10 ابزار بهره وری مناسب فریلنسرها

10 ابزار بهره وری مناسب فریلنسرها

توسط : تیم محتوا
1,273

در حالی که کسب درآمد به عنوان یک فریلنسر می تواند رضایت بخش باشد، همچنین می تواند گاهی اوقات  استرس زا شود. شما مجبور نیستید به تنهایی مبارزه کنید. ما اکنون طیف گسترده ‌ای از ابزارهای بهره ‌وری برای فریلنسرهای آنلاین را معرفی می کنیم تا کمک کنیم بهره‌ ورتر و سازمان ‌دهی‌ شده ‌تر فعالیت کنید و از نظر فکری رضایت بیشتری داشته باشید.

راهکارهایی برای مدیریت کارها

یکی از مهارت ‌های ضروری که فریلنسرها باید با آن همراهی کنند، مدیریت حجم کاری است. ابزار مناسب استرس را کاهش می دهد و تضمین می کند که فریلنسرها در بهترین موقعیت ممکن به جلو حرکت می کنند. شروع به ‌عنوان یک فریلنسر چالش ‌هایی را به همراه دارد که بسیاری از تازه ‌کارها آن ‌ها را در نظر نمی ‌گیرند، اما همه آنها به یک اندازه برای موفقیت مهم هستند:

ذهن آگاهی: کنترل سطح انرژی و سلامت روان شما مهم است. به عنوان یک فریلنسر جدید، وقت گذاشتن برای کارتان به موفقیت شما کمک می کند.

بهره وری: صرف کارآمد زمان مهم است. اگر از منابع ساده برای ردیابی زمان صرف شده با مشتریان، یادداشت برداری در جلسات بی شمار خود و سازماندهی وظایف خود استفاده کنید، بسیار قوی تر خواهید بود.

یادگیری: اگر دنیای اطراف خود را بپذیرید و مشتریان زیادی را جذب کنید، جریان ثابتی از بینش را به دست خواهید آورد تا در طول برنامه کاری خود از آنها استفاده کنید. از ابزارهای بهره ‌وری برای فریلنسرها نیز به بهترین شکل بهره ببرید.

امور مالی: زمانی که امور مالی خود را مدیریت می کنید و هزینه ها را کاهش می دهید، می توانید از مزایای متعددی بهره مند شوید و سطح استرس خود را کاهش دهید.

ارتباط: این احتمال وجود دارد که شما نیاز داشته باشید که با مشتریان، چه محلی و چه از راه دور، در تماس باشید. هرچه این کانال ها قوی تر و سازگارتر باشند، حجم کاری شما بیشتر بهینه می شود. در اینجا فهرستی از 10 برنامه را معرفی کرده ایم تا به شما کمک کند گردش کار خود را به روز کنید.

10 ابزار بهره وری مناسب فریلنسرها

10  ابزار بهره وری برای فریلنسرها

Evernote

هر فرد به طور متوسط روزانه بیش از 60000 فکر می کند. شما نمی توانید آن بخش حیاتی از اطلاعات یا ایده را بدون هیچ اثری یا خاطره ای از آن باقی بگذارید. Evernote یکی از بهترین ابزارهای بهره وری برای فریلنسرها است.

برنامه افزایش بهره وری Evernote از ابر برای ذخیره داده ها استفاده می کند. می توانید رایانه رومیزی و دستگاه تلفن همراه خود را به صورت دوره ای با برنامه همگام کنید. همچنین می توانید در هر زمان از وب سایت بازدید کرده و وارد حساب کاربری خود شوید تا به تمام اسناد مهم خود دسترسی داشته باشید.

Evernote  همچنین می تواند با هر تعداد از برنامه های فریلنسینگ دیگر مانند Slack ادغام شود. از این طریق، تمام اسناد Evernote شما از طریق پلت فرم پیام رسانی قابل دسترسی، جستجو و به اشتراک گذاری هستند. می‌توانید از Evernote در دستگاه‌های Android و iOS، از جمله رایانه‌های رومیزی و موبایل استفاده کنید.

 در حال حاضر، یک طرح Premium با 4.99 پوند در ماه و یک طرح تجاری با 10.99 پوند برای هر کاربر در ماه در دسترس است. (حداقل 2 کاربر مورد نیاز است).

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI

 MailChimp

این برنامه یکی از بهترین ابزارهای بهره وری برای فریلنسرها می باشد. شما از ایمیل خود در درجه اول برای برقراری ارتباط با مشتریان به عنوان یک فریلنسر استفاده می کنید. به عنوان مثال، شما برای ارسال سفارشات و اطلاعات مهم به مشتریان به ایمیل ها پاسخ می دهید. 

علاوه بر این، به عنوان یک فریلنسر، در طول زمان با افراد زیادی کار می‌کنید و برخی از آنها معمولاً با شما ارتباط برقرار نمی‌کنند. ارسال یک ایمیل برای یادآوری ارتباط شما به آنها ایده خوبی خواهد بود، اینطور نیست؟ اینجاست که MailChimp وارد می شود. مدیریت ایمیل و ارسال ایمیل های حرفه ای به مشتریان با این ابزار آسان است.

MailChimp  به شما کمک می کند تا این دو کار را انجام دهید: یک لیست ایمیل برای مدیریت مشتریان خود تنظیم کنید و در صورت نیاز ایمیل هایی با ظاهر حرفه ای ارسال کنید. MailChimp یکی از بهترین ابزارها برای فریلنسرها محسوب می شود.

با طرح رایگان  MailChimp، می توانید تا 2000 ایمیل در ماه و 10000 مخاطب (همراه با تبلیغات) ارسال کنید. برنامه Essential از 9.99 دلار در ماه شروع می شود و دارای 500 مخاطب و 500 هزار ایمیل است. با شروع از 14.99 دلار در ماه، طرح استاندارد به شما امکان دسترسی به اتوماسیون پیشرفته را می دهد، در حالی که طرح Premium به شما امکان دسترسی به همه مناطق را می دهد که از 299 دلار در ماه شروع می شود.

Trello

در میان ساده‌ترین ابزارها برای مدیریت پروژه‌ ها برای فریلنسرها، این یکی از بهترین ابزارهای بهره وری برای فریلنسرها است. قیمت‌گذاری Trello آن را به گزینه بهتری تبدیل می‌کند. این ابزار برای افرادی که به تصاویر و نمودار علاقه دارند عالی است.

شما می توانید پروژه های خود را با تابلوهای Kanban Trello مدیریت کنید. علاوه بر این، می‌توانید از کارت‌ها برای نشان دادن کارهایی که روی آن‌ها کار می‌کنید یا کارهایی که به شما محول شده‌اند استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید تابلوها را با همکاران خارجی مانند فریلنسرها یا مشتریان به اشتراک بگذارید و به راحتی کارت ها را جابجا کنید.

نسخه رایگان Trello را می توان با قیمت 12.50 دلار در ماه به نسخه تجاری ارتقا داد که شامل برخی از ویژگی های قدرتمند است.

10 ابزار بهره وری مناسب فریلنسرها

Sleep Cycle 

توانایی شما برای عملکرد در طول روز به طور مستقیم با کیفیت خواب شما مرتبط است. خواب پنج مرحله متمایز دارد، از جمله مرحله مهم REM (زمانی که خواب می بینیم). از نظر تئوری، خواب حافظه ما را تقویت می کند و به ناخودآگاه ما کمک می کند تا ارتباط بهتری بین ایده ها برقرار کند.

برنامه Sleep Cycle به کاربران یک نمای کلی از الگوهای خواب خود می دهد و به آنها اجازه می دهد عادات خواب خود را بهبود بخشند. این دستگاه سیگنال‌های بدن را کنترل می‌کند و بر اساس آن سیگنال‌ها، شما را به شیوه‌ای ملایم و آگاهانه از خواب بیدار می‌کند.

این یکی از بهترین ابزارهای بهره وری برای فریلنسرها است که تضمین می کند که شما در یک دوره خواب سبک از خواب بیدار می شوید و به شما امکان می دهد با احساس سرزندگی از خواب بیدار شوید. خوب خوابیدن بهره وری شغلی آزاد و سلامت عمومی شما را بهبود می بخشد.

این برنامه برای همه افراد شاغلی که فراموش می کنند خواب خود را اولویت بندی کنند مناسب است. این یکی از قابل اعتمادترین ابزارهای بهره وری برای مدیریت سطوح استرس یک فرد است.

Grammarly 

ایجاد اشتباهات گرامری جزئی هنگام نوشتن ایمیل یا مقاله برای مشتری شما می تواند ناخوشایند باشد. اینطور نیست؟ البته که هست. بنابراین باید بسیار مراقب باشید که از گرامر و علائم نگارشی مناسب استفاده کنید. متأسفانه، همه ما به خوبی در گرامر آشنا نیستیم.

پس چه می توانیم بکنیم؟ خوشبختانه Grammarly اینجاست تا به شما کمک کند. اگر ایمیل ها یا اسناد شما حاوی اشتباهات گرامری هستند، می توانید به راحتی با این ابزار آنها را اصلاح کنید. Grammarly  خدمات رایگان و پولی را ارائه می دهد. 

نسخه رایگان به یافتن خطاهای گرامری اساسی کمک می کند، اما نسخه های برتر به شما کمک می کنند محتوای خود را کامل کنید. هزینه اشتراک ماهانه 30 دلار در ماه است. هزینه اشتراک سه ماهه 60 دلار برای سه ماه و هزینه اشتراک سالانه 144 دلار برای یک سال است.

Grammarly  به عنوان یکی از بهترین ابزارهای بهره وری برای فریلنسرها و یک برنامه دسکتاپ و یک افزونه مرورگر در دسترس است. با استفاده از Grammarly به راحتی می توانید اشتباهات گرامری، غلط های املایی، استفاده از واژگان بهتر و ... را بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه:نحوه استفاده از هوش مصنوعی جدید Bing با   ChatGPT

Toggl 

بیهوده است که فکر کنید مهارت هایی که ده سال پیش آموخته اید همچنان در آینده موثر خواهند بود. شما بهره وری بیشتری خواهید داشت، کارهای بیشتری انجام خواهید داد و با یک استراتژی مدیریت زمان مناسب، زمان لازم برای انجام پروژه های فریلنسری جدید را خواهید داشت.

بنیانگذاران Toggl اطمینان حاصل کردند که استفاده از این ابزار ردیابی زمان آسان است تا حتی شلوغ ترین فریلنسرها نیز بتوانند از آن استفاده کنند. Toggl به عنوان یکی از بهترین راه حل ها برای ردیابی زمان برای فریلنسرها در نظر گرفته می شود.

با  Toggl، می‌ توانید گزارش‌ های ساده و رنگارنگ را در قالب‌های مختلف ایجاد کنید. گزارش های خلاصه، هفتگی، دقیق. سپس آنها را بر اساس کار، مشتری، پروژه، برچسب یا توضیحات گروه‌بندی کنید. این به شما امکان می دهد زمان صرف شده برای هر پروژه یا کار را چه به صورت آنلاین و چه غیرحضوری پیگیری کنید.

Toggl به عنوان یکی از بهترین ابزارهای بهره وری برای فریلنسرها یک آزمایش رایگان 30 روزه ارائه می دهد. پس از آن، می توانید به استفاده از Toggl free با عملکرد محدود ادامه دهید. همچنین می‌توانید در بسته شروع با هزینه 10 دلار برای هر کاربر در ماه، بسته Premium (بهترین برای تیم‌ها) با هزینه 20 دلار در هر کاربر در ماه، یا بسته Enterprise که قیمت سفارشی را ارائه می‌کند، مشترک شوید. 

علاوه بر این، Toggl افزونه های مرورگر را برای Chrome و Firefox، یک رابط وب، یک برنامه دسکتاپ و یک برنامه تلفن همراه ارائه می دهد.

 TaskBoard

همانطور که از نامش پیداست، Taskboard به شما کمک می کند تا وظایف خود را پیگیری کنید. تقریباً هر فریلنسر مجبور شده است چندین پروژه را در یک زمان انجام دهد. هر کدام در وضعیت تکمیل متفاوت و کاملاً مستقل از دیگران. این برنامه به عنوان یکی از بهترین ابزارهای بهره وری برای فریلنسرها مطرح است.

رابط کاربری آسان Taskboard به شما این امکان را می دهد که وظایف و پیشرفت خود را به گونه ای پیگیری کنید که عادت کردن به آن زمان زیادی طول نکشد. بهترین ویژگی Taskboard نرم افزار رایگان و منبع باز است که می توانید آن را دانلود و نصب کنید و مستقیماً از آن استفاده کنید. 

این برد به شما امکان می دهد رنگ ها و پیوست ها را سفارشی کنید و به طور کامل به تاریخچه فعالیت هیئت مدیره خود دسترسی داشته باشید.

10 ابزار بهره وری مناسب فریلنسرها

Time Doctor

تجزیه و تحلیل گردش کار موجود برای رفع موانعی که مانع از بهره وری می شود، مهم است. می توانید از Time Doctor برای مدیریت حقوق و دستمزد و پروژه و ردیابی زمان استفاده کنید. همچنین به شما امکان دسترسی به گزارش های بلادرنگ را می دهد تا به شما در تجزیه و تحلیل بهره وری کمک کند.

این برنامه یکی از بهترین ابزارهای بهره وری برای فریلنسرها می باشد. Time Doctor برنامه های پرداخت پذیرفته شده جهانی مانند PayPal، Payoneer، Transferwise و غیره را ادغام می کند. فریلنسرها یا کسانی که برای اشخاص ثالث کار می کنند می توانند از این ویژگی برای شارژ مشتریان خود با توجه به تعداد ساعات پروژه استفاده کنند.

هیچ آزمایشی رایگان با Time Doctor در دسترس نیست. قیمت ماهانه آن از 7.00 دلار برای هر کاربر شروع می شود. مدیریت زمان در زندگی هر فردی بسیار مهم است و شما می توانید آن را با بهترین ابزارهای بهره وری مانند Time Doctor انجام دهید.

1Password

اگر شما یک فریلنسر هستید، احتمالاً یک حساب کاربری در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی، وب سایت های حرفه ای و سایت های شغلی دارید. آیا نگران امنیت خود هستید؟ اگر اینطور است، پس باید برای هر وب سایت یک رمز عبور جداگانه داشته باشید. اگر نه، پیشنهاد می کنیم برای هر پروفایل آنلاین از رمزهای عبور متفاوت استفاده کنید.

با این حال، مدیریت چند رمز عبور می تواند چالش برانگیز باشد. خب چکاری باید انجام بدی؟ پاسخ به سادگی استفاده از ابزار 1Password است. این برنامه که به عنوان یکی از بهترین ابزارهای بهره وری برای فریلنسرها مطرح است. به شما کمک می کند تا تمام رمزهای عبور و ورود خود را به راحتی مدیریت کنید. 

همچنین به شما کمک می کند رمزهای عبور خود را ذخیره و ذخیره کنید و در صورت نیاز آنها را به طور خودکار پر کنید. 1Password یک آزمایش رایگان ارائه می دهد و برنامه شخصی آنها از 2.99 دلار در ماه / برای هر کاربر شروع می شود.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت WooRank

 Hubstaff

سیستم ردیابی زمان Hubstaff یک ابزار ارزشمند است، به ویژه برای فریلنسرها و کارگران از راه دور. پلتفرم Hubstaff شواهدی از کار را در قالب ردیابی فعالیت، برنامه و ردیابی URL و اسکرین شات های دوره ای گرفته شده ارائه می دهد.

Hubstaff گزینه های مختلفی را برای ردیابی زمان ارائه می دهد، مانند ایجاد برگه های زمانی دستی و وارد کردن ساعات کاری گذشته یا استفاده از یک سیستم ردیابی زمان خودکار ارائه شده از طریق برنامه های دسکتاپ بومی مختلف مانند Mac، Windows، iOS، Linux.
اگر فریلنسر هستید، می توانید طرح رایگان Hubstaff را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای بهره وری برای فریلنسرها انتخاب کنید. برای کسانی از شما که خواهان ویژگی‌های بیشتر هستید، Hubstaff چهار سطح قیمت‌گذاری را ارائه می‌کند: رایگان، پایه (9 دلار در هر کاربر/ماه)، و شرکت (16 دلار در هر کاربر/ماه).

نکات مهم برای کار از راه دور

•    برای افزایش بهره وری خود به عنوان یک فریلنسر، می توانید از ابزارهای مختلف فریلنسر استفاده کنید.

•    این ابزارها به کاهش استرس شما و بهبود مدیریت زمان و بهره وری کار کمک می کنند.

•    به عنوان یک فریلنسر، باید این پنج مهارت کلیدی را داشته باشید: ذهن آگاهی، بهره وری، یادگیری، امور مالی و ارتباطات.

•    در لیست ابزارهای بهره وری، انواع ابزارها و برنامه هایی را خواهید یافت که ساختار کلی کار شما را همراه با بهره وری و مدیریت زمان شما بهبود می بخشد.

•    به عنوان یک فریلنسر، برقراری ارتباط با مشتریان شما نیاز به زمان زیادی دارد. با MailChimp، می توانید نامه های حرفه ای خودکار را برای مشتریان خود ارسال کنید و از شکاف ارتباطی جلوگیری کنید.

•    Evernote مانند یک برنامه ذخیره‌سازی افکار برای یادداشت‌برداری مرتبط با کار شما است.

•    Grammarly محبوب ترین ابزار تصحیح گرامری و املا برای رفع نیازهای اساسی شما است.

•    Trello یک ابزار کاربرپسند برای مدیریت تمام پروژه های فریلنسینگ شما است. 1Password می تواند به شما کمک کند همه رمزهای عبور پلتفرم های مختلف خود را مرتب کنید و هر زمان که لازم بود آنها را به طور خودکار پر کنید.

•    Sleep Cycle به عنوان یکی از بهترین ابزارهای بهره وری برای فریلنسرها مطرح است. می تواند به شما در مدیریت خواب و افزایش بهره وری با کاهش استرس مرتبط با خواب کمک کند.

•    این ابزارها برای فریلنسرهایی که می خواهند از این شغل گذرانده و تا حد امکان درآمد کسب کنند، بسیار مهم است. با استفاده از این ابزارها، پروژه های مختلف را به طور همزمان مدیریت خواهید کرد بدون اینکه بار بیش از حد به خود فشار بیاورید.

10 ابزار بهره وری مناسب فریلنسرها

حرف آخر

دنیای فریلنسینگ متنوع است. صنایع مختلف محل زندگی فریلنسرها هستند. ممکن است یک رویکرد در رویکرد دیگر به همان اندازه مؤثر نباشد. با این حال، هر فریلنسر نیاز به زمان‌بندی کار، مدیریت زمان و ابزارهای امنیتی دارد. تا زمانی که آن را امتحان نکنید، نمی‌توانید بدانید چه چیزی برای شما مناسب است. 

ثبات را حفظ کنید و در کمترین زمان متوجه افزایش بهره وری خواهید شد. انجام کارهای بیشتر کارآمدتر و کمتر استرس زا خواهد بود. 10 ابزار برتر بهره وری برای فریلنسرهای ذکر شده در بالا در محدوده قیمت مقرون به صرفه در دسترس هستند و به طور قابل توجهی شغل فریلنسری شما را تقویت می کنند.  می توانید برای خرید اشتراک بهترین ابزارهای بهره وری برای فریلنسرها از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد