10 بهترین ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان

10 بهترین ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان

توسط : تیم محتوا
3,325

اگرچه برخی از ابزارهای ویرایش ویدیوی آنلاین فهرست شده در زیر، نسخه های آزمایشی رایگان را ارائه می دهند، اگر نیاز به دانلود ویدیو دارید، ممکن است لازم باشد طرح رایگان خود را به نسخه پولی ارتقا دهید. برخی از نسخه های رایگان یک واترمارک بر روی فیلم شما با کیفیت 480p  باقی می گذارند. بنابراین، قبل از اینکه وارد این پلت فرم آنلاین شوید، به آن توجه کنید. می توانید از میان ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان، متناسب با اولویت های خود انتخاب کنید.

ویرایشگر ویدیوی آنلاین   ClipChamp

Clipchamp  یک ابزار ویرایش ویدیوی آنلاین رایگان شناخته شده است، علاوه بر ابزارهای ویرایش ویدیو، یک مبدل و ضبط کننده وب کم نیز ارائه می دهد. بهترین بخش این است که کار بصری آن به مبتدیان اجازه می دهد تا ویرایش ویدیوی خود را در مدت زمان بسیار کمی تکمیل کنند و خروجی را می توان مستقیماً در رایانه ذخیره کرد یا در Google Drive به اشتراک گذاشت.

ویژگی‌های ساده کشیدن و رها کردن به شما این امکان را می‌دهد که ویدیوها را برحسب نیاز خود برش دهید، بچرخانید و ورق بزنید. علاوه بر این، تنظیم روشنایی، اشباع و کنتراست به راحتی امکان پذیر است. شما همچنین می توانید انتقال، متن، پوشش، پس زمینه اضافه کنید. 

یک کتابخانه در این ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان وجود دارد که هم فایل‌های ویدیویی و صوتی پولی و رایگان را ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید بر اساس موقعیت خود انتخاب کنید. با این حال، اگر یک لوگو به فیلم خود اضافه کنید، ممکن است لازم باشد به نسخه پولی ارتقا دهید.

شما می‌توانید نسبت‌های متفاوتی مانند 1:1، 9:16، 4:3، یا 16:9 را انتخاب کنید. همچنین راهنمای داخلی ارائه می‌دهد تا بتوانید به راحتی با آن فیلم بسازید. با این حال، قبل از استفاده از این ویرایشگر ویدیوی آنلاین همه کاره، ابتدا باید با حساب Google یا حساب فیس بوک خود ثبت نام کنید. 

نسخه رایگان با وضوح 480P SD  و بدون علامت محدود شده است. اگرچه می‌توانید فیلم 4K را وارد کنید، توصیه می‌شود ابتدا آن را فشرده کنید زیرا فایل‌های بزرگ ممکن است هنگام ویرایش مشکل ایجاد کنند و فیلم ویدیویی را نمی‌توان در 4K  ارائه کرد. 

10 بهترین ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان

فلکس کلیپ

FlexClip یک ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان و قدرتمند است که دارای ویژگی ‌هایی کاربردی است. نه تنها به شما امکان می دهد ویدیوها را در چند دقیقه منتشر کنید، بلکه به شما امکان دسترسی به کتابخانه ای را نیز می دهد که حاوی 2.5 میلیون ویدیو و عکس است که در بخش هایی مانند تجارت، پس زمینه، تعطیلات، غذا، ورزش و غیره طبقه بندی شده اند.

البته، احتمالاً می‌خواهید تصاویر، کلیپ‌های ویدیویی و موسیقی خود را آپلود کنید و این کاملاً ممکن است. فقط بکشید و رها کنید و کارتان تمام شد. می‌توانید فیلم‌ها را با ویدیوهای خود ترکیب کنید تا بیشترین تأثیر را داشته باشید، همچنین صدها قالب حرفه‌ای برای انتخاب وجود دارد.

با  FlexClip ، می‌توانید به راحتی متن را روی دنباله‌های خود قرار دهید، با فونت‌های زیبا و جلوه‌های چشمگیر توجه را به خود جلب کنید، و همچنین می‌توانید انتقال‌های صاف بین کلیپ‌ها را بگنجانید. علاوه بر این، ویژگی نسبت ابعاد FlexClip به شما امکان می‌دهد اندازه‌ها و قالب‌ها را برای تناسب با نسبت‌های مورد نیاز برای پلتفرم‌های اجتماعی مختلف، از جمله فیس‌بوک، یوتیوب، استوری‌های اینستاگرام و غیره تغییر دهید.

برای استفاده از FlexClip به عنوان ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان، نیازی به دانلود یا حتی ثبت نام نیست و شما می توانید از بین برنامه سالانه (49.99 دلار، مشتریان می توانند 18.99 دلار در ماه برای افکت ها و افزونه ها اضافه کنند)، برنامه دائمی (79.99 دلار، مشتریان می توانند 36.96 دلار در ماه برای افکت ها اضافه کنند) را انتخاب کنید. 

پنل ویرایش ویدیوی آنلاین  WeVideo

WeVideo یک ابزار ایجاد ویدیوی آنلاین به اشتراک گذاشته شده است. می‌توانید ویدیوها، عکس‌ها، فایل‌های موسیقی خود را از رایانه‌تان یا از سایت‌های اجتماعی مانند Google Drive، Facebook، Box، Instagram، Dropbox و غیره در پنل رسانه آپلود کنید یا از ویدیوهای ذخیره‌سازی داخلی، صدا و تصاویر برای ساخت سریع ویدیو با این حال، تصاویر، ویدیوها و فایل‌های صوتی موجود به برنامه‌های حرفه‌ای و تجاری محدود می‌شوند، همچنین می‌توانید از موسیقی و جلوه‌های صوتی رایگان به جای موسیقی Premium استفاده کنید.

در این ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان، علاوه بر برش و تقسیم اولیه، WeVideo به شما امکان می‌دهد نشانگرها را به کلیپ خاص، متن ساده استاتیک و پیام‌ها به ویدیو، یا انتقال، گرافیک پس‌زمینه، پوشش‌ها یا فریم‌ها اضافه کنید. 

همچنین اگر ترجیح می‌دهید ویدیوها را به ‌صورت آفلاین ویرایش کنید، می‌توانید WeVideo را در آیفون، تلفن‌های اندروید و رایانه ویندوز 10 خود دانلود کنید. اگر در نسخه پولی مشترک شده‌اید، می‌توانید از ویژگی‌های ویرایش ممتاز مانند صفحه سبز، صداگذاری، حرکت آهسته، پخش صفحه نمایش و همگام‌سازی در پلتفرم‌های iOS، اندروید و وب و ویژگی‌های بیشتر استفاده کنید.

اگرچه WeVideo می گوید از وضوح 4K پشتیبانی می کند، K4 UHD فقط در طرح های نامحدود (9.99 دلار در ماه)، حرفه ای (19.99 دلار در ماه) و تجاری (39.99 دلار در ماه) پشتیبانی می شود و علاوه بر این، محدودیت های زیادی برای طرح رایگان وجود دارد. 

شما فقط می توانید 5 دقیقه در ماه منتشر کنید و حداکثر وضوح ویدیو 480P است. علاوه بر این، یک واترمارک در گوشه سمت راست بالای ویدیو در طرح رایگان وجود خواهد داشت. مانند استفاده از Clip Champ، قبل از استفاده از ویرایشگر ویدیوی آنلاین WeVideo باید وارد سیستم شوید.

پیشنهاد مطالعه:درباره پلتفرم Drawpile

پنل ویرایشگر ویدیوی متحرک آنلاین Wideo

Wideo یک ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان، برای ایجاد ویدیوهای متحرک، ویدیوهای توضیح دهنده و سایر ویدیوهای بازاریابی با تعداد زیادی قالب ویدیویی است. ابتدا وارد شوید تا با این ویرایشگر متحرک یک ویدیو به صورت آنلاین بسازید و سپس عناصر سرویس ویرایش وب سایت را بکشید و رها کنید، دنباله ای از انیمیشن ها را ایجاد کنید.

Wideo به شما این امکان را می دهد که هر چند بار که می خواهید برای ایجاد ویدیوی خود از عناصر مختلف استفاده کنید و بر خلاف برخی وب سایت ها، محدود به استفاده از عناصر موجود (متن، کارتون، نقاشی و تصاویر) و اجزا نیستید. 

به نظر می‌رسد که Wideo فقط به شما امکان می‌دهد تصاویر خود را در jpg، .png و .gif و پس‌زمینه یا موسیقی آپلود کنید. این سایت به شما امکان می دهد نسبت تصویر را مانند 16:9، 1:1 و 9;16 انتخاب کنید، و قالب های ویدیویی زیادی در اختیار داشته باشید.

اگرچه اکثر برنامه های این ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان نیاز به پرداخت دارند. همچنین یک آزمایش 7 روزه ارائه می دهد و نسخه های پولی از 19 در ماه تا 79 در ماه هزینه دارند. با این حال، اگر می خواهید ویدیو را در رایانه خود بارگیری کنید، باید برنامه خود را ارتقا دهید. اگر می خواهید از فیلم های خود استفاده کنید و فیلم های ویرایش شده را ذخیره کنید، Wideo گزینه رایگانی برای شما ندارد.

10 بهترین ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان

ویرایشگر پاوتون

PowToon یک راه عالی برای ایجاد ویدیوهایی است که هدفی توضیحی دارند. اگر به ویدیویی نیاز دارید که به عنوان یک نوع راهنما یا معلم خدمت کند، مطمئناً PowToon وب سایتی است که می خواهید از آن استفاده کنید. 

این ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان به شما امکان می دهد از آنچه اساساً یک نسخه دیجیتالی از برش های کاغذی است استفاده کنید که روی پس زمینه های رنگارنگ قرار گرفته اند. ویرایش سبک کشیدن و رها کردن، ویدیویی را در اختیار شما قرار می دهد که یادآور سبک Common Craft است.

برای استفاده از آن به صورت آنلاین باید وارد سیستم شوید و الگوهای ویدیویی زیادی را برای موقعیت‌های مختلف مانند ویدیوی توضیحی، ویدیوی بازاریابی، ویدیوی اینفوگرافیک، تبلیغات ویدیویی و ارائه ارائه می‌دهد. همچنین به شما امکان می دهد ویدیوهای مربعی 1:1، افقی 16:9 و عمودی 9:16 ایجاد کنید.

می توانید فیلم های ویدیویی خود را آپلود کنید یا از منابع ویدئویی داخلی از Storyblock استفاده کنید. می‌توانید یکی از نقاشی‌های PowToon از افراد و اشیاء را انتخاب کنید، سپس می‌توانید آن‌ها را بر روی یک بوم خالی یا پس‌زمینه رنگارنگ انتخاب کنید.

نسخه رایگان ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان همچنین یک واترمارک با نام تجاری Powtoon بر روی ویدیوی صادراتی شما باقی می‌گذارد و می‌توانید ویدیو را تا 3 دقیقه با کیفیت HD صادر کنید و نمی‌توانید ویدیو را به صورت MP4 نیز دانلود کنید.

پیشنهاد مطالعه:10 حقیقت درباره Document AI

جعبه ابزار ویدیو ویرایشگر آنلاین ویدیو

Video Toolbox که به عنوان آینده ویرایش ویدیو معرفی می شود، یک پلت فرم آنلاین رایگان است که علاوه بر ویرایش فایل های ویدیویی شما، آن را تجزیه و تحلیل می کند و اطلاعات بسیار دقیقی در مورد نرخ بیت، کدک، نرخ فریم و وضوح به شما می دهد.

همچنین می تواند فایل ویدیوی شما را به محبوب ترین فرمت های ویدیویی مانند MKV، MOV، MP4 و AVI تبدیل کند. این پلتفرم ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان به شما امکان می‌دهد ویدیوها را از رایانه یا از یک URL آپلود کنید، اکنون می‌تواند فایل‌های ویدیویی تا 1500 مگابایت را مدیریت کند و این هنوز به شما امکان امکانات زیادی را می‌دهد و می‌توانید فایل‌های ویدیویی را ادغام، برش یا برش دهید.

 ویژگی‌های ویرایش ساده و محدود است، اما به شما امکان می‌دهد یک وب‌کم ضبط کنید. یک چیز شگفت انگیز این است که هیچ واترمارکی وجود ندارد و کیفیت ویدیو پس از برش کلیپ ها با جعبه ابزار ویدئو خوب است. ابتدا باید ثبت نام کرده و حساب کاربری خود را در ایمیل خود فعال کنید و سپس وارد منوی اصلی شوید. برای انتخاب ویژگی ویرایش هدف، باید بر روی عملکرد انتخاب کلیک کنید و در موارد بیشتر، پنجره پیش‌نمایش به سرعت برای بررسی پیشرفت ویرایش وجود نخواهد داشت.

10 بهترین ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان

فیلم ساز آنلاین  Kizoa

Kizoa به دلیل مجموعه گسترده ای از جلوه های انتقال به خوبی شناخته شده است و می تواند به شما کمک کند تا ویدیوهای سبک حرفه ای را به راحتی توسعه دهید. می‌توانید در ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان Kizoa  با عکس‌ها، فیلم‌ها و موسیقی ویدیو بسازید، متن، جلوه‌های ویژه، موسیقی و انتقال‌ها را برای اصلاح کلیپ اضافه کنید.

 همچنین از فیلم‌های 4K UHD پشتیبانی می‌کند و نسبت‌های متفاوتی مانند فرمت‌های پرتره 16:9، 4:3، 3:2، 1:1 و 9:16، 3:4 و 2:3 را ارائه می‌کند. می توانید فیلم ها و عکس ها را از رایانه خود یا از حساب های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک اضافه کنید.

Library of Kizoa با تعداد زیادی انیمیشن و جلوه‌ها بارگذاری شده است که می‌توان از آنها برای سفارشی کردن ویدیوها بر اساس نیازهای خاص پروژه‌های ویرایشی خاص استفاده کرد. شخصی‌سازی چندین جزئیات کلیپ‌های ویدیویی مانند موقعیت، اندازه، مدت زمان، زمان و غیره برای شما بسیار آسان‌تر خواهد بود. 

برای دسترسی به همه این ویژگی‌های باورنکردنی ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان، نیازی به ثبت نام نیست، بنابراین بیشتر حرفه‌ای‌ها و همچنین مبتدیان ترجیح می‌دهند از Kizoa استفاده کنند. نیازهای معمول آنها اما اگر نیاز به دانلود یا اشتراک گذاری ویدیو دارید، همچنان باید ثبت نام کنید.

پیشنهاد مطالعه:هوش مصنوعی Tongyi Qianwen چیست

 ویدیوی کرگدن

فیلم ساز آنلاین Hippo

Hippo Video یک پلت فرم بازاریابی ویدیویی همه در یک است که ابزارهای ویرایش ویدیو را نیز ارائه می دهد. می‌توانید فایل‌های رسانه‌ای خود را از رایانه یا از Google Drive اضافه کنید، اما همانطور که ادعا می‌شود فرمت‌های ویدیویی محدود به mp4، Mkv، Flv، 3gp و mpg است و حداکثر فایل ویدیویی پشتیبانی شده 500 مگابایت است و فقط می‌توانید اضافه کنید.

علاوه بر وارد کردن ویدیوها، می‌توانید از Hippo Video برای ضبط صفحه دسکتاپ، وب‌کم و صدای خود نیز استفاده کنید. نسخه رایگان برخی از ویژگی‌های ویرایش اولیه مانند تقسیم، برش، برش، اضافه کردن متن یا تغییر اندازه، و اضافه کردن عناوین ساده، ایموجی‌ها و پیام‌های تبلیغاتی را ارائه می‌کند، اما اگر می‌خواهید ویرایش حرفه‌ای با ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان انجام دهید، ممکن است لازم باشد آن را به خود توصیه کنید. دوستان یا اکانت خود را ارتقا دهید.

10 بهترین ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان

ویدیو ساز آنلاین  Magisto

Magisto یک سازنده ویدیوی آنلاین عالی است که برای تبدیل خودکار آنچه که در غیر این صورت یک ویدیوی معمولی بود به یک فیلم زیبا و تکان دهنده و ویدیوهای اجتماعی برجسته بسیار محبوب است. کاربرپسند و بسیار سریع با تمام ابزارهایی که از نرم افزاری که کلیه خود را برای خرید آن انتظار دارید انتظار دارید.

پس از ثبت‌نام با حساب FB یا G+ خود، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را به Magisto اضافه کنید، همچنین قالب‌های ویدیویی مختلفی را ارائه می‌دهد که صنایع مختلفی مانند تولد، عروسی و تبلیغات را پوشش می‌دهد.  در این ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان می توانید فقط سبک های ویرایش را از بین محبوب، خانوادگی، تجاری، اجتماعی، فصلی، سرگرم کننده و تمیز انتخاب کنید. 

برای پرداخت اشتراک این برنامه های کاربردی ویرایش ویدیو، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد