خرید ارز دیجیتال از صرافی بدون احراز هویت

خرید ارز دیجیتال از صرافی بدون احراز هویت

توسط : تیم محتوا
1,599

به دنبال راهی برای خرید، فروش و تجارت رمزنگاری بدون ارائه اطلاعات و احراز هویت هستید؟ در حالی که سازمان ‌های دولتی در سراسر جهان اکوسیستم ارزهای دیجیتال را زیر نظر دارند، برخی صرافی ‌ها وجود دارند که به کاربران اجازه می ‌دهند بدون KYC تراکنش کنند. در اینجا چند صرافی بدون احراز هویت برای معاملات ارزهای دیجیتال معرفی شده اند.

KYC  یا احراز هویت چیست؟

KYC  مخفف عبارت Know Your Client است. این به مجموعه ای از استانداردها و مقرراتی اشاره دارد که به مؤسسات مالی اجازه می دهد تا هویت مشتری را تأیید کنند. سرمایه گذاران کریپتو به دلایل مختلفی به دنبال صرافی های غیر KYC هستند.

حق حریم خصوصی: حق حریم خصوصی و اهمیت ناشناس بودن مدت ‌هاست که اصول اصلی اکوسیستم ارزهای دیجیتال بوده است.

دسترسی به رمزارزها بیشتر: صرافی ‌هایی که بدون احراز هویت فعالیت دارند، به طور معمول دسترسی به ارزهای رمزنگاری جدیدتری را فراهم می کنند.

نیازی نیست برای اعتبارسنجی منتظر بمانید: اعتبارسنجی هویت شما ممکن است زمان ببرد. صرافی بدون احراز هویت اغلب می توانند به سرمایه گذاران دسترسی فوری به معاملات را ارائه دهند.

پیشنهاد مطالعه:ارز دیجیتال با پشتوانه طلا چیست؟

آیا صرافی های غیر KYC ایمن هستند؟

به طور کلی، این گونه صرافی ها در مقایسه با انواع دیگر صرافی که همراه با نظارت کامل هستند، ایمنی لازم را ندارند. صرافی‌ه ای غیر KYC اغلب با حمایت ‌های مشابه از مصرف ‌کننده مانند همتایان تحت نظارت خود عمل نمی‌کنند. در صورت ورشکستگی یا تعطیلی صرافی، ممکن است برای همیشه دسترسی به وجوه خود را از دست بدهید.

اما آیا دولت صرافی های غیر KYC را سرکوب خواهد کرد؟ ممکن است برخی از صرافی‌های غیر KYC که در زیر فهرست شده‌اند، سیاست‌های خود را در آینده تغییر دهند. در سال 2021، بایننس پس از سال ها فشار از سوی رگولاتورها، شروع به درخواست KYC برای همه کاربران جدید کرد.

12 صرافی بدون احراز هویت

12 صرافی بدون احراز هویت را در اینجا آورده ایم تا آنها را بررسی کنید. این به کاربران امکان می دهد ارزهای دیجیتال را بدون KYC معامله کنند.

خرید ارز دیجیتال از صرافی بدون احراز هویت

KuCoin

KuCoin یک صرافی مستقر در هنگ کنگ است که به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال را می دهد. در این زمان، KuCoin به کاربران اجازه می دهد تا بدون KYC با این پلتفرم شروع کنند. با این حال، محدودیت برداشت 1 BTC برای حساب های تایید نشده وجود دارد.

کراکن

Kraken  صرافی رمز ارزی است که در ایالات متحده مستقر است و از سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرده است. این صرافی از معتبرترین صرافی های فعال محسوب می شود. در حالی که Kraken به برخی اطلاعات مشتری برای همه حساب‌ها نیاز دارد، می‌توانید بدون ارائه اطلاعاتی مانند شماره تامین اجتماعی و مدرک اقامت خود، تجارت را شروع کنید.

MexC

MexC یک صرافی بدون احراز هویت ارز دیجیتال است که در سال 2018 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در سیشل قرار دارد. این امکان وجود دارد که بدون احراز هویت، فعالیت و معاملات خود را از طریق این صرافی دنبال کنید. با این حال، MecX برای انواع خاصی از تراکنش‌ها، مانند معاملات ارز دیجیتال و مشتقات، به KYC نیاز دارد.

Changelly 

Changelly  یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال 2016 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در جمهوری چک است. می توانید با ارائه آدرس ایمیل خود با Changely شروع کنید. برای باز کردن قفل ویژگی‌های پیشرفته‌تر، مانند پرداخت برای ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات، باید اطلاعات بیشتری ارائه دهید.

Hodl

Hodl یک پلت فرم معاملاتی بیت کوین P2P است. این صرافی بدون احراز هویت برخلاف سایر صرافی ها، Hodl  وجوه مشتریان را نگه نمی دارد. در عوض، پلتفرم بیت کوین را با استفاده از escrow multisig قفل می کند.

Hodl  انواع مختلفی از گزینه های پرداخت را برای تراکنش های همتا به همتا ارائه می دهد. این شامل حواله های بانکی و پرداخت های حضوری است. در حال حاضر، Hodl برای کاربران نیازی به KYC ندارد.

پیشنهاد مطالعه:بلاکچین و تحول در تجارت آینده

ByBit

ByBit یک صرافی مشتقات رمزنگاری است که در سال 2018 تأسیس شد و در سنگاپور مستقر است. در حال حاضر، ByBit برای ایجاد یک حساب کاربری نیازی به KYC ندارد. با این حال، محدودیت برداشت صرافی برای حساب‌های بدون KYC 2 BTC است.

ByBit برای مشتریان در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس نیست. برای استفاده از سایت، باید تأیید کنید که اهل یک کشور محدود نیستید.

پایونکس

پایونکس یک صرافی بدون احراز هویت ارز دیجیتال و ارائه دهنده ربات های معاملاتی رمزنگاری است که در سال 2019 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد. پایونکس به کاربران این امکان را می دهد که پس از تأیید پیامک و کشور محل اقامت خود، معاملات و سپرده گذاری انجام دهند. سقف برداشت برای این نوع تأیید اولیه 2000 دلار است.

TradeOgre

TradeOgre یکی از صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال است که هنوز تحت رادار کار می کند. این به کاربران امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و همچنین سکه های متمرکز بر حریم خصوصی مانند مونرو را می دهد. در حال حاضر، TradeOgre اطلاعات KYC را از مشتریان جمع آوری نمی کند.

ProBit

ProBit یک صرافی بدون احراز هویت ارز دیجیتال است که در سال 2018 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در سیشل قرار دارد. شما می توانید تجارت ارزهای دیجیتال را در ProBit فقط با تأیید ایمیل شروع کنید. سقف برداشت برای حساب های دارای تأیید ایمیل 5000 دلار است، در حالی که سقف برداشت برای حساب های با KYC کامل 500000 دلار است.

Unswap

Uniswap در سال 2018 توسط هیدن آدامز تاسیس شد. امروزه Uniswap یکی از بزرگترین صرافی های غیرمتمرکز جهان است. در حال حاضر، صرافی های غیرمتمرکز مانند Uniswap اطلاعات مشتری را جمع آوری نمی کنند. تنها کاری که برای شروع در صرافی بدون احراز هویت باید انجام دهید این است که کیف پول اتریوم خود را وصل کنید.

SushiSwap 

SushiSwap  در ابتدا به عنوان یک هارد فورک پروتکل Uniswap در سال 2020 ایجاد شد. امروزه، این پروتکل بیش از 700 میلیون دلار در Total Value Locked دارد. مانند Uniswap، SushiSwap  نیازی به KYC ندارد.

خرید ارز دیجیتال از صرافی بدون احراز هویت

dYdX

dYdX  یک صرافی غیرمتمرکز است که در سال 2017 توسط آنتونیو جولیانو تأسیس شد. dYdX به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از اهرم ارزهای رمزنگاری شده مانند ETH و DAI را معامله کنند. مانند سایر صرافی های غیرمتمرکز، dYdX به KYC نیاز ندارد.

انتخاب صرافی مناسب 

برای آنکه بتوانید سرمایه گذاری و معاملات ایمنی داشته باشید، لازم است که تمامی جوانب در ارزهای دیجیتال را بررسی کنید. اما اطلاع از آنکه کدام صرافی بدون احراز هویت ندارد؟ می تواند در انتخاب بهترین آنها اقدام کنید.

صرافی هایی مانند  KuCoin، Changelly  و Pionex در حال حاضر نیازی به KYC برای مشتریان ندارند.  توجه داشته باشید که در این زمان، Coinbase  برای همه مشتریان KYC نیاز دارد. این را باید به خاطر داشته باشید که اگر یک صرافی «KYC» نداشته باشد، نمی‌ تواند به راحتی هویت مشتری را تأیید کند.

پیشنهاد مطالعه:سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برتر در سال 2023

آیا می توانید بدون KYC کریپتو بخرید؟

در حالی که اکثر صرافی ‌های فعال و معتبر به KYC نیاز دارند، چند گزینه منتخب مانند KuCoin وجود دارد که به شما امکان داد و ستد ارزهای دیجیتال را بدون ارائه اطلاعات شخصی می‌ دهد. همچنین، کیف پول های غیرمتمرکز مانند MetaMask اطلاعات مشتری را هنگام ثبت نام جمع آوری نمی کنند.

صرافی‌های رمزنگاری جایی هستند که معامله ‌گران می‌ توانند ارزهای دیجیتال و NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض) را خریداری، بفروشند و تبدیل کنند. آنها برای معامله دارایی های دیجیتال در مقیاسی که امروز هستند ضروری هستند. 

برخی از صرافی ها دارای سرعت و قیمت رقابتی بیشتری هستند، اما در برخی از لیست صرافی بدون احراز هویت محصولات مالی تخصصی ارائه می شود. برای آشنایی با بهترین صرافی های ارزهای دیجیتال، نحوه عملکرد آنها و اینکه کدام یک را باید انتخاب کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

خرید ارز دیجیتال از صرافی بدون احراز هویت

در صنعت کریپتو چه خبر است؟

در میان سرکوب گسترده صنعت کریپتو، سازمان‌های متعددی در حال حاضر در کانون توجه قرار دارند. این سرکوب در پی چندین شکست مهم رخ می دهد که صنعت را از اواخر سال 2022 تا اوایل سال 2023 تکان داد. سقوط FTX در 11 نوامبر 2022، خبر از آغاز این سرکوب داد، زیرا این شرکت فصل 11 فعالیت خود را ورشکستگی اعلام کرد. 

مدیر عامل سابق، سام بنکمن-فرید، اکنون در دادگاه به دلیل هزینه های خود مورد بررسی قرار گرفته است، در حالی که اینفلوئنسرهای برجسته ای که خدمات این شرکت را تبلیغ می کنند با یک دعوای دسته جمعی میلیارد دلاری روبرو هستند.

در کنار لیست صرافی بدون احراز هویت، بایننس، شریک بین المللی Binance.us، پس از مسدود کردن موقت کوین USD (USDC) به دلیل موج بزرگ برداشت، پیش از این با مشکلات قانونی مواجه بود. اکنون این شرکت به دلیل تحقیقات CNBC که نشان داد کارمندان بایننس و داوطلبان آموزش دیده به کاربران در دور زدن قوانین احراز هویت و مبارزه با پولشویی کمک می‌کنند، دوباره خبرساز شده است.

SEC  نقض احتمالی قانون اوراق بهادار را در سرویس سهام رمز ارز غول رمزنگاری Coinbase  شناسایی کرده است که منجر به اتهامات احتمالی علیه این شرکت می شود. در نتیجه، کوین بیس به مشتریان خود اطلاع داده است که دیگر از 29 مارس برای توکن Algorand پاداشی ارائه نخواهد کرد. 

این توسعه پس از آن صورت گرفت که  Kraken، یکی دیگر از بازیگران اصلی این صنعت، سرویس سهام خود را در تعطیل کرد و پرداخت 30 میلیون دلار جریمه به SEC.را پذیرفت. این یک واقعیت است که وضعیت فعلی صنعت کریپتو ممکن است ناراحت کننده باشد.

اما صرافی های فهرست شده در لیست صرافی بدون احراز هویت دارای پشتوانه مالی شفاف و اقدامات امنیت سایبری قوی هستند. با این وجود، اگر به دنبال امن ترین روش ممکن برای مدیریت رمزنگاری خود هستید، توصیه می کنیم یک کیف پول ذخیره سازی سرد خریداری کنید. می توانید اطلاعات جامع تر را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد