نحوه خرید اشتراک پریمیوم   Yousician

نحوه خرید اشتراک پریمیوم   Yousician

توسط : تیم محتوا
1,298

با  Yousician Premium ، دسترسی نامحدود و بدون وقفه به هر 5 ساز دارید. همچنین به کاتالوگ در حال گسترش آهنگ ها، تمرین ها و ویدیوهای آموزشی این پلتفرم دسترسی خواهید داشت. برای خرید اشتراک پریمیوم Yousician می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

 خرید اشتراک 

برای خرید اشتراک، می توانید از مسیرهای ذیل اقدام نمایید: 

آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و ورود به وب سایت را انتخاب کنید.

اگر از فیس بوک برای دسترسی استفاده می کنید، Log in with Facebook را برگزینید.

اگر از Apple ID استفاده می کنید، Log in with Apple را انتخاب نمایید.

اگر از Google برای دسترسی استفاده می کنید، Continue with Google را برگزینید.

Go premium را انتخاب کنید. گزینه عضویت مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت اشتراک را انتخاب نمایید. روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای تکمیل خرید اشتراک پریمیوم Yousician ، دستورالعمل ها را دنبال کنید. به حساب خود بروید. اگر می خواهید اشتراک خود را ارتقا دهید، این راهنما را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه:هوش مصنوعی google Bard

خرید اشتراک با iTunes 

می توانید عضویت خود را با iTunes از دستگاه اپل خریداری کنید. برنامه را باز کرده و به حساب کاربریتان وارد شوید. پس از ورود به سیستم، شروع عضویت من را انتخاب کنید. برای تکمیل خرید، دستورات را دنبال کنید. اگر اشتراک دارید و مایل به ارتقاء هستید، می توانید اطلاعاتی در مورد نحوه انجام این کار را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

نحوه خرید اشتراک پریمیوم   Yousician

خرید با Google Play 

می‌ توانید از دستگاه اندروید، عضویت خود را با Google Play خریداری نمایید. برنامه را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود به سیستم، شروع عضویت من را انتخاب کنید. برای تکمیل خرید، دستورات را دنبال کنید.

روش های پرداخت

در وب سایت اصلی این پلتفرم می توانید هزینه خرید اشتراک پریمیوم Yousician خود را با کارت اعتباری و نقدی و PayPal (در صورت وجود) پرداخت کنید. شما می توانید متناسب با دستگاه خود از Apple Pay و Google Pay  بهره ببرید. روش پرداخت باید برای پرداخت های مکرر فعال باشد.

در برنامه iOS خود، از روش پرداخت iTunes پشتیبانی می شود که به حساب iTunes شما مرتبط است. اشتراک ها با استفاده از پرداخت iTunes شروع شده اند، روش را می توان تحت Apple ID شما مدیریت کرد. در برنامه Android خود، از روش پرداخت Google Play پشتیبانی می شود که به حساب Google Play شما پیوند داده شده است. 

اشتراک ‌هایی که با استفاده از روش پرداخت Google Play شروع شده‌ اند، می ‌توانند تحت حساب Google Play شما مدیریت شوند. خرید اشتراک پریمیوم Yousician را به سادگی انجام داده و از امکانات آن استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در لهستان

Yousician شامل چه مواردی است؟

این یک پلت فرم آنلاین است که در آن می توانید نحوه نواختن آلات موسیقی را یاد بگیرید. سازهایی که در Yousician  آموزش داده می شود شامل گیتار، پیانو، باس و یوکلله است. می توانید اپلیکیشن را روی گوشی و تبلت خود دانلود کنید یا نرم افزار را روی کامپیوتر خود نصب کنید. 

با یک حساب پریمیوم  Yousician، می توانید نواختن آلات موسیقی مورد علاقه خود را بدون نیاز به اتصال ساز خود به تلفن یا رایانه یاد بگیرید. هنگامی که برنامه را نصب می کنید، از شما خواسته می شود که ابزاری را که می خواهید یاد بگیرید را مشخص کنید. 

با خرید اشتراک پریمیوم Yousician، می توانید در این برنامه سطح خود را انتخاب می کنید. می توانید بگویید که چیزی در مورد ساز نمی دانید یا دانش اولیه دارید. همچنین، می توانید بگویید که می توانید تعداد زیادی آهنگ یا تقریباً همه آهنگ ها را پخش کنید.

 پس از این تنظیمات اولیه، می توانید درس های خود را شروع کنید. با این حال، در صورت تمایل می توانید کوک ساز خود را با کمک برنامه یاد بگیرید.

درس های تعاملی

با یک حساب پریمیوم  Yousician، می توانید به مجموعه ای از درس های تعاملی دسترسی داشته باشید. این درس ها به نوعی مانند قهرمان گیتار کار می کنند. شما گیتار را جلوی گوشی یا کامپیوتر خود می نوازید و صدا را از میکروفون دستگاه شما می گیرد. 

با خرید اشتراک پریمیوم Yousician خواهید دید که دروس این بخش با توجه به موضوع تنظیم شده است. می توانید با یادگیری در مورد تارها و موسیقی آن ها شروع کنید. وقتی این کار انجام شد، می ‌توانید نمادهای استاندارد را یاد بگیرید و آموزش گوش را طی کنید. پلتفرم شبیه بازی ویدیویی درس های تعاملی در Yousician به سرگرم کننده تر کردن فرآیند یادگیری کمک می کند. 

منویی به نام ماموریت وجود دارد که در آن می توانید با اتمام کلاس قبلی، قفل کلاس جدیدی را باز کنید. هر درس در حالت تعاملی، مطالبی را که قبلاً آموخته‌اید و مطالب جدیدی را پوشش می‌دهد.

نحوه خرید اشتراک پریمیوم   Yousician

دروس تصویری

در این قسمت با تئوری های نواختن و خواندن موسیقی آشنا می شوید. درس ها شبیه ارائه های پاورپوینت همراه با صدا هستند. این درس ها برای کاربران مبتدی است که دوست ندارند بدون داشتن دانش تئوری در ابتدا جستجو کنند. بنابراین می توان گفت که درس های تعاملی و ویدیویی مکمل یکدیگر هستند.

یکی از نکات خوب در مورد دروس تصویری این است که چندین درس برای یک موضوع وجود دارد. بنابراین، اگر یک درس برای شما مبهم به نظر می رسید، می توانید درس بعدی را برای شفاف سازی تماشا کنید.

حالت پیشرفته

خرید اشتراک پریمیوم Yousician ، حالت پیشرفته را در اختیار شما قرار می دهد. Yousician شامل مجموعه ای از درس های تعاملی پیشرفته است که برای بازیکنان با تجربه تر طراحی شده است. این درس ها می تواند یک چالش واقعی برای بازیکنان پیشرفته تر باشد. 
خبر خوب این است که می توانید سرعت درس را با توجه به سطح مهارت خود کم یا زیاد کنید. کتابخانه آهنگ های پیشرو که می توانید تمرین کنید شامل بیش از 1500 آهنگ است.

پیشنهاد مطالعه:هوش مصنوعی Tongyi Qianwen چیست

چه کسی می تواند از Yousician استفاده کند؟

Yousician در درجه اول برای افرادی است که می خواهند از همان ابتدا نواختن یک ساز موسیقی را یاد بگیرند. اگر به تازگی یک گیتار، پیانو، باس یا یوکلل خریده‌اید و می‌خواهید نواختن را یاد بگیرید، Yousician برای شما مناسب است. دروس تعاملی به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که با گیتار خود بنوازید و به محض اتمام یک آهنگ از برنامه بازخورد دریافت کنید.

خرید اشتراک پریمیوم Yousician این امکان را برای شما فراهم می کند تا به سادگی از ابزارهای موسیقی مورد نظر خود استفاده کنید. Yousician می تواند یک بستر سرگرم کننده برای کودکان نیز باشد. ماموریت هایی که باید یکی یکی انجام دهید حس یک بازی ویدیویی را به کودکان القا می کند. 

برنامه موسیقی عالی

علاوه بر این، دروس از همان ابتدا شروع می شود تا کودکان حتی اگر شما کاملا مبتدی هستید از آن استفاده کنند. Yousician یک برنامه موسیقی عالی است که تقریباً تمام آلات موسیقی مانند گیتار، پیانو، Ukulele و غیره را دارد. 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که ساز موسیقی را بنوازید و برنامه به طور زنده به موسیقی گوش می دهد تا بازخورد فوری به شما بدهد. این پلتفرم دارای سخنرانی های زیادی است و هر درس دارای راهنمای گام به گام در مورد نحوه نواختن ساز و تم است. 

کل پیشرفت شما را ردیابی می کند و به شما انگیزه می دهد که یاد بگیرید و تمرین کنید. با خرید اشتراک پریمیوم Yousician در خواهید یافت که این برنامه دارای یک نسخه پریمیوم است که در آن تمام ویژگی ها آنلاک هستند. 

اشتراک پریمیوم Yousician رایگان

در این راهنما به شما آموزش می دهیم که چگونه اشتراک پریمیوم Yousician را به صورت رایگان دریافت کنید. این برنامه به طور معمول، مناسب پیانیست ها، خوانندگان و نوازندگان گیتار است. همچنین برای مبتدیان، نوازندگان حرفه ای و معلمان موسیقی مناسب است. 

بیش از 1500+ درس، سخنرانی و 100+ سخنرانی ویدیویی دارد. همچنین، یک چالش هفتگی دریافت خواهید کرد که در آن کاربران می توانند دوستان یا نوازندگان خود را در سراسر جهان به چالش بکشند.

نحوه خرید اشتراک پریمیوم   Yousician

چرا یک حساب پریمیوم Yousician بخریم؟

با خرید اشتراک پریمیوم Yousician ، می توانید در تمام کلاس ها بدون هیچ محدودیتی شرکت کنید. Yousician به صورت رایگان نیز قابل استفاده است. با این حال، نسخه رایگان فقط به شما اجازه می دهد تا 15 دقیقه در روز از برنامه استفاده کنید. 

اگر می خواهید نواختن یک ساز را یاد بگیرید، می توانید یک حساب پریمیوم Yousician با قیمت 19.99 دلار در ماه بخرید. این قیمت برای یادگیری نواختن تمام سازها به 29.99 دلار می رسد. حساب پریمیوم Yousician دارای یک طرح + Premium نیز است. 

در این طرح به مجموعه عظیمی از آهنگ ها دسترسی پیدا می کنید و می توانید نواختن تمام سازها را یاد بگیرید. می توانید یوسیسین را برای یک دوره آزمایشی 7 روزه امتحان کنید. با این حال، پس از پایان دوره آزمایشی، می توانید یک حساب پریمیوم Yousician با طرح + Premium به قیمت 179.99 دلار در سال خریداری کنید.

با خرید اشتراک پریمیوم Yousician، از امکانات بیشتری در این برنامه استفاده خواهید کرد. می توانید برای خرید اشتراک خود، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، پریمیوم Yousician
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد