پلتفرم میزبانی وب HostGator

پلتفرم میزبانی وب HostGator

توسط : تیم محتوا
1,259

انتخاب پلت فرم میزبانی وب مناسب برای نیازهای شما می تواند یک کار خسته کننده باشد. HostGator  یک پلت فرم میزبانی وب محبوب است که قیمت های مقرون به صرفه، پشتیبانی 24/7 مشتری و گزینه های میزبانی وب انعطاف پذیر، از جمله میزبانی وردپرس و ویژگی های تجارت الکترونیک را ارائه می دهد. با انتخاب پلتفرم میزبانی وب HostGator می توانید خدمات مناسبی را دریافت کنید.

حضور آنلاین برای کسب و کار

اگر اولین بار است که یک وب سایت می سازید، یا به دنبال ایجاد یک حضور آنلاین برای کسب و کار خود هستید، به یک سرور میزبانی وب نیاز دارید. برای بسیاری از صاحبان مشاغل، این مرحله ضروری ممکن است آخرین چیزی باشد که در لیست کارهای شما قرار دارد.
HostGator  برای ارائه یکی از مقرون به صرفه ترین برنامه های موجود در بازار، خدمات عالی به مشتریان و دوره ضمانت بازگشت پول معقول ایجاد شده است. بررسی جامع HostGator را بخوانید تا تصمیم بگیرید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

HostGator  چیست؟

پلتفرم میزبانی وب HostGator یک سرویس میزبانی وب است که چندین گزینه میزبانی مختلف و گزینه های اضافی را که کاربران معمولاً هنگام راه اندازی یک وب سایت به آن نیاز دارند ارائه می دهد. ویژگی‌های گسترده این شرکت که با هر برنامه ارائه می‌شود، آن را به یک میزبان وب مبتدی تبدیل می‌کند.. 

HostGator مزایا و معایب

مانند تمام خدمات، ثبت نام در HostGator دارای مزایا و معایبی است. با توجه به اینکه بهترین معاملات برای برنامه های چند ساله در دسترس است، باید مطمئن شوید که مزایا و معایب این سرویس را قبل از انجام دادن تحقیق کنید. در این بررسی HostGator، ما نکات برجسته را در زیر بیان کرده ایم.

پلتفرم میزبانی وب HostGator

مزایا

پلتفرم میزبانی وب HostGator قیمت مقرون به صرفه و معاملات مقدماتی جذاب ارائه می دهد. با فضای ذخیره سازی نامحدود و پهنای باند نامحدود برای همه برنامه ها، و زمان آپدیت 99.9٪، برنامه های HostGator بدون توجه به اینکه کدام سطح را انتخاب می کنید، گزینه های محکمی هستند.

کاربرانی که می خواهند به راحتی وب سایتی بدون کد نویسی بسازند، می توانند از سازنده وب سایت شرکت استفاده کنند، ابزاری که قابلیت کشیدن و رها کردن را برای ساخت آسان وب سایت ها ارائه می دهد. HostGator  همچنین ویژگی های ضروری را به صورت رایگان ارائه می دهد.

 برای سال اول یک نام دامنه به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. به علاوه، گواهی SSL را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد، افزونه ای که عملاً برای هر وب سایتی ضروری است و معمولاً هزینه دارد.

ایرادات

در حالی که پلتفرم میزبانی وب HostGator بسیاری از خدمات را به صورت رایگان ارائه می دهد، خدمات اضافی بسیاری نیز با هزینه اضافی ارائه می شود. اینها ممکن است به راحتی جمع شوند و باید هنگام ارزیابی هزینه کلی میزبانی وب با HostGator در نظر گرفته شوند. 

به عنوان مثال، سطوح پیشرفته سازنده وب سایت، امنیت پیشرفته و پشتیبان گیری خودکار وب سایت همگی هزینه ماهانه دارند. در حالی که HostGator دارای آپتایم استانداردی است که توسط پلتفرم های میزبانی وب ارائه می شود، برخی از رقبا وجود دارند که نوید آپتایم بهتری را می دهند. بسته به ماهیت کسب و کار شما، این تفاوت می تواند ارزش بررسی داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه:هوش مصنوعی Tongyi Qianwen چیست

خدمات میزبانی وب HostGator

در مورد گزینه های میزبانی، پلتفرم میزبانی وب HostGator گزینه های زیادی از جمله میزبانی VPS، میزبانی ابری و میزبانی اختصاصی را ارائه می دهد. در اینجا به تفکیک گزینه‌های میزبانی موجود و اینکه هر کدام برای چه چیزی مناسب هستند، آورده شده است.

انواع هاست موجود

هاست اشتراکی: میزبانی اشتراکی، به این معنی که شما در حال استفاده از فضای روی سروری هستید که توسط وب سایت های دیگر نیز استفاده می شود، محبوب ترین برنامه برای وب سایت ها است.

میزبانی ابری: با میزبانی ابری، می توانید از منابع چندین سرور به جای استفاده از یک سرور ثابت در یک مکان واحد استفاده کنید.

هاست وردپرس: این نوع هاست پلتفرم میزبانی وب HostGator برای استفاده از وردپرس به ساده ترین و سریع ترین راه بهینه شده است.

میزبانی VPS : این نوع میزبانی برای صاحبان وب‌سایت‌هایی که خواهان انعطاف‌پذیری بیشتر در نصب نرم‌افزار و آزادی بیشتر در ارسال ایمیل‌ها و پخش رسانه هستند، مناسب است.

هاست اختصاصی: قدرتمندترین نوع هاست، این انتخاب برای پاسخگویی به نیازهای مشاغل بزرگ مناسب است. هاست اختصاصی برای مشاغلی که ترافیک زیادی دارند یا یک سایت بسیار محبوب دارند بهترین است.

هاست Reseller : این نوع هاست برای صاحبان وب سایت هایی مناسب است که می خواهند خدمات میزبانی را برای سود بفروشند. این طرح برای کاربرانی مناسب است که می خواهند شرکت میزبانی وب خود و محصولات پلتفرم میزبانی وب HostGator را با برچسب سفید راه اندازی کنند.

قابلیت اطمینان و به روز بودن

آپتایم این پلتفرم 99.9٪ است که برای مشاغل میزبانی وب استاندارد است. این بدان معنی است که HostGator  تضمین می کند که خدمات در 99.9٪ مواقع در دسترس است، که معادل حدود 8.76 ساعت توقف در سال است. 

به ندرت پیش می‌آید که سرویس‌های میزبانی وب زمان آپ‌تایم بالاتری را تضمین کنند (به هر حال، هیچ‌کس نمی‌تواند خدمات موجود را در 100٪ مواقع تضمین کند). با این حال، برخی از رقبا، از جمله Bluehost،  ScalaHosting  و  Hostwinds،  99.99٪ آپتایم را تضمین می کنند و این رقم اضافی، زمان قطعی کلی در سال را به 52.56 دقیقه کاهش می دهد.

پلتفرم میزبانی وب HostGator

سرعت و عملکرد

به طور کلی، سرعت و عملکرد پلتفرم میزبانی وب HostGator در بین کاربران رتبه بالایی دارد. با این حال، برخی از کاربران از زمان بارگذاری کند شکایت داشتند.

امنیت

HostGator دارای حفاظت امنیتی در برابر حملات DDoS است. امنیت سرور اضافی و اقدامات احتیاطی این پلتفرم محرمانه است. با این حال، امنیت برای فعال کردن محافظت در برابر سیل در سطح شبکه تنظیم شده است.

برای امنیت بیشتر به وب سایت های فردی، HostGator ویژگی SiteLock Security را با قیمت 5.99 دلار در ماه ارائه می دهد. این ویژگی روزانه وب سایت شما را برای بدافزار اسکن می کند، به طور خودکار بدافزار را از وب سایت شما حذف می کند و در برابر حملات مخرب دفاع می کند.

ذخیره سازی و پهنای باند

HostGator  با فضای ذخیره سازی نامحدود و پهنای باند نامحدود برای همه برنامه ها ارائه می شود. برای پشتیبان‌گیری خودکار از وب‌سایت، پلتفرم میزبانی وب HostGator یک ویژگی افزودنی را با قیمت 4 دلار در ماه ارائه می‌دهد که سالانه 47.95 دلار صورت‌حساب می‌شود. تبلیغات ویژه سال اول 2 دلار در ماه است (صورتحساب سالانه 23.95 دلار).

پشتیبانی مشتری

HostGator پشتیبانی 24/7 زنده و پشتیبانی ایمیل را به همه مشتریان ارائه می دهد. وقتی مشاور فوربس از طریق چت با یک نماینده زنده ارتباط برقرار کرد، ما توانستیم در عرض پنج دقیقه با شخصی صحبت کنیم و نماینده توانست به سوال ما پاسخ دهد.

پیشنهاد مطالعه:پرداخت اشتراک پریمیوم   HBOMAX

قیمت گذاری HostGator

HostGator  سه طرح برای میزبانی وب اشتراکی ارائه می دهد که همه آنها با قیمت رقابتی هستند. این شرکت همچنین پیشنهادات مقدماتی را ارائه می دهد که در آن اولین قرارداد شما می تواند به 2.75 دلار در ماه برسد. پس از اتمام شرایط پیشنهاد شما، سرویس به قیمت استاندارد باز می گردد. بخش زیر برخی از تمایزات اصلی بین این طرح ها را برجسته می کند.

طرح Hatchling

طرح پلتفرم میزبانی وب HostGator یک وب سایت واحد، یک دامنه و گواهی SSL، پهنای باند بدون اندازه گیری و نصب وردپرس و همچنین انتقال وب سایت WordPress/cPanel را ارائه می دهد. هزینه طرح پس از پیشنهاد مقدماتی:

•    11.95 دلار در ماه برای برنامه ماه به ماه

•    9.99 دلار در ماه برای برنامه سالانه (یک پرداخت 119.88 دلار)

•    7.99 دلار در ماه برای برنامه سه ساله (یک پرداخت 287.64 دلار)

پلتفرم میزبانی وب HostGator

طرح Baby

طرح Baby بسیار شبیه به طرح Hatchling است، اما با توانایی ایجاد وب‌سایت‌های نامحدود، برخلاف تنها یک وب‌سایت، ارائه می‌شود. همچنین شامل یک اعتبار 500 دلاری Google Ads و یک اعتبار تبلیغاتی مایکروسافت 100 دلاری است. اگر قصد دارید این اعتبارات را صرف نظر کنید یا از قبل می دانید که به بیش از یک وب سایت نیاز دارید، افزایش اندک قیمت برای این طرح ممکن است ارزشش را داشته باشد.

هزینه طرح ها بر اساس قرارداد

در اینجا نحوه تقسیم هزینه های این طرح پلتفرم میزبانی وب HostGator بر اساس طول قرارداد آمده است.

هزینه طرح Baby پس از پیشنهاد مقدماتی:

•    12.95 دلار در ماه برای برنامه ماه به ماه

•    14.99 دلار در ماه برای برنامه سالانه (یک پرداخت 179.88 دلار)

•    12.99 دلار در ماه برای برنامه سه ساله (یک پرداخت 467.64 دلار)

طرح کسب و کار

طرح کسب و کار شامل همان ویژگی ها و اعتبارات موجود در طرح Baby به اضافه ارتقاء رایگان به Positive SSL، IP اختصاصی و ابزارهای SEO است. ارتقاء SSL مثبت یک دامنه و زیر دامنه را ایمن می کند و با ضمانت 10000 دلاری پشتیبانی می شود.
در اینجا نحوه تقسیم هزینه های این طرح بر اساس طول قرارداد آمده است.

هزینه طرح کسب و کار پلتفرم میزبانی وب HostGator پس از پیشنهاد مقدماتی:

•    17.95 دلار در ماه برای برنامه ماه به ماه

•    18.99 دلار در ماه برای برنامه سالانه (یک پرداخت 227.88 دلار)

•    16.99 دلار در ماه برای برنامه سه ساله (یک پرداخت 611.64 دلار)

شایان ذکر است که در حالی که پیشنهاد اولیه یک معامله قانع کننده است، قیمت ها با بازگشت به نرخ های عادی افزایش می یابد. HostGator میزبانی تجارت الکترونیکی را ارائه نمی دهد، بنابراین اگر به یک وب سایت برای فروشگاه آنلاین نیاز دارید، ممکن است بخواهید گزینه های میزبانی جایگزین را در نظر بگیرید.

خدمات دامنه HostGator

پلتفرم میزبانی وب HostGator خرید یک نام دامنه و استفاده از همان نام را برای حساب خود آسان می کند. می‌توانید نام دامنه‌های موجود را در اینجا جستجو کنید و پس از یافتن طرحی که برای کسب‌وکار مناسب است، برای یک طرح میزبانی ثبت‌نام کنید. سپس، تمام نیازهای حساب شما را می توان تحت یک داشبورد مدیریت کرد. HostGator نام دامنه شما را به صورت رایگان برای سال اول ارائه می دهد.

پلتفرم میزبانی وب HostGator همچنین دارای قفل دامنه است که از انتقال غیرمجاز نام دامنه شما جلوگیری می کند. همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای ناچیز از اطلاعات شخصی خود در برابر در دسترس بودن عمومی در پایگاه داده WHOIS محافظت کنید. 
علاوه بر این، شما همچنین می توانید انتخاب کنید که دامنه خود را به صورت خودکار ثبت کنید، بنابراین هرگز نگران فراموش کردن تمدید آن و خطر از دست دادن آن نباشید.

وب سایت ساز HostGator

HostGator یک سازنده وب سایت ارائه می دهد که راه اندازی و سفارشی سازی وب سایت را بدون دانش کد آسان می کند. سازنده وب ‌سایت از قابلیت‌های کشیدن و رها کردن استفاده می‌ کند و شامل ویژگی ‌هایی مانند وبلاگ، سبد خرید و درگاه پرداخت است که راه‌اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای را در کمترین زمان آسان می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:هوش مصنوعی google Bard

در اینجا نحوه تقسیم هزینه ها برای سازنده وب سایت در پلتفرم میزبانی وب HostGator آمده است:

•    شروع سریع: 9.98 دلار در ماه

•    سایت اکسپرس: 12.98 دلار در ماه

•    فروشگاه اکسپرس: 24.98 دلار در ماه

برنامه Basic دارای اکثر ویژگی هایی است که برای ساختن یک وب سایت اولیه به آن نیاز دارید، از جمله بیش از 100 قالب سازگار با موبایل، بخش ها و صفحات از پیش ساخته شده، ابزارهای SEO، پیوندهای رسانه های اجتماعی و ادغام PayPal .

با این حال، محدودیت اصلی در تعداد صفحات است زیرا نمی توانید بیش از شش صفحه را برای این طرح به وب سایت خود اضافه کنید. از سوی دیگر، برنامه های پولی، صفحاتی را که می توانید بسازید محدود نمی کند. طرح حرفه ای همچنین دارای چند ویژگی دیگر از جمله یکپارچه سازی Google Analytics و تاریخچه بازنگری برای زمانی است که باید به پیش نویس های گذشته کار خود نگاه کنید. 

طرح کسب و کار پلتفرم میزبانی وب HostGator همراه با سبد خرید تجارت الکترونیک، مدیریت موجودی، چندین پردازشگر پرداخت، کدهای کوپن و ادغام فیس بوک است. بهترین طرح به نیاز شما بستگی دارد. برای وب سایت های اساسی مانند نمونه کارها یا صفحات فرود که در صفحه وب خود میزبانی می شوند، طرح رایگان Basic فراوان است. 

کسانی که به دنبال ساخت وب‌سایت‌های پیچیده‌تر هستند، می‌توانند برنامه‌های پولی سازنده وب‌سایت HostGator را در نظر بگیرند، یا ممکن است بخواهند از یک ابزار منبع باز مانند وردپرس (و از قابلیت‌های کشیدن و رها کردن) یا رقبایی مانند Squarespace یا Wix استفاده کنند. 

میزبانی HostGator در مقابل A2

هر دو HostGator و A2 Hosting برنامه های مقدماتی رقابتی ارائه می دهند. این برنامه ها با 2.99 دلار در ماه برای میزبانی A2 و 2.75 دلار در ماه برای پلتفرم میزبانی وب HostGator قابل مقایسه هستند، اما تفاوت این است که برنامه میزبانی A2 فقط شما را برای یک سال قفل می کند، در حالی که HostGator به تعهد سه ساله نیاز دارد. 

اگر در مورد برنامه وب سایت جدید خود مطمئن نیستید و در حال آزمایش یک تجارت جدید می باشید، احتمالا میزبانی A2 انتخاب بهتری است.

پلتفرم میزبانی وب HostGator

HostGator در مقابل GoDaddy

پیشنهاد سه ساله مقدماتی HostGator به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از GoDaddy است. با این حال، طرح های استاندارد آنها تقریباً یکسان است. عامل دیگری که باید در نظر گرفت این است که GoDaddy فقط یک گواهی SSL رایگان برای سال اول ارائه می دهد. 

پس از آن، هزینه شروع 69.99 دلار در سال با یک دوره سه ساله است. از آنجایی که گواهینامه‌های SSL اساساً برای امنیت وب‌سایت ضروری هستند، این هزینه اضافی یک ملاحظه مهم است. می توانید برای استفاده از  پلتفرم میزبانی وب HostGator ، راهنمایی های لازم را از 20یپمنت دریافت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد