معرفی کتابهای آمادگی آزمون PTE

معرفی کتابهای آمادگی آزمون PTE

توسط : تیم محتوا
1,426

یکی از عواملی که در پذیرش درخواست شما اهمیت دارد، مدرک شما برای تسلط به زبان انگلیسی است. دانشگاه‌ های سراسر جهان برای آزمون ‌های به رسمیت شناخته ‌شده مهارت انگلیسی، مرزهای امتیازی خاصی را تعیین می ‌کنند. اگر مدارک موجود شما آنچه را که دانشگاه به دنبال آن است قبول نمی کند، به احتمال زیاد باید گزینه های مختلف را در این خصوص بررسی کنید.  PTE Academic یک انتخاب عالی است، به لطف فرمت در دسترس و شناخت گسترده آن می تواند گزینه مناسبی باشد. بنابراین چگونه مطمئن می شوید که می توانید به نمرات هدف خود برسید؟ بهترین کتاب های آمادگی PTE محل خوبی برای شروع هستند!

درباره PTE Academic 

PTE Academic  یک آزمون منحصراً کامپیوتری است. به این معنی که شما کل آزمون را از طریق رایانه انجام می دهید. شما می توانید این کار را در مرکز تست Pearson VUE انجام دهید یا از آسایش و امنیت خانه خود در آزمون آنلاین شرکت کنید. 

البته توجه داشته باشید که آزمون آنلاین آکادمیک PTE یک محدودیت عمده دارد. شما نمی توانید از این نمرات برای درخواست ویزای دانشجویی خود استفاده کنید. مانند آزمون های اصلی مهارت انگلیسی، PTE Academic شما را در چهار زمینه مهارت در سه بخش ارزیابی می کند:

•    صحبت کردن و نوشتن

•    خواندن

•    استماع

می توانید برای این منظور، از بهترین کتاب های آمادگی PTE  استفاده کنید. در این سه بخش، با 20 نوع سوال مواجه خواهید شد. این آزمون در مجموع بین 52 تا 64 سوال دارد و ارزیابی می کند که چقدر می توانید زبان خود را درک کرده و بیان کنید، چه در محیط های تحصیلی و چه در موقعیت های روزمره. 

شما کل آزمون را در یک جلسه دو ساعته می گذرانید و می توانید نمرات خود را در عرض 48 ساعت پس از شرکت در آزمون دریافت کنید. ماهیت کوتاه و شیرین این امتحان، آن را به گزینه ای محبوب برای دانش آموزانی تبدیل می کند که مراقب امتحانات طولانی تر یا جلسات متعدد هستند.

معرفی کتابهای آمادگی آزمون PTE

چگونه برای PTE Academic آماده شویم؟

آزمون PTE Academic ممکن است یک آزمون کوتاه و ساده باشد، اما همچنان طوری طراحی شده است که سطح مهارت انگلیسی شما را به طور دقیق نشان دهد. اگر به محدوده مهارتی که مدرسه شما درخواست می کند نرسید، ممکن است مجبور شوید از بهترین کتاب های آمادگی PTE استفاده کنید.

توصیه کلیدی ما هنگام شرکت در آزمون مهارت انگلیسی این است که تا حد امکان تمرین کنید. PTE Academic  فرمت بسیار منحصر به فردی دارد. هر یک از انواع سؤالات آن، مهارت‌های فرعی خاصی را تحت دسته‌های گسترده‌تر  Speaking، Writing، Reading و Listening آزمایش می‌کند. 

آماده شدن برای آزمون تا جایی که می توانید قبل از شرکت در آن، شانس شما را برای رسیدن به نمرات هدف خود، بلکه کسب امتیاز بالاتر نیز به حداکثر می رساند.  در اینجا بهترین کتاب‌ های آمادگی برای PTE را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم برای روز آزمون آماده شوید. 

این منابع همه رسمی و از بهترین کتاب های آمادگی PTE هستند. آنها توسط مدیران آزمون Pearson PLC ایجاد و توصیه شده اند. این نکته آنها را به دقیق ترین ابزار و اطلاعات برای افزایش موفقیت شما در طول آزمون تبدیل می کند.

بهترین کتاب های آماده سازی PTE

1. راهنمای رسمی PTE Academic

این منبع جامع به راحتی یکی از بهترین کتاب های آماده سازی PTE است. این کتاب شما را از طریق تک تک تکالیف و انواع سوالات راهنمایی می کند، با نمونه سوالات، نکات آماده سازی، مهارت هایی که باید روی آنها تمرکز کنید و راهکارهایی برای پاسخ صحیح. همچنین سوالات تمرینی برای آزمایش مهارت های خود پیدا خواهید کرد.

راهنمای رسمی PTE Academic به عنوان یک منبع کامل و یکی از بهترین کتاب های آمادگی PTE ، نکات سریع و استراتژی‌ های عمیق را در کنار هم قرار می‌دهد تا قبل و در حین آزمون به شما کمک کند! این کتاب همچنین حاوی واژه ‌نامه‌ های مفید و راهنمایی برای تقویت مهارت‌های انگلیسی شماست.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های رشته پرستاری

Practice Tests Plus

از طریق تجربه با این منبع کامل، پر از سوالات تمرینی از خود سازندگان آزمون، بیاموزید! این کتاب تمام انواع سؤالاتی را که در طول آزمون آکادمیک PTE با آنها مواجه می‌شوید، با نکات و نکاتی که به شما در یافتن پاسخ به آنها کمک می‌ کند، پوشش می ‌دهد.

Practice Tests Plus همچنین شامل نمونه هایی از پاسخ های واقعی دانش آموزان است تا به شما ایده دقیقی در مورد نحوه نمره گذاری خوب بدهد. در همین حال، راهنمای امتیاز به شما کمک می کند تا پیشرفت و عملکرد خود را بررسی کنید.

Expert PTE Academic Coursebook B1 & B2

این کتاب نیز یکی از بهترین کتاب های آمادگی PTE به شمار می آید. اما ابتدا، بیایید درک کنیم که B1 و B2 در این زمینه به چه معنا هستند. سطح B1 یا سطح B2 سطح متوسطی از مهارت انگلیسی را نشان می دهد! در این سطح، می ‌توانید بدون مشکل با زبان مادری انگلیسی ارتباط برقرار کنید.

اگر می‌ خواهید بیشتر از حداقل امتیاز لازم را انجام دهید، و در عوض می‌ خواهید تا حد امکان امتیاز کسب کنید، این منبع مناسب شماست. این کتاب ها دارای استراتژی های عمیق برای پاسخ به انواع مختلف سؤالات هستند. به ‌علاوه، آن ‌ها شما را گام به گام راهنمایی می‌ کنند که چگونه نمرات خود را برای بخش‌های Speaking و Writing افزایش دهید. 

از آنجایی که این کتاب ‌های درسی برای دانش ‌آموزانی است که بالاترین امتیاز را کسب می ‌کنند، سؤالات تمرینی سخت و سطح بالایی برای کار پیدا خواهید کرد.

سایر منابع برای آماده شدن برای PTE Academic

بهترین کتاب های آمادگی PTE تنها منابعی نیستند که برای آماده شدن برای روز آزمون در اختیار دارید! بهترین بخش این است که برخی از این منابع رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر بسته به نیاز شما در بسته های مختلف موجود هستند.

معرفی کتابهای آمادگی آزمون PTE

برنامه آمادگی رسمی آکادمیک  PTE

در حین مطالعه با برنامه تمرین رسمی PTE Academic بیشتر بیاموزید! این منبع رایگان که از طریق فروشگاه Google Play و Apple App Store در دسترس است، به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به حمل کتاب‌ های درسی، تمرینات روزانه خود را انجام دهید. 

این برنامه به 20 نوع سوال مختلف و فرمت کلی آزمون نگاهی عمیق دارد. شما همچنین به راهنمایی‌های «چگونه» دسترسی دارید که نکاتی را در مورد بهبود عملکردتان در چهار مهارت کلیدی که PTE Academic ارزیابی می‌کند، راهنمایی می نماید. 

بهتر از این، می ‌توانید با چندین سؤال تعاملی از طریق برنامه ، با پاسخ‌ ها هم به صورت آنلاین و هم آفلاین تمرین کنید.

این برنامه یکی از بهترین کتاب های آمادگی PTE  است که به شما کمک می کند پیشرفت خود را ردیابی کنید و توصیه های تمرینی را بر اساس تاریخ آزمون به شما می دهد. همچنین می ‌توانید از طریق اپلیکیشن یاد بگیرید که در روز آزمون در مرکز آزمون چه انتظاراتی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:آزمون رایگان ماک آیلتس چیست؟

آموزش مقدمه ای بر PTE Academic

این دوره یک ساعته کاملا رایگان است و مکانی عالی برای مبتدیان برای توسعه دانش کاری PTE Academic است! این دوره فرمت کامل آزمون را شامل می شود، از جمله نگاهی دقیق تر به انواع سؤالات مختلف و آنچه که هر نوع ارزیابی می کند.

 شما یاد خواهید گرفت که چگونه با تمرین صحیح به هر سوال پاسخ دهید، همراه با نکاتی از متخصصان در مورد بهترین روش برای نزدیک شدن به هر نوع کار! تا زمانی که دوره را کامل کنید، دقیقاً می دانید که چگونه با بهترین کتاب های آمادگی PTE  برای آمادگی کامل برای آزمون اقدام کنید.

مهارت های گفتاری آکادمیک PTE 

این دوره سه هفته‌ ای توسط دانشگاه مک‌ کواری، آموزش ‌های دقیقی را برای تقویت مهارت‌های گفتاری خود برای PTE Academic ارائه می ‌دهد. از طریق جلسات هفتگی دو ساعته، نمونه پاسخ‌ های بخش Speaking را بررسی می‌کنید و به چگونگی افزایش تسلط شفاهی، تلفظ و محتوا به نمرات شما نگاه می‌ کنید. 

همچنین برای افزایش نمرات بخش Speaking و سوالات تمرینی خود با گرامر و واژگان روبرو خواهید شد تا برای چیزهای واقعی به خوبی آماده شوید. کارشناسان زبان در دانشگاه Macquarie این دوره را هدایت می کنند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که در بهترین دستان هستید.

معرفی کتابهای آمادگی آزمون PTE

تست های تمرینی نمره دار

در کنار بهترین کتاب های آمادگی PTE ، این تست ها در پنج مجموعه موجود است. نسخه ‌های  A، B، C، D و E - این تست‌های تمرینی ارائه ‌شده توسط کامپیوتر به شما کمک می ‌کنند تا قبل از انجام یک معامله واقعی، نشستن در یک آزمون آکادمیک PTE واقعی را شبیه ‌سازی کنید.

این آزمون ها دارای محتوای آزمون های رسمی گذشته و الگوریتم نمره دهی آکادمیک PTE برای ایجاد یک تجربه آزمایشی کاملاً معتبر هستند. بهترین بخش این است که شما می توانید گزارش نمره خود را ظرف یک روز پس از ارسال آزمون تکمیل شده خود دریافت کنید!

این آزمون ها فرصتی عالی برای کسب تجربه عملی در مورد نحوه عملکرد PTE Academic است. می توانید فرمت، نحوه پیمایش سوالات، مدیریت زمان و موارد دیگر را بهتر درک کنید. به علاوه، گزارش امتیاز دقیقی که پس از آن دریافت می‌کنید، دقیقاً به شما می‌گوید که

چگونه عملکرد خود را انجام داده‌اید و ممکن است نیاز به کار بیشتر روی آن‌ها داشته باشید. شکی نیست که بهترین کتاب های آمادگی PTE  در موفقیت بیشتر شما موثر هستند.

آمادگی آزمون E2 آنلاین PTE

این دوره ‌های آمادگی آکادمیک PTE که در بسته‌ های مختلف موجود است، از راهنمایی‌های یک به یک متخصصان برای شخصی‌ سازی آمادگی آزمون برخوردار است. این دوره هم جلسات کلاس مجازی زنده و هم ضبط کلاس را ارائه می دهد. 

شما همچنین در یک سری آزمون آزمایشی شرکت می ‌کنید و ارزیابی‌های Writing & Speaking را کسب می‌کنید تا تمرین درست را انجام دهید. با بازخورد و مشاوره مستقیماً از مدرسان دوره، شما دقیقاً می دانید که چگونه پیشرفت کنید! 

در کنار بهترین کتاب های آمادگی PTE  ، کلاس های هفتگی هر یک از انواع سوالات و چهار مهارتی را که PTE Academic شما را بر روی آنها آزمایش می کند، پوشش می دهد.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در لهستان

بانک سوالات دانشگاهی PTE

اگر می خواهید تمرین را دوچندان کنید، بانک سوالات دانشگاهی PTE مکانی عالی برای شروع است. مملو از 300 پرسش و پاسخ رسمی PTE Academic، می توانید با پاسخ دادن به سؤالات در رایانه، احساس آزمون واقعی را شبیه سازی کنید. 

سوالات زمان بندی شده به شما این امکان را می دهد که روی مدت زمانی که می توانید برای هر سوال صرف کنید کار کنید. به ‌علاوه، می ‌توانید به راحتی بین سؤالات حرکت کنید و روی سؤالاتی تمرکز کنید که می‌بینید باید بیشتر تمرین کنید.

سؤالات همراه با پاسخ ارائه می شوند تا بتوانید پاسخ های خود را با هم مقایسه کنید. توضیحات مفصل پاسخ به شما کمک می کند تا بهتر بفهمید که چرا یک پاسخ درست است. این راهنماهای مفید از بهترین کتاب های آمادگی PTE  ، همراه با نمونه ‌های صوتی و پاسخ‌ های نوشتاری، راهی عالی برای یادگیری نحوه پاسخ‌ گویی به انواع مختلف سؤال برای امتیاز بهتر است.

تقویت کننده انگلیسی آکادمیک PTE

این منبع دیجیتالی فوق العاده پر از تمرینات خودآموز و سوالات تمرینی است. برای دانش آموزانی که تازه وارد قالب PTE Academic شده اند، ایده آل است، شما می توانید آنچه را که یاد می گیرید، در حین پیمایش انواع سوالات و یادگیری از طریق تجربه عملی به کار ببرید. 

این منبع برای دانش‌ آموزانی که در سطح B1 از مهارت انگلیسی هستند ایده‌آل است. به عبارت دیگر، کسانی که توانایی انگلیسی متوسطی دارند. مهارت‌های فرعی را که PTE Academic ارزیابی می ‌کند، تنظیم کنید، استراتژی‌ ها و تکنیک‌ هایی را در بهترین کتاب های آمادگی PTE  توسعه دهید که به شما در افزایش امتیازات کمک می‌کند. 

استراتژی امتحان و راهنماهای ویدیویی به شما در این راه کمک می کنند، در حالی که داشبورد نتایج به شما امکان می دهد پیشرفت خود را پیگیری کنید و در زمینه های بهبود کار کنید.

معرفی کتابهای آمادگی آزمون PTE

مدت زمان لازم برای آمادگی PTE Academic 

مدت زمانی که برای آماده شدن برای PTE Academic نیاز دارید به شما بستگی دارد. سطح مهارت فعلی شما، آشنایی و درک شما از قالب و انواع سوالات، مهارت‌هایی که باید در مورد آن‌ها بهبود ببخشید و غیره به شما کمک می‌کند تا بفهمید چقدر زمان برای آماده شدن نیاز دارید. 

توصیه می کنیم برای درک سطح فعلی خود چند نمونه سوال از آزمون کلی را امتحان کنید. این به شما کمک می کند تا یک برنامه مطالعه بهترین کتاب های آمادگی PTE  را ایجاد کنید تا مشخص کنید چه مدت ممکن است نیاز داشته باشید تا نمرات هدف خود را کسب کنید و از آنها پیشی بگیرید.

بدین ترتیب، دانش آموزان در تمام سطوح مهارت از صرف زمان کافی برای آماده شدن برای آزمون سود می برند. زمان بیشتر برای آماده شدن مساوی است با آشنایی بیشتر با انواع سوالات، درک نحوه برخورد و پاسخگویی به سوالات، مدیریت زمان بهتر و به طور کلی اعتماد به نفس بیشتر در هنگام امتحان. این امر محقق می شود. می توانید برای شرکت در این آزمون و تهیه منابع مفید، با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید. 
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد