush، Google Partner، Majestic، WordLift و Google Analytics  یکپارچه می شود. این برنامه به صورت اشتراک ماهانه در دسترس است و پشتیبانی آنلاین ارائه می شود.

پیشنهاد مطالعه:چگونه با هنر هوش مصنوعی درآمد کسب کنیم؟

عملکرد WooRank

WooRank یک ابزار گزارش قدرتمند SEO (بهینه سازی موتور جستجو) است که می تواند اطلاعات شهودی و روشنگری در مورد عملکرد سایت و تجربه کاربری در اختیار شما قرار دهد. با کمک این برنامه می توانید معیارهای ضروری سئو را رصد کنید و ممیزی کامل سئو را بدون ترک صفحه وب انجام دهید.

 با  کمک این پلتفرم، می توانید یک گزارش کامل سئو و بینش عملی در مورد بهبود عملکرد سایت خود را دریافت کنید، همگی با یک کلیک ساده. برای شروع، WooRank را با کلیک کردن روی ویجت آن که در گوشه سمت راست پایین صفحه شما قرار دارد، راه اندازی کنید.

اسکن را با کلیک روی Start Scan شروع نمایید تا شروع به اسکن صفحه شما کند. بازخورد فوری وب سایت را دریافت کنید. پس از پایان اسکن، به گزارش کامل آن بدون خروج از وب سایت خود دسترسی خواهید داشت.

خرید از سایت    WooRank

امکانات برنامه

در ویرایشگر، این برنامه بینش ها و نکات کاربردی را برای کمک به شما در بهبود یا اصلاح معیارهای مختلف ارائه می دهد. به یاد داشته باشید که تغییرات خود را ذخیره کرده و قبل از رفتن به صفحه منتشر شده برای مشاهده گزارش به روز شده، آن را بازخوانی کنید.

ویژگی های ویرایشگر عبارتند از:

•    گزارش کامل سایت

•    بهتر کردن عملکرد

•    نشان دادن خطاها

•    تازه کردن سایت

علاوه بر گزارش کامل، WooRank  اطلاعاتی در مورد Core Web Vitals، ترافیک و امتیاز SEO صفحه شما در صفحات منتشر شده ارائه می دهد تا به شما کمک کند بینش بیشتری نسبت به عملکرد سایت خود کسب کنید. به یاد داشته باشید که برای مشاهده این برنامه در صفحه منتشر شده باید وارد Duda شوید.

ویژگی های صفحات منتشر شده عبارتند از:

•    ترافیک بیشتر

•    گزارش کامل با امتیاز

•    بهتر کردن سایت

•    بیان خطاها

•    تازه کردن سایت

گزارش کامل

WooRank  داده های جمع آوری شده در اسکن صفحه را با نمادهای رنگی، توضیحات و دستورالعمل های کاربردی ارائه می دهد تا به کاربران در اولویت بندی وظایف کمک کند.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI

گزارش محتوا

این سایت بهترین شیوه ها را برای این عنصر دنبال می کند. هنوز هم می ‌توان آن را برای بهبود رتبه ‌بندی یا تجربه کاربر بهینه کرد (کلمات کلیدی مختلف، اصلاح محتوا، ایجاد لینک ‌های جدید و غیره) را امتحان کنید، اما تلاش‌ های بازاریابی شما را کم نمی‌ کند.

برای بهبود  سایت

هیچ چیز از نظر فنی در مورد این عنصر WooRank  نادرست نیست، اما می ‌توان آن را بهبود بخشید یا بهینه ‌سازی کرد تا به رتبه بهتر سایت شما کمک کند.

خطاهای سایت

سایت دارای یک خطای شدید در مورد این نقطه داده است. بسته به چیزی که به صورت قرمز نشان داده می شود، می تواند به این معنی باشد که یک سایت غیرقابل دسترسی یا غیرقابل خواندن است. اقدام یا اصلاح فوری لازم است.

تاثیر سئو بهینه سازی 

این معیارها چقدر می تواند بر سئو تاثیر بگذارد. این در مقیاس 100 امتیازی ارائه می شود که به سه عامل تأثیرگذار بر سئو سایت و کاربر پسند بودن آن می پردازد:

دسترسی: آیا صفحه وب شما به همان اندازه در دسترس موتورهای جستجو و افرادی با توانایی های فیزیکی یا ذهنی متنوع است؟

خوانایی: چگونه موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان انسانی می توانند محتوای صفحات وب شما را به درستی تفسیر کنند؟

کیفیت: آیا وب سایت شما تجربه کاربری خوبی برای بازدیدکنندگان انسانی فراهم می کند؟

امتیاز ابزاری موثر برای حفظ یا بهبود کیفیت یک صفحه وب است. امتیاز WooRank در سه دسته زیر ایجاد می شود:

•    70 یا بالاتر این صفحه وب هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران به خوبی بهینه شده است و برای بازاریابی یا سایر کمپین های تبلیغاتی آماده است.

•    بین 41 تا 69 هنوز فرصت هایی برای بهبود وجود دارد که می تواند به بازاریابی آن کمک کند تا از خوب به عالی برود.

•    40 یا کمتر قبل از شروع تبلیغات، زمینه های زیادی برای بهبود وجود دارد.

وب حیاتی

این بخش WooRank داده‌ های اصلی وب حیاتی Google را برای صفحه وب نشان می ‌دهد که بیان می کند محتوای سایت شما چگونه بر تجربه کاربری بازدیدکنندگان تأثیر می‌گذارد. Core Web Vital شامل سه معیار است که Google برای اندازه‌گیری میزان تجربه کاربری یک صفحه از آنها استفاده می‌کند:

•    بزرگترین رنگ محتوایی (LCP)

•    تاخیر ورودی اول (FID)

•    تغییر چیدمان تجمعی (CLS)

ترافیک

این برنامه با اتصال به Google Analytics وب سایت خود به شما کمک می کند تا تحلیل عمیق تری از ترافیک وب سایت به دست آورید. اکنون می توانید به راحتی تعداد بازدید از صفحه برای صفحات وب خاص، میانگین زمان صرف شده در آن صفحات و نرخ پرش را مشاهده کنید.

Morningscore چیست؟

Morningscore  یک ابزار سئو آنلاین همه در یک و یک جایگزین برای Woorank است. این پلتفرم از نظر سئو بیشتر برای ردیابی کلمات کلیدی و ممیزی SEO است. Morningscore ابزاری با تمام ویژگی هایی است که برای انجام تمام کارهای سئوی خود فقط در یک مکان به آن نیاز دارید.

برخلاف  این برنامه، Morningscore  از گیمیفیکیشن استفاده می کند تا به شما کمک کند سودآورترین وظایف سئو را اولویت بندی کنید و ارزش دقیق کارتان را به شما نشان دهد. در Morningscore شما تمام ویژگی‌ هایی را که برای موفقیت در یک پروژه سئو با ویژگی ‌های کامل کلمه کلیدی، پیوند، صفحه و گزارش نیاز دارید، در اختیار خواهید داشت.

مقایسه Sitechecker با WooRank

WooRank  دارای بررسی خودکار وب سایت، داشبورد با داده های فنی و برنامه ریزی بازاریابی با تمام مراحل توصیف شده است. همه اینها به کاربران کمک می کند تا وب سایت و تلاش های سئوی خود را تجزیه و تحلیل کنند.

همچنین ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک وجود دارد که داده هایی را در مورد تعداد بک لینک های منتهی به وب سایت مشتری، همراه با امتیازدهی بک لینک ارائه می دهد.

خرید از سایت    WooRank

درباره  Sitechecker

Sitechecker  یک پلت فرم آسان برای اندازه گیری، ردیابی و بهبود دید جستجوی شما است. این یک ابزار ضروری برای صاحبان وب سایت، صاحبان آژانس های بازاریابی، متخصصان SEO، بازاریابان و مدیران محصول است.

وب‌ سایت‌های بیشتری که روی آنها کار می ‌کنید، زمان بیشتری را که برای بررسی داده‌ها از Google Analytics، کنسول جستجوی Google، ردیاب رتبه ‌بندی، خزنده سایت در برگه‌ های مختلف صرف یک برنامه روزانه می‌ کنید، بیشتر می‌شود.

در مقایسه   WooRank و  Sitechecker  باید گفت که Sitechecker  زمان را به دلیل داشتن یک داشبورد با تمام آمارهای مهم برای همه وب سایت ها کاهش می دهد.

ابزارهای داخل پلت فرم

1.    ممیزی سایت مشکلاتی را که رشد سئوی شما را کند می کند شناسایی کرده و نکات خاصی در مورد نحوه رفع آنها ارائه می دهد.

2.    مانیتورینگ سایت تاریخچه ای از تغییرات مهم سئو در وب سایت را جمع آوری می کند و در صورت وقوع اتفاق مهمی هشدارهای ایمیلی را برای شما ارسال می کند.

3.    Rank Tracker  هر روز رتبه‌ بندی وب‌ سایت شما را ردیابی می ‌کند و به بررسی چگونگی تغییر SERP برای هر کلمه کلیدی که برای شما ارزشمند است کمک می‌کند.

4.    Backlink Tracker  بک لینک ها را کنترل می کند و نشان می دهد که کدام یک از بین رفته یا غیرقابل ایندکس شدن هستند.

5.    در WooRank ادغام Google Analytics به ورود آمار ترافیک و تراکنش کمک می کند.

6.    ادغام کنسول جستجوی Google به یافتن اطلاعات بینش عملکرد جستجو کمک می کند که به طور پیش فرض در کنسول جستجوی Google در دسترس نیستند.

7.    On-Page Checker  به اجرای سریع تجزیه و تحلیل سئوی درون صفحه برای هر صفحه و یافتن اشتباهات در محتوای متن، پیوندها، تصاویر، متا تگ ها و سرعت صفحه کمک می کند.

8.    استراتژی لینک به تحقیق در مورد استراتژی های لینک سازی رقبا کمک می کند.

پیشنهاد مطالعه:همه چیز درباره ارائه دهنده میزبانی WP Engine

آنچه با WOORANK بدست می آورید

WooRank  که توسط Forbes Advisor و TechRadar به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای بهینه سازی سئو برای سال 2023 انتخاب شده است، داده ها و عملکرد SEO را در سطح صفحه تجزیه و تحلیل می کند و بازخورد و بینش دقیقی را در مورد هر جنبه ای از وب سایت ارائه می دهد. 

می ‌توانید از این برنامه برای هدایت استراتژی ‌های سئوی خود و در عین حال صرفه‌ جویی در زمان و هزینه استفاده کنید. این پلتفرم اطلاعات ارزشمندی را در چندین زمینه کلیدی ارائه می دهد:

گزارشات سئو

داده های ضروری عملکرد وب سایت را در سطح صفحه با یک کلیک مشاهده کنید. در خارج از ویرایشگر Duda، کاربران WooRank می توانند امتیاز خود را ببینند، فوراً قادر به سنجش میزان دید خود و مشاهده مناطقی هستند که نیاز به بهینه سازی دارند.

Core Web Vitals

Core Web Vitals  معیارهای اصلی Google برای تعیین تجربه کاربر هستند و یک عامل اساسی در رتبه بندی شما هستند. کاربران WooRank می ‌توانند ببینند که هر صفحه وب چگونه در برابر این معیارهای ضروری در خارج از ویرایشگر امتیاز می‌گیرد و در صورت لزوم برای نظم بهتر در ویرایشگر بهبود یابد.

خرید از سایت    WooRank

ترافیک

هنگامی که یک وب سایت منتشر می شود، این برنامه می تواند ترافیک سایت را در نظر گرفته و معیارهایی همچون نرخ پرش، طول بازدید از صفحه را درک نماید. همچنین درمی یابد که ترافیک چگونه ایجاد شده و کدام محتوای وب بیشترین عملکرد را دارد و کانال های موثر ارتباطی در تمامی سطح صفحه کدام است.

بهبودهای توصیه شده

WooRank  به صاحبان وب سایت های غیر فنی اجازه می دهد تا با ارائه بینش های ساده و قابل اجرا، خطاهای بهینه سازی را به طور موثر برطرف کنند. این بینش یک راهنمای گام به گام برای بهبود و تقویت هر استراتژی سئو ایجاد می کند.

کلید واژه ها

این برنامه می تواند با ارائه ردیابی کلمات کلیدی سفارشی به تقویت تولید محتوای شما کمک کند. کلمات کلیدی پرطرفدار و مرتبط را در بازار خود کشف کنید، سئوی محلی را با ردیابی کلمات کلیدی بومی شده مناسب تقویت کنید و مخاطبان مناسب وب سایت خود را پیدا کنید. 

شما می توانید برای کسب درآمد بیشتر از سایت خود و ایجاد ترافیک بالاتر از آن، از WooRank  استفاده کنید. در این خصوص راهنمایی های جامع تر را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، WooRank
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد